Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (Deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Re: [Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (Deel 6)

Bericht door jeroom »

[quote="BaVe01"]
Dat zomaar naar binnen gluren en stappen kan inderdaad niet. Het is toch niet teveel gevraagd om simpelweg op de deur te kloppen en wachten totdat de deur wordt geopend (als je geluk hebt)?
[/quote]

Helaas is niet iedereen zo beleefd (jammer genoeg).
Sommigen willen kost wat kost eens binnen kijken en dan telt alleen dat
timosun
All-in
All-in

Bericht door timosun »

de huisje zijn niet meer van CP dan?
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

[quote="BaVe01"]
Hi,
Is het werkelijk waar dat de PTT-bungalows niet meer te bezoeken zijn? Zo ja, wat heeft men gedaan om bezoekers te weren? Ik ben van plan om in de zomervakantie een dagje naar Brabant te gaan en het bezoeken van die 70's huisjes stond wel op mijn lijstje...

Dat zomaar naar binnen gluren en stappen kan inderdaad niet. Het is toch niet teveel gevraagd om simpelweg op de deur te kloppen en wachten totdat de deur wordt geopend (als je geluk hebt)? Indien de deur geopend wordt, gewoon beleefd vragen of je enkele minuten binnen mag om foto's van het interieur te maken. Zo niet, bovenstaande herhalen bij een ander huisje.
[/quote]

Met alle respect. Van het kloppen alleen al zou ik als bewoner niet gecharmeerd zijn.
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

[quote="BaVe01"]
Hi,
Is het werkelijk waar dat de PTT-bungalows niet meer te bezoeken zijn? Zo ja, wat heeft men gedaan om bezoekers te weren? Ik ben van plan om in de zomervakantie een dagje naar Brabant te gaan en het bezoeken van die 70's huisjes stond wel op mijn lijstje...

Dat zomaar naar binnen gluren en stappen kan inderdaad niet. Het is toch niet teveel gevraagd om simpelweg op de deur te kloppen en wachten totdat de deur wordt geopend (als je geluk hebt)? Indien de deur geopend wordt, gewoon beleefd vragen of je enkele minuten binnen mag om foto's van het interieur te maken. Zo niet, bovenstaande herhalen bij een ander huisje.
[/quote]Houd er rekening mee dat de huisjes bezet zijn door jeugd (17-20) die daar stage lopen. Hoe zou jij dat vinden op die leeftijd dat er steeds mensen aan de deur staan of naar binnen willen? Dit gebeurt namelijk regelmatig. Voor degene die daar wel eens zijn wezen kijken zal het opgevallen zijn dat bij de meeste bungalows de gordijnen dicht zitten om het gluren tegen te gaan. Bovendien mogen ze geen vreemden binnen laten. Voor de mensen die er in oktober heen gaan is het een leuk idee om met de halloweentocht mee te doen. De tocht gaat o.a. door dit gebied, je kan dan ook in een huisje kijken die niet meer wordt bewoond.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”