Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Annet83
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 7)

Bericht door Annet83 »

Wij hebben aankomend weekend een 8 persoons premium cottage op de Eemhof, weet iemand of hier een BBQ bij zit toevallig? Heb dit her en der weleens zien staan, maar anders worden het gewoon wegwerp BBQ's :)
jeroenh
All-in
All-in

Bericht door jeroenh »

[quote="Annet83"]
Wij hebben aankomend weekend een 8 persoons premium cottage op de Eemhof, weet iemand of hier een BBQ bij zit toevallig? Heb dit her en der weleens zien staan, maar anders worden het gewoon wegwerp BBQ's :)
[/quote]
Weet je welke cottage je hebt. Ik zit er nu en heb een hoop premium cottage gezien met bbq. Misschien kan ik morgen even langs lopen
Annet83
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Annet83 »

We zitten in cottage 636 als het goed is, dankjewel :)
jeroenh
All-in
All-in

Bericht door jeroenh »

[quote="Annet83"]
We zitten in cottage 636 als het goed is, dankjewel :)
[/quote]
Ja er zit een bbq bij. Het rooster kun je bij het cycle center halen. Is 10 euro borg en die krijg je terug als je hem schoon terug brengt
Miranda6
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Miranda6 »

Iemand die nu op eemhof zit, vrijdag naar huis gaat en wie we blij kunnen maken met een doosje chocola?
Dan willen wij graag je zwembadkaartje overnemen :-)
Moon
All-in
All-in

Bericht door Moon »

Live verslagje vanaf de Eemhof  8) 8)

We zitten vlakbij het centrum in huisje 194, echt op een steenworp afstand van het centrum en zwembad af.  Ook de afstand naar de haven is goed te doen, denk ongeveer 8 minuten lopen.  Had van de marina overigens wel veel meer verwacht, valt mij best wel tegen.  Uit nieuwsgierigheid gaan kijken maar er valt niet echt iets te beleven. Wat mij betreft echt een gemiste kans. Had daar een gezellige boulevard van gemaakt, met wat leuke winkeltjes, ijsboer, leuk terrasje etc  maar helaas.  Het is kaal , niet zo gezellig om te lopen.  Slechts een havenkantoor, boekenmakelaar , een wasgelegeheid en een zakelijk aandoend terras.  Jammer er is zoveel van te maken vind ik. Ook een aantal huizen gezien met balkon op het water die er echt smerig uitzien , van buiten. Van binnen weet ik dan niet maar zo van buiten zou ik persoonlijk zo'n huis niet willen huren. Volgens mij ook zeker premium als hjet al geen vips huisjes zijn.  Echt verouderd. Het huisje waar wij in zitten is netjes, van buiten ook echt wel aan renovatie toe hoor. Van binnen netjes maar voor 6 personen en zeker bijv. 6 volwassenen echt te klein.  Ter vergelijking de zespersoons huisjes op Kempervennen zijn groter dan deze hier. We hebben een comfort huisje overigens.

Market square is leuk, anders dan anders, niet echt een centerparcs vind ik Gewoon heel anders en ziet er leuk uit. We zijn nog niet wezen eten, dat gaan we volgende week doen. Buffet ziet er wel goed uit wel klein maar lijkt wel goed te zijn. Laat dat nog wel weten.  Supermarkt niet zo gevarieerd, voor de boodschappen toch handig om naar Almere ofzo te gaan. Je betaalt je in de super hier echt scheel, idioot duur!!!  Scheelt echt enorm veel.  Ook de aktiviteiten zijn duur maar die prijzen zijn wellicht overal verhoogd. Tientje om iets leuks te doenmaar je kan gebruik maken van bonnen .  Leuk: er is een filmzaal. Jammer is wel dat elke week dezelfde films worden afgedraaid.  Entertainment ook niet gezien nog, we gaan zo ff kijken en zaterdag naar de show hier. 

Drukte in het zwembad valt mee. Sja tis druk maja ook hoogseizoen en voor wat ik gelezen heb vind ik het meevallen. Personeel vriendelijk. Gasten zijn wat minder vriendelijk maja kom van beneden de rivieren , dus we zijn anders gewend, denk dat dat het is hoor :)

Bowlen gereserveerd voor morgen en wildwaterraften en morgen gaan we met de boot naar Spakenburg, die acht eurie per persoon kost :)
Al met al voor wat ik aan narigheid gelezen heb valt het allemaal mee hoor !!

