[Park De Haan] Informatie, Vragen & Ervaringen
Re: [Park De Haan] Informatie, Vragen & Ervaringen
Hallo,
Wij komen deze zomer voor de eerste keer naar centerparcs de Haan.
Ik heb reeds ons voorlopig cottagenummer eens opgezocht en dan eens gekeken op googlemaps naar het pad er naartoe.
Blijkt dat we er dus niet met de auto geraken en wellicht ook niet met de bagagewagen.
We hebben 2 kinderen van 3,5 jaar en 4 maanden dus best veel spullen om te dragen en geen sterke helpers.
Ik zie ook op de grotere weg onder ons pad geen enkele plaats om daar even een auto aan de zijkant te zetten om uit te laden.
Is het dan de bedoeling dat wij al onze spullen vanaf de grote parking naar de cottage dragen?
Daar ben ik zowat de hele eerste dag mee bezig op men eentje.
Iemand die het park beter kent?
Wij komen deze zomer voor de eerste keer naar centerparcs de Haan.
Ik heb reeds ons voorlopig cottagenummer eens opgezocht en dan eens gekeken op googlemaps naar het pad er naartoe.
Blijkt dat we er dus niet met de auto geraken en wellicht ook niet met de bagagewagen.
We hebben 2 kinderen van 3,5 jaar en 4 maanden dus best veel spullen om te dragen en geen sterke helpers.
Ik zie ook op de grotere weg onder ons pad geen enkele plaats om daar even een auto aan de zijkant te zetten om uit te laden.
Is het dan de bedoeling dat wij al onze spullen vanaf de grote parking naar de cottage dragen?
Daar ben ik zowat de hele eerste dag mee bezig op men eentje.
Iemand die het park beter kent?
- B767-300ER
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 105 keren
- Like! Gekregen: 331 keren
Nee hoor. Bij elke cottage kan je gewoon redelijk in de biurt staan.
Zou toch te gek zijn als dat vanaf de parkeerplaats moet. No worries.
Ps. Een nummer vermelden zou natuurlijk wel makkelijk zijn om met je mee te kunnen kijken.
Ps. Een nummer vermelden zou natuurlijk wel makkelijk zijn om met je mee te kunnen kijken.
Groeten, Niels
CenterParcs Historie: 70 boekingen
Eigen Reserveringen:
21x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 59)
MD (11/24(60/61)), HH (12/24(62)),VM (01/25(63/64)), EP (03/25(65)), KV (06/25 (66/67/68))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Eigen Reserveringen:
MD (11/24(60/61)), HH (12/24(62)),VM (01/25(63/64)), EP (03/25(65)), KV (06/25 (66/67/68))
Overige verblijven:
Bedankt voor het antwoord al.B767-300ER schreef: ↑26 jun 2024, 05:20 Nee hoor. Bij elke cottage kan je gewoon redelijk in de biurt staan.
Cottage nummer zou 542 zijn volgens de bevestigingsmail.
Die cottage ligt dus enkel aan een wandelpadje.
Op de onderliggende weg tussen bv cottage 548 en 546 kan men wel met de auto komen. Maar zoals ik op streetview van googlemaps zie is er aan de berm nergens plaats om een auto aan de kant te zetten.
Ik kan me voorstellen als het halve park gelijktijdig aankomt dat heel die weg in blok staat.
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 7 keren
- Like! Gekregen: 56 keren
- Contacteer:
@Ct200
Misschien niet het antwoord wat je verwacht maar waarom zou het voor jullie een probleem zijn om te parkeren als het alle anderen al jaren wel lukt. Als er een parkeer probleem zou zijn dan had CenterParcs het toch al lang aangepast.
Misschien niet het antwoord wat je verwacht maar waarom zou het voor jullie een probleem zijn om te parkeren als het alle anderen al jaren wel lukt. Als er een parkeer probleem zou zijn dan had CenterParcs het toch al lang aangepast.
Groetjes,
Ralf van cpcp.nl
Frequent bezoeker van Centerparcs.
Zit inmiddels op 134 verblijven.
29 nov t/m 2 dec hotelkamer Vossemeren
Ralf van cpcp.nl
Frequent bezoeker van Centerparcs.
Zit inmiddels op 134 verblijven.
29 nov t/m 2 dec hotelkamer Vossemeren
- mrs Marian
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 452 keren
- Like! Gekregen: 364 keren
Wat ik zag tijdens mijn verblijf is dat je even met de auto tot het huisje gaat over het pad. Uitladen en dan de auto weg zetten.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
www.facebook.com/CenterParcsForum
Ik ben er informatie over beginnen opzoeken omdat we eventueel met een bagagewagen of aanhangwagen willen komen.
Met een 4 maand oude baby moet de kinderwagen nog mee en dan hebben we met 2 kinderen op de achterbank geen plaats meer voor bagage.
Op googlemaps lijkt er bij onze cottage toevalig een bagagewagen achter in de tuin geparkeerd te staan.
Die zou dus mss met de hand wel tot daar geduwd kunnen worden al zie ik wel overal paaltjes op deze wandelpaden.
Maar de iets grotere aanhangwagen lijkt me dan eerder uitgesloten. Helaas moet ik het wel op voorhand weten aangezien ik de bagagewagen nog zou moeten gaan huren, de iets grotere aanhangwagen heb ik wel staan maar die kan dus wellicht niet mee... of moet ook op de grote parking blijven staan.
Blijft het probleem van het tijdelijk parkeren met een auto met aanhangwagen. De aanhangwagen is geen belachelijk groot monster maar toch zie ik nergens plaats om hem even een kwartiertje aan de kant te zetten.
