Welkom op Center Parcs Forum, al sinds 2005 het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Informatie, Vragen & Ervaringen] Center Parcs Les Trois Forêts (Deel 4)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
B767-300ER
All-in
All-in

Re: [Informatie, Vragen & Ervaringen] Center Parcs Les Trois Forêts (Deel 4)

Bericht door B767-300ER »

Beetje hetzelfde als dat je bij vd Valk een overnachtingsarrangement boekt. Dan zit eten er ook bij, maar wel beperktere keuze.
Groeten, Niels

Verblijven:
HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20(2)/‘21(3)/'22
KV: ‘88/‘02/‘03/‘19(2)/‘21
EH: ‘89/‘19/‘20(2)/‘21
MD: ‘87/‘97/‘02/‘04/‘20/‘21
HH: ‘88/‘90/‘19/‘20
VM: ‘08/‘18/‘22(2)
EP: ‘22
PZ: ‘98
LB: ‘93
VB: ‘94
BH: ‘89
BP: ‘07

Next: VM (08/22), VM (09/22), HH (11/22), HB (01/23), VM (03/23)
Hof van Saksen (11/22)
kookboy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kookboy »

johanc schreef:
23 apr 2022, 13:30
Wij zitten nu LTF ! Yeah
Maar we hebben 2 probleempjes en hoop dat iemand ons kan helpen.
1. De bedden van onze vernieuwde premium cottage zijn kneiterhard… we hebben echt een eerste slechte nachtrust gehad.. weet iemand of hier iets aan te doen is?
2. Graag willen we iets aansluiten op de tv via hdmi maar de afstandsbediening reageert niet op de source knop ( welke je normaal gebruikt hiervoor ) ik vermoed dat dit softwarematig ook is uitgezet… maar weet iemand misschien iets hiervoor?
Niet dat je er nu nog iets aan hebt, maar een externe hard schijf hapte de tv in ons premium vernieuwde huisje vorig jaar weg. Ik heb alle series in de late avondjes met vrouwlief weggekeken
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

kookboy schreef:
26 mei 2022, 16:10
johanc schreef:
23 apr 2022, 13:30
Wij zitten nu LTF ! Yeah
Maar we hebben 2 probleempjes en hoop dat iemand ons kan helpen.
1. De bedden van onze vernieuwde premium cottage zijn kneiterhard… we hebben echt een eerste slechte nachtrust gehad.. weet iemand of hier iets aan te doen is?
2. Graag willen we iets aansluiten op de tv via hdmi maar de afstandsbediening reageert niet op de source knop ( welke je normaal gebruikt hiervoor ) ik vermoed dat dit softwarematig ook is uitgezet… maar weet iemand misschien iets hiervoor?
Niet dat je er nu nog iets aan hebt, maar een externe hard schijf hapte de tv in ons premium vernieuwde huisje vorig jaar weg. Ik heb alle series in de late avondjes met vrouwlief weggekeken
Dat is ook een optie.
Ik had vorige week mijn laptop via hmdi aangesloten. Zo konden we Netflix, videoland enz. kijken.
Met de afstandsbediening knop menu(huisje) kies je dan externe ingang en dan kan je of je mappen met de films kiezen of gelijk afspelen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Review verblijf 14-05-2022 t/m 21-05-2022 Les Trois Forêts.

Afbeelding

Zaterdag 14 mei 2022 was het eindelijk dan zo ver. We vertrokken naar Les Trois Forêts, een park die al wat langer op ons verlanglijstje stond.
Na een rit van 5.13 uur die voorspoedig was verlopen met een een lunchpauze in Luxemburg kwamen we aan bij het park.
Op het bord van de hoofdingang stond een verwijzing dat we 2500 mtr verder moesten rijden naar de aankomst ingang.
We spraken hardop uit 2500 meter!! nou dan zien we nu al hoe groot dit park is.
Er stond 1 auto voor ons, toen wij aan de beurt was werden we vriendelijk ontvangen door een Engels sprekende medewerker Stefhano. Vlot werd ons een korte uitleg gegeven en de plattegrond overhandig met uitleg van de route die wij moesten rijden naar de cottage. Met een enkel woordje Nederlands werd ons een fijn verblijf gewenst. Dat vonden wij wel positief grappig voor een Fransman.