Zal de komende dagen nog wat van me laten horen :)
Renita
All-in
All-in

Bericht door Renita »

Vraagje, weet iemand of er bij de aqua mundo ook parkeergelegenheid is? Wij gaan in november met iemand die erg slecht ter been is, lopend gaat geen optie zijn (van de waterfront suites). Bij de kempervennen was dit geen probleem, echt fantastisch geregeld daar, maar van de Eemhof weet ik niet hoe het zit? En bij de waterfront suites zelf, is het mogelijk deze persoon vlak bij de ingang met lift af te zetten? Een stukje lopen gaat uiteraard wel maar niet al te ver. Mindervalide cottage geen optie, gezelschap te groot.
QuuQ
All-in
All-in

Bericht door QuuQ »

[quote="Renita"]
Vraagje, weet iemand of er bij de aqua mundo ook parkeergelegenheid is? Wij gaan in november met iemand die erg slecht ter been is, lopend gaat geen optie zijn (van de waterfront suites). Bij de kempervennen was dit geen probleem, echt fantastisch geregeld daar, maar van de Eemhof weet ik niet hoe het zit? En bij de waterfront suites zelf, is het mogelijk deze persoon vlak bij de ingang met lift af te zetten? Een stukje lopen gaat uiteraard wel maar niet al te ver. Mindervalide cottage geen optie, gezelschap te groot.
[/quote]

Voor de deur afzetten van een persoon is mogelijk. Alleen als je in de nummers 50-100 zit moet je met je auto tussen 2 paaltjes door. Dat past precies.
Vanaf de Marina is er op normale dagen geen mogelijkheid om het park op te rijden (op wisseldagen wel). Als je op het park vent kan je bij de hotel appartementen parkeren.

Ik zou gewoon een invalidekaart halen. Dan mag je wel het park op.
Ieder jaar toch minimaal 2 keer in een CP te vinden :-)
2009: 1x KV 2010: 3x VM HB HH 2011: 4x MD EH HH KV 2012: 1x EH Marina 2013: 3x PZ HH KV (2 cottages) 2014: 2x EH Marina 2016: 1x MD (2 cottages)
Wilco
All-in
All-in

Bericht door Wilco »

Wij zitten nu in een 5 persoons Premium cottage. Blij verrast dat er toch boor iedereen een handdoekpakket in de cottage lag terwijl we die niet erbij geboekt hebben. Daarnaast is de cottage schoon, alles aanwezig en alles werkt. Ook mooi dat er 2 toiletten zijn. Enige minpuntje is de ruimte in de keuken en de koelkast, zeker zomers is de koelkast wel errug klein voor 5/6 personen. Ook een pluspunt zijn de mooie vliegenhorren!

Park ligt er netjes bij en er is genoeg te doen, gisteren ook even door de Marina gelopen. Het miezerde en dan is er idd heel weinig te doen.
Renita
All-in
All-in

Bericht door Renita »

[quote="QuuQ"]
Voor de deur afzetten van een persoon is mogelijk. Alleen als je in de nummers 50-100 zit moet je met je auto tussen 2 paaltjes door. Dat past precies.
Vanaf de Marina is er op normale dagen geen mogelijkheid om het park op te rijden (op wisseldagen wel). Als je op het park vent kan je bij de hotel appartementen parkeren.

Ik zou gewoon een invalidekaart halen. Dan mag je wel het park op.
[/quote]
Invalide kaart is een must have ja, dus die zowieso. Punt is, vorig jaar waren we in het heijderbos, en zoals op bijna elk park als je een 8 persoons cottage wil zit je ergens achteraan, maar vlak bij de marketdome was nergens te parkeren, moest mijn opa van dik in de 80 de auto maar op een of ander werk terrein zetten. Bij de kempervennen was dit geen probleem voor ze, daar was genoeg ruimte voor de auto.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="Renita"]
Invalide kaart is een must have ja, dus die zowieso. Punt is, vorig jaar waren we in het heijderbos, en zoals op bijna elk park als je een 8 persoons cottage wil zit je ergens achteraan, maar vlak bij de marketdome was nergens te parkeren, moest mijn opa van dik in de 80 de auto maar op een of ander werk terrein zetten. Bij de kempervennen was dit geen probleem voor ze, daar was genoeg ruimte voor de auto.
[/quote]

In Heijderbos zijn er aan zijde meer 4 mindervalideparkeerplaatsen (dus de andere ingan van de md, niet degene aan de bowling). Je moet wel nog een steil stukje omhoog stappen, inderdaad niet echt handig voor wie slecht ter been is.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Renita
All-in
All-in

Bericht door Renita »

Wat vreemd dat ze ons daar bij de receptie niet attent op konden maken?! Speciaal gevraagd waar de auto neer te zetten en toen zeiden ze in eerste instantie gewoon op het grote parkeer terrein, daar zijn ook een aantal plaatsen gereserveerd maar dan is het nog aardig lopen eer je bij het market restaurant bent en in het donker ook niet zo prettig. Plus dat je de poort in en uit moet met de auto.
stoute
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door stoute »

[quote="Renita"]
[/quote]

Het is niet mogelijk om met je auto dicht bij het centrum te komen.
Groeten Nicole
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Het dichtstbijzijnde is via de achterkant van de market square waar het hotel is, maar dan moet je nog steeds een stukje lopen. Misschien is een rolstoel de oplossing?
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
Moon
All-in
All-in

Bericht door Moon »

