[De Vossemeren] Aqua Mundo Foto's & Video's
- mrs Marian
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 610 keren
- Like! Gekregen: 495 keren
Re: [De Vossemeren] Aqua Mundo Foto's & Video's
Super bedankt dat je deze informatie en je ervaring daarin deeld hier op het Forum. Center leest regelmatig mee en pikt dit soort dingen eruit.
Ik hoop dat ze het niet reageren op de bel gaan bespreken dit is toch iets wat snel verholpen kan worden.
Grote aanpassingen aan het zwembad zelf is lastiger maar misschien zijn er wel andere oplossingen voor het makkelijkere toetreden tot het bad voor mindervalide gasten.
Ik hoop dat ze het niet reageren op de bel gaan bespreken dit is toch iets wat snel verholpen kan worden.
Grote aanpassingen aan het zwembad zelf is lastiger maar misschien zijn er wel andere oplossingen voor het makkelijkere toetreden tot het bad voor mindervalide gasten.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
- mrs Marian
- Beheerder
Buitenterras Grabber Joe's - Lunchcafé Aqua Mundo Center Parcs De Vossemeren
September 2024.
Buiten bij de Aqua Mundo van Center Parcs De Vossemeren is een mooi terras neergezet. Meerdere zitjes nodigen je uit om bij lekker weer hier plaats te nemen. Je kan het terras bereiken via de openslaande deuren bij Grabber Joe's - Lunchcafé Aqua Mundo.
September 2024.
Buiten bij de Aqua Mundo van Center Parcs De Vossemeren is een mooi terras neergezet. Meerdere zitjes nodigen je uit om bij lekker weer hier plaats te nemen. Je kan het terras bereiken via de openslaande deuren bij Grabber Joe's - Lunchcafé Aqua Mundo.
- prinsheerlijk
- All-in
- Like! Gegeven!: 33 keren
- Like! Gekregen: 63 keren
Hoi Dwirp
Wat goed dat je jouw verhaal deelt. Jammer is het als sommige ondernemers claimen rolstoelvriendelijk te zijn en dat dan niet/gedeeltelijk zijn.
Ik kan mij voorstellen dat je zelfstandig wilt zijn en niet overal hulp bij te willen. Gelukkig zijn je kinderen zelfstandig, maar in een andere situatie moet je dan weer bij Aqua Mundo terug door de poortjes (als dat kan) om hulp te halen. Dat zie je niet graag gebeuren en zeker niet tijdens je vakantie. Van je vakantie zou je volledig moeten kunnen genieten. Andere bezoekers in zo'n zelfde situatie zullen zeker wat hebben aan jouw ervaring(en). Het is soms al best lastig om de juiste informatie te vinden wat wel en niet mogelijk is, want dat is bij elke persoon weer anders.
Het is goed dat je aangeeft bij Center Parcs dat er niet gereageerd is op het belletje. Mocht je het nog niet gedaan hebben, volgens mij kan dat ook direct via de whatsapp van de desbetreffende park.
Het is erg belangrijk om bij het zwembad ook nog zicht te hebben op je kinderen. Fijn dat jullie ondanks alles nog goed hebben vermaakt.
Wat goed dat je jouw verhaal deelt. Jammer is het als sommige ondernemers claimen rolstoelvriendelijk te zijn en dat dan niet/gedeeltelijk zijn.
Ik kan mij voorstellen dat je zelfstandig wilt zijn en niet overal hulp bij te willen. Gelukkig zijn je kinderen zelfstandig, maar in een andere situatie moet je dan weer bij Aqua Mundo terug door de poortjes (als dat kan) om hulp te halen. Dat zie je niet graag gebeuren en zeker niet tijdens je vakantie. Van je vakantie zou je volledig moeten kunnen genieten. Andere bezoekers in zo'n zelfde situatie zullen zeker wat hebben aan jouw ervaring(en). Het is soms al best lastig om de juiste informatie te vinden wat wel en niet mogelijk is, want dat is bij elke persoon weer anders.
