Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Center Parcs] Business, Meetings & Events

Het laatste nieuws, Algemene Informatie & Vragen over Center Parcs. Je vind het in dit forum.
Plaats reactie
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 321 keren

[Center Parcs] Business, Meetings & Events

Bericht door mrs Marian »

Center Parcs VIP-gastenevenement

Woensdag 10 april 2024 vond het allereerste VIP-gastenevenement plaats op het hoofdkantoor van Center Parcs. Het hoofdkantoor is gelegen in Capelle aan den IJssel. Als Center Parcs Forum werd ik uitgenodigd om aan het exclusieve VIP-gastenevenement deel te nemen.
Na de inschrijving ontvingen we een programma voor het tijdsblok waarin het evenement plaatsvond.

We werden om 17.30 uur verwacht. Samen met mijn dochter ben ik op tijd vertrokken van huis vanwege de grote kans op files. Al hoewel het maar een kleinstukje rijden is voor mij is het wel 1 van de drukste wegen waar we over heen moesten. Bij het aanrijden naar de parkeergarage werden we opgewacht door 2 Center Parcs Medewerkers in een super leuke overal van Center Parcs. Ze gaven een korte uitleg waar we konden parkeren en maakte de slagboom open. Auto geparkeerd (ondergronds), daarna de bordjes gevolgd met de lift naar de ingang van het gebouw.

Afbeelding

In de hal waar ook de receptie zich bevind werden wij welkom geheten en verder begeleid naar de ontvangstzaal.
Onder het genot van een hapje en een drankje hebben we daar kennis gemaakt met verschillende nieuwe medewerkers en even bij gepraat met medewerkers die ik al kende. Onder de genodigde waren trouwe gasten, vloggers en fora eigenaars.

Afbeelding

Na een kort welkomst woord en uitleg over het programma werden we opgedeeld en konden we van start gaan met de workshops die er gepland stonden. Deze vonden plaats op verschillende verdiepingen. Tijdens de workshops stond Center Parcs vooral open voor tips en ervaringen van de genodigde.
En konden wij vragen stellen en opmerkingen maken. Tijdens het hele event zijn er filmopnames gemaakt. Deze gaan met ons gedeeld worden en deze zal zijnde tijd hier geplaatst worden op het forum.
Na de workshops was er een mini-informatiemarkt waar alle genodigde samen kwamen.

Afbeelding

Als slot werd er een slotwoord gesproken en werd het eerste VIP-gastenevenement afgesloten.
De tijd was omgevlogen en we waren het er allemaal over eens dat we eigenlijk tijd te kort hadden. Er werd dan ook al gesproken van een succes en dat er hoog waarschijnlijk een vervolg gaat komen.
Bij het verlaten van het hoofdkantoor kregen we een goodiebag mee naar huis. Daarin zat o.a. de huisparfum, een sleutelhanger, een pen en nog een paar hele leuke verzamel dingen.

Afbeelding

Het was een geweldige ervaring waarin Center Parcs helemaal openstond voor onze tips en onze ervaringen. Voor alle partijen heeft het waardevolle feedback gebracht. Het geheel was goed verzorgd met ook de aandacht voor de inwendige mens.

Langs deze weg wil ik Center Parcs Nederland nogmaals bedanken voor het aanwezig mogen zijn bij het eerste VIP-evenement.
Het was een erg leuke ervaring. En wij zien al uit naar een vervolg.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Center Parcs] Business, Meetings & Events

Gastevenement in Capelle: Stap in de wereld van Center Parcs!

Begin april hebben we een select aantal klanten uitgenodigd om een kijkje achter de schermen te nemen op ons hoofdkantoor in Capelle tijdens ons allereerste 𝐠𝐚𝐬𝐭𝐞𝐧𝐞𝐯𝐞𝐧𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭!

Met veel enthousiasme dompelden ze zich onder in de wereld van Center Parcs en namen deel aan exclusieve workshops samen met onze Product- & Marketingteams

Het was een prachtig moment van uitwisseling en samenwerking, dat de weg heeft vrijgemaakt voor het verbeteren van onze klantenervaring op basis van hun waardevolle feedback.