Cottage 826
Afbeelding

Onze cottage een 4 persoon premium nummer 826 lag niet ver van de aankomst ingang. We moesten een lus rijden en zagen gelijk dat de cottages bijna allemaal aan een soort van lussen liggen met daar aan het einde een parkeerplaats voor de auto's van die nummers. We keken onze ogen uit naar de mooie omgeving, bosrijk, groen, hout alles zo natuurlijk.
Aangekomen bij de cottage was het even kijken waar we de auto konden plaatsen om uit te laden. Het is een smalle weg met maar een paar inhammen en je mag maag 30 minuten stilstaan om te laden en te lossen.
De bagage hebben we snel voor de cottage gezet en onze e-bikes die we van thuis hadden meegenomen ook.
Nummer 826 ligt aan de buitenrand van het park, die hadden we bewust gekozen vanwege de open ligging aan het water en met heel veel zon.
De cottage binnen gekomen viel ons de grote hal op, een ruime woonkamer met keuken en de enorme raampartij.
Ik zal later in een apart bericht meer vertellen over deze cottage. Maar de ligging is een aanrader!

Achter uitzicht cottage 826
Afbeelding

Na een bakkie met een eclair te hebben gedaan op ons terras hebben we de fietsen gepakt en zijn naar de Market Dome gefietst.
We wisten dat het een groot park zou zijn en heuvelig, we waren dan ook erg blij dat we onze e-bikes hadden meegenomen.
1.4 km met 2 heuvels op en af deden we er maar 5 minuten over. We liepen even snel een rondje om ons een beetje te oriënteren en zijn toen eten gaan halen bij het Quick restaurant. Dat we op hebben gegeten bij de cottage op het terras.
Die avond hebben we lekker t.v. gekeken en gedoucht en vervolgens zijn we gaan slapen.

Natuur op het park
Afbeelding

Zondag 15 mei werden wij wakker na goed te hebben geslapen. Nou dat slapen was eerst nog wel een dingentje. De bedden waren knoerthard en dat is voor mijn rug niet fijn. We hebben toen een 2 dekbedden van de andere niet gebruikte bedden op het matras gelegd om zachter te liggen. Dat was dus goed uitgepakt. We hadden wel een melding gemaakt en zouden later de dag een topper geleverd krijgen, wat ook is gebeurd.
Met warme broodjes uit en een gekookt eitje hebben we heerlijk ontbeten op het terras. Het was die week zomers warm.
De raampartij heeft dan ook heel de week opengestaan als we bij de cottage waren.
Na het ontbijt gingen we fietsen over het park. Man man wat een mooie natuur, en zo netjes ook!
Na het fietsen zijn we gaan zwemmen, het was die dag behoorlijk druk. We konden door het warme weer heerlijk aan het buitenbad gaan zitten.
De Aqua Mundo is niet heel groot maar er is wel heel veel te zien en te doen. Deze Aqua Mundo ga ik ook nog uitgebreid posten op het forum.
Als avond eten hebben we gebakplaat wederom op het terras. En later nog een lekker biertje gedronken voordat we het bubbelbad gingen uitproberen.
Vervolgens zijn we gaan slapen op een bed met een topper die nu stukken beter lag voor mij.

Aqua Mundo
Afbeelding

Maandag 16 was er regen opgegeven daarom besloten we naar Straatsburg te gaan daar zou het droog blijven. Uiteindelijk zaten de weergoden er helemaal naast en hebben we alleen een buitje onderweg gehad en was het op het park droog gebleven.
Maar dit uitstapje is een aanrader!! Wat een mooie stad!! Makkelijk parkeren en binnen een uurtje ben je er.
Heerlijke lekkernijen te verkrijgen bij de bakkertjes met een terras en voor super aantrekkelijke prijzen.
Dit bezoekje met alle informatie komt ook uitgebreid op het forum
In de avond hebben we zelf gemaakte bami gegeten. In de avond nog een klein rondje gefietst en wat herten gezien.

