Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Les Ardennes] Park Reviews

nicolevl
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 6 keren
Like! Gekregen: 4 keren

Re: [Les Ardennes] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 1)

Bericht door nicolevl »

Dat heb je goed begrepen dat ik zelf werkzaam ben op terhills.
Ik die daar de schoonmaak van de huisjes.
Voor de mensen die hier het huisje schoonmaken laat ik het altijd netjes achter.
Veeg het huisje schoon.
Zet de koelkast uit en open.

Ik wist van tevoren dat dit geen echt cp is maar toch kan het hier veel beter dan hoe het nu is.
N0nick
Dagbezoeker
Dagbezoeker
Like! Gegeven!: 2 keren

Bericht door N0nick »

mrs Marian schreef: 06 sep 2024, 21:42 Oei dat klinkt ook niet best. Waar ik een beetje naar toe neig is dat dit park te veel gezien word als een origineel Center Parcs Park. En dat zal dit park nooit kunnen evenaren. Het is een oud sunparks park en dat zal altijd de sfeer en uiterlijk aan blijven geven.
Dat begrijp ik, maar een avond wash o matic of een party/show avond of een quiz avond zoals op andere parken heeft toch niets te maken met het feit of het nu een oude sunpark is of niet :-)
Akkoord, het zwembad kun je niet vergelijken , en ik moet zeggen op de website hebben ze het wel mooi gefilmd :-)
Dat van de horeca is echt de plank misslaan. Voorheen was het hier altijd vele male beter als bij een ander Center Parcs Park omdat ze hier geen Albron voeren.

Dan moet er inderdaad iets verander zijn want het was echt niet lekker :-(
Het is wel heel erg jammer dat jullie vakantie niet geheel geworden is als jullie gedacht hadden..

Binnen 2 weken het heijderbos daar staat al een welness op de planning dus dat kan al niet verkeerd lopen :-)
Zit in de friends voucher daar ook een korting bij?

Grts
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 166 keren
Like! Gekregen: 531 keren

Bericht door B767-300ER »

Nee daar zit in de Friends Voucher geen korting voor de wellness.

Op Vossemeren en Erperheide heb je overigens ook geen wash-o-matic. Te weinig Belgische entertainers.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 73 boekingen
Eigen Reserveringen:
21x HB, 12x VM, 11x KV, 7x MD, 5x HH 4x EH, 1x EP, 1x BS (Totaal 62)
HH (12/24(63)),VM (01/25(64&65)), EP (03/25(66)), KV (06/25(67,68&69)), HB (08/25(70,71, 72&73))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Les Ardennes”