Klik/tik op de foto om het filmpje te zien.
Afbeelding
Peerke
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 13 keren
Like! Gekregen: 144 keren

Bericht door Peerke »

Super leuk dat ze zoiets organiseren!
Ik ben benieuwd naar het verslag van deze dag.
Aankomend: Augustus '24: Kempervennen, September '24: Zandvoort, Eemhof
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

In het eerste bericht van dit topic staat mijn verslag van die dag.

Als vertegenwoordiger van dit forum had ik daar wel een hele dag kunnen zitten om dingen te kunnen delen en uitwisselen. Ik heb dan ook naast mijn persoonlijke ervaringen, de high lights die er besproken worden hier op het forum kenbaar gemaakt. Zowel de positieve punten maar ook de negatieve.
Ook de wensen die wij hier regelmatig voorbij zien komen heb ik met ze gedeeld.

Zelf ben ik vooral benieuwd naar wat er hier van uit gerold gaat worden. "dat de weg heeft vrijgemaakt voor het verbeteren van onze klantenervaring op basis van hun waardevolle feedback"
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Center Tree Festival

Kasteelplein te Breda
vrijdag 14 juni t/m zondag 16 juni 2024

Het Center Tree Festival
Verlang jij ook zo naar momenten van ontspanning met je geliefden? Kom dan naar het Center Tree festival, een fijne en gezellige plek in het midden van de stad. Het Center Tree Festival reist door Frankrijk, Duitsland, Nederland en België en bezoekt één stad per land. In Nederland vind je het festival van 14 juni tot en met 16 juni op het Kasteelplein in Breda en in België van 21 juni tot en met 23 juni op het Operaplein in Antwerpen. Vier het leven, de natuur en creëer unieke herinneringen!

Afbeelding

Het Center Tree Festival in Breda
Op het Kasteelplein in Breda vind je van 14 juni tot en met 16 juni een bruisende plek met een programma vol outdoor games en DIY workshops.

Vrijdag 14 juni is het Center Tree Festival geopend van 12.00u tot 20.00u en op zaterdag 15 juni en zondag 16 juni van 10.00u tot 18.00u.

Drie dagen vol vreugde, plezier en activiteiten voor iedereen rond een 'Tree of Life' - toegang is gratis. Kom gezellig samen en ervaar Center Parcs op een andere manier.

Het maakt niet uit wie je bent - jong en oud - iedereen is welkom om het leven te vieren en herinneringen te maken. Kom naar ons Center Tree Festival. We kunnen niet wachten om je daar te zien!

Afbeelding

DIY workshops, outdoor games…
Het Center Tree Festival is een unieke ervaring om even uit de dagelijkse hectiek te ontsnappen met gratis DIY workshops voor jong en oud...en volop outdoor games om met je vrienden te spelen.

Upcycling Workshop: duik in de wereld van Fashion Upcycling.
Droogbloemen Workshop: maak een prachtig boeket van duurzame droogbloemen.
Keramiek Workshop: ontdek je creatieve kant en ontwerp je eigen mok.
Mega Fresco: samen maken we meter voor meter een waar kunstwerk met onze unieke fresco.
Maar vooral: samen veel plezier hebben met onze reuze outdoor games zoals Jeu de Boules, Mölkky, een mega lange tafelvoetbal, Vier op een rij en Pingpong. Wie daag jij uit?

Afbeelding

...en nog meer verrassingen!
Maak een foto van jezelf en je vrienden bij de Poem Booth en genereer een gedicht dat bij jullie past.

Geniet van een artistieke show en proef onverwachte smaken gemaakt door een echte Food Kunstenaar.

Bij de Smoothify maak je je eigen smoothie door te fietsen.

Laat jezelf festivalproof maken met onze natuurlijke make-up en tijdelijke tattoos.

Natuurlijk mogen de Foodtrucks voor een lekker hapje en drankje niet ontbreken.

