Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Bispinger Heide

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Menno.
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Bispinger Heide

Bericht door Menno. »

Fijn om te horen Marloes dat jullie het zo goed bevallen is! Bedankt voor de review, krijgen we ook nog foto's? :)
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Menno. schreef: Fijn om te horen Marloes dat jullie het zo goed bevallen is! Bedankt voor de review, krijgen we ook nog foto's? :)
Nee, we hebben helemaal geen foto's gemaakt, stom he. Dat vergeten we nou iedere keer.
Mekkie

Bericht door Mekkie »

Leuke review Marloes!!

Ik vind die ligweide echt een pluspunt, zo'n grote ligweide heb je verder bij geen enkel
CP-park. Wij hebben er heel wat uurtjes doorgebracht. Heerlijk lekker zonnenbaden, en
zo af en toe even een duik nemen. Heerlijk!!!!
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

Hoi Mekkie,

Ik weet volgenas sommige onder ons is het geen Centerparcs, maar probeer De Haan eens. Die ligweide mag er ook zijn. Het zwembad en centrum bij Bispingerheide is natuurlijk wel veel mooier
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Die ligweide was echt geweldig ja. En superrustig, terwijl het in het zwembad heel druk was. Dus volgens mij weet niet iedereen van het bestaan ervan ;) . Ook nog met een zandbak met parasol erboven, dus voor de kleintjes heel leuk om even in te spelen tussen het zwemmen door.
Hans33
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Hans33 »

Ook net terug van Bispingen:

Algemene indruk; Park is erg ruim opgezet en erg groen.

Aqua Mundo; Ruim van opzet met met een mooie ligweide. Nadeel de slechte glijbanen die verouderd zijn en een zeer matige wildwaterbaan. Daarnaast is er ook geen stroomversnelling of koraalbad. Het drakeneiland vind ik een van de grootste missers van Centerparcs, zet hier iets nieuws bv een waterplayhouse. Dus al met al vond ik een beetje tegenvallen voor zo'n nieuw park. Sauna is de mooiste van alle CP

Market Dome; Heel ruim van opzet en erg mooi. Helaas was tijdens ons verblijf de supermarkt en een restaurant dicht ivm verbouwing. Nadeel vond ik wel de beperkte openingstijden zo was de snackbar maar tot 19.00 uur open dus een soft ijsje na het zwemmen zat er niet in. De Baluba was leuk maar niet te vergelijken met deze in Erperheide. 
Erperheide 9x, Het Meerdal 7x, Kempervennen 5X, Vossenmeren 7x, Heijderbos 4x, Hoog Sauerland 4x, Huttenheugte 5x, Limburgse Peel 6X, Bispingen 2x, Eemhof 2x, PZ 1x, Park Eifel 1X, Zandvoort 1x .
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

Nieuw is relatief. Ik geloof dat dit park zo'n 20 jaar oud is. Het is in sommige opzichten een kopie van de Vossemeren
Mekkie

Bericht door Mekkie »

gouda schreef: Hoi Mekkie,

Ik weet volgenas sommige onder ons is het geen Centerparcs, maar probeer De Haan eens. Die ligweide mag er ook zijn. Het zwembad en centrum bij Bispingerheide is natuurlijk wel veel mooier
Oke, bedankt voor de tip!
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Hans33 schreef: Ook net terug van Bispingen:

Algemene indruk; Park is erg ruim opgezet en erg groen.

Aqua Mundo; Ruim van opzet met met een mooie ligweide. Nadeel de slechte glijbanen die verouderd zijn en een zeer matige wildwaterbaan. Daarnaast is er ook geen stroomversnelling of koraalbad. Het drakeneiland vind ik een van de grootste missers van Centerparcs, zet hier iets nieuws bv een waterplayhouse. Dus al met al vond ik een beetje tegenvallen voor zo'n nieuw park. Sauna is de mooiste van alle CP

Market Dome; Heel ruim van opzet en erg mooi. Helaas was tijdens ons verblijf de supermarkt en een restaurant dicht ivm verbouwing. Nadeel vond ik wel de beperkte openingstijden zo was de snackbar maar tot 19.00 uur open dus een soft ijsje na het zwemmen zat er niet in. De Baluba was leuk maar niet te vergelijken met deze in Erperheide. 
Vond je de glijbanen slecht ja? Ik vond ze juist prima, ik vond ze niet echt verouderd aandoen. Die Drakenrots, daar snapten wij de bedoeling ook niet van.
Baluba was inderdaad kleiner dan bij Erperheide, maar wel ruimer dan bij het Meerdal.
Hans33
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Hans33 »

Ze waren beide vrij kort 84 en 35 meter en daarnaast hadden ze niks speciaals zoals lichteffecten. Misschien is verouderd wel een verkeerd woord, maar tegenwoordig zijn de glijbanen wat leuker.

Is het echt al 20 jaar open, dit is toch het laatste originele park.
Erperheide 9x, Het Meerdal 7x, Kempervennen 5X, Vossenmeren 7x, Heijderbos 4x, Hoog Sauerland 4x, Huttenheugte 5x, Limburgse Peel 6X, Bispingen 2x, Eemhof 2x, PZ 1x, Park Eifel 1X, Zandvoort 1x .
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Hans33 schreef: Is het echt al 20 jaar open, dit is toch het laatste originele park.
17 jaar, Bispinger Heide werd namelijk in 1995 geopend.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Hans33 schreef: Ze waren beide vrij kort 84 en 35 meter en daarnaast hadden ze niks speciaals zoals lichteffecten. Misschien is verouderd wel een verkeerd woord, maar tegenwoordig zijn de glijbanen wat leuker.

Is het echt al 20 jaar open, dit is toch het laatste originele park.
Klopt, geen lichteffecten. De lange buis had alleen een donker stuk. Ik vond de glijbanen wel lekker snel (in ieder geval vergeleken met die op het Meerdal en Erperheide) :)

Denk dat wij nog wel een keer mystery Duitsland gaan doen. Eifel en Hochsauerland zijn prima vanwege de omgeving, Nordseeküste lijkt me het minste park, maar volgens kennissen is het zwembad wel prima en die omgeving kennen we totaal niet. En Bispinger Heide is gewoon heel goed bevallen :)
Yvonne79
All-in
All-in

Bericht door Yvonne79 »

Wij gaan 6 juli een weekje. Kan iemand mij vertellen of de supermarkt dan klaar is?
gouda
All-in
All-in

Bericht door gouda »

De supermarkt zou in mei gesloten zijn. Het lijkt me dan wel vrij zeker dat in juli de nieuwe supermarkt open is
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Leuke revieuw Marloes.

@Hans33, mijn dochter vermaakte zich prima in de drakenrots, natuurlijk is het water play house een leuk concept, maar van mij hoeven ook niet alle parken hetzelfde te worden.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”