Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 7)

Bericht door lientje »

Ik zou een klachtenbrief naar het hoofdkantoor sturen, dat werkt denk ik beter als een klachtenbrief achterlaten op park. Er had op zijn minst gelijk een schoonmaakploeg moeten komen, spinnenrag kan nog wel gebeuren maar de rest is echt jakkie
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

Wij hebben ooit eens een klacht ingediend bij t hoofdkantoor. Omdat onze klacht bekend was gemaakt ten tijde van onze vakantie daar werd t wel serieus genomen. Door wateroverlast op t park vanwege regenval was er voor ons niet veel hulp beschikbaar om t toen op te lossen. Het huisje was er ook heel slecht aan toe. Ze namen t erg serieus dat we niet direkt zijn geholpen. We hebben later een reactie gekregen met daarbij een bon van 200 euro korting op de volgende boeking. Dit was trouwens op de hh. (We gaan er nog steeds elk jaar heen)
845

Bericht door 845 »

Bedankt voor jullie reactie.
Heb ook al op hun site een klacht achtergelaten.
Wordt vervolgd.........
Holyjozef
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Holyjozef »

Hallo mensen,

Even een vraag wij gaan in de herfstvakantie een midweekje eemhof.
Nu waren wij aan het denken om een aanhanger mee te nemen ivm de spullen.
Weet iemand waar je deze aanhanger dan evt kan parkeren of hoe dit in zijn  werking gaat?

Groetjes

HolyJozef.
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Onze aanhanger stond gewoon op de parkeerplaats. (aan de auto gekoppeld)
Zie ook wel eens dat ze m bij de voordeur neerzetten, maar daar moet dan wel ruimte voor zijn. Het ligt er dus maar net aan waar je zit.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
Angelique Peet
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Angelique Peet »

Nou ik had gisteren n stukje hier achter gelaten op het forum over hoe mijn zoon n rekening kreeg van €7000 (zevenduizend) euro na n weekend met 7 vrienden..........
Absurt!!!!!!!  er was wat vernield dat wel en dat  is netjes terug betaald. Vervolgens laten ze 8 maanden niks van zich horen (de Eemhof) en ineens wéér n rekening of hij ff resterende bedrag wilt betalen plus..........................€900 incasso!!!!!
Maar..........................ik kan het niet meer terug vinden hier op dit forum??.............dat zegt genoeg he!! weggehaald dus........goh Eemhof? bang voor de advocaad?????
bo
All-in
All-in

Bericht door bo »

Hallo, ik had je bericht toevallig wel gelezen en wilde erop reageren maar opeens kon ik het bericht niet meer vinden.

Je had €1300,00 betaald van de €7000,00 toch? De Eemhof zal niet zomaar aan dat bedrag komen. Je vertelde over een vlekje op de vloerbedekking en gelijk moet de hele vloerbedding vervangen worden. Zelfde voor vlekje op behang.

Ik begrijp dat je heel boos bent op De Eemhof, maar ik ken zat youtube filmpjes van jongeren die de hele cottage slopen en dan is €7000,00 echt niet teveel. Je zit zo aan dat bedrag. En een vlekje op behang of vloerbedekking? Het spijt me maar het zal wel meer dan een vlekje geweest zijn.

Waarom je bericht is verwijderd door dit forum weet ik niet.

Ik weet wel dat ikzelf 2x een kritische noot had op het beleid van dit forum en nu sta ik onder toezicht. Ik voel me net een crimineel die niks mag zeggen. Maar goed, dit is off topic en ook niet relevant voor jou.

Modbreak: Beste Bo, zoals eerder aangegeven kan je opmerkingen over beheerders of moderators melden via een PB of e-mail. Offtopic gaan in andere berichten is niet de bedoeling, zie daarvoor ook de regels van het forum.
Laatst gewijzigd door bo op 15 okt 2014, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Angelique Peet,
dit is een forum van en door liefhebbers van CP, CP zelf heeft niks met dit forum te maken, wat er met je bericht is gebeurd weet ik niet zou even een prive bericht sturen naar 1 van de forumleden hier
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Onderaan dit forum is er een topic met de regels die hier gelden, misschien even doorlezen http://www.centerparcsforum.nl/forum/ht ... ic.php?t=6
Baekelandt
All-in
All-in

