Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Park Hochsauerland (deel 2)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Ccmel
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Hochsauerland (deel 2)

Bericht door Ccmel »

Bij de vips heb je inderdaad een stenen barbecue, met metalen rooster erbij. Kolen en aansteekgerief hebben ze in de foodstore. Wel weinig keuze en weinig voorraad qua vlees. Wij ontdekten in de buurt een lidl met ruim en lekker bbq-assortiment, en aan zachte prijsjes. Hebben elke dag de barbecue gebruikt tijdens ons laatste verblijf.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Na een heerlijk verblijf in HS in mei 2013, willen we nu een week in de zomer gaan en dan door naar Bostalsee. Toen zaten we in 611, type Barbados. Nu zouden we dichter bij de grotere speeltuin willen zitten. We kijken nu naar het 6p comfort type Jamaica. Kan iemand me daar meer over vertellen? Heeft het ook boven twee en beneden 1? Twee badkamers? Ongeveer dezelfde oppervlakte als 611? Welk nummer zou gunstig liggen qua tuin/zon en nog wat privacy?
Bedankt!
bo
All-in
All-in

Bericht door bo »

Type Jamaica heeft ook twee badkamers en 1 slaapkamer beneden. volgens mij is dat type even groot als
type Barbados. Aruba is dacht ik de grootste cottage met 89m2.

Ervaring met de  ligging/zon heb ik helaas niet, maar misschien een ander forumlid wel?
bo
All-in
All-in

Bericht door bo »

Er is trouwens een nieuw klimparcours gebouwd net naast het park. Vlakbij de cottages in de 500 serie dacht ik.
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Dit topic is vol, we gaan verder in Deel 3
Laatst gewijzigd door belinda op 06 dec 2015, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”