Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Bispinger Heide

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Harmpie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] Bispinger Heide

Bericht door Harmpie »

Ik lees overal dat de Bispngerheide gerenoveerd is, maar zijn de hotelkamers ook gerenoveerd en zo ja heeft iemand hier ook al foto´s van?
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Öffnungszeiten Aqua Mundo 24.12.2011 & 31.12.2011
An diesen beiden Tagen erhalten Síe die 11 Uhr Tageskarte zum Preis unserer Tageskarte mit Einlass ab 15 Uhr.

Pro Person ab 13 Jahre 13,50 €
Pro Kind (4-12 J)  8,50 €.

Unser Aqua Mundo hat am 24.12.2011 & 31.12.2011 bis 18.00 Uhr geöffnet, Wasserschluß ist um 17.45 Uhr. Der Park generell ist für Tagesgäste bis 18.30 Uhr geöffnet.

Bron: Dagje Bispinger Heide
Harmpie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Harmpie »

Onlangs een weekendje in de bispingerheide geweest, we hadden de bruidssuite geboekt.
Met onze gereserveerde vroege aankomst van 13.00 uur dachten we mooi op tijd aan te komen en in de kamer te kunnen. Bij aankomst kregen we de sleutel bij de hotereceptie, bij aankomst in de kamer bleek deze helemaal nog niet schoongemaakt te zijn, prullebakken nog vol met spulletje die ik eigenlijk helemaal niet gezien wil hebben.
Het enige wat was gebeurd, was dat het boodschappenpakket wat we besteld hadden al op de kamer stond.
Na hier melding van te hebben gemaakt bij de hotel receptie, mochten we wachten en werd onze kamer binnen een half uur klaar gemaakt. Geen sorry gehoord oid
Na onze 2e aankomst in de kamer, was onze bruidssuite wel klaar. We hadden bij Centerparcs al eens eerder een bruidssuite geboekt en dat beviel ons erg goed. Nadat we de suite op de bispingerheide eens goed bekeken hadden viel deze eigenlijk best tegen.
De kamer is groot en ruim, met 2 flatscreen tv, een gewoon 2 persoonsbed met 1x een 2-persoons matras. Een ruime badkamer, die geen enkele luxe uitstraalt die je van een bruidssuite wel mag verwachten.
Harmpie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Harmpie »

Als je met 2 personen romantisch in dit bad zou moeten, moet je de lenigheid van een slangenmens hebben, kortom gewoon een 1-persoons bad.
Het bestelde boodschappen pakket kwam voor 80% niet overeen met wat op de site omschreven staat. Daar komt bij dat we ca. 4 flessen wijn er in hadden zitten en een fles champagne, een fruitmand, wat vis en vlees voor op een toastje. Maar in de hele kamer is geen glas of bestek te bekennen wat je hier voor zou kunnen gebruiken.
Het hotel ligt ca. 1,4 km van de parkeerplaats je auto mag bij het hotel staan op een parkeerplaats voor 2,50 euro per nacht.
Al met al een vreemde gewaarwording deze suite en voor ons in dit park niet voor herhaling vatbaar, naar mijn idee stop je ook geen bruidspaar in deze suite.
De rest van het park, zwembad en het centrum waren verder prima, heerlijk gegeten in de restaurants, waar het eten van een betere kwaliteit is, dan het huidig eten van de nieuwe cateraar in de nederlandse parken. Ook een vriendelijke bediening was aanwezig.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Jammer dat de suite en het boodschappenpakket zo tegenvielen. Ik lees dat de rest van het park wel prima was, dus hopelijk heb je toch nog een beetje een leuk weekendje weg gehad? :)
Laatst gewijzigd door Jeroen op 15 nov 2011, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Mekkie

Bericht door Mekkie »

Edit: Ervaring verwijderd op verzoek van gebruiker
Laatst gewijzigd door Mekkie op 13 sep 2012, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Leuke review om te lezen! Mooi dat het park zo goed naar wens was, het klinkt in ieder geval als een park dat de moeite waard is. :)
Flyboy20
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Flyboy20 »

Vorige week CP Bispinger Hiede bezocht (4/11 tot 11/11/2011)
Wij hadden Original VIP cottage 205 wat ons erg beviel, veel groter dan de VIP cottages in BE en NL
https://picasaweb.google.com/danny.vyve ... 4uSL-JLuCQ#

Aankomst was snel en vlot geregeld en ik moet zeggen dat we allerhartelijkst ontvangen zijn. Meteen (8u30) alle papieren en sleutels gekregen, weliswaar met de melding om pas de cottage te betreden vanaf 13:00.

Market Dome was dik in orde. Wel verbazend dat de supermarkt uit 2 delen bestaat. Denk dat de duitse wetgever hier iets mee te maken heeft. Aanbod aan vers vlees was zwak. De lokale slager (5 min van het park) heeft een ruim aanbod.