Het is goed dat je aangeeft bij Center Parcs dat er niet gereageerd is op het belletje. Mocht je het nog niet gedaan hebben, volgens mij kan dat ook direct via de whatsapp van de desbetreffende park.
Het is erg belangrijk om bij het zwembad ook nog zicht te hebben op je kinderen. Fijn dat jullie ondanks alles nog goed hebben vermaakt.
1990-2000: De Vossemeren (BE) jaarlijks
Voorheen: De Kempervennen / Limburgse Peel
2014: De Vossemeren (BE)
2015: 06 Het Heijderbos VIP 152
2016: 01 Port Zélande VIP 819
2017: 11 Het Heijderbos Eden VIP 645
2018: 06 Het Heijderbos Hotelapp.
2019: 06 Het Heijderbos Hotelapp. 26 ->> 18
2022: 04 Het Meerdal VIP 717
2024: 02 Limburgse Peel 120
Gevolgd door Port Zélande / De Kempervennen / Zandvoort / Huttenheugte
Voorheen: De Kempervennen / Limburgse Peel
2014: De Vossemeren (BE)
2015: 06 Het Heijderbos VIP 152
2016: 01 Port Zélande VIP 819
2017: 11 Het Heijderbos Eden VIP 645
2018: 06 Het Heijderbos Hotelapp.
2019: 06 Het Heijderbos Hotelapp. 26 ->> 18
2022: 04 Het Meerdal VIP 717
2024: 02 Limburgse Peel 120
Gevolgd door Port Zélande / De Kempervennen / Zandvoort / Huttenheugte
- mrs Marian
- Beheerder
Ligweide met infinity view Center Parcs De Vossemeren
September 2024.
Vorig jaar werd mij verteld dat er een nieuwe ligweide met view over het meer zou gaan komen bij de Aqua Mundo van Center Parcs De Vossemeren.
Ik was dan ook heel benieuwd naar hoe die geworden was. Via de deur bij het buitenbad ging ik naar buiten. Je kom dan op een kleiner buitenterras wat ook vernieuwd is. Prachtig nieuw meubilair staat daar nu wat ook nog eens heerlijk ligt. Er werd veel gebruik van gemaakt. Alles is opgeleukt met een paar mooi grote palmbomen. Ik dacht nog huh is dit nu de nieuwe ligweide en wist eigenlijk niet waar ik die anders moest gaan zoeken. Even gevraagd aan de badmeester en die wees mij de weg. We moesten het pad naast de wildwaterbaan volgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat ik mij daar mocht gaan begeven. Zo zag het er namelijk een beetje uit. Maar eenmaal een paar stappen verder werd ik echt heel blij. Whow wat is dit een mooie ligweide.
Een groot mooi gazon wat omringt is met een mooi aangelegd planten perk. Een speels geheel met hoogte verschillen en met als toppunt een view over het grote meer. Er stonden nu nog wat oudere ligbedden en tafels maar de wens is er dat het zelfde meubilair er komt als op het verharde buiten gedeelte. Kijk zelf hier onder de foto's en ik hoor graag hoe jullie het vinden? Wat ik vooral wil bereiken met dit bericht is dat men weet dat deze mooie ligweide er is op De Vossemeren omdat deze een beetje verborgen ligt. Ik hoop dat er nog bordjes komen met verwijzing naar de ligweide. Want het zou zo jammer zijn als je hier niet gaat liggen bij mooi weer.
Langs de wildwaterbaan lopen we naar de nieuwe ligweide
Nieuwe ligweide met infinity view over het grote meer.
In de verte aan het einde van het klinkerpad is het buitenterras van Grabber Joe's.
Over de mooi aangelegde heuvel loopt een wandelpad.
Buitenlamp.
September 2024.
