Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Bispinger Heide] Park Foto's & Video's

Anita

Re: [CP] Bispinger Heide

Bericht door Anita »

voor ons is het 'slechts' 2,5 uur rijden, in vergelijk met bijna alle andere CP parken is dit voor ons dichtbij.
Wij willen er nog een keer naar toe of in een woonboot of in een boomhuis......hoei maar die is zo duur!
is er al eens een forumlid echt in een verblijf in een boomhuis geweest?

foto's zijn leuk hierboven!
markieanta

Bericht door markieanta »

Ook ik ben heel benieuwd.
Ben ook benieuwd naar de staat van de huisjes, aangezien ze nu een dikke twee jaar zijn volgens mij.
zoeperzazke
All-in
All-in

Bericht door zoeperzazke »

Ik wilde de filmpjes die ik had gemaakt ook eens hier posten, maar er is nog helemaal geen Bispinger Heide topic... dus bij deze!

Enkele filmpjes gemaakt tijdens ons verblijf in september 2010

Zo fiets je naar de achterzijde van de Market Dome, met het pannenkoekenhuisje, de klimtoren en de ingang.

360 graden aan de achterzijde van de Market Dome, met uitzicht op de woonboten:

Een willekeurig stukje fietsen als sfeerimpressie van het groen, dit was in zone 4:

De buitenkant van de boomhuizen:

Een 360 graden filmpje aan de voorzijde van het hotel:

En een rondje door het nieuwe gebied, waar de Edens staan, met de auto gemaakt op een wisseldag.
Laatst gewijzigd door zoeperzazke op 14 okt 2010, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
2009 ERP 2010 MRD + BISP, 2011 HEIJ + MRD (mys) + HSAU + HUT, 2012 VOS + EIF + TRF, 2013 KEM 2014 MRD + HUT (mys) + HEIJ 2015 KEM 2016 ERP 2017 BISP + ZV + MRD, 2018 PZ + ARD 2019 HEIJ + KEM 2020 HUT
Pim1984

Bericht door Pim1984 »

Mooi foto's! Ik vind de ingang van de market dome erg mooi met die letters en het CP-logo erboven. Beter dan die grote borden op de andere parken! Is de natuursteenvloer nou grijzer dan in andere parken?
zoeperzazke
All-in
All-in

Ow jemig, daar heb ik echt totaal niet op gelet om eerlijk te zijn, daar mogen andere centerparcskenners over oordelen ;)
2009 ERP 2010 MRD + BISP, 2011 HEIJ + MRD (mys) + HSAU + HUT, 2012 VOS + EIF + TRF, 2013 KEM 2014 MRD + HUT (mys) + HEIJ 2015 KEM 2016 ERP 2017 BISP + ZV + MRD, 2018 PZ + ARD 2019 HEIJ + KEM 2020 HUT
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

mooi overzicht zo .
wij willen in 2011 ook naar dit park .
ik krijg op deze manier een goed overzicht van het park .
super gedaan
dani

Bericht door dani »

Heel mooi. Nu kan ik ook goed zien dat de basis hetzelfde is als op de Vossemeren.
Ook wij willen mischien in 2011 eens kennis gaan maken met dit park...
zoeperzazke
All-in
All-in

Absoluut doen hoor, want het park is het dubbel en dwars waard. Het is een prachtig park met een authentiek Centerparcs gevoel. Het enige wat absoluut gemeld moet worden, als je een 4-persoons VIP Eden boekt in de periode maart-september: boek NIET cottage 911 t/m 921 (dit zijn oa. de cottages die je op een rijtje ziet in de fotoreeks). Omdat dat stuk nog aangeplant moet worden, zit je in een sauna-cottage zodra de zon erop staat. In de week dat wij er zaten was het wel mooi weer, maar niet echt héél bijzonder, en het is 30 graden geweest in de cottage. En dat koelde 's nachts niet verder af dan 26 graden... Het is gewoon níét te ventileren.

En ohja: als je niet dicht bij de plaza zit, zijn fietsen een echte must :P

Maar behalve die heel voorname tip, heb ik niets dan lof voor dit park, ik vind het geweldig daar!
dani

Bericht door dani »

Ik heb al Hoch sauerland geboekt voor de zomer maar is dit park mooier? Ben je op beiden geweest, iemand anders misschien?
wwwer
All-in
All-in

Bericht door wwwer »

Ik ben op beiden parken geweest...

En ik verkies de Bispinger echt wel boven Hoch.. Park heeft een veel mooiere natuur en veel meer het Center Parcs gevoel. Ik moet zeggen dat ik de omgeving ook mooier vindt in de (na)zomer.
dani

Bericht door dani »

mmmmmmmm, even goed nadenken wat ik nu ga doen...
hover
All-in
All-in

Bericht door hover »

wwwer schreef: Ik ben op beiden parken geweest...

En ik verkies de Bispinger echt wel boven Hoch.. Park heeft een veel mooiere natuur en veel meer het Center Parcs gevoel. Ik moet zeggen dat ik de omgeving ook mooier vindt in de (na)zomer.
Ik ben het hier volledig mee eens, echter Hochsauerland bied de mogelijkheid om te Skiën in Winterberg en Willingen en 's avond in het zwembad even te relaxen. Het zwembad van HS vind ik wel veeeeeeeel minder leuk (hebben wel leukere glijbanen) en hebben geen wildwaterbaan, maar wel een te gek waterplay house
dani

Bericht door dani »

Ik heb dus 2 kinderen van 4 en 8 en we gaan in de zomervakantie.
Wij dachten dat de omgeving van HS mooier zou zijn (kastelen ed) voor de kinderen en dat het waterplayhouse wel leuk zou zijn.
BH heeft echter weer de baluba en een groot meer......mmmm, moelijk. :(
hover
All-in
All-in

Bericht door hover »

In de zomer zou ik met kids naar BH gaan... Ik vond het park HS erg tegenvallen, vooral de Aquamundo, bijna CP onwaardig...

Omgeving is in HS idd mooier.

Dus je.. ga je voor CP of omgeving.. Als je het antwoord hier op weet, danweet je volgens mij ook naar welk park je het beste kunt..

Ik ben blij dat ik die beslissing niet hoef te nemen.. succes..
zoeperzazke
All-in
All-in

Met Hoch Sauerland heb ik niet zoveel, daar ben ik ook 3 keer geweest al moet ik wel eerlijk bekennen dat de laatste keer dat ik er was, het nog een Landal park was. Hoch Sauerland an sich is wel aardig, en je kunt er prima een vakantie vieren. Er zijn ook veel leuke dorpjes in de buurt, dat is bij de Bispinger Heiden weer iets minder. Hoch Sauerland heeft grote, mooie en ruime cottages. de plaza is op zich in orde en ach, ieder kind vermaakt zich in een zwembad ongeacht hoe het eruit ziet.
Maar het echte Centerparcsgevoel heeft enkel de Bispinger Heide. Een prachtige plaza, een uitgebreid zwembad waar veel te doen is, heel erg veel bomen en natuur, dat is echt daar. Overigens ligt op 20 min afstand van de Bisp ook een pretpark, waar je met de kinderen heenkunt.

Als ik moet kiezen kies ik dus echt voor de Bispinger Heide, maar dat is vooral omdat een huisje tussen de bomen en de knusse weggetjes, houthaardjes en de klassieke plaza voor mij 100% vakantiegevoel geven.
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Bispinger Heide”