Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Hoe ziet jou Center Parcs droomvakantie eruit?

Praatje & gezelligheid of een spelletje, het kan allemaal in de Action Factory.
Plaats reactie
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Hoe ziet jou Center Parcs droomvakantie eruit?

Bericht door mrs Marian »

Als geld geen rol zou spelen, hoe zou dan jou droomvakantie op Center Parcs eruit zien?

We zien vaak voorbij komen CenterParcs het is zo duur!
Als geld even geen rol zou spelen wat voor soort CenterParcs vakantie zou jij dan boeken?
Naar welk park zou je gaan?
Wanneer ga je dan?
Hoelang zou je willen gaan?
Wat voor type cottage ga je dan kiezen?
En zal je dan ook een foodarrangement boeken?
Of misschien nog wat activiteiten?
Vergeten we ook de service niet, handdoeken enz. bijboeken of toch maar van je zelf?

Wij zijn heel benieuwd hoe jullie dit zouden invullen.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
pinatorq
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 18 keren
Like! Gekregen: 105 keren

Re: Hoe ziet jou Center Parcs droomvakantie eruit?

Bericht door pinatorq »

Ongetwijfeld Algäu
Ik zou ook graag naar Engeland gaan maar vind het neg even te ver (vind het ook jammer dat er niets over re vinden is op de nl site)

Wanneer ga je dan?
Algäu ‘s winters
De Engelse parken ‘s zomers

Minimaal 10 dagen

Wellnesscottage

En zal je dan ook een foodarrangement boeken?
Bij mogelijkheid de all-inclusive en anders a-la-carte arrangement.

Klimmen, zipwire, escape room, bowlen, massage in Spa, duiken

Vergeten we ook de service niet, handdoeken enz. bijboeken of toch maar van je zelf?

Als het goed is zitten de meeste dingen sl inbegrepen bij de wellnesscottage
groeten John

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21,23
Heijderbos 09, 23, 24
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22, 23
Vossemeren 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
AMFVLOGS
All-in
All-in
Like! Gekregen: 63 keren
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Terug naar de UK zo mooi en zo anders en veel meer uitgebreid dan in europa, Ierland al gehad en je merkt dat het onder de UK valt qua park. Het is een beleving op zich en de prijs valt daar wel mee alles in euro's. Alles van huis uit boeken zelfs de restaurants en borg betalen anders heb je echt pech.

Misschien gaan we dat binnenkort wel doen.

De cottage maakt ons niet veel uit ook niet in de NL parken ze zijn alle mooi en hebben alle iets speciaals, wel koken we niet zelf dat doen we op de parken.

Wat onze volgende wordt...
Bezoek ons YouTube kanaal www.youtube.com/@amfvlogsNL voor echte Center Parcs Vlogs.
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

Ik zou ook wel eens naar een Engels park willen gaan, of naar Landes.
En ik hou van Genietvakanties, dus als geld echt geen rol speelt, dan alles er op en er aan hé, de exclusiefste cottage, niet zelf koken, ontbijtbuffet, regelmatig een terrasje, wat welness, house of games, wat leuke activiteiten, zoals de zipwire enz voor man en kinderen.
Een golfkarretje huren ook, lekker makkelijk.
Beetje shoppen ook, leuke souvenirtje kopen.
Het zal bij dromen blijven, maar dromen kan al eens leuk zijn
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
EnS83
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 21 keren
Like! Gekregen: 8 keren

Bericht door EnS83 »

Dan zou ik minimaal een week/10 dagen (want lang rijden) naar Allgäu gaan. Wat lijkt mij dat een prachtig mooi park! Mooie ligging. De aquamundo heel uitgebreid. Ik zou daar een exclusive cottage huren. Daar zit alles zoals opgemaakte bedden etc al bij in dus dat is mooi. Daar dan heerlijk relaxen in de sauna, het bubbelbad etc.

Voor de avond zou ik er dan een restaurant optie bij willen zodat we daar steeds bij een ander restaurant uit eten kunnen, zelf de keuze hebben. Maar ook lekker eten van de bakplaat in eigen cottage vind ik fijn. Het hoeft niet elke dag uit eten te zijn. Het zou fijn zijn dat er ook een boodschappenpakket bij zit dat we (bijna) niets van huis mee hoeven nemen.

Wat activiteiten betreft zou ik er iig bowlen bij doen en wat dingen voor de kleine zoals de safari en genoeg muntjes voor de draaimolens/auto's etc. Voor de volwassenen die durven zou ik de zippwire reserveren.

Het seizoen maakt mij niet uit. In de winter met de sneeuw is het daar prachtig! Maar in de zomer heb je ook genoeg te zien en doen in zuid Duitsland. Het is toch wel 1 van mijn favoriete vakantielanden.
Verblijven:
In het verleden (als kind zijnde): meerdere keren EH, HH, HS

Recent:
02/2017: HB 4p comfort
11/2017: KV 2p premium (gewonnen bij veiling)
08/2019: HS 6p comfort
11/2020: PZ 4p vip
06/2021: KV 4p Eden premium
11/2022: EP 6p vip
01/2024: MD 5p premium
sealynx
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door sealynx »

Leuke vraag. Ik denk dat we CP nog steeds gebruiken voor weekendjes weg. Als geld geel rol speelde, zouden onze langere vakanties allemaal rondom de Middellandse Zee zijn. Ik denk wel dat ik een luxer huisje zou nemen, met sauna, opgemaakte bedden, etc. Maar niet groter, want de knusheid is voor ons erg belangrijk. Qua eten eerder afhalen, niet uit eten. Hoort ook bij die knusheid. Misschien dat ik boodschappen zou laten bezorgen, met haardhout. Scheelt sjouwen. Misschien een gourmet-arrangement. En zeker op een park waar ik nog niet (vaak) geweest ben. Afwisseling is cruciaal voor ons. Maar er moet wel een uitgebreid zwembad bij zitten. Ik merk dat nu mijn dochter wat ouder wordt, dat ons een beetje bij Landal weg trekt naar CP toe.
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

Sherwood Forest, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben benieuwd hoe de originals zich hebben ontwikkeld na de splitsing.

Wanneer ga je dan?
Juni

2 weken, dan ook het land willen zien.

executive lodge. Dan ook gelijk maar goed doen.

foodarrangement boeken?
Klinkt goed

Ik wil graag handdoeken, opgemaakte bedden. Verder wil ik het park vooral ontdekken, niet gaan bowlen of zo, dat doe ik wel hier in NL. Maar kijken wat er anders is, lekker uit eten, wandelen. Genieten.

Ik ben net even op de site van Sherwood Forest gaan kijken, wat een gave cottages met dat exterieur.
Eveliefje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 7 keren
Like! Gekregen: 5 keren

Bericht door Eveliefje »

Ik zou dan naar een Frans park gaan een luxe cottage en een golfkar erbij! Elke dag uiteten en de boodschappen staan klaar in de cottage.
Groetjes, Evelien
Plaats reactie

Terug naar “Action Factory”