Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Center Parcs] Daily Foodstore

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
Plaats reactie
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[Center Parcs] Daily Foodstore

Bericht door mrs Marian »

In dit topic kan je terecht voor al je vragen en opmerkingen over de Daily Foodstore (supermarkt) op de parken.

Jouw boodschappen kun je halen in de Daily Foodstore. Groenten, fruit, brood, gebak, versmarkt, alle soorten vlees, conserven en koekjes. Je vindt alles wat je graag eet op wandelafstand van jouw cottage. De Daily Foodstore is elke dag open.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: Daily Foodstore

De deli foodstore op park De Huttenheugte bied de gasten nu de restaurants gesloten zijn kant en klaar maaltijden aan.

Een goede service vind ik nu de restaurants gesloten zijn op de parken.
Het aanbod is gevarieerd van salades tot fruit en alles wat daar tussen kan zitten.
De maaltijden zijn makkelijk op te warmen in de magnetron.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
..::Jacob::..
All-in
All-in

Bericht door ..::Jacob::.. »

overeenkomstig met het assortiment in de ons bekende supermarkten alleen veel duurder.
stel je voor dat je voor een paar honderd euro 4 dagen eten voor 2 personen hebt bijgeboekt,
zoals wij altijd doen en overige dagen dan buiten het park eten.
dan krijg je een voucher waar mee je van die goedkope magnetron maaltijden (althans in de supermarkt) kunt halen omdat restaurants dicht zijn.
Geef deze mensen hun geld terug want dit is beschamend en geen acceptabel alternatief.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Jacob,

Ik lees 2 opmerkingen van je.

1. Dat je de maaltijden herkend uit andere supermarkten en dat ze op Center Parcs duurder zijn.
Dat is ook zo. Dat zie je met eigenlijk alles wat er in supermarkten op vakantie parken te koop word aangeboden.
Eigenlijk is dat best jammer want als het vergelijkbare prijzen zijn als bij een supermarkt is buiten het park. Zou ik ook sneller mijn boodschappen halen op het park.

2. Dat je het niet eens bent met dat Center Parcs vouchers geeft voor de bij geboekte eetarrangementen.
Het topic: Hoe gaat Center Parcs om met corona vind ik een goed topic om het daar te plaatsen en te bespreken.
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Ik ben tijdens de corona niet op de parken geweest maar volgens mij is er een afhaal/bezorgservice. De maaltijden die in de supermarkt aan worden geboden zijn natuurlijk van een matige kwaliteit vol zout en e-nummers. Voor een paar euro maak ik een nasi en ben ik goedkoper uit dan deze kant en klaar maaltijden.

Tja, er zal wel een markt voor zijn anders stopt de verkoop vanzelf. Het is natuurlijk wel zo dat de prijzen in de foodstore schrikbarend hoog zijn en niet in vergelijking zijn met de reguliere supermarkten. Daar is Parc Sandur een mooie uitzondering op omdat ze daar een gewone PLUS supermarkt hebben.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De afhaal/bezorgservice vind ik erg karig. Mijn mening is dat ze daar een grote steek laten vallen. Albron had daar op in moeten spelen in mijn gedachten. Er is zoveel mogelijk om verse/luxe/lekkere maaltijden/menu's te bezorgen aan de cottages. Als ze met bestellijsten werken die je voor 12.00 uur die dag inlevert dan weten ze ook hoeveel ze moeten maken. en dan bijvoorbeeld in de trend van dag thema's zoals het market restaurant vroeger had. Als voorbeeld: Maandag: Hollands, stampotten, erwtensoep, gehaktballen enz. Dinsdag: Italiaans: pasta's , pizza's, salades enz. woensdag: grill dag: spareribs, biefstuk, hamburger, spiesen enz. en zo de week volmaken.
Ik denk echt dat daar animo voor is.
Wat denk jij? Ik zou er gebruik van maken.
All-in
All-in

Vroeger werd er nog echt gekookt en liep de chefkok trots door het restaurant
en altijd klaar voor een praatje.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

..::Jacob::.. schreef:
22 nov 2020, 15:09
Vroeger werd er nog echt gekookt en liep de chefkok trots door het restaurant
en altijd klaar voor een praatje.
Je moet rekening houden dat er altijd maar meer en meer werk is. De tijdsdruk is soms enorm
De chef kok kan nu onmogelijk nog een praatje maken met al de gasten
All-in
All-in

de chefkok warmt alleen nog op

Je leest het niet goed het gaat er om dat er vroeger nog echt gekookt werd en de chefkok trots was op zijn produkt
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Albron is natuurlijk de "culinaire" partner waar sprake is van meer fabrieksmatige productieprocessen. Er wordt in de horeca op CP veel gewerkt met halffabrikaten en dan mis je idd beleving en passie vanuit de keuken.

Ik zou wel gaan bestellen als er iedere dag een soort box zou zijn met verse maaltijden.
Dagje pasta, stamppotbuffet, aziatisch/sushi, grill en snackbar. Dat je 5 dagen echt kunt kiezen. Dus het voorstel van Marian. Dat klinkt idd goed.
BaVe01
All-in
All-in

Bericht door BaVe01 »

Hier zijn al enkele foto's vanuit mijn weekend op Park Zandvoort. In de bungalow lag een folder klaar met aanbiedingen van de supermarkt. Vanzelfsprekend heb ik hier geen gebruik van gemaakt, omdat de prijzen veel te duur zijn. Een voorbeeld: Koffiecupjes Espresso voor de Dolce Gusto-machine. Op het park = 6 cupjes voor € 6,00. Bij Dirk van den Broek in het dorp = 8 cupjes voor € 3,95. Dan is het niet erg om een kilometer te lopen. Deze foto's zijn voor informatieve doeleinden.
Bijlagen
20201220_115452a.jpg
20201220_115452a.jpg (177.45 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115432a.jpg
20201220_115432a.jpg (168.94 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115428a.jpg
20201220_115428a.jpg (173.6 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115417a.jpg
20201220_115417a.jpg (191.04 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115405a.jpg
20201220_115405a.jpg (181.76 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115336a.jpg
20201220_115336a.jpg (174.36 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115330a.jpg
20201220_115330a.jpg (182.26 KiB) 1415 keer bekeken
20201220_115317a.jpg
20201220_115317a.jpg (181.38 KiB) 1415 keer bekeken
All-in
All-in

:shock: PFFFFFFFFFFF deftige prijzen
paar kleine voorbeelden,
gourmetschotel bij aldi vanaf € 3.19
Tony chocolade ongeveer € 3,50 te duur
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ja het zijn stevige prijzen.
Om die reden neem ik ook zoveel mogelijk aan boodschappen mee van thuis.
Brood(jes) en het terplekken trek hebben in iets haal ik wel op het park.
Als de prijzen vergelijkbaar zouden zijn met supermarkten buiten het park haalde ik al mijn boodschappen op het park. I.p.v. alles mee te slepen.
All-in
All-in

Boodschappen doen we normaal wel op het park, omdat we toch niet veel nodig zijn en de basis dingen mee van huis.
We gaan altijd 1 week en maken gebruik van broodjesservice, meestal bij inbegrepen , vip huisje en anders wordt dat er bijgeboekt.
Avondeten nemen we altijd een 4 dagen dinerbuffet en overige dagen gaan we uit eten in de omgeving.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

To Good To Go ook bij de Daily foodstores op de Center Parcs Parken.

Ben jij al bekend met To Good To Go? Ik sinds kort pas. Tijdens mijn verblijf op De Eemhof werd mij verteld dat de dailey foodstore ook deel nam aan dit aanbod. En zo nieuwsgierig als ik ben heb ik één Magic box gereserveerd en opgehaald. Ik was aangenaam verrast wat er in de Magic box zat.

Afbeelding

Afbeelding

Ik was daarna benieuwd of andere parken er ook aan deel namen. Op de dag dat ik keek waren er 3 parken die het aanboden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar of iemand het ook al eens heeft gereserveerd en ophaalt heeft op een park van Center Parcs en of het goed bevallen is?
Plaats reactie