Maar er is meer...op vrijdag 14 juni van 17:00u - 20:00u is er een After Work borrel met DJ!

LINK: Center Tree Festival
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Afbeelding

Breda, 7 juni 2024 - Voor iedereen die verlangt naar een heerlijke zomer vol ontspanning in het gezelschap van vrienden, geliefden en familie biedt het 'Center Tree Festival' van Center Parcs volop inspiratie. Onder de noemer 'Vier het leven, de natuur en creëer unieke herinneringen' reist dit festival de komende weken door Frankrijk, Duitsland, België en Nederland en doet het event van vrijdag 14 tot en met zondag 16 juni het Kasteelplein in Breda aan. Drie dagen lang wordt het stadshart omgetoverd tot een bruisende plek. Bezoekers kunnen er volop genieten van een programma boordevol outdoor games, workshops en allerlei leuke activiteiten, die zich allemaal afspelen rond de 'Tree of Life'. Tijdens het Center Tree Festival kun je samen onvergetelijke herinneringen maken en Center Parcs op een bijzondere manier te ervaren.

Afbeelding

In 2023 heeft Center Parcs haar nieuwe merkpositionering, Human Nature, in combinatie met een totaal nieuwe visuele identiteit gelanceerd. Center Parcs gelooft in de verbinding tussen mens en natuur en brengt beide dichter bij elkaar. Omdat de wereld onderhevig is aan verandering, verandert Center Parcs mee. Het merk blijft vernieuwend en uitdagend, door middel van park refurbishments, nieuwe belevingen en premiumisering. Het integreren van de omgeving en het verbinden met de natuur staat daarbij centraal. Center Parcs nodigt naast gezinnen ook vrienden of collega's uit om samen herinneringen te maken en momenten te delen bij Center Parcs.

Afbeelding

"Bij Center Parcs draait alles om verbinding, met elkaar en de natuur, door bijzondere ervaringen op te doen die je voor altijd bijblijven. Om dat gevoel dichterbij te brengen, bieden we tijdens het Center Tree Festival jong en oud de mogelijkheid om samen te komen en onvergetelijke herinneringen te creëren", vertelt Andres de Neira, Marketing Director Center Parcs Europe. "In het stadshart van Breda laten we bezoekers drie dagen lang dat typische Center Parcs- gevoel in een ongebruikelijke omgeving ervaren. Zo hebben we middenin in de stad een natuurlijke oase gecreëerd waar je in contact kunt komen met jezelf, anderen en een stukje natuur."

De plek waar nieuwe herinneringen geboren worden
Tijdens het Center Tree Festival alles dan ook in het teken van mens en natuur. Zo kun je je deelnemen aan creatieve workshops of samen met vrienden en familie XXL-spelletjes spelen, bijvoorbeeld door je sportieve krachten te meten aan een gigantische voetbaltafel of tijdens een spelletje jeu des boules, Mölkky, Vier op een Rij of pingpong. Ook kun je je steentje bijdragen aan een Mega Fresco en samen met andere bezoekers een levensgrote muurschildering maken. Of je nu deelneemt aan workshops in de buitenlucht of geniet van een heerlijke snack uit één van de foodtrucks: het Center Tree Festival is de plek waar nieuwe herinneringen geboren worden.

Afbeelding

Zomers programma in het hart van Breda
In Breda is het Kasteelplein het kloppende hart van het Center Tree Festival. Bezoekers kunnen meedoen aan een zomers programma met outdoor games en DIY-workshops. Zo kun je tijdens de workshop Keramiek Schilderen je eigen mok ontwerpen of tijdens de Upcycling Workshop in de wereld van Fashion Upcycling duiken. Ook kun je tijdens de Droogbloemen Workshop een prachtig boeket van duurzame droogbloemen samenstellen. Bij Smoothify maak je een heerlijke smoothie door te fietsen en bij de Poem Booth kun je met je vrienden of familie een foto maken en met AI een gedicht genereren dat helemaal bij jullie past. Echte fijnproevers kunnen genieten van een artistieke show en verrassende smaken proeven die zijn gemaakt door een Food Kunstenaar. En wie goed voor de dag wil komen, kan zichzelf 'festivalproof' laten maken met natuurlijke make-up en tijdelijke tattoos.