Straatsburg
Afbeelding

Dinsdag 17 mei wederom een heerlijk ontbijtje op het terras op, om een grote fiets tour over het park te gaan maken. We zijn echt in alle hoeken en gaten van het park geweest. Alles bekeken en gefotografeerd. Kinderboerderij is groots opgezet, de twee indoorspeeltuinen zijn echt heel leuk, het treintje, de mini golf enz. enz. alles ga ik online zetten.
Het avondeten hebben we genuttigd in il giardino en was verrassend lekker. Als ik mij eerlijk uit mag spreken ben ik niet kapot van de Franse keuken.
Tijdens het invullen van de e-ticket in de vernieuwde mijn Center Parcs pagina kreeg ik de mogelijkheid om een menupas te kopen voor € 24.90. De inhoud was 1 voorgerecht 1 hoofd 1 nagerecht, 1 drankje en 1 koffie. Voor die prijs durfde ik de gok wel aan. Ik dacht dat we een beperkte menukaart zouden krijgen om uit te kiezen maar we mochten uit heel de kaart kiezen. Sommige dingen met één euro bijbetaling.
Deze menupas raad ik jullie echt aan als je deze als mogelijkheid krijgt bij je boeking. Het scheelt behoorlijk wat met de normale rekening.
Drinken op dit park is behoorlijk aan de hoge kant namelijk. Dat zal je later zien als ik de menukaarten online heb gezet.

Pizza il giardino
Afbeelding

Woensdag 18 mei, vroeg uit bed het ging 30 graden worden en we wilde naar Nancy. Om 10.30 uur na 1 uur rijden stapte we uit de parkeergarage. Ook dit ging ons makkelijk af. Dat hadden we niet verwacht. Met een voorbereide stadwandeling verkende wij de zeer mooie stad. Het voelde een beetje naar Rome vonden wij. We nuttigede een ontbijtje op een terrasje in het oude gedeelte. We kochten nog wat lekkere lokale specialiteiten. Om 14.00 uur hadden we onze wandeling gedaan en gingen we terug. Terug op het park hebben we een boek gelezen op de ligbedden in het gras. En hebben we de bakplaats weer eens aangezet om te eten. Heerlijk weer in het bubbelbad geweest. Zo in de bikini erin en dan weer op het ligbed tot laat in de zwoele avond.

Nancy
Afbeelding

Donderdag 19 mei, lekker uitgeslapen broodje gegeten en gaan toeren in de omgeving. Op zoek naar leuke uitstapjes en die zijn er genoeg. We hebben in de route van totaal 90 km heel veel leuke dingen gedaan en gezien. De eerste een lag op 27 km van het park, vrij toegankelijk. Daarna zijn we naar Dabo gegaan. Een kerkje op een berg top. Wat een mega mooi uitzicht is het vanaf daar. Een stukje terug op de weg een warme lunch genomen op een gezellig terras en door gegaan naar een burcht. Op de weg terug naar het park nog langs de roddelbaan en de scheepslift geweest waar ook een kristal shop is. Die kom je veel tegen op deze route. Het was zo leuk dat we op de punten veel langer zijn blijven hangen als we dachten. Begin de avond kwamen we terug op het park hebben snel een broodje gegeten en zijn gaan zwemmen. Het was super rustig waardoor de tig keer van de glijbanen zijn gegaan.
Terug in de cottage gedoucht en film gekeken via de hmdi en laptop omdat streamen niet mogelijk was.

Omgeving park.
Afbeelding

Vrijdag 20 mei, ben ik vroeg opgestaan omdat ik een afspraak had met een manager om met haar foto's te gaan maken van speciale kinder cottages. Met een golfkarretje scheurde we het park over wat hebben we een lol gehad. In ons beste Frans en Engels konden we ons eigen goed verstaanbaar en begrijpbaar maken hihihi.
Het was intussen was het lunchtijd geworden en ben ik brood en croissantjes gaan halen bij de bakker. Mijn man had bij terug komst eitjes gebakken met bacon, het smaakte goed.
Die middag zijn wij met de e-bikes buiten het park gaan fietsen. Meerder dorpjes doorgereden, heuvel op heuvel af. Let wel op je fiets hier p de rijbaan. Opvallend was hoe respect vol de auto's zijn voor fietsers op de weg. Minder vaart en maken een ruime bocht om je heen. Ik moet eerlijk toegeven dat dit fietsen mij niet goed was afgegaan op een gewone fiets. Dat is te stijl klimmen. Thuis fiets ik alleen grote afstanden op de e-bike en anders fiets ik op een op een normale fiets, maar thuis is het vlak fietsen.
Als eten in de avond zijn we naar het Market Restaurant gegaan. Ik had op het park nog een menupas bijgekocht.
Ook dit restaurant verraste ons met de goede smaak van het eten. Er was zoveel te kiezen en alles was goed warm. Het pruttelde gewoon met de damp die er af kwam.
Na het eten werd het tijd om de tassen in te pakken. Dit was zo gedaan. Nog heerlijk in het bubbelbad gezeten en film gekeken op bed omdat er een 2de t.v. in de slaapkamer was.

Zaterdag 21 mei, 7.30 uur uit bed. 9 uur willen we toch wel echt gaan rijden omdat we half de middag bij mijn ouders wilde aankomen omdat mijn moeder haar verjaardag vierde. Nog even getankt bij de Intermarche in het dorp naast het op op 5 km. Ook een aanrader om daar boodschappen te doen.
De terug reis was opletten op de weg. Het was druk en er gebeurde veel ongelukken.
Gelukkig is ons dat bespaard gebleven en kwamen we 15.30uur aan bij mijn ouders.

Het was een heerlijke week, die voelt alsof we 3 weken op vakantie zijn geweest.
Het park is een echte aanrader, net als de omgeving en de steden die wij bezocht hebben.
Je bent in Frankrijk maar je merkt wel dat er iets van een Duitse sfeer in dit gedeelte is.
Wat wij als positief hebben ondervonden.
Zoals jullie gewend zijn van mij heb ik weer mega veel foto's gemaakt en heel veel informatie verzameld, wat ik in de loop van tijd allemaal ga plaatsen.
Hebben jullie vragen of opmerkingen of... schroom je niet en zet een bericht op het forum.

Link: 4 persoon premium nummer 826
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Wat klinkt dat allemaal leuk! Blij dat jullie er van genoten hebben
kookboy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kookboy »

Kleine tip voor de mensen jongere kinderen trouwens vorig jaar hebben wij het nieuwe stuk ontdekt waar de forest lodge zit. Heel erg rustig en niet honderden kinderen zoals bij de factory.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

JokeV schreef:
29 mei 2022, 13:07
Wat klinkt dat allemaal leuk! Blij dat jullie er van genoten hebben
Dank je wel Joke, wij hebben enorm genoten van dit park.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

kookboy schreef:
29 mei 2022, 13:33
Kleine tip voor de mensen jongere kinderen trouwens vorig jaar hebben wij het nieuwe stuk ontdekt waar de forest lodge zit. Heel erg rustig en niet honderden kinderen zoals bij de factory.
Klopt hele goed tip. Ik heb er veel foto's van gemaakt die komen binnen kort online.
SamVD

Bericht door SamVD »

Hoi centerpacs bezoekers,
wij gaan volgende week voor de eerste keer naar het Parc Les Trois Forêts en vroegen ons af of je op de rivier door het park mag met een eigen Sup Board.
We kunnen hier niets van terug vinden vandaar de vraag of iemand hier ervaring mee heeft.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi SamVD, alleerst welkom op het Center Parcs Forum.
Ik ben er 2 weken geleden zelf op Les Trois Forêts geweest. Ik heb het niet gezien, wel kano's.
Ik ga het park contacten voor je dan kom ik er op terug.
SamVD

Bericht door SamVD »

mrs Marian schreef:
04 jun 2022, 14:03
Hoi SamVD, alleerst welkom op het Center Parcs Forum.
Ik ben er 2 weken geleden zelf op Les Trois Forêts geweest. Ik heb het niet gezien, wel kano's.
Ik ga het park contacten voor je dan kom ik er op terug.
Top Marian, alvast bedankt!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik heb antwoord terug.
Het is helaas niet toegestaan.
Tijdens mijn verblijf heb ik de waterkanten goed bekeken omdat mijn man van vissen houd. Wat overgins ook niet toegestaan is.
Maar het is onmogelijk om langs de oever bij het water te komen. Veeal is het moerasig en heel veel begroeiing.
Ik heb foto's, zal ze vd week plaatsen.

Wat voor cottage en nummer heb je geboekt?

Mocht je nog vragen hebben over het park, de omgeving of wat dan ook betrefd Les Trois Forêts dan hoor ik het graag. Ik heb enorm veel foto's en informatie dat ik nog ga plaatsen van Les Trois Forêts.
kookboy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kookboy »

En ik kan eventueel de beheerder ook helpen met info daar ik er ook al drie keer geweest ben.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

kookboy schreef:
07 jun 2022, 07:52
En ik kan eventueel de beheerder ook helpen met info daar ik er ook al drie keer geweest ben.
Dat is top kookboy, graag zelfs. Alvast dank je wel.
Les trois forêts bevalt jullie goed, omdat je er al 3x bent geweest ?
kookboy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kookboy »

mrs Marian schreef:
07 jun 2022, 13:56
kookboy schreef:
07 jun 2022, 07:52
Dat is top kookboy, graag zelfs. Alvast dank je wel.
Les trois forêts bevalt jullie goed, omdat je er al 3x bent geweest ?
Zeker. We hebben op le bois francs en village nature alle parken gehad en deze is meestal iets goedkoper dan onze huidige favoriet namelijk le bois aux daims waar we ook drie keer geweest zijn. We wilden dit jaar ook de nieuwe proberen landes de gasconge maar die was bij introductie al schrikbarend duur. Zijn nu ook aan het zoeken naar goedkopere aanbiedingen maar heb het gevoel dat cp zijn verliezen aan het inlopen is. Zelfde huisje in vergelijking met vorig jaar is gewoon 700 euro duurder. Bestaat dus kans dat het dit jaar geen cp wordt
Brendavm
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Brendavm »

17 juni gaan we voor de tweede keer naar ltf!

Eerste keer was december 2018, toen was onze oudste zoon net 3 en oud en zaten we in een exclusive cottage, de benen zijn toen flink getraind met de wandelingen met de kinderwagen! Hebben geen fietsen of e car gehuurd toen en gaan dat nu ook niet doen. Destijds is het ons ook prima bevallen.

Dit keer zijn onze kinderen 2,5 en 3,5 en hebben we een vernieuwd vip huisje geboekt zonder voorkeursligging. We zaten heel lang in huisje 911, maar zijn nu naar 273 verhuisd zag ik net.

We hebben er erg veel zin in, want we vinden dit park echt geweldig! Nu met de kinderen willen we lekker veel op park gaan wandelen en veel zwemmen, onze oudste heeft het al weken over de glijbanen wat hij me vandaag mag met ons.

Voor degene die het niet erg vinden om wat verder er opuit te gaan, is Colmar ook zeker een aanrader! Bezoek aan Eguisheim is ook een aanrader, erg leuk dorp! En natuurlijk de vele wijnhuizen! In Ribeauville is een groot wijnhuis en de exclusievere wijnen zijn te vinden bij Marcel Deiss.

Ik heb nog wel een vraagje, weet iemand of de vernieuwde vip een combi heeft ivm afbakken van broodjes?
LTF: 12-2018, 06-2022
LAC: 08-2019
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Brendavm, allereerst welkom op het Center Parcs Forum.

Wat leuk dat jullie zeer binnenkort naar Les Trois Forêts gaan.
Ik zelf ben er in mei dit jaar een week geweest, wij waren zeer aangenaam verrast door dit prachtige park.

De kinderen kunnen hun harten ophalen. Er zijn meerdere leuke speeltuinen op het park en ook in de market dome is er een speeltoestel.
De kinderboerderij is heel ruim opgezet en de speeltuin daar is ook erg leuk.
In de Aqua Mundo zijn 2 grote kinderbaden. De 12 delig reportage van de aqua mundo staat nu helemaal online.

De vernieuwde VIP hebben een combimagnetron waar je broodjes in kan bakken.

Jullie boffen echt dat je de 273 nu heb toegewezen gekregen. Ik hoop voor jullie dat die blijft staan. Het is een hele fijne ligging vind ik.
De afstand van daar naar de faciliteiten is lopend heel goed te doen. En het is nog een mooi pad om te lopen ook. Door de bossen en met bruggen. In de directe omgeving van de kan je ook wandelen in de bossen ook erg leuk met de kinderen.
Brendavm
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Brendavm »

Dank voor je reactie!