Enkel de snack corner bezocht (obligate Hamburger voor de terugreis, traditie van ons). Dit was behoorlijk in orde en de burger was warm. Slaatje was eveneens vers.
De rest van de vakantie in de cottage gegeten.

Aqua Mundo is een kopie van Vossemeren, maar zonder de stroomversnelling. Het bubbelbad was defect (niet mijn favoriete stek dus geen probleem voor mij)

Het park is groot dus fietsen zijn niet overbodig wanner je een Eden hebt. Wij zaten op 5 min. wandelen van de Dome

Wat mij betreft is dit park een aanrader

Verder nogal veel in de Snow Dome vertoefd (3x) op 10 minuten auto van het park.
Aanrader is de gekke maandag waar je voor 20EUR vanaf 17:00 tot 22:00 vrij kan snowboarden/skiën inclusief materiaal en de woensdag voor 30EUR zelfde stramien en dan inclusief eten (Spaghetti of kaasnoedels en softdrink).
Snow Dome heeft 2 pistes:
Babypiste van 100m met transportband
Grote piste van 250m met funparc, rodelbaan en normale baan. Kabellift en Stoeltjeslift
Ik zet graag wat foto's online indien hier vraag naar is
Take everything you like seriously, except yourselves.  - Rudyard Kipling
Flyboy20
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Flyboy20 »

Nog vergeten te vermelden
Keuken heeft :
magnetron/oven combinatie (dus je kan een pizza of broodjes afbakken)
Senseo
Koffiezet
Waterkoker
Vaatwas (groot)
Take everything you like seriously, except yourselves.  - Rudyard Kipling
pinatorq
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 17 keren
Like! Gekregen: 105 keren

Bericht door pinatorq »

vorig jaar herfstvakantie er geweest:

super zwembad
de natuur in het park is prachtig
centrum wel leuk maar beetje klein en knus naar mijn idee
de echte aanrader is om een dagje naar het dichtbij gelegen pretpark te gaan
hoop er binnenkort weer eens een x heen te gaan alleen jammer is dat het naar mij n idee wel de duurste park is van centerparcs
groeten John

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21,23
Heijderbos 09, 23, 24
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Bedankt voor jullie reviews! Ben er nog nooit geweest, maar het park wordt steeds interessanter, want ik lees in dit topic zo goed als alleen maar enthousiaste reacties en dat het een aanrader is. :)
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Jeroen, jij als liefhebber van cp moet idd echt eens naar dit park toe!

Pinatorq bedoel je heide park soltau als pretpark?
pinatorq
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 17 keren
Like! Gekregen: 105 keren

Bericht door pinatorq »

ja klopt dat bedoel ik
groeten John

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21,23
Heijderbos 09, 23, 24
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Roeckie92
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Roeckie92 »

Vorig weekend in bispinger heide geweest (boomhuis nr 236 en original vip 6 persoons), onder de indruk van zowel boomhuis als gerenoveerde vip cottage, geef mij maar dit ipv de edens.
We hadden all inclusive formule, dus zowel market restaurant/harrisons grill/snack corner/aqua cafe/panecakes hebben ons allemaal tevreden gesteld. Zowel de aqua mondo/sporthal duidelijk kopie van vossemeren. Aan het boomhuis brachtten ze smorgends de krant met broodjes (daar hadden de beestjes op een ochtend al wel aangezeten). Tot zo ver mijn enige negatieve puntje.
Ook de rondleiding in de technische installaties van het zwembad gedaan. Vanuit België wel aan de verre kant, maar het boomhuis stond op mijn lijstje. Op de terugweg nog even gaan zwemmen in heijderbos & meerdal om het weekend goed af te sluiten.

intérieur boomhuis: het hout in keuken/woonruimte/slaapkamers heeft mij echt overtuigd, verschillende van mijn medevakantiegangers dat dit zelf willen in hun eigen huisje.
okt/10 EP
juni/10 HT dec/10 LTF jan/11 KV (16 eden vip) sep/11 EP nov+/11 park de haan + LTF dec/11 LTF (12edenvip) +BS (boomhuis)+lac d'ailette jan/12 EH (kindercottage) jan/12 kv (woonboot) jun/12 hauts-de-b
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Bedankt voor je verslag, fijn dat het zo goed naar wens was! :) Leuk dat je naast Bispinger Heide ook nog twee andere parken hebt bezocht. Voor de broodjes wordt trouwens regelmatig geadviseerd om het boodschappenwagentje buiten te zetten, dan worden de broodjes daarin opgeborgen en kunnen de dieren er niet van eten. Misschien een handige tip om voor de volgende keer te onthouden. :)
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”