Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Les Trois Forêts (deel 3)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Edith
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Les Trois Forêts (deel 3)

Bericht door Edith »

[quote="Annelies1"]
Wij zijn al jaren trouwe center parcs gasten en hebben al héél wat parken uitgetest. Kempervennen blijft voorlopig onze favoriet. Nu willen we voor de zomervakantie toch eens graag de grens over naar LTF, toch blijven we twijfelen over enkele dingen. De taal die we niet rijk zijn, en de kinderen verstaan ook geen Frans tijdens de animatie of wordt er Nederlands gesproken? Is er een Baluba aanwezig en heeft dit park genoeg te bieden voor kinderen van 5 en 7 jaar? De Market Dome vinden we ook héél belangrijk, kunnen we er gezellig iets drinken en genieten van de entertainment en is er buiten een terrasje om lekker iets te drinken? Kan er iemand ons overtuigen om naar LTF te trekken... ?! Bedankt alvast !!
[/quote]

Hallo,
Ik zou zeggen DOEN.  Zeker voor de kinderen van die leeftijd is het een prima park. Er is een baluba...en wat voor een. De taal hoef je niet machtig te zijn...zeker niet als je een trouwe CP ganger bent ..dan gaat alles vanzelf.
Er werd toen wij er waren een soort poppenkast gespeeld en dat snappen de kinderen al gauw,er werd in frans en duits gesproken. Alleen de MD is mooi maar anders dan in Nederland en Belgie maar zeker niet minder. Ik heb geen ervaring met de entertainment.
Het zwembad is zeker een aanrader! Dus nogmaals: Doen! En een comfort cottage is al luxe, met vaatwasser.

Succes en groetjes Edith
natasjavsp
All-in
All-in

Bericht door natasjavsp »

Geen schrik hebben van de taal, en al zeker niet voor je kinderen, hoe vroeger kinderen in contact komen met een vreemde taal, zoveel te beter ;)
bibi31

Bericht door bibi31 »

Natasjavsp: In de 600 zone zitten de comforts cottages tussen de overige types voor ons dit de mooiste zone. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich want een ander zegt, dat ergens anders het mooiste is.

Danneke: Wij hadden voor een week een electrische fiets dat was twee toppings inleveren en 15 euro bij betalen. Met friendsvoordelen kon je volgens mij bowlen, wannabe, pony rijden en midgetgolven maar het laatste weet ik niet zeker. 

Annelies1: Ja, er is een Baluba aanwezig een hele grote. Er is een aparte gedeelte voor kleine kinderen en een voor grote kinderen. Mijn dochtertje van 3 jaar heeft vorig jaar mee gedaan aan wannabe een prinses terwijl er alleen Frans en Duits werd gesproken. Ze heeft het enorm naar haar zin gehad. Kinderen zijn makkelijker met contacten leggen dan volwassen, ze praten gewoon allemaal hun eigen taal en ze begrijpen elkaar. Je heb in de Baluba ook een pannenkoekenhuis en daar buiten zit de kinderboerderij. In de MD kun je koffie en thee drinken bij de Colibri. Wat ook geweldig is in het zwembad er staat een fotograaf die hele leuke en mooie foto's van de kinderen en gezinnen maakt. De foto's zijn absoluut niet goedkoop. Wij gaan dit jaar voor de vierde keer omdat wij het daar zo naar ons zin hebben, het is onze tweede thuis geworden. Alvast een fijne vakantie ik weet zeker dat jullie dat gaan hebben.
danneke
All-in
All-in

Bericht door danneke »

Hallo
bedankt voor de info

Wat de lakens betreft.  Ik heb ook een comfort geboekt maar voor 13 januari en dan zijn ze nog inbegrepen
Na deze datum niet meer

groetjes
Danneke
bibi31

Bericht door bibi31 »

Danneke: jij ook bedankt voor de info van de lakens. Ik ga gelijk het lakenpakket erbij boeken
danneke
All-in
All-in

Bericht door danneke »

Hallo
Ik geraakte er zelf niet meer wijs uit hoe het nu zit met die lakens en had een mail gestuurd naar cp! Een medewerker heeft me opgebeld en het uitgelegd hoe het in elkaar zit wat ik enorm op prijs stel

Groetjes
Danneke
mariska_a
All-in
All-in

Bericht door mariska_a »

Vandaag besloten om ons weekverblijf van juni met een midweek te verlengen.
Allerlaatste VIPhuisje weten te scoren en zelfs nog hetzelfde nummer als bij de vorige boeking!
Nu dus heerlijk 11 dagen lang het park bewonderen.
Perfect geholpen door het callcenter van CP, die de boekingskosten hebben verwijderd en de actiecode (lentekorting) hebben toegevoegd.
2009: MD 4P Comfort (kids) 2010: HB 8P Comfort, HH 6P VIP 2011: HH 8P comfort HH 6P comfort 2013: VM 4P VIP LTF 6P VIP 2014: EH 5P Premium 2015: HH 6P VIP, EP 5 premium 2016: MD 5 pony
Driebossen
All-in
All-in

Bericht door Driebossen »

[quote="Annelies1"]
Wij zijn al jaren trouwe center parcs gasten en hebben al héél wat parken uitgetest. Kempervennen blijft voorlopig onze favoriet. Nu willen we voor de zomervakantie toch eens graag de grens over naar LTF, toch blijven we twijfelen over enkele dingen. De taal die we niet rijk zijn, en de kinderen verstaan ook geen Frans tijdens de animatie of wordt er Nederlands gesproken? Is er een Baluba aanwezig en heeft dit park genoeg te bieden voor kinderen van 5 en 7 jaar? De Market Dome vinden we ook héél belangrijk, kunnen we er gezellig iets drinken en genieten van de entertainment en is er buiten een terrasje om lekker iets te drinken? Kan er iemand ons overtuigen om naar LTF te trekken... ?! Bedankt alvast !!
[/quote]

Ik kan niet meer overtuigd worden om naar Nederlandse en Belgische parken te gaan. Vossemeren afgelopen weekend was bijna een deceptie na 3 keer LTF. Als die 5 vogels krijgen zou LTF 8 vogels moeten krijgen. De ligging, de staat van het park, het zwembad de speelmogelijkheden alles is wat mij betreft veel beter en vooral nieuw. Voor onze dochter van 4 was het taalprobleem niet aanwezig. Heerlijk hoe we haar 's avonds tegen een pop hoorden zeggen; "wie heist du"  ;D

De Market Dome wordt door enkelen als on-center parcs beschreven maar ik vind hem mooier en overzichtelijker, je kan hier heerlijk zitten aan het water.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Het is wel zo dat veel dingen op de nederlandse en duitse parken in iets mindere mate, moeten worden opgeknapt en weer up to date gemaakt moeten worden. Zeker veel comfortcottages op de nederlandse parken stammen nog geheel uit de jaren 70 incl. De keuken en badkamer. Dan vind ik ltf inderdaad meer waar voor je geld.
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Ik vind het ook een geweldig park, mooie natuur, groot zwembad, leuk centrum en mooi buitenterras. Ook het hele kindergedeelte met boerderij, balauba en speeltuin is goed uitgewerkt. De original parken vind ik ook mooi en leuk en iets knusser ofzo..maar dit park staat zeker hoog op mijn lijstje...vind aleen de afstand vanaf ons huiseen  beetje minder fijn voor weekend of midweek.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

We gaan verder in ervaringen- en vragentopic deel 4 van Les Trois Forêts. :)
will i am
All-in
All-in

Re: [Les Trois Forêts] Uitbreiding Aqua Mundo en cottages

Bericht door will i am »

Is er ondertussen nog wat verbouwd aan de aqua mondo
'06:KV; '07:EP,VM; '09:EP,PZ; '10:EP; '11:EP; '12:LTF; '13:PZ, BOST,lAC D'AILETTE; '14:VM,LTF;
gepland '15: 04/ MD, 06/LBF
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”