Ik zie in je reportage dat je niet mag eten of drinken in het zwembad. Mag je wel zelf fruit en drinken meenemen en dan bij het restaurant gebruiken? Ik heb dit namelijk nog niet eerder meegemaakt en met 2 kinderen is het wel fijn als zij gewoon wat kunnen eten en drinken wanneer ze trek hebben.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ja dat mag.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de bordjes niet goed had gezien de eerste dagen. En op het buitenterras ons zelf meegebrachte chips en blikje drinken hebben genuttigd.
Niemand heeft ons daarop aangesproken.
sdrckx
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door sdrckx »

Wij gaan volgende week naar LTF.
Ik heb de early check in aangevraagd, maar mag pas om 16u inchecken. Werd geen reden voor de weigering gegeven... wel beetje jammer met 2 kleine kinderen.
Verder lukt het met niet om zoals anders via de app of website de restaurants te reserveren. Daarover meldde men me via whatsapp dat ik niet hoefde te reserveren. Klopt dit? Is reservatie plots niet meer mogelijk?
Met de kindjes wil ik persé het eerste uur kunnen eten dus daarom reserveer ik altijd graag... men was niet bepaald vriendelijk/behulpzaam via whatsapp helaas :(.
Iemand die recent geweest is hier ervaring mee?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hallo sdrckx, allereerst welkom op het Center Parcs Forum.

Wat leuk dat jullie binnenkort naar Les Trois Forêts gaan.

Heeft u misschien geboekt met een korting/aanbieding waarbij u geen recht heeft op de early incheck?

Ik ben pas op Les Trois Forêts geweest.
Wij hebben niet 1x gereserveerd voor het uiteten. Was steeds voldoende plaats.
Je kan wel ter plaatsen bij de restaurant reserveren en ik dacht ook bij de receptie in de Market Dome.

Misschien werkt de app nog niet omdat je te lang van te voren wil reserveren.
Probeer het nog eens een korte tijd van te voren.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
kookboy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kookboy »

sdrckx schreef:
14 jun 2022, 19:34
Wij gaan volgende week naar LTF.
Ik heb de early check in aangevraagd, maar mag pas om 16u inchecken. Werd geen reden voor de weigering gegeven... wel beetje jammer met 2 kleine kinderen.
Verder lukt het met niet om zoals anders via de app of website de restaurants te reserveren. Daarover meldde men me via whatsapp dat ik niet hoefde te reserveren. Klopt dit? Is reservatie plots niet meer mogelijk?
Met de kindjes wil ik persé het eerste uur kunnen eten dus daarom reserveer ik altijd graag... men was niet bepaald vriendelijk/behulpzaam via whatsapp helaas :(.
Iemand die recent geweest is hier ervaring mee?
Op de site staat sinds corona dat de early check in niet meer bestaat in de Franse parken. Dit heb ik ook moeten ondervinden met twee kleintjes en ik al rond twee uur in het park was
B767-300ER
All-in
All-in

Klopt. Op de Franse parken is zover mijn kennis strekt geen ealry mogelijk. Soms willen ze nog wel eens een uitzondering maken.
Groeten, Niels

Verblijven:

Hof van Saksen (11/22)
sdrckx
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door sdrckx »

Bedankt voor alle antwoorden! Was inderdaad een aanbieding maar 1 van centerparcs zelf, geen code ofzo. En er staat wel in mijn boeking dat ik recht heb op friends voordelen. Zal dus inderdaad gewoon niet meer mogelijk zijn. Dan gaan we maandag maar wat later vertrekken thuis denk ik...
De restaurants: ik blijf het proberen maar goed om weten dat het niet zo druk was. Vorig jaar in Les bois aux Daims kwam je er zonder reservatie niet in maar dat was wel midden juli.
B767-300ER
All-in
All-in

Klopt. Friends voordelen zijn wel gewoon geldig. Early checkin is voor de Franse en Duitse Parken uitgezonderd. Staat ook op de website van CP onder de FAQ
8D80A0D8-537C-4A34-8CCB-D0E898B28971.jpeg
8D80A0D8-537C-4A34-8CCB-D0E898B28971.jpeg (79.25 KiB) 286 keer bekeken
Groeten, Niels

Verblijven:

Hof van Saksen (11/22)
Brendavm
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Brendavm »

Gister zijn we aangekomen! Het is echt mega warm hier! Bijna geen wind en de temperatuur in de cottages loopt ook flink op. We hebben gelukkig de hele morgen doorgebracht in het zwembad!

