[Whinfell Forest] Informatie, Vragen & Ervaringen
[Whinfell Forest] Informatie, Vragen & Ervaringen
hey hey!
ik denk ik laat ook maar weer eens iets van me horen. Voor een werkbezoek ben ik toevallig terechtgekomen bij cp engeland. Men had daar voor ons team een huisje gehuurd. En ik moet zeggen.....dan merk je echt goed dat cp benelux echt achter is gebleven. Begrijp me niet verkeerd ik blijf cp nederland en belgie leuk vinden....maar dit sloeg alles daar in engeland wat een LUXE! Nou waren wij de klant dus we hadden een executive lodge echt een huisje zeg maar met een puntdak maar daar zat dus echt alles op en aan wat je maar kunt bedenken! Er is een complete binnen en buiten spa mooie flatscreen dolby surround sound netjes schoon zuiver en alles ziet er echt als nieuw uit om door een ringetje te halen!
Een wandeling op het park leerde me dat ze ook daar nog gewoon geschakelde huisjes hebben maar de simpelste "comfort" zou hier door kunnen gaan voor een vip + , voor me gevoel dan! Ik weet niet of er ook een sauna in zit in een comfort huisje maar ook daar weer alles mooi schoon zuiver en modern!
De algemene indruk is dat de parken in engeland veel meer bij de tijd zijn. Kwa prijzen moet ik zeggen dat ze er iets van 800 pond voor betaald hebben voor een midweek en dat is omgerekend €1200 euro voor een 6 persoons huisje. Ten opzichte van nederland flink aan de prijs maar het is wel elke euro waard. Aan de andere kant zijn de normale comfort huisjes te huren voor 450 euro omgerekend 6 persoons en dat zijn hele normale prijzen zeker gezien de inrichting!
Ik weet dat cp enderland/belgie/ duitsland bezig zijn met een upgrade programma maar zelfs dat programma kan niet tippen aan de stijl van engeland, al is dat ook een stukje smaak denk ik. Wel weet ikd at de nieuwe huisjes ook hier in nederland helemaal up to date gaan worden.....maar ik vrees voor de prijzen....
ik denk ik laat ook maar weer eens iets van me horen. Voor een werkbezoek ben ik toevallig terechtgekomen bij cp engeland. Men had daar voor ons team een huisje gehuurd. En ik moet zeggen.....dan merk je echt goed dat cp benelux echt achter is gebleven. Begrijp me niet verkeerd ik blijf cp nederland en belgie leuk vinden....maar dit sloeg alles daar in engeland wat een LUXE! Nou waren wij de klant dus we hadden een executive lodge echt een huisje zeg maar met een puntdak maar daar zat dus echt alles op en aan wat je maar kunt bedenken! Er is een complete binnen en buiten spa mooie flatscreen dolby surround sound netjes schoon zuiver en alles ziet er echt als nieuw uit om door een ringetje te halen!
Een wandeling op het park leerde me dat ze ook daar nog gewoon geschakelde huisjes hebben maar de simpelste "comfort" zou hier door kunnen gaan voor een vip + , voor me gevoel dan! Ik weet niet of er ook een sauna in zit in een comfort huisje maar ook daar weer alles mooi schoon zuiver en modern!
De algemene indruk is dat de parken in engeland veel meer bij de tijd zijn. Kwa prijzen moet ik zeggen dat ze er iets van 800 pond voor betaald hebben voor een midweek en dat is omgerekend €1200 euro voor een 6 persoons huisje. Ten opzichte van nederland flink aan de prijs maar het is wel elke euro waard. Aan de andere kant zijn de normale comfort huisjes te huren voor 450 euro omgerekend 6 persoons en dat zijn hele normale prijzen zeker gezien de inrichting!
Ik weet dat cp enderland/belgie/ duitsland bezig zijn met een upgrade programma maar zelfs dat programma kan niet tippen aan de stijl van engeland, al is dat ook een stukje smaak denk ik. Wel weet ikd at de nieuwe huisjes ook hier in nederland helemaal up to date gaan worden.....maar ik vrees voor de prijzen....
Laatst gewijzigd door boebie op 09 jul 2012, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [Ervaringen & Vragen] Whinfell Forest
Dat klink geweldig, maar heb je ook foto's?
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!
nee helaas zo helder was ik er niet bij, maar in maart/april gaan we een midweek terug en dan neem ik aan (en anders vragen we er gewoon om!) dat we weer zo'n huisje krijgen! maar de sites en de foto's erop geven een erg goed beeld trouwens.
Die heb ik allemaal al uitvoerig bekeken, maar zijn alle restaurants overgenomen door een horecagroep: Café Rouge, enz en hoe zijn de Market Domes en Aqua Mundo's.
Laatst gewijzigd door -Martijn- op 10 apr 2009, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
-
- All-in
- Contacteer:
Recente impressies van Lakeside Inn op Whinfell Forest:

Bron: Center Parcs UK

Laatst gewijzigd door Jeroen op 12 feb 2019, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ziet er leuk uit
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
-
- All-in
- Contacteer:
Zijn die "ballen" lampen ???
Ondek het vernieuwde "Center Parcs & Zo" op www.cpenzo.tk
Center Parcs & Zo Veel Meer!
Center Parcs & Zo Veel Meer!
-
- All-in
- Contacteer:
Ik denk het wel, want in elke bol lijkt een lichtpunt te zitten.centerparcs schreef: Zijn die "ballen" lampen ???
-
- All-in
- Contacteer:
Subtropical Swimming Paradise Refurbishment
Thursday 2nd June 2011
We are delighted to announce that refurbishment of the changing rooms in the Subtropical Swimming Paradise at Whinfell Forest is due to begin in June.
We are planning to close a small area of the changing rooms at any one time to avoid disruption to our guests.
All facilities within the Subtropical Swimming Paradise will remain open during the refurbishment works.
Thursday 2nd June 2011
We are delighted to announce that refurbishment of the changing rooms in the Subtropical Swimming Paradise at Whinfell Forest is due to begin in June.
We are planning to close a small area of the changing rooms at any one time to avoid disruption to our guests.
All facilities within the Subtropical Swimming Paradise will remain open during the refurbishment works.
-
- All-in
- Contacteer:
Segways – Brand New activity at Whinfell Forest.
Practise balance, skill and control as you glide around our purpose built Segway track – the most fun to be had on two wheels.
Ride, glide and travel seamlessly around our Segway track in 21st Century style, using skill and precision to determine your route and speed. Stepping into the future has never been so easy, or so much fun!
Practise balance, skill and control as you glide around our purpose built Segway track – the most fun to be had on two wheels.
Ride, glide and travel seamlessly around our Segway track in 21st Century style, using skill and precision to determine your route and speed. Stepping into the future has never been so easy, or so much fun!
Laatst gewijzigd door Jeroen op 23 okt 2012, 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- All-in
- Contacteer:
Subtropical Swimming Paradise Refurbishment UpdateJeroen schreef: Subtropical Swimming Paradise Refurbishment
Thursday 2nd June 2011
Friday 28th October 2011
We are delighted to announce that refurbishment of the changing rooms in the Subtropical Swimming Paradise at Whinfell Forest is well on track for its planned completion mid December.
Small areas of the changing rooms are closed at any one time to avoid disruption to our guests and new cubicles and lockers are now in operation. All facilities within the Subtropical Swimming Paradise will remain open during the refurbishment works and the team at Whinfell Forest are working hard to complete the project.
Foto's niet meer beschikbaar
Laatst gewijzigd door Jeroen op 12 feb 2019, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- All-in
- Contacteer:
New Pancake House
We are pleased to announce that the Pancake house is now open at Whinfell Forest. The Pancake House will be open; Mon & Fri 10am-6pm, Tues, Weds, Thurs, Sat, Sun 11am - 7pm. Gluten free and vegan pancakes are available on request.
Enjoy your Pancakes!
Foto's: Center Parcs UK

We are pleased to announce that the Pancake house is now open at Whinfell Forest. The Pancake House will be open; Mon & Fri 10am-6pm, Tues, Weds, Thurs, Sat, Sun 11am - 7pm. Gluten free and vegan pancakes are available on request.
Enjoy your Pancakes!
Foto's: Center Parcs UK

-
- All-in
- Contacteer:
Niet meer van toepassing.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 23 okt 2012, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- All-in
- Contacteer:
Whinfell Forest changing rooms refurbishment updateJeroen schreef: Subtropical Swimming Paradise Refurbishment Update
Friday 28th October 2011
We are delighted to announce that refurbishment of the changing rooms in the Subtropical Swimming Paradise at Whinfell Forest is well on track for its planned completion mid December.
Small areas of the changing rooms are closed at any one time to avoid disruption to our guests and new cubicles and lockers are now in operation. All facilities within the Subtropical Swimming Paradise will remain open during the refurbishment works and the team at Whinfell Forest are working hard to complete the project.
Monday 5th December 2011
We are pleased to announce that our fantastic, newly refurbished showers, main entrance and vanity area will be complete by the 19 December 2011. We are aiming to complete all remaining improvements by mid February.
All work will pause from 19 December until early 2012. During this time all facilities within the Subtropical Swimming Paradise will remain open, however unfortunately we will have a reduced amount of changing rooms available, so there may be slight delays at peak times. Extra staff will be available to help you during this period. In the meantime, our team are continuing to work hard to complete all of the improvements as quickly as possible.
We sincerely apologise for any inconvenience and hope you can bear with us whilst we significantly improve the changing experience at Whinfell Forest. Thank you for your patience.
Foto's niet meer beschikbaar
ik zal wel uit een ei komen maar hoe boek je zulke reizen naar engeland dan?