Afbeelding

Afbeelding

Drie dagen vol plezier en ontspanning
Op vrijdag 14 juni is het festival tussen 10 en 20 uur geopend. Samen met je collega's kun je dan genieten van lekkere muziek tijdens een After Work-borrel met DJ. Op zaterdag 15 juni en zondag 16 juni is het Center Tree Festival tussen 10 en 18 uur geopend. De toegang tot het Center Tree Festival is gratis.

Afbeelding

Afbeelding

Europese Tour
Afgelopen weekend was het tijd voor het Center Tree Festival in Parijs en aankomend weekend staat Keulen op de planning. Het Center Tree Festival in Breda is de derde editie en vindt plaats over een week. Het festival sluit af in Antwerpen, tijdens het weekend van 21 tot en met 23 juni.

Over Center Parcs Europe
Center Parcs werd in 1968 opgericht in Nederland en blijft een uniek concept in Europa. Momenteel heeft Center Parcs 27 parken: 5 in België, 7 in Frankrijk, 9 in Nederland en 6 in Duitsland. Center Parcs richt zich op de verbinding van mensen met elkaar en de natuur. Het merk streeft ernaar om gasten, hetzij families, vrienden of andere sociale groepen, in een natuurlijke omgeving mooie herinneringen met elkaar te laten creëren. Met een moderne setting, een ruim scala aan ervaringen en activiteiten, en een sterke focus op duurzame en lokale initiatieven, verwelkomt Center Parcs iedereen om buitengewone ervaringen te verzamelen. Center Parcs werkt elke dag aan een steeds persoonlijker, vlotter, en hoogwaardiger verblijf voor haar vakantiegangers.

EINDE PERSBERICHT
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Even gluren achter de schermen van het Center Tree Festival

Waar ik benieuwd naar ben of er iemand van hier op het forum naar dit event toe gaat ?

pinatorq
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 17 keren
Like! Gekregen: 105 keren

Bericht door pinatorq »

Ik sws niet😂 ik zit ergens anders🙈
groeten John

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21,23
Heijderbos 09, 23, 24
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Bericht door B767-300ER »

Ik ook niet. 2 uur rijden enkele resi voor zoiets, nope.
Heb de beelden van Duitsland gezien en vond het nu niet echt bepaald indrukwekkend ofso.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
sannie40
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 113 keren
Like! Gekregen: 56 keren

Bericht door sannie40 »

Was aan het twijfelen omdat ik na lunch afspraak voorbij Breda kom maar parkeren centrum en daarna dus file richting Zeeland met de avondspits dus sla ook over.

Groetjes Sandra
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Center Tree Festival Breda

Zondagmiddag 16 juni 2024, ben ik toch maar even naar het Center Tree Festival in Breda geweest. We hadden een officiële pers uitnodiging voor zaterdag 15 juni gehad maar helaas kon er niemand van ons team die ochtend. Ik kwam daar rond 13.00 uur aan en de zon scheen heerlijk. Het was op een plein aan de rand van het centrum van Breda. Gelijk naast de in/uitgang van een park. Nu ben ik behoorlijk bekend in Breda en was daarom nog meer nieuwsgierig van waarom deze locatie.
De locatie heeft dus een aandeel in de marketing opzet van deze tour door de Europese landen waar Center Parcs parken heeft liggen.
Mensen in de stedelijke leefomgeving, laten zien dat Center Parcs vakantieparken heeft in het groen met alle bijhorende natuurlijke onderdelen.

Je zag die onderdelen terug in de stands en de workshops die er op het festival stonden. Het publiek kon door deel te nemen aan de activiteiten kennismaken met Center Parcs.
Uiteraard heb ik verschillende workshops en activiteiten gedaan en niet alleen ik... er was een gezellige aanloop van volwassenen en kinderen. Die deelnamen een de gratis activiteiten.

p.s. De personen op de foto's hebben toestemming gegeven op de foto te staan.