We zijn weer thuis!  Tien dagen op de Eemhof gezeten. We zaten overigens niet in 194 maar in 294, lekker dichtbij het centrum.  Ietsje verder van de haven af maar goed die heb je na 2 keer echt wel gezien. Weet niets van miezer af, maar wij waren op 9 augustus naar Beeld en geluid in Hilversum , waar de zon zo af en toe scheen, maar we waren verder binnen dus helemaal goed. De week ervoor 2 keer in haven geweest maar sorry wij vinden het niks. Koud en sfeerloos, eigenlijk niet echt iets leuks van gemaakt en dat is jammer.  We zijn wel leuk met de boot naar Spakenburg geweest,  vaart een stukje over het meer (rondvaart) en meert dan aan in Spakenburg, leuk gezellig dorpje met een goede chinees  :P :P

Op het hele park geen onvriendelijk personeel gezien, hoewel ze wel wat afstandelijker zijn dan bijv. op het Meerdal, maar dat ligt meer  aan de streek denk ik. Een limburger is nou eenmaal anders. Persoonlijk trekt me dat ook meer, maja woon ook op een steenworp afstand van limburg, dus dat zit er ook een beetje in  ;D

Jammer dat pepeteve is gestopt, mijn kinderen zijn er te oud voor (jongste 12) maar  vond het toch altijd leuker dan orry en vrienden. 

Alles wat je kunt doen op het park, bijv. lasergamen, boogschieten etc. vinden we echt veel te prijzig worden. Dat ligt niet aan de eemhof maar gewoon in het algemeen hoor. 

Wij, als bijna Limburgers, moesten best wennen aan het verschil in mensen, zoals iemand van de receptie al zei: hoe kouder de klei, hoe kouder de mens....sja kan het niet beter verwoorden. Niet onvriendelijk maar gewoon heel anders. 
Wat heel vervelend was waren de korte lontjes van vele gasten.  Volgens de receptie waren er veel palestijnen etc en die zijn echt heel kortaf en zijn echt van de houwsnouw en ikke ikke.... >:( Maja heb ook nederlandse ongeduldige onvreindelijke gasten gezien, zelfs kinderen ::) Das gewoon beetje pech hebben, kan het park verder niks aan doen he.

We zijn twee keer wezen eten op het park, jongste wilde graag naar market restaurant. Nouja gedaan dan maar maar wat gaat dat hard achteruit, zo jammer!  heb ik het niet perse over de kwaliteit van het eten, hoewel  er wel dingen bijzitten waarvan ik dacht: dat kan ik echt beter .....maar het aanbod is echt heel karig. Zeker de nagerechten, of iets bij de koffie.

Aan nagerechten heb je de keuze tussen niks , niks of iets (klein bakje mousse of een klein stukje tiramisu....met wat geluk een bakje ananas.  En een bak lange vingers om onder de chocoladefontein te houden .....Natuurlijk vroeg ik wel om mijn bak marshmellows, die ik ook gewoon persoonlijk kreek hoor  :P , met een bakkie warme choco erbij #mjam .

Nouja en dan dnek je : ha lekker koffie, die kun je dus gewoon halen, maar iets lekkers erbij dat is er dan niet,  dan is er een droog stuk koek, een veel te zoek klein plakje cake (heul klein) of een stroopwafeltje......

Toppunt was afgelopen donderdag, dat is echt zooo dom: We gingen met zijn vijven. Iedereen had wat te drinken voor zijn neus staan, vraagt de ober: zal ik er een fles water bijzetten? Das lekker fris bij het eten.  Weten wij veel , we dachten dals dat zo gezegd word dan krijg je dat gewoon aangeboden.

Mooi niet, de fles water kostte gewoon , schrik niet, 5,90!!!!

Dat hebben we dus niet betaald, bedoel dan moet een ober ook vragen: wilt u er nog een fles water bij??? Kan je gewoon zeggen nee bedankt. maar het niet op die manier doen toch???

Uiteindelijk wel verrekend, fles was ook nog niet half op.

Animatieteam  is niet de beste die we op cp hebben gezien, sterker echt de minst goede wel.  Niet dat z eniet gezelig zijn, maar bijv. de show, die we hier zagen was echt slechter dan op Kempervennen hoor, stukken slechter helaas. Ook kinderanimatie was lang zo leuk niet, van wat we ervan zagen. We kennen orry als de dorpsgek van cp, deze orry echt heel serieus. Jammer
Wel lol gehad met de Crazy bingo, ik deed mee met een muziekspelletje. Won dik, jammer voor mijn tegenstandster ;))

Huisje was op zich goed, wel klammig, stond best onder veel bomen. En voor zes personen, zes volwassenen echt te klein dus mocht je dat overwegen.....ter vergelijk een huisje op Kempervennen voor 6 personen is echt groter dan het huisje op dit park. 
We hebben vier senseoos gehad, de een na de ander was kapot, werd wel steeds vervangen, dat scheelt dan weer.

Vind verder de Eemhof mooi park, niet een echt centerparcs, maar dat ligt aan de open market square.  Market dome geeft toch meer het echte gevoel zeg maar. Dit is compleet anders, ziet er wel supermooi uit, ddww!!

wij zullen niet meer terugkeren op dit park, leuk om eens gezien te hebben maar voor ons is het niet een park om nog eens te doen.  Maar mocht je twijfels hebben, qua netheid, vriendelijkheid etc is het best een goede keuze hoor!!
Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”