Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
NvM schreef:
Hallo Mariëtte, bedankt voor je reactie. Is dit alles wat zij hebben qua House of Games? Normaliter is dit op andere parken velen malen groter namelijk.
De House of Games is groter, de foto's geven een kleine indruk, ik kon niet alles
op de foto zetten in verband met de privacy van de mensen die er aanwezig waren.
Weet iemand wat voor zwemvestjes er in de aqua mundo zijn? Zijn dat die oranje die je over het hoofd moet trekken met dat schuim rondom (zoals bij port zelande), of zijn dat een soort surfvestjes met rits (geel zoals bij vossemeren)?
Die oranje krijg ik namelijk met geen mogelijkheid bij mijn zoontje aan en ik vind ze ook erg onhandig om hem dan goed vast te kunnen houden/pakken, die surfvestjes zijn wel superhandig en goed verstelbaar!
Ik vind die oranje zwemvestjes ook heel onhandig en allesbehalve veilig. Mijn dochters gingen er ook mee kopje onder en schuift ook steeds naar boven waardoor het voor de kindjes niet echt comfortabel is. Wij opteren meestal voor een zwemband maar daarmee mogen ze niet in de glijbanen en zo. Vorig jaar in Vossemeren hadden we nog een discussie met een redster die niet wou geloven dat onze dochter kopje onder ging met die zwemvestjes!
groetjes,
Joke
Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
Volgende week gaan we een midweek naar Erperheide. Wordt onze eerste keer CP dus ben benieuwd! Voorheen gingen we eigenlijk altijd naar Landal maar het zwembad van CP trekt ons wat meer, vooral omdat we nu ook een dochter hebben. Heb er wel veel zin in.
Begin februari gaan we een weekje naar Erperheide - VIP nr. 160.
We zouden graag een winterbarbecue doen, maar nu vroeg ik me af of er ook een BBQ-rooster aanwezig is bij de BBQ.
Iemand een idee?
Indien er geen rooster is gewoon even de receptie bellen/whatsappen. Zij brengen er dan één. In Het Heijderbos moest je zo één aanvragen aangezien ze daar deze niet meer in de cottages legden.