Vanwege de warmte gaan we vanavond maar eens zien of we ergens kunnen gaan eten in plaats van zelf koken 🙈🤣 het is erg druk met Fransen dit weekend, vast ook vanwege vaderdag, maar wij zijn er gelukkig de hele week nog!

Onze cottage, 273, ligt inderdaad erg gunstig, zijn zo bij de mooie speeltuin en de kinderboerderij.

De vorige keer waren we hier in december en zaten in een exclusive en moesten we steeds ver lopen. Nu zitten we dichtbij, maar we worden een beetje gek van alle karretjes die overal rijden en staan. Mensen parkeren 'm het liefst in het zwembad, dus lekker wandelen en foto's maken van alles kan alleen 's ochtends vroeg! 🤣🤣 Of misschien komende week omdat we hopen dat 't dan toch iets rustiger gaat zijn.
Bijlagen
IMG-20220617-WA0013.jpeg
IMG-20220617-WA0013.jpeg (162.8 KiB) 242 keer bekeken
Brendavm
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Brendavm »

Gister zijn we aangekomen! Het is echt mega warm hier! Bijna geen wind en de temperatuur in de cottages loopt ook flink op. We hebben gelukkig de hele morgen doorgebracht in het zwembad!

Vanwege de warmte gaan we vanavond maar eens zien of we ergens kunnen gaan eten in plaats van zelf koken 🙈🤣 het is erg druk met Fransen dit weekend, vast ook vanwege vaderdag, maar wij zijn er gelukkig de hele week nog!

Onze cottage, 273, ligt inderdaad erg gunstig, zijn zo bij de mooie speeltuin en de kinderboerderij.

De vorige keer waren we hier in december en zaten in een exclusive en moesten we steeds ver lopen. Nu zitten we dichtbij, maar we worden een beetje gek van alle karretjes die overal rijden en staan. Mensen parkeren 'm het liefst in het zwembad, dus lekker wandelen en foto's maken van alles kan alleen 's ochtends vroeg! 🤣🤣 Of misschien komende week omdat we hopen dat 't dan toch iets rustiger gaat zijn.
Brendavm
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Brendavm »

sdrckx schreef:
15 jun 2022, 01:57
Bedankt voor alle antwoorden! Was inderdaad een aanbieding maar 1 van centerparcs zelf, geen code ofzo. En er staat wel in mijn boeking dat ik recht heb op friends voordelen. Zal dus inderdaad gewoon niet meer mogelijk zijn. Dan gaan we maandag maar wat later vertrekken thuis denk ik...
De restaurants: ik blijf het proberen maar goed om weten dat het niet zo druk was. Vorig jaar in Les bois aux Daims kwam je er zonder reservatie niet in maar dat was wel midden juli.
Wat leuk! Wij zijn gister aangekomen!
Je kunt niet via de app reserveren voor de restaurants, lukt ons ook niet helaas. Wij gaan zo maar gewoon die kant en zien wel waar we aan gaan schuiven!

Kun je trouwens in als je in het park bent ook gewoon nog de menupas voor de restaurants kopen?
kookboy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kookboy »

Brendavm schreef:
18 jun 2022, 16:21
sdrckx schreef:
15 jun 2022, 01:57
Wat leuk! Wij zijn gister aangekomen!
Je kunt niet via de app reserveren voor de restaurants, lukt ons ook niet helaas. Wij gaan zo maar gewoon die kant en zien wel waar we aan gaan schuiven!

Kun je trouwens in als je in het park bent ook gewoon nog de menupas voor de restaurants kopen?
Vorige keer zat er op het middaguur een man achter een losse tafel die ze verkocht. Of dat dit jaar ook zo is….
Brendavm
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Brendavm »

Probleem verholpen! Bij de receptie kun je ze los nog kopen!
Plaats reactie

Terug naar “Informatie, Vragen & Ervaringen Center Parcs Parken”