Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Park Hochsauerland (deel 2)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
rickvanthul
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Hochsauerland (deel 2)

Bericht door rickvanthul »

Hallo,

Wij willen graag een VIP huisje boeken in januari voor 4 personen.
Deze staan op 2 delen van het park.
De ene kant is dichtbij Aqua Mundo (rechts op het park) en de andere serie helemaal aan de andere kant. Weet iemand of deze huisjes allemaal hetzelfde zijn, of zijn de huisjes aan de linkerkant nieuwer?
jacq120
All-in
All-in

Bericht door jacq120 »

Eigenlijk geen idee. Staat nergens dat ze "anders" zijn. Zelf hebben wij voor de kerstvakantie nr. 681 geboekt. Komen 29 dec terug maar dan heb je waarschijnlijk al geboekt !!
2012 Les Hauts de Bruyeres / Mystery Duitsland
2011 Le Lac D'Ailette (aansluitend 4dg disney) 2010 Vossemeren / Les Trois Fôrets.
LianneWim
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door LianneWim »

Hallo Allemaal,

Samen met een stel vrienden en onze kinderen (meisje van 4 en meisje van bijna 2,5jr) willen we in februari een weekendje
naar Hochsauerland. Welke type cottage raden jullie aan?
En klopt het dat bij de Prenatalkorting je geen recht meer hebt op early check-in??
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!!
LianneWim
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door LianneWim »

En heb al geboekt...
Kindercottage 617...
Helaas geen early check-in voor Friends
als je boekt met Prenatalkorting.. Maar gewoon
op tijd die kant op en alvast genieten van het
zwembad of van de sneeuw die er dan hopelijk
ligt...
Mocht er nog iemand foto's van cottage nr617 hebben
dan hou ik me aanbevolen!!!
axzel
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door axzel »

Leuk! Wij gaan volgende week een lang weekend naar park Hochsauerland, maar ben wel wat huiverig gezien de vele negatieve reacties op internet.
Ook wij hebben geboekt met Prenatal korting en dus geen early check-inn, maar aangezien het voor ons ongeveer 5 uur rijden is had ik hier toch geen gebruik van gemaakt  ;).

Wat ik nog niet helemaal snap: Wij hebben een 4 pers comfort huisje (SL776) voor 4 volwassenen, maar er zijn 2 types: 64 of 78m2.
Welke van de twee kun je beter hebben en het is mogelijk een voorkeur op te geven? Ons cottagenummer is nog steeds 'onbekend'.
axzel
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door axzel »

Ik zie nu dat we cottage 373 toegewezen hebben gekregen. Dit is achterin het park, maar vinden we op zich geen probleem.
Iemand ervaringen met deze cottage en weet iemand of dit met of zonder 1e verdieping is?

Ook lees ik dat er geen waterkoker in de cottages zitten, is dit nog steeds zo?
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

@Liannewim, cottage 617 is een heerlijk ruime cottage en dicht bij het centrum.

@axzel, je kunt ook een nummer kiezen op voorkeur,dit kost wel 33 euro. Voor het type dat je nu hebt zal ik nog even voor je kijken of ik de beschrijving kan vinden.
LianneWim
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door LianneWim »

Goed om te horen Belinda!!
Je hebt toevallig geen foto's??  ;) :D
axzel
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door axzel »

Dankjewel Belinda, ik begreep in ieder geval dat het een 'groter' type betreft.
ilonaa
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door ilonaa »

Hallo allemaal,

Zijn er misschien mensen die hun ervaring en wensen willen delen via het invullen van een geheel anonieme enquête?
Ik doe voor mijn afstudeerstage onderzoek naar de tevredenheid en de wensen over het Tourisme in Saarland en in het bijzonder de invloed van Centerparcs Bostalsee hierop.
Ik wil bijvoorbeeld graag weten wat Nederlandse gasten verwachten van een Regio waar een centerparcs in ligt.
Mocht u er nog niet op vakantie zijn geweest, kan deze evengoed ingevuld worden, u krijgt dan namelijk vragen over uw wensen voor een vakantie in Saarland/bostalsee.

http://www.thesistools.com/web/?id=441264

Bij voorbaat dank!
jacq120
All-in
All-in

Bericht door jacq120 »

Weet iemand de tv kanalen die beschikbaar zijn ? We gaan over 2 weken met de kerst dus en dan zijn er altijd van die leuke films op tv. Kan het nergens vinden.
2011 Le Lac D'Ailette (aansluitend 4dg disney) 2010 Vossemeren / Les Trois Fôrets.
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

[quote="jacq120"]
Weet iemand de tv kanalen die beschikbaar zijn ? We gaan over 2 weken met de kerst dus en dan zijn er altijd van die leuke films op tv. Kan het nergens vinden.
[/quote]Weet niet alles meer, maar in ieder geval veel duitse zenders en verder dacht ik rtl4 (want de kids keken gtst) en nog een nederlandstalige kinderzender.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
jacq120
All-in
All-in

Bericht door jacq120 »

Gisteren teruggekomen van een geweldige week. Woensdag begon het te sneeuwen en dat vergrootte het plezier alleen maar. Van de slee/rodelbaan op het park zelf. Super. In alle drukte ben ik gewoon foto's vergeten te nemen van ons VIP huisje nr. 681.
Deze lag achter de MD op een goede loopafstand. Vond zelf dat de MD wel iets meer aan de aankleding mocht doen.
Ons VIP huisje had hier en daar nog wel wat aandacht nodig. Vond de uitstraling niet VIP aandoen. De badkamer beneden; wastafel, fohn, wc, douche in bad. Had wel iets luxer gekunt. De sauna boven. De badkamer boven; wc, wastafel (zonder fohn), vierkante (90x90) douche met luxe douchestand met sproeiers. Stond niet gunstig waardoor iedere keer natte vloer. Scherm bleef niet dicht zitten.
Verder was de keuken met inventaris ruim voldoende en ook ruime ijskast. Mis toch altijd weer een extra kast in woon/eetkamer voor je spulletjes neer te zetten/op te ruimen.
AM was niet erg druk, maar wel een leuk zwembad. Wildwaterbaan is er echter niet, dit is een stroomversnelling.
Wasmachine en droger bij Cycle center is super handig.
Verder is het een leuke park en we hebben we genoten.
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Vorige week een midweek naar Hochsauerland geweest voor het 3e jaar op rij (omdat onze dochter de bingo had gewonnen). s'morgens vroeg vertrokken en eerst naar Winterberg gereden. De kids hebben daar gerodeld, verder rondgekeken en op het terras gezeten. Daarna door naar Centerparcs. Aangekomen om 13.50 en ingecheckt. De hotelkamers waren al klaar dus we mochten meteen door. Het Friendskado was een paraplu en omdat we 2 kamers hadden, kregen we ook 2 paraplu's. Helaas geen koffertje. Veel gedaan met de Toppings en de Friendsvoordelen. Echter de bonnetjes voor de krant, daar hadden we niks aan. Van de 8 bonnetjes (4 dagen x 2 kamers) hebben we er maar 2 kunnen gebruiken. Het park zat half vol met Nederlanders maar er waren bijna geen Nederlandse kranten. Als je om kwart over 8 in de supermarkt kwam waren ze al op. Bovendien is het de krant van gisteren, dus oud nieuws.
Het zwembadwater is echt véél te koud, dit kan je niet subtropisch noemen.
We hebben ook nog een E-car gehuurd voor twee uurtjes om het park te verkennen (25 euro). Dit was ideaal. Wat wij echt een pluspunt vonden is dat diverse medewerkers wel Nederlands proberen te praten. De één beter dan de ander, maar toch. Het entertainment (bingo) en voor de kids (orry show en kidsclub) werden goed vertaald door een Nederlandse medewerker, die trouwens ook regelmatig achter de info desk op de plaza stond. Ook de Duitse man bij het cycle center kon Nederlands verstaan en praten. Op de laatste dag nog aan een schoonmaakster gevraagd of we een kijkje mochten nemen in een hotelsuite (met verdieping). Deze zien er toch wel anders uit dan een gewone hotelkamer. De kamers die wij hadden waren prima (851 en 853, met verbindingsdeur) alleen de bedden waren ontzettend slecht. Maar wat wil je, de Grandorado matrassen liggen er nog op, dus die zijn zo'n jaar of 20 oud. Verder een top verblijf gehad en super genoten van de omgeving en de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij hebben voor het pinksterweekend een vip cottage geboekt, nr 680. Zijn deze cottages netjes en de bedden goed. Vorige week een week op Port Zelande verbleven. Heel slechte ervaring gehad met een vieze kapotte keuken, stinkend sanitair, slechte en kapotte banken en doorgezakte bedden. Ik ben nu een beetje huiverig voor Hochsauerland. Ook al een redelijk oud park dus de cottages zullen daar ook wel wat uitgeleefd zijn maar ik hoop dat de vip toch goed is. Wie heeft misschien foto's?
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”