Nee ik zoek geen grote volksverhuis te houden maar met 2 kinderen en de kinderwagen is de auto simpelweg te klein om nog iets kunnen meenemen.
Een bagagewagen lijkt me een mooie oplossing als ik hem netjes uit het zicht achter het huisje kan plaatsen maar zelfs hier ben ik niet zeker van of het wel lukt met de paaltjes op het pad.
We zijn al vaak naar Centerparcs geweest maar dit is de eerste keer De Haan en de eerste keer met 4.
- B767-300ER
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 105 keren
- Like! Gekregen: 331 keren
Sorry dat ik het zeg en begrijp mij niet verkeerd. Maar mijns inziens maakt je je zorgen om niets.
Aanganget na uitladen gewoon naar het parkeerterrein.
Aanganget na uitladen gewoon naar het parkeerterrein.
Groeten, Niels
Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
Ik begrijp je stress om voor de eerste keer met een groter gezin op vakantie te gaan, vooral met een baby sleur je aardig wat mee.
De stukken in de Haan waar je met de auto kan zijn idd heel beperkt en het is echt wel een even stappen om alle spullen over en weer te dragen via de paadjes.
Je vrouw zal wellicht bij de baby moeten blijven dus op je eentje ga je toch even afzien.
Het is geen extreem groot park in vergelijking met andere maar vergeet het maar dat je even relax de auto lekker op de weg laat staan en begint met uitladen.
De smalle baantjes zijn noodgedwongen enkelrichting met dikke hagen aan weerszijde, als je daar even stilstaat ga je meteen wat frustraties creëren bij je buren.
In de buurt van jouw cottage zie ik maar 1 plekje voor 2 auto's om even aan de kant te staan.
Met je aanhanger neem je dus meteen alle beschikbare plek in voor zo een 40 huisjes, succes daarmee.
Wat wij doen bij de Haan is simpelweg de auto op de grote parking plaatsen en meteen 2 bolderkarren huren.
Daar kan je aardig wat op stapelen om je bagage dan in een keertje of 3 naar het huisje te doen.
Er zijn vast mensen met een andere mening, mijn ervaringen dateren nog van toen het Sunparks was dus wie weet wat er ondertussen veranderd is.
De stukken in de Haan waar je met de auto kan zijn idd heel beperkt en het is echt wel een even stappen om alle spullen over en weer te dragen via de paadjes.
Je vrouw zal wellicht bij de baby moeten blijven dus op je eentje ga je toch even afzien.
Het is geen extreem groot park in vergelijking met andere maar vergeet het maar dat je even relax de auto lekker op de weg laat staan en begint met uitladen.
De smalle baantjes zijn noodgedwongen enkelrichting met dikke hagen aan weerszijde, als je daar even stilstaat ga je meteen wat frustraties creëren bij je buren.
In de buurt van jouw cottage zie ik maar 1 plekje voor 2 auto's om even aan de kant te staan.
Met je aanhanger neem je dus meteen alle beschikbare plek in voor zo een 40 huisjes, succes daarmee.
Wat wij doen bij de Haan is simpelweg de auto op de grote parking plaatsen en meteen 2 bolderkarren huren.
Daar kan je aardig wat op stapelen om je bagage dan in een keertje of 3 naar het huisje te doen.
Er zijn vast mensen met een andere mening, mijn ervaringen dateren nog van toen het Sunparks was dus wie weet wat er ondertussen veranderd is.
Bakfietsen
Zou iemand die voor de week van 1 september nog naar centerparcs de haan gaat willen kijken of ze daar bij het bicyle center bakfietsen verhuren (Eventueel met maxicosidrager)
Je zou ons enorm helpen
Je zou ons enorm helpen
Re: [Center Parcs] Algemene vragen
Ik zou graag willen weten of ze bij centerparcs de haan, elektrische bakfietsen verhuren? Als iemand daar toevallig is, zou die dan even willen kijken/vragen bij het bicyle center de haan
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 21 keren
- Like! Gekregen: 117 keren
Re: [Center Parcs] Algemene vragen
Mag ik vragen waarom je het nu al meerdere keren hier op het forum gaat vragen in diverse subforums? Als mensen het weten reageren ze wel… en soms duurt het wat langer. Heb je uberhaupt het park al geapt/gebeld met je vraag?
groeten John
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21,23
Heijderbos 09, 23, 24
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
Coming up:
9-24 Meerdal
12-24 Hochsauerland
3-25 Lommerbergen
HH 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21,23
Heijderbos 09, 23, 24
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Vennenbos 24
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 15 keren
- Like! Gekregen: 199 keren
Ik zou adviseren om even een appje te sturen naar het park.
Dan heb je het snelste een juist antwoord.
Dan heb je het snelste een juist antwoord.
Aankomend: September '24: Zandvoort, Eemhof, Oktober '24: Vossemeren, November '24: Meerdal, Maart '25: Eemhof
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 39 keren
- Like! Gekregen: 31 keren
Ik zou inderdaad ook via Whatsapp contact opnemen met het park, dan zal je de juiste info hebben. Als ze allemaal in verhuur zijn, zijn ze ook niet aanwezig in het Cycle Center bvb. Het Whatsapp-nummer kan je in de app van CP vinden.
Coming up: Park De Haan (sep)
2024: De Kempervennen / Het Vennenbos
2023: Het Heijderbos / Park De Haan / Het Meerdal / Kempense Meren / De Huttenheugte
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
2024: De Kempervennen / Het Vennenbos
2023: Het Heijderbos / Park De Haan / Het Meerdal / Kempense Meren / De Huttenheugte
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof