[Les Trois Forêts] Cottages Foto's & Video's
- mrs Marian
- Beheerder
Re: [Cottages foto's & video's] Center Parcs Les Trois Forêts
Video met uitleg verschillende types cottages Center Parcs Les Trois Forêts
Cottage Comfort, VIP, Exclusief, Bijzonder? U begrijpt niet wat de verschillen zijn tussen onze assortimenten huisjes? Volg de leider ! In deze video leggen we alles uit wat je moet weten over de uitrusting, het aantal slaapkamers, badkamers en de kleine extra's
00:00: Inleiding
00:12: De Comfort Cottages
02:23: De Premium Cottages
02:47: De VIP-huisjes
03:06: Keukenpakket
03:28: Stokken Kit
03:52: De exclusieve huisjes
04:28: De hotelkamers
04:40: Ongewone huisjes
05:04: Nuttige info
Cottage Comfort, VIP, Exclusief, Bijzonder? U begrijpt niet wat de verschillen zijn tussen onze assortimenten huisjes? Volg de leider ! In deze video leggen we alles uit wat je moet weten over de uitrusting, het aantal slaapkamers, badkamers en de kleine extra's
00:00: Inleiding
00:12: De Comfort Cottages
02:23: De Premium Cottages
02:47: De VIP-huisjes
03:06: Keukenpakket
03:28: Stokken Kit
03:52: De exclusieve huisjes
04:28: De hotelkamers
04:40: Ongewone huisjes
05:04: Nuttige info
- mrs Marian
- Beheerder
4 pers. Premium Cottage - Nummer 826 - Type TF2321 - Les Trois Forêts
Mei 2022
Een heerlijke cottage met een perfecte ligging. 1.4 km van de Market Dome.
Van alle gemakken voorzien. En deze cottage heeft zelfs nog een bubbelbad!
Uitzicht naar rechts als je met je gezicht naar de cottage staat.

Het paadje naar de cottage.

Uitzicht naar links als je met je gezicht naar de cottage staat.

De voordeur.

Entree/hal met kapstok en een grote passpiegel

De bergkast in de hal.

In deze cottage zit een ventilatiesysteem.

Het toilet.

Living met nieuwe meubels
Wat een prachtige plek met de raampartij helemaal open is dit echt genieten.

De raampartij kan je als een harmonie in elkaar schuiven.

Eetkamertafel, een ruime tafel met 4 verschillende stoelen eraan.

Keuken.
Met grote koelkast, en een magnetron met grillfunctie. Je kan er geen broodjes in bakken.
Er is veel kastruimte in deze keuken.

Slaapkamer aan de achterkant.
Met een 2 persoonsbed die 1 2 persoons matras heeft.

Ruime badkamer met een bubbelbad en een wastafel.

Slaapkamer aan de voorkant. Met 2 losse bedden en een kinderbedje

Tuin/Terras.
Het vlonderterras met het tuinmeubilair.

Zicht naar links als je met je rug naar de cottage staat.

Zicht naar rechts als je met je rug naar de cottage staat.

Details.
De deur open je met je digitale armband.

Informatie voor diverse dingen lagen op de eetkamertafel bij binnenkomst.

Keuken. Servies, pannen, koffiezetapparaat enz.

Kamerthermosstaat.

Stopcontact in de slaapkamer. Deze zitten laag bij de grond achter de nachkastjes

Mei 2022
Een heerlijke cottage met een perfecte ligging. 1.4 km van de Market Dome.
Van alle gemakken voorzien. En deze cottage heeft zelfs nog een bubbelbad!
Uitzicht naar rechts als je met je gezicht naar de cottage staat.

Het paadje naar de cottage.

Uitzicht naar links als je met je gezicht naar de cottage staat.

De voordeur.

Entree/hal met kapstok en een grote passpiegel

De bergkast in de hal.

In deze cottage zit een ventilatiesysteem.

Het toilet.

Living met nieuwe meubels
Wat een prachtige plek met de raampartij helemaal open is dit echt genieten.

De raampartij kan je als een harmonie in elkaar schuiven.

Eetkamertafel, een ruime tafel met 4 verschillende stoelen eraan.

Keuken.
Met grote koelkast, en een magnetron met grillfunctie. Je kan er geen broodjes in bakken.
Er is veel kastruimte in deze keuken.

Slaapkamer aan de achterkant.
Met een 2 persoonsbed die 1 2 persoons matras heeft.

Ruime badkamer met een bubbelbad en een wastafel.

Slaapkamer aan de voorkant. Met 2 losse bedden en een kinderbedje

Tuin/Terras.
Het vlonderterras met het tuinmeubilair.

Zicht naar links als je met je rug naar de cottage staat.