Het festivalplein in Breda.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze boom is echt heel leuk bedacht en gemaakt met de zitplaatsen er om heen.
En punt om een gezellig praatje met iemand anders aan te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Smoothify maak je een heerlijke smoothie door te fietsen. Je kon kiezen welk soort fruit je in de beker wilde. Ik koos voor aardbei, banaan en mango. Deze beker werd vervolgens voor op de fiets geplaatst en dan moest je even gaan fietsen. De blender werd aangedreven door de ketting en de tandwielen en zie daar de smoothie was klaar. Hij smaakte heerlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tafeltennis.

Afbeelding

Workshop droogbloemen schikken. Aan de rechterkant van deze stand stonden verschillende droogbloemen in emmers. Je mocht er 7 kiezen. De dame pakte ze dan voor je en dan kon je aan de tafel gaan zitten om je boeketje te maken. Vervolgens deed je er een mooi papiertje om. Klaar om mee naar huis te nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keramiek beschilderen heb ik niet gedaan. Deze workshop was erg populair. Eveneens als de workshop knuffels maken van oude kleding.

Afbeelding

Afbeelding

Make-up station

Afbeelding

Vier op één rij.

Afbeelding

Mega grote kleurplaat. De mega Fresco die vol werd gekleurd door heel veel verschillende kinderen en volwassenen. Ik heb nog even staan praten met een medewerkster en gevraagd wat ga je straks hier mee doen. Dat wisten ze nog niet. Ik heb mijn idee gedeeld met ze of het misschien leuk zou zijn om deze fresco door de parken in Nederland te gaan laten toeren. Samen met de picknicksets die op het festival staan. Leek mij wel leuk om deze dan een bepaalde tijd in de hotspot van dat moment te plaatsen.

Afbeelding

Eetbare bloemen en planten, die je in het dagelijks leven aan de kant van de weg ziet staan. De kok maakte een taco van verschillende planten en bloemen, maar ook groenten en fruit. Alles wat boven en onder de grond groeit. Nu moet je niet zomaar raak gaan plukken dat is niet verstandig. Deze voor de bestemming foodfestivals en restaurant worden speciaal gekweekt. ik heb met de persoon achter deze stand een heel leuk gesprek gehad waarin hij mij vertelde dat zijn vriend (een kunstenaar) de levende tafel had gemaakt om aan te eten. Hij heeft mij ook veel verteld van hun ontwikkelingen en wat ze hopen te bereiken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tafelvoetbal. Dit was zo leuk om te zien ontstaan. De meneer met de donker jas stond alleen een beetje aan de handvaten te draaien. De andere meneer had zit aan zitten kijken en was naar hem toe gelopen. Zoek je een tegenstander vroeg die, het is best lastig om alleen een voetbalspel te spelen. Zo ontstond er een gezellig potje tafelvoetbal met deze twee heren.

Afbeelding

Had je na al de leuke activiteiten trek en/of dorst gekregen dan was er een foodtruck waar je friet enz. kon kopen.

Afbeelding

Ik ben er 2 uurtjes geweest, en heb mij goed vermaakt. Sommige activiteiten zien we al op de parken terug. Maar die gaan misschien nog een beetje meer ontwikkeld worden naar hoe het hier werd uitgedragen. Andere staan nog een beetje in de kinderschoenen en de toekomst zal laten zien of die uitvoerbaar gaan zijn op de parken van Center Parcs.

Denk je hier had ik ook naar toe willen gaan? Aanstaand weekend 21-22-23 juni 2024 is het Center Tree Festival in Antwerpen (België).
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

Lees ik dat goed? Fiets je eigen smoothie? 😂😂🤣🤣🤣🤣 wat een grappig bedacht concept😂😂😂😂
Sowieso is de Center Tree Festival leuk bedacht
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Algemene Informatie & Vragen”