Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
ngs92
All-in
All-in

[Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 7)

Bericht door ngs92 »

Marina - De Eemhof
Exclusieve voorverkoop (verkoopcampagne start januari 2010)

Center Parcs De Eemhof staat voor een nieuwe uitdaging. Naast het bestaande park zal een uitbreiding van 100 luxueuze woningen gerealiseerd gaan worden. Een uitbreiding die aan het hoogste uitvoeringsniveau binnen de Center Parcs portfolio voldoet.

De 100 appartementen (geschikt voor 4 tot 12 personen) zullen aan de oever van het Eemmeer gerealiseerd worden en hebben allemaal een magnifiek uitzicht over het water en jachthaven. Marina - De Eemhof zal herrijzen in de stijl van het aan de Franse Cote d'Azur gelegen Port Grimaud.

7% garantierendement

Voor het eerst in de geschiedenis heeft u nu de mogelijkheid om eigenaar te worden van een woning in Nederland die door Center Parcs geëxploiteerd wordt en waarbij maar liefst 7% rendement gegarandeerd wordt. Er wordt zelfs al 3% rendement over de bouwtermijnen tot aan de oplevering van uw woning gegeven. U kunt dus mee profiteren van de zeer hoge bezettingsgraden van deze marktleider. En dan zelfs in het bekendste park van Nederland met zijn bewezen succes. Zo'n investeringsvoorstel laat u toch niet lopen?

•100 schitterende (4 tot 12 pers.) appartementen
•Magnifiek uitzicht over het Eemmeer
•7 jaar gegarandeerd rendement van 7% over volledige aankoopsom (inclusief inventaris)
•Garantie gegeven door Center Parcs
•Profiteer mee van het bewezen succes van de voorzieningen van Center Parcs De Eemhof
•Uniek: 3% direct rendement over bouwtermijnen
•Start bouw:planning voorjaar 2010
Flyer: http://www.dormio.nl/dynamic/media/5/fi ... 0klein.pdf
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://www.dormio.nl/page/325/marina---de-eemhof
Laatst gewijzigd door ngs92 op 16 jan 2019, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
Anita

Re: [Nieuwbouw] Marina De Eemhof

Bericht door Anita »

het zijn fikse prijzen om daar een appartement te gaan kopen.....phoe he.....en dan nog een appartement waar je niet naar eigen wens en tijd in kunt wonen!
dani

Bericht door dani »

Wel mooi, ik ben benieuwd of men genoeg geinteresseerden krijgt om dit van start te laten gaan.

Zal het nieuwe Landal park aan het Veluwemeer blij mee zijn, volgens mij zijn deze ook nog niet allemaal verkocht.
Hmn

Bericht door Hmn »

Het doet mij een beetje denken aan de situatie op Port Zélande. Alleen met het enige verschil, dat de appartementen langs de haven niet van Center Parcs zijn.

Maar mooi :)
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Wat een fraaie impuls voor de eemhof! Heeft de market square ook nog een match met dit nieuwe gebied? Ze zouden elkaar wel erg goed aanvullen!
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Ik denk het zelf niet omdat het een aardig stukje van me kaar ligt het ligt echt naast de dijk.
Zie hier een fragment van Omroep Flevoland:
Afbeelding

http://provincie-flevoland.citysite.nl/ ... en.html%20
dani

Bericht door dani »

Het ligt natuurlijk wel mooi dicht bij de action factory.

Ik heb begrepen dat van het waterpark van landal nog maar 40% verkocht is dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren nu dit bekend is en of dit dan wel wil.
Het zijn hele mooie plannen maar of het momenteel haalbaar is ?
Laatst gewijzigd door dani op 08 jan 2010, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Ja ik denk het wel. Dit is net als bij de orginele Landal parken Coldenhoven Aelderholt enz een gegarandeerd belegings opject dit schijnt volgens Landal erg populair te zijn en dat zie ik ook wel houd regelmatig bij hoe lang dat soort bungalows te koop staan en soms is het maar 2 weken! De eigenaar hoeft niets aan onderhoud te doen enz. Dit is dan allemaal voor rekening van Centerparcs en de eigenaar krijgt dat ook ook al is de verhuur laag gegarandeerd zijn rendement! Voorheen was dit alleen bij die orginele parken van Landal.
markieanta

Bericht door markieanta »

Ik vind het vreselijk duur als ik eerlijk ben.
robert030

Bericht door robert030 »

Het is ook beleggingsobject :-)
(geen leuk voor erbij appartement)
Hans33
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Hans33 »

Het rendement is maar 7 jaar gegarandeerd en wat hierna gaat gebeuren weet je niet. Als ik het geld had zou ik het risico niet durven te nemen.
Erperheide 9x, Het Meerdal 7x, Kempervennen 5X, Vossenmeren 7x, Heijderbos 4x, Hoog Sauerland 4x, Huttenheugte 5x, Limburgse Peel 6X, Bispingen 2x, Eemhof 2x, PZ 1x, Park Eifel 1X, Zandvoort 1x .
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Ja indd dit is bij Landal dan weer beter had op Coldenhove toen gehoord dat het 25 jaar gegarandeert was.
Rlm
All-in
All-in

Bericht door Rlm »

Ik vind het plan zo op het eerste gezicht echt spuuglelijk... tenminste als ik bedenk dat dit sfeerloze bouwsel het Center Parcs-stempel moet dragen. Het spijt me zeer hoor, maar dit kan in iedere willekeurige vinexwijk verwacht worden. Ik begrijp de vergelijking met Port Zélande, maar hoewel dat niet eens een origineel park van Center Parcs is, kan ik de kleurrijke en wat speelse uitvoering daar nog wel waarderen. Ik hoop van harte dat het in het echt mee zal vallen, maar ik ben er bang voor.

Los van de uitvoering, valt me op dat Center Parcs wel heel druk is om het aantal bedden uit te breiden, maar dat de centrale voorzieningen er nog net zo bijliggen als 10-15 jaar geleden. Ik heb in ieder geval nog niets gehoord van uitbreiding op dat vlak. In dit geval betekent 100 appartementen erbij van 4-12 personen toch in de praktijk zo'n 600-800 personen extra in het park. En de centrale faciliteiten staan in de volgeboekte periodes al zo onder druk! De gemiddelde gast krijgt dus gewoon WEER minder waar voor zijn geld...  >:(
dani

Bericht door dani »

Misschien dat hier ook nog wel wat voorzieningen komen .
Wanneer ik zo op de onderste tekening kijk links dan lijkt mij dat hietr nog wel wat gebouwd wordt.
Er zal toch wel een eigen horeca gelegenheid komen want dat is er nu ook.Port zelande heeft dat toch ook bij de haven?
De haven zoals het er nu bij ligt is niet veel bijzonders meer dus misschien wordt het er juist wel beter op....
,
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Twee vragen?

1) Wie wil dat nu kopen? Je kunt eenvoudiger aan 7% rendement raken.
2) Wie wil nu in zo'n sfeerloze blokkendoos logeren met oog op een lelijke haven met lelijke boten (zoals die op het huidige moment is natuurlijk).

Pierre Et Vacances: you s*ck!

Met mijn excuses voor het taalgebruik.
Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”