Park plattegronden en virtuele tours.
Re: Park plattegronden en virtuele tours.
Oh wat mooi! Dank je wel voor het plaatsen van de foto, dat is erg leuk om te zien!
Zo lijkt Het Meerdal eigenlijk maar een klein park zeg, grappig om dat zo anders te zien op deze plattegrond :)
En de "5" van de Market Dome staat verkeerd, die staat toch écht op de Aqua Mundo (waar het golfslagbad is).
Zo lijkt Het Meerdal eigenlijk maar een klein park zeg, grappig om dat zo anders te zien op deze plattegrond :)
En de "5" van de Market Dome staat verkeerd, die staat toch écht op de Aqua Mundo (waar het golfslagbad is).
-
Dat klopt. Soms komt het voor dat foto's geüpload via bijlage wel recht op de computer staan;Klientje; schreef: Nou zie ik dat hij op de kop staat... Geen idee hoe dit kan, in mijn computer staat hij wel goed...
maar gekanteld of op z'n kop op het forum verschijnen. Dat heeft te maken met een bestandje
in de foto die de opdracht geeft de foto op die manier te plaatsen. Het verdere technische
verhaal zal ik je besparen ;).
Ik heb de foto in het bericht aangepast. De foto staat nu recht.Klientje schreef: Dit is voor het eerst dat ik een foto plaats, gaat meteen lekker ;D
Ik weet niet hoe ik het moet aanpassen. Ik kan het nog een keer proberen?
Laatst gewijzigd door Mariëtte op 28 apr 2019, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- jeroom
- All-in
- Contacteer:
Is ondertussen al aangepast hoor;Klientje; schreef: Dit is voor het eerst dat ik een foto plaats, gaat meteen lekker ;D
Ik weet niet hoe ik het moet aanpassen. Ik kan het nog een keer proberen?
Stomme vraag. Is de foto genaakt door een iPhone?
Ik zag hem namelijk wel goedom staan....
Nee, met een Samsung.;B767-300ER; schreef: Stomme vraag. Is de foto genaakt door een iPhone?
- loulou
- All-in
- Like! Gegeven!: 109 keren
- Like! Gekregen: 81 keren
Hebben jullie al de nieuwe virtuele tour van Port Zélande al gezien? Neem snel een kijkje, klik op de virtuele tour button en ontdek het park vanaf de bovenkant