Vorig jaar werd mij verteld dat er een nieuwe ligweide met view over het meer zou gaan komen bij de Aqua Mundo van Center Parcs De Vossemeren.
Ik was dan ook heel benieuwd naar hoe die geworden was. Via de deur bij het buitenbad ging ik naar buiten. Je kom dan op een kleiner buitenterras wat ook vernieuwd is. Prachtig nieuw meubilair staat daar nu wat ook nog eens heerlijk ligt. Er werd veel gebruik van gemaakt. Alles is opgeleukt met een paar mooi grote palmbomen. Ik dacht nog huh is dit nu de nieuwe ligweide en wist eigenlijk niet waar ik die anders moest gaan zoeken. Even gevraagd aan de badmeester en die wees mij de weg. We moesten het pad naast de wildwaterbaan volgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat ik mij daar mocht gaan begeven. Zo zag het er namelijk een beetje uit. Maar eenmaal een paar stappen verder werd ik echt heel blij. Whow wat is dit een mooie ligweide.
Een groot mooi gazon wat omringt is met een mooi aangelegd planten perk. Een speels geheel met hoogte verschillen en met als toppunt een view over het grote meer. Er stonden nu nog wat oudere ligbedden en tafels maar de wens is er dat het zelfde meubilair er komt als op het verharde buiten gedeelte. Kijk zelf hier onder de foto's en ik hoor graag hoe jullie het vinden? Wat ik vooral wil bereiken met dit bericht is dat men weet dat deze mooie ligweide er is op De Vossemeren omdat deze een beetje verborgen ligt. Ik hoop dat er nog bordjes komen met verwijzing naar de ligweide. Want het zou zo jammer zijn als je hier niet gaat liggen bij mooi weer.
Langs de wildwaterbaan lopen we naar de nieuwe ligweide
Nieuwe ligweide met infinity view over het grote meer.
In de verte aan het einde van het klinkerpad is het buitenterras van Grabber Joe's.
Over de mooi aangelegde heuvel loopt een wandelpad.
Buitenlamp.
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 8 keren
- Like! Gekregen: 25 keren
Weer een extra pluspunt om voor de zomervakantie van 2025 de Vossemeren in de gaten te houden (hoewel de prijzen voorlopig nog steeds bizar hoog zijn).
De ligweide bij het buitenbad vond ik hier ook altijd al een dikke plus, maar is redelijk snel gevuld. Hier is het wat mij betreft wel het leukste liggen, omdat je veel te kijken hebt dankzij de Monkey Splash. Maar voor wat meer rust is deze nieuwe ligweide een heerlijk alternatief.
De ligweide bij het buitenbad vond ik hier ook altijd al een dikke plus, maar is redelijk snel gevuld. Hier is het wat mij betreft wel het leukste liggen, omdat je veel te kijken hebt dankzij de Monkey Splash. Maar voor wat meer rust is deze nieuwe ligweide een heerlijk alternatief.
- mrs Marian
- Beheerder
Het is inderdaad een leuk vermaak vanaf je lig bed naar de uitkomst van de monkey splash, maar ook best druk. Op de nieuwe ligweide is er een kijk naar het grote meer. Waar ook activiteiten zijn zoals de water skibaan. Die kan je daar vanaf ook aanschouwen.
Met de nieuwe ligweide en het nieuwe buitenterras van de Aqua Mundo is het zeker een plus voor De Vossemeren. Er zijn nog meer nieuwtjes die plaats ik van de week nog.
Met de nieuwe ligweide en het nieuwe buitenterras van de Aqua Mundo is het zeker een plus voor De Vossemeren. Er zijn nog meer nieuwtjes die plaats ik van de week nog.
- mrs Marian
- Beheerder
Informatieborden Aqua Mundo Center Parcs De Vossemeren
20 September 2024.
Bij de ingang van de Aqua Mundo hangen rechts aan de muur verschillende informatieborden. Ook staat er een pilaar met informatie.