Bericht door Baekelandt »

We zijn van plan om een premium 6P cottage te boeken in de Eemhof.  Welk huisje heeft een mooi ligging met wat privacy en niet te ver van de dome?  Bedankt voor jullie hulp!
Jaarlijks een 4-tal keer naar Center Parcs met het gezin of de familie!
cinderella
All-in
All-in

[quote="Baekelandt"]
We zijn van plan om een premium 6P cottage te boeken in de Eemhof.  Welk huisje heeft een mooi ligging met wat privacy en niet te ver van de dome?  Bedankt voor jullie hulp!
[/quote]Ik zou kiezen voor de 145 of 125. Deze liggen tussen de MD en de Action Factory, dus lekker centraal. Beide ongeveer een min of 5 lopen. Zelf vindt ik de 145 het mooiste met uitzicht over het water naar het grill restaurant. Of anders de comfort 146 of 147. Het verschil is alleen de opgemaakte bedden.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
Baekelandt
All-in
All-in

Bericht door Baekelandt »

[quote="cinderella"]
Ik zou kiezen voor de 145 of 125. Deze liggen tussen de MD en de Action Factory, dus lekker centraal. Beide ongeveer een min of 5 lopen. Zelf vindt ik de 145 het mooiste met uitzicht over het water naar het grill restaurant. Of anders de comfort 146 of 147. Het verschil is alleen de opgemaakte bedden.
[/quote]Bedankt, ik denk dat we zullen kiezen voor de 145, maar is dat met een terras  boven het water?
Jaarlijks een 4-tal keer naar Center Parcs met het gezin of de familie!
cinderella
All-in
All-in

Nee, deze heef geen terras boven het water. Dat hebben alleen sommige VIP cottages. De comfort en premium hebben dit niet.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

[quote="Angelique Peet"]
Nou ik had gisteren n stukje hier achter gelaten op het forum over hoe mijn zoon n rekening kreeg van €7000 (zevenduizend) euro na n weekend met 7 vrienden..........
Absurt!!!!!!!  er was wat vernield dat wel en dat  is netjes terug betaald. Vervolgens laten ze 8 maanden niks van zich horen (de Eemhof) en ineens wéér n rekening of hij ff resterende bedrag wilt betalen plus..........................€900 incasso!!!!!
Maar..........................ik kan het niet meer terug vinden hier op dit forum??.............dat zegt genoeg he!! weggehaald dus........goh Eemhof? bang voor de advocaad?????
[/quote]

Je stukje staat onder topic discussie&nieuws centerparcs nederland
cinderella
All-in
All-in

[quote="Angelique Peet"]
[/quote]Sorry, maar ik denk dat als je zo'n dure rekening krijgt er wel wat meer aan de hand is dan een vlekje op het behang of vloerbedekking. Wij hebben dit helaas 2x van dichtbij mee gemaakt. 1x op de Kempervennen, het huisje naast ons. Opgeschoten jeugd die al lachend, schreeuwend en joelend zich zelf aan het bezatten waren en vervolgens de boel onder kotsten. Ineens stond midden in de nacht alle huiskamer meubels buiten. En wij het hele weekend niet geslapen. Klacht ingediend maar hielp niet, ze gingen na de waarschuwing gewoon verder. 2e keer op het Meerdal, een paar huisjes bij ons vandaan. Ook daar stonden de meubels buiten. Stoelpoten er af en de tafel door de midden. Ook de brandblusser lag buiten en de hanglamp hadden ze gebruikt als liaan. De schuifpui open en slingeren maar, wie komt het verst naar buiten. Gelukkig zijn deze gasten zondagochtend vroeg door de bewaking er uit gezet en het park afgezet. Van het huisje was van binnen niks meer over. Je schreef dat ze rond de 25 jaar zijn. Eerlijk gezegd snap ik dan niet dat mensen zich durven te misdragen. Je kan het ook gezellig en naar de zin maken zonder dingen te slopen. Denk niet dat dit met het CP beleid te maken heeft, denk dat elk bungalowpark actie zou ondernemen.
Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”