Zicht naar rechts als je met je rug naar de cottage staat.

Details.
De deur open je met je digitale armband.

Informatie voor diverse dingen lagen op de eetkamertafel bij binnenkomst.

Keuken. Servies, pannen, koffiezetapparaat enz.

Kamerthermosstaat.

Stopcontact in de slaapkamer. Deze zitten laag bij de grond achter de nachkastjes

- mrs Marian
- Beheerder
Koninkrijk der sprookjes cottage - Nummer 1004 - Type TF963 - Les Trois Forêts
Koninkrijk der sprookjes cottage, voor 4 personen, 2 Slaapkamers, 54 m², Wi-Fi inbegrepen, 1 Badkamer, gelijkvloers, huisdieren toegestaan
In het Koninkrijk der sprookjes cottage ontdek je in elke kamer een nieuw verhaal. Beleef de festijnen van vroeger met de troubadours in de Banketzaal, ontdek de betovering van de Sterren en Draken kamers, en vergaap je aan de Spiegeltje, spiegeltje aan de wand badkamer!
Wat een bijzondere cottage is dit. Ik mocht er binnen kijken, en keek mijn ogen uit.
De voorkant van de cottage springt er al uit bij aankomst. Het lijkt wel een ophaalbrug voor een kasteel die we over moeten om binnen te treden.

Binnen is een ruime hal met meerdere kasten en een kapstok.

Ook bevind zich hier de deur naar het toilet.
Boehhhh en schrik, daar zien we een spookje hihihi

Net als in Alice in Wonderland kunnen de kinder door een sleutelgat naar het woongedeelte.

Aangekomen in het leefgedeelte valt mijn mond open van verbazing. Wat is dit gaaf!!
In alle hoeken is iets te zien en het thema is hier tot in de puntjes uitgevoerd.

De Keuken.
Een mooie grote keuken die van alle gemakken voorzien is. Volop kast ruimte is er ook, net als een grote koelkast.

Kom zitten aan de grote tafel bij de koning en de koningin. Of ga je zelf als koning of koningin op de troon zitten?

De openhaard is afgeschermd voor de veiligheid van de kleine kinderen.

Ik draai mijn om, om het zitgedeelte beter te kunnen zien en ontdekken.
De bank die valt mij gelijk op. Deze is toch wel een beetje apart hoor!

Hoog op de troon zitten kan hier ook.

De kleurrijke muur met 2 schemerlampen.

Op de vloer ligt een blokken patroon, met daarin een bordspel verwerkt.

We lopen een klein halletje in van de woonkamer naar de twee slaapkamers en de badkamer.
We gaan naar de kinderslaapkamer die aan de voorkant van de cottage ligt.
Kinderslaapkamer.
En weer sta ik mijn ogen uit te kijken in deze slaapkamer.
2 bedden staan er waarvan 1 een hoogslaper is. Ik zie een hobbelpaard, en als ik nog beter rond kijk zie ik verborgen hoekjes. Ook zie ik een geheime doorgang als ik een klein deurtje open maak. Dit is toch echt heel leuk.

De hoogslaper.

De geheime doorgang.

De badkamer. In de kleurrijke badkamer is een ligbad aanwezig. Boven de wastafel hangt een thema spiegel.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het land.

Ouder slaapkamer.
In de ouder slaapkamer staat een twee persoonsbed. Het hoofdeinde lijkt op de veren pracht van een pauw.
In deze slaapkamer zit ook het kluisje voor je waardevolle spullen.
Tweepersoonsbed.

Kluisje.

Kledingkast.

Tuin & terras.

uitzicht.
Het uitzicht is prachtig, je hebt aardig wat ruimte voordat de bomengrens begint. Ook heb je hier zon vanaf de vroege ochtend tot de late middag.

Details.
Noodplan en alarm aan de binnenkant van deze cottage naast de voordeur.

De thermosstaat zit in het kleine halletje tussen de 2 slaapkamer en de woonkamer.

Verschillende kasten in de hal.

Waarschuwingsbordje in het toilet.

Spookje en lampje in het toilet.

Koninkrijk der sprookjes cottage, voor 4 personen, 2 Slaapkamers, 54 m², Wi-Fi inbegrepen, 1 Badkamer, gelijkvloers, huisdieren toegestaan
In het Koninkrijk der sprookjes cottage ontdek je in elke kamer een nieuw verhaal. Beleef de festijnen van vroeger met de troubadours in de Banketzaal, ontdek de betovering van de Sterren en Draken kamers, en vergaap je aan de Spiegeltje, spiegeltje aan de wand badkamer!
Wat een bijzondere cottage is dit. Ik mocht er binnen kijken, en keek mijn ogen uit.
De voorkant van de cottage springt er al uit bij aankomst. Het lijkt wel een ophaalbrug voor een kasteel die we over moeten om binnen te treden.

Binnen is een ruime hal met meerdere kasten en een kapstok.

Ook bevind zich hier de deur naar het toilet.
Boehhhh en schrik, daar zien we een spookje hihihi

Net als in Alice in Wonderland kunnen de kinder door een sleutelgat naar het woongedeelte.

Aangekomen in het leefgedeelte valt mijn mond open van verbazing. Wat is dit gaaf!!
In alle hoeken is iets te zien en het thema is hier tot in de puntjes uitgevoerd.

De Keuken.
Een mooie grote keuken die van alle gemakken voorzien is. Volop kast ruimte is er ook, net als een grote koelkast.

Kom zitten aan de grote tafel bij de koning en de koningin. Of ga je zelf als koning of koningin op de troon zitten?

De openhaard is afgeschermd voor de veiligheid van de kleine kinderen.

Ik draai mijn om, om het zitgedeelte beter te kunnen zien en ontdekken.
De bank die valt mij gelijk op. Deze is toch wel een beetje apart hoor!

Hoog op de troon zitten kan hier ook.

De kleurrijke muur met 2 schemerlampen.

Op de vloer ligt een blokken patroon, met daarin een bordspel verwerkt.

We lopen een klein halletje in van de woonkamer naar de twee slaapkamers en de badkamer.
We gaan naar de kinderslaapkamer die aan de voorkant van de cottage ligt.
Kinderslaapkamer.
En weer sta ik mijn ogen uit te kijken in deze slaapkamer.
2 bedden staan er waarvan 1 een hoogslaper is. Ik zie een hobbelpaard, en als ik nog beter rond kijk zie ik verborgen hoekjes. Ook zie ik een geheime doorgang als ik een klein deurtje open maak. Dit is toch echt heel leuk.

De hoogslaper.

De geheime doorgang.

De badkamer. In de kleurrijke badkamer is een ligbad aanwezig. Boven de wastafel hangt een thema spiegel.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het land.

Ouder slaapkamer.
In de ouder slaapkamer staat een twee persoonsbed. Het hoofdeinde lijkt op de veren pracht van een pauw.
In deze slaapkamer zit ook het kluisje voor je waardevolle spullen.
Tweepersoonsbed.

Kluisje.

Kledingkast.

Tuin & terras.

uitzicht.
Het uitzicht is prachtig, je hebt aardig wat ruimte voordat de bomengrens begint. Ook heb je hier zon vanaf de vroege ochtend tot de late middag.

Details.
Noodplan en alarm aan de binnenkant van deze cottage naast de voordeur.

De thermosstaat zit in het kleine halletje tussen de 2 slaapkamer en de woonkamer.

Verschillende kasten in de hal.

Waarschuwingsbordje in het toilet.

Spookje en lampje in het toilet.

- mrs Marian
- Beheerder
[Les Trois Forêts] Cottages foto's & video's
Koninkrijk der sprookjes cottage - Nummer 1010 - Type TF963 - Les Trois Forêts
Mei 2022

Mei 2022

Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
- mrs Marian
- Beheerder
Re: [Les Trois Forêts] Cottages foto's & video's
Center Parcs Les Trois Forêts - Exclusive Hillside Cottage - 4 Persoons - nummer 2056.
28 Augustus 2022
In augustus 2022 verbleven we 2 weken in Centre Parts Les Trois Forêts in Frankrijk. We verbleven de afgelopen week in dit exclusieve huisje (4 personen). Dit is de meest exclusieve cottage van het park. Het huisje is ruim, vrij nieuw en goed ontworpen. Het heeft 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers met een whirlpool. Enige verschil met het andere Exclusive huisje dat ik online heb gezet (zie mijn andere video) is dat het huisje op een heuvel ligt, dus de achterkant is 4 meter boven de grond. Vanaf het terras kijk je uit op de boomtoppen en de hoger gelegen achterzijde van het huisje geeft privacy voor de badkamer en sauna. Groot minpunt: de exclusieve huisjes liggen op zo'n 2 kilometer van het centrum. Er is een shuttlebus, die ongeveer elk uur rijdt. Het beste is om uw fietsen mee te nemen, of een elektrische auto te huren op het park.
28 Augustus 2022
In augustus 2022 verbleven we 2 weken in Centre Parts Les Trois Forêts in Frankrijk. We verbleven de afgelopen week in dit exclusieve huisje (4 personen). Dit is de meest exclusieve cottage van het park. Het huisje is ruim, vrij nieuw en goed ontworpen. Het heeft 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers met een whirlpool. Enige verschil met het andere Exclusive huisje dat ik online heb gezet (zie mijn andere video) is dat het huisje op een heuvel ligt, dus de achterkant is 4 meter boven de grond. Vanaf het terras kijk je uit op de boomtoppen en de hoger gelegen achterzijde van het huisje geeft privacy voor de badkamer en sauna. Groot minpunt: de exclusieve huisjes liggen op zo'n 2 kilometer van het centrum. Er is een shuttlebus, die ongeveer elk uur rijdt. Het beste is om uw fietsen mee te nemen, of een elektrische auto te huren op het park.
- mrs Marian
- Beheerder
Re: [Les Trois Forêts] Cottages Foto's & Video's
Center Parcs Les Trois Forêts - Exclusive Cottage - 2 Persoons - nummer 2086
In augustus 2022 verbleven wij 2 weken in Centre Parts Les Trois Forêts in Frankrijk. Mijn ouders verbleven een week in dit exclusieve huisje (2 personen). Dit is de meest exclusieve cottage van het park. Het huisje is ruim, vrij nieuw en goed ontworpen. Het heeft 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers met een whirlpool. Bijvoeglijk naamwoord aan het terras is een sauna, met voldoende privacy. Groot nadeel: de exclusieve huisjes liggen op ongeveer 2 kilometer van het centrum. Er is een pendelbus, die ongeveer elk uur rijdt. U kunt het beste uw fietsen meenemen of een elektrische auto huren op het park.
In augustus 2022 verbleven wij 2 weken in Centre Parts Les Trois Forêts in Frankrijk. Mijn ouders verbleven een week in dit exclusieve huisje (2 personen). Dit is de meest exclusieve cottage van het park. Het huisje is ruim, vrij nieuw en goed ontworpen. Het heeft 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers met een whirlpool. Bijvoeglijk naamwoord aan het terras is een sauna, met voldoende privacy. Groot nadeel: de exclusieve huisjes liggen op ongeveer 2 kilometer van het centrum. Er is een pendelbus, die ongeveer elk uur rijdt. U kunt het beste uw fietsen meenemen of een elektrische auto huren op het park.
- mrs Marian
- Beheerder
4 pers. exclusieve cottage - nummer 2046 - type TG970 - Les Trois Forêts
augustus 2022
In augustus 2022 verbleven wij 2 weken in Centre Parcs Les Trois Forêts in Frankrijk. We verbleven een week in dit exclusieve huisje (4 personen). Dit is de meest exclusieve cottage van het park. Het huisje is ruim, vrij nieuw en goed ontworpen. Het heeft 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers met een whirlpool. Grenzend aan het terras is een sauna, met voldoende privacy. Groot nadeel: de exclusieve huisjes liggen op ongeveer 2 kilometer van het centrum. Er is een pendelbus, die ongeveer elk uur rijdt. U kunt het beste uw fietsen meenemen of een elektrische auto huren op het park.
augustus 2022
In augustus 2022 verbleven wij 2 weken in Centre Parcs Les Trois Forêts in Frankrijk. We verbleven een week in dit exclusieve huisje (4 personen). Dit is de meest exclusieve cottage van het park. Het huisje is ruim, vrij nieuw en goed ontworpen. Het heeft 2 aparte slaapkamers, 2 badkamers met een whirlpool. Grenzend aan het terras is een sauna, met voldoende privacy. Groot nadeel: de exclusieve huisjes liggen op ongeveer 2 kilometer van het centrum. Er is een pendelbus, die ongeveer elk uur rijdt. U kunt het beste uw fietsen meenemen of een elektrische auto huren op het park.
- mrs Marian
- Beheerder
Exclusieve Cottages Les Tres Forêts.
2 pers. - type TF 969 - nummer 2082
4 pers. - type TF 970 - nummer 2083
6 pers. - type TF 971- nummer 2084
4 pers. - type TF 970 - nummer 2085

-
- Dagbezoeker
Oh super zeg, Dankje!mrs Marian schreef: ↑08 jan 2023, 19:33 Exclusieve Cottages Les Tres Forêts.
![]()
Hoop wel dat we enigszins zon op ons terras zullen hebben met die grote bomen achter ons.. naja we gaan het zien, komt vast goed. Wel heerlijk die speeltuin zo dichtbij!
- mrs Marian
- Beheerder
Ik schat in dat je in de ochtend en namiddag zon zal hebben op het achter terras.
De cottage ligt met het terras de zelfde kant op als wij hadden. Wij hadden geen bomen er achter dus heel de dag zon daardoor gehad.
De cottage ligt met het terras de zelfde kant op als wij hadden. Wij hadden geen bomen er achter dus heel de dag zon daardoor gehad.