20 September 2024.
Bij de ingang van de Aqua Mundo hangen rechts aan de muur verschillende informatieborden. Ook staat er een pilaar met informatie.
- mrs Marian
- Beheerder
Nieuw Meubilair Aqua Mundo Center Parcs De Vossemeren
September 2024.
In de Aqua Mundo van Center Parcs De Vossemeren staat nieuw meubilair. Deze uitvoering is smaller en neemt daardoor minder ruimte in beslag als het oude. Zo kunnen er meer tafel en stoeltjes staan en zijn er meer zitplaatsen voor de zwemgasten.
September 2024.
In de Aqua Mundo van Center Parcs De Vossemeren staat nieuw meubilair. Deze uitvoering is smaller en neemt daardoor minder ruimte in beslag als het oude. Zo kunnen er meer tafel en stoeltjes staan en zijn er meer zitplaatsen voor de zwemgasten.
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 21 keren
- Like! Gekregen: 279 keren
Het is heel mooi meubilair, maar ik heb 1 minpuntje.
Er zitten geen gaatjes in de stoelen, er blijft water op de stoelen staan.
Maar verder zitten ze wel heel goed!
Er zitten geen gaatjes in de stoelen, er blijft water op de stoelen staan.
Maar verder zitten ze wel heel goed!
Aankomend: November '24: Meerdal, December '24: Erperheide, Januari '25: Vossemeren, Maart '25: Eemhof, Juni '25: Les Hauts de Bruyères, Les Bois aux Daims.
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte, Kempervennen, Zandvoort, Vossemeren.
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte, Kempervennen, Zandvoort, Vossemeren.
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
- mrs Marian
- Beheerder
Ja dat vind ik ook. Doet best sjeik aan en is ook rustig in deze omgeving.
- mrs Marian
- Beheerder
Glijbaan borden Aqua Mundo Center Parcs De Vossemeren
September 2024.
Plattegrond Aqua Mundo De Vossemeren.
September 2024.
Plattegrond Aqua Mundo De Vossemeren.
- mrs Marian
- Beheerder
Mindervalide faciliteit Aqua Mundo De Vossemeren
In de Aqua Mundo van De Vossemeren is er 1 rolstoel ter beschikking voor mindervalide. Er is een schuine helling die het mogelijk maakt om met de rolstoel in het water te gaan. Deze toegang word afgeschermd met een touwsluiting. Op verzoek doet de badmeester deze open.
In de Aqua Mundo van De Vossemeren is er 1 rolstoel ter beschikking voor mindervalide. Er is een schuine helling die het mogelijk maakt om met de rolstoel in het water te gaan. Deze toegang word afgeschermd met een touwsluiting. Op verzoek doet de badmeester deze open.
- Ralf
- All-in
- Like! Gegeven!: 7 keren
- Like! Gekregen: 62 keren
- Contacteer:
Ik vind het zowiezo raar dat deze helling niet gewoon standaard open is. Er zijn zoveel mensen, ook niet in een rolstoel, die dit veel handiger vinden dan die trap.
Groetjes,
Ralf van cpcp.nl
Frequent bezoeker van Centerparcs.
Zit inmiddels op 134 verblijven.
15 t/m 18 november hotelkamer Vossemeren
3 t/m 6 januari 2 persoons premium Huttenheugte
Ralf van cpcp.nl
Frequent bezoeker van Centerparcs.
Zit inmiddels op 134 verblijven.
15 t/m 18 november hotelkamer Vossemeren
3 t/m 6 januari 2 persoons premium Huttenheugte
- mrs Marian
- Beheerder
Ik heb ook geen idee waarom deze helling niet permanent open is. Misschien is deze te stijl of te glad om gewoon over te lopen? Gevaar om te vallen als men er te snel loopt? Ik noem maar wat hoor, ik weet de reden niet.