Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Center Parcs] Take Away (Afhalen)

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
Plaats reactie
BaVe01
All-in
All-in

[Center Parcs] Take Away (Afhalen)

Bericht door BaVe01 »

In dit topic kan men terecht voor ervaringen, informatie, vragen enzovoort over alles omtrent afhaalmenu's bij Center Parcs. Ik heb tot zover nog niets gevonden wat hier op lijkt, dus daarom heb ik dit topic aangemaakt. Mocht zoiets toch bestaan, gelieve dit samen te voegen bij een reeds bestaand topic.
Ik heb hier twee foto's over een brief van het afhalen bij Park Zandvoort in het weekend van 18 december 2020.
Bijlagen
20201220_115254.jpg
20201220_115254.jpg (186.25 KiB) 1135 keer bekeken
20201220_115234.jpg
20201220_115234.jpg (222.85 KiB) 1135 keer bekeken
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: Take Away (Afhalen)

Bericht door mrs Marian »

Pizza Nonna's.

Wij hadden ons voorgenomen om de week dat wij op De Kempervennen waren niet veel zelf te koken. Maar maaltijden enz. af te gaan halen. Lekker genieten en ook het park op deze manier wat inkomsten te bezorgen.
Op de aankomst dag hadden we trek in pizza. We vertrokken op de fiets naar de Market Dome en bestelde bij de balie 3 pizza's. Prijs € 14,50 pst.
We kregen de pizza's in de bekende pizzadozen en een soort van draaghengseltas erom heen.
We hadden zelf een extra tas meegenomen omdat we toch wel een stukje moesten fietsen.
In de cottage aangekomen namen we plaats aan de eettafel om te gaan eten. Bij het open maken van de pizzadozen waren we toch wel een beetje teleurgesteld in wat wij zagen. Was dit een grote pizza voor een bedrag van € 14,50. Hij was ook koud. Wij hebben de pizza's opgewarmd onder de grill.
De smaak was wel goed, dat was dan ook het enge pluspunt. Helaas moet ik dan ook zeggen dat het voor ons een niet goed is bevallen. Ik heb het gelijk gemeld en de foto bij gestuurd via de app. Kreeg als antwoord we geven het door aan de desbetreffende afdeling. Dat was het!

Afbeelding

Afbeelding
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Zo zonde, en zeker omdat je best wel veel betaald voor zo'n pizza. Hopelijk gaan ze brainstormen hoe ze dit in de toekomst kunnen verbeteren
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Hoop dat de pizza’s op de eemhof beter zijn dan foto’s hierboven. Ik wil ook elke avond wat anders gaan afhalen en heb geen zin om te komen. Het is tenslotte vakantie.😃
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Loulou, ja het was echt zonde. Ik hoop ook dat ze er iets mee gedaan hebben.

cp-vippie, ik hoop het ook voor je. Ik heb in juli 2020 bij Nonna's op De Eemhof gegeten en toen waren de pizza's heerlijk en groot. Wil je ons jouw bevindingen laten weten?
Plaats reactie