Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

Eten & Drinken op Center Parcs

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
..::Jacob::..
All-in
All-in

Re: Eten & Drinken op Center Parcs

Bericht door ..::Jacob::.. »

Ten 1ste : geen vrij keuze meer in het kiezen van welke dagen ik op het park wil eten.
Ten 2de  : heb geboekt en betaald voor onbeperkt eten.
Ten 3de  : krijg niet geleverd wat ik geboekt en betaald heb.
Ten 4de : zijn we gewend 1 x keer in het weekend elders te eten en de overige 3 dagen over de week te verdelen, zo doen we dat al jaaaaaaaaaaaren.

Heb klantenservice zojuist een email gestuurd en nu maar wachten op een oplossing.
H.Bos2x,Meerd,Huttenh6x,Kemper,L.Peel2x,PZee,Bisp,PHoch 4x,PEifel 5x,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 Eifel en HH in 2021
lorenzo34
All-in
All-in

Bericht door lorenzo34 »

Wij hadden hetzelfde. Was alleen zaterdag open. Na veel klagen 75 euro compensatie gekregen. Buffet is zonde van het geld. Zeer weinig keus, en niet lekker, en totaal niet te vergelijken met het evergreenz aanbod op andere parken, terwijl je bijna hetzelfde betaald. Succes in elk geval met de klantenservice.
..::Jacob::..
All-in
All-in

Bericht door ..::Jacob::.. »

1 x gegeten daar dus?
en waar was die 75 euro compensatie precies voor?
hoeveel personen en hoe vaak?
H.Bos2x,Meerd,Huttenh6x,Kemper,L.Peel2x,PZee,Bisp,PHoch 4x,PEifel 5x,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel 2020 Eifel en HH in 2021
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

;..::Jacob::..; schreef: Ten 1ste : geen vrij keuze meer in het kiezen van welke dagen ik op het park wil eten.
Ten 2de  : heb geboekt en betaald voor onbeperkt eten.
Ten 3de  : krijg niet geleverd wat ik geboekt en betaald heb.
Ten 4de : zijn we gewend 1 x keer in het weekend elders te eten en de overige 3 dagen over de week te verdelen, zo doen we dat al jaaaaaaaaaaaren.

Heb klantenservice zojuist een email gestuurd en nu maar wachten op een oplossing.
Center Parcs zou inderdaad duidelijker mogen communiceren dat in de 3-birdies parken de restaurants veel beperkter open zijn dan in de 4 of 5 birdies parken want dit geeft als gast frustraties en dat is niet de bedoeling.

Misschien kan je een paar keer bij de buren in Meerdal gaan eten?  Daar is de Evergreenz wel dagelijks open.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
lorenzo34
All-in
All-in

Bericht door lorenzo34 »

Omdat we het buffet niet lekker vonden, en het veel te beperkt vonden. Dochterlief liet zelfs de poffertjes staan, de doperwten met peen was uit het potje erin gegooid niet eens laten uitlekken, patat slap en ga maar door. Bij de grill 3 uur en 15 minuten gezeten voor een 3 gangen diner. Ging van alles mis. Veel te lang met een kind. Alles bij elkaar opgeteld hebben wij de compensatie gekregen. 2 volwassenen, 1kind, en 1 baby. Wij hadden een vip cottage, deze was wel prima.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

;..::Jacob::..; schreef: Nou wat een rotzooi
Ondanks dat ik je frustratie begrijp, zou ik het in ieder geval persoonlijk erg op prijs stellen als je het woord in deze vervangt voor wat anders. Met alle respect, maar ernstige ziektes op een forum neerzetten wat niets met de ziekte van doen heeft kan mijns inziens “niet door de beugel”. Je zou hier zelfs onnodig mee mensen kunnen kwetsen.

Nogmaals. Ik begrijp je frustratie volledig, ben met je eens dat ze dat op een of andere manier bij boeking kenbaar moeten maken. 

(Het verbaasd me overigens dat het team van het forum dit niet gewoon verwijderd/aanpast na melding ervan, maar das een andere discussie)

edit : bericht aangepast, citaat aangepast , belinda
Laatst gewijzigd door B767-300ER op 14 mar 2019, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Ik heb in een aantal berichten een woord aangepast , vanaf hier graag weer verder over het topic onderwerp.
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Ik heb het hier al vaker besproken, het eten bij  CP is kwalitatief gezien gewoon slecht! Een forumlid heeft een rondleiding gehad etc en is enthousiast maar ook toen heb ik mijn twijfel geuit.
Het is veel voorgeproduceerd in een gaarkeuken. Minder verse producten op de parken zelf en zo krijg je dat de groenten of uit een diepvrieszak komen, of idd uit potten zoals de doperwten met wortelen. Die combinatie zelf stamt al uit het jaar kruik maar smaken verschillen. Ik kan er gewoonweg niet bij dat je veel geld betaald, want dat is het, voor liefdeloos eten.

Het is als gast beter om van het park af te gaan, ga op zoek naar een leuk restaurantje in de omgeving. Dat is meestal goedkoper, meer variatie en waar voor je geld.
Reginald40

Bericht door Reginald40 »

;fred_33jr; schreef: Ik heb het hier al vaker besproken, het eten bij  CP is kwalitatief gezien gewoon slecht! Een forumlid heeft een rondleiding gehad etc en is enthousiast maar ook toen heb ik mijn twijfel geuit.
Het is veel voorgeproduceerd in een gaarkeuken. Minder verse producten op de parken zelf en zo krijg je dat de groenten of uit een diepvrieszak komen, of idd uit potten zoals de doperwten met wortelen. Die combinatie zelf stamt al uit het jaar kruik maar smaken verschillen. Ik kan er gewoonweg niet bij dat je veel geld betaald, want dat is het, voor liefdeloos eten.

Het is als gast beter om van het park af te gaan, ga op zoek naar een leuk restaurantje in de omgeving. Dat is meestal goedkoper, meer variatie en waar voor je geld.
Het is altijd zo dat Center Parcs geen 5 sterren kwaliteit hanteren aan eten. Ik vind het meevallen omdat ik van te voren nooit zo’n hoge verwachting maken dan voorkom jezelf een grote teleurstelling. Ik heb ook Center Parcs gewerkt en diepvries maaltijd ben ik zelf nooit tegen gekomen, ze koken alles zelf.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

;fred_33jr; schreef: Ik heb het hier al vaker besproken, het eten bij  CP is kwalitatief gezien gewoon slecht! Een forumlid heeft een rondleiding gehad etc en is enthousiast maar ook toen heb ik mijn twijfel geuit.

Hallo Fred,

Ik neem aan dat je duid op mijn rondleiding van 3 jaar geleden op De Eemhof ?
Ik ben het niet geheel eens met je mening. ik heb alle keukens in uitvoering toen mogen bekijken en ook alle voorraad enz. En ik ben geen diepvriesmaaltijden tegengekomen. Veel vers producten gezien.
En ook dat ze heel duurzaam te werk gaan.
Ik deel wel met je de mening dat het geen hoogstandjes zijn. Ik begrijp ook je beleving van "niet" vers producten.
Ik zelf vind dat je merkt dat Albron niet de ervaring heeft van een restaurant op een vakantie park. maar dat je merkt dat ze grote scholen, ziekenhuizen enz gewend zijn met uitwerken.
De prijs/kwaliteit verhouding komt daardoor niet goed binnen bij vele vakantiegangers.
ik vind dit een gemiste kans.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

;Reginald40; schreef: Samenwerking Albron en van Tol Versunie bij supers van Center Parcs

Partnership – Albron en van Tol Versunie gaan samenwerken bij de invulling van de tien supermarkten van Center Parcs. Het partnership start april dit jaar.

De samenwerking volgt na de recente contractverlenging van 8 jaar met Center Parcs. Afgesproken werd toen ook dat een aantal activiteiten zou worden uitgebreid. Het partnership geldt voor de supermarkten op de Center Parcs in Nederland en België.

Deze samenwerking past in de gemeenschappelijke koers die Center Parcs en Albron de komende jaren inzetten met de verbouwing van de parken en de vernieuwing en verbetering van het horeca- en retailaanbod. Naast de continue opwