Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
mamavan1
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 7)

Bericht door mamavan1 »

Weet er iemand als er een oven in de comfortcottage staat van erperheide?
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

[quote="mamavan1"]
Weet er iemand als er een oven in de comfortcottage staat van erperheide?
[/quote]

Volgens mij staat in geen enkele cottage in Erperheide een oven. Wel een magnetron.
En de teller staat op......51 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Limburgse Peel, Les Bois Francs, en eerder nog bij de voormalig sporthuis centrumparken Berkenhorst, Vennenbos en Lommerbergen)
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

idd, geen oven, wel magnetron. Dus bvb broodjes afbakken kun je daar niet doen.
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
JolandaB
All-in
All-in

Bericht door JolandaB »

Op de kaart van erperheide staat dat er een crossbaan is voor fietsen. Ik kan in de activiteiten echter niks terugvinden en ook op google maps is de baan niet te vinden. Weet iemand hier toevallig meer van? Mijn zoon vind dit namelijk onwijs leuk om te doen, dus als er een beetje een leuke baan ligt willen we daar in de buurt een huisje boeken. Anders kiezen we waarschijnlijk voor een huisje in de buurt van de speeltuin.
denne007
All-in
All-in

Bericht door denne007 »

De fietscrossbaan ligt tussen het cycle center  en cottages 809,810, ....
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Als je de plattegrond van Erperheide download, is het nummer 21 op de kaart en legenda. Overigens is de fietscrossbaan in het Meerdal ook erg tof. Misschien voor een andere keer  ;)
En de teller staat op......51 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Limburgse Peel, Les Bois Francs, en eerder nog bij de voormalig sporthuis centrumparken Berkenhorst, Vennenbos en Lommerbergen)
Jobson1980
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Jobson1980 »

Weekendje geboekt via de bungalowrace in April.

Zie dat we in huisje nr 132 terecht komen. Dat is helemaal in de hoek van het park!
Is het ver lopen naar de market Dome vanaf daar?

En weet iemand hoe het uitzicht is? Aangezien je vlak aan de weg zit zo te zien.
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

[quote="Jobson1980"]
Weekendje geboekt via de bungalowrace in April.

Zie dat we in huisje nr 132 terecht komen. Dat is helemaal in de hoek van het park!
Is het ver lopen naar de market Dome vanaf daar?

En weet iemand hoe het uitzicht is? Aangezien je vlak aan de weg zit zo te zien.
[/quote]

Erperheide is een klein park, je zit nooit echt ver van MD. Vanuit 132 10 minuutjes stappen naar MD, 5 minuutjes naar Baluba.

Uitzicht weet ik niet, al wel in zone 1 in verschillende huisjes gezeten maar nog nooit in 132. 
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
moby123
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [CP] Erperheide

Bericht door moby123 »

[quote="weegschaaltje"]
En nog vergeten te vermelden: de 2-3 appartementen op Erperheide hebben een aparte slaapkamer, geen bed in de woonruimte dus.  Geen gewone deur, ofwel gordijn, ofwel schuifdeur, ofwel draaideur.
[/quote]
Heeft de 'kleine' slaapkamer van een 3 persoonsappartement wel een echte deur of is dat ook een gordijn of iets dergelijks? Ik kan helaas geen plattegrondje vinden op de website van cp.
moby123
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door moby123 »

Ik zie dat je in Erperheide gebruik kan maken van een broodjesservice. Hierbij kan je zelf kiezen welke broodjes je wenst te bestellen en dan komen ze die leveren aan je huisje. Nu staat er in het besteloverzicht bijvoorbeeld bij 'kaiserbroodje wit' dat dit 60 cent per pakket kost. Wat bedoelen ze precies met 'pakket'? Is dit per broodje of is dit één broodje per persoon in de cottage? (in ons geval 2 volwassenen en een baby)
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

[quote="moby123"]
Ik zie dat je in Erperheide gebruik kan maken van een broodjesservice. Hierbij kan je zelf kiezen welke broodjes je wenst te bestellen en dan komen ze die leveren aan je huisje. Nu staat er in het besteloverzicht bijvoorbeeld bij 'kaiserbroodje wit' dat dit 60 cent per pakket kost. Wat bedoelen ze precies met 'pakket'? Is dit per broodje of is dit één broodje per persoon in de cottage? (in ons geval 2 volwassenen en een baby)
[/quote]

In ieder park kun je broodjes laten bezorgen. Gewoon overdag de lijst inleveren (en betalen) bij de foodstore. Prijzen zijn per broodje. Plus er komen bezorgkosten bij.
moby123
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door moby123 »

Oh ok, bedankt voor de info. Het is de eerste keer dat ik die broodjesservice op de website zag staan. Lijkt me wel handig voor een keertje  :)
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

Vroeger deden wij het ook vaak. Maar toen waren de bezorgkosten ca 1 euro. Tegenwoordig neem ik de tijd om rustig naar het centrum te lopen. Ik zoek wel en huisje niet te ver van het centrum anders vind ik het niet leuk meer. Vooral bij slecht weer.
moby123
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door moby123 »

Ziezo, mijn broodjes zijn besteld  ;) Normaalgezien doe ik heel graag een wandelingetje naar het centrum, maar omdat onze cottage nogal 'ver' ligt en ze regen voorspellen en ons 'ik-wil-niet-in-de-buggy-zitten-maar-ik-hobbel-zelf' dreumesje meegaat lijkt me dat wel heel makkelijk voor een keertje  :) Kwestie van geen uur onderweg te zijn en aan iedere plas halt te moeten houden om te spetteren  :P Ah, die voorpret is zo leuk, he!
jeroen00
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jeroen00 »

ik heb een vraag met betrekking tot de omgeving van Erperheide. zijn er in de omgeving (liefst op fietsafstand) leuke uitgaansgelegenheden café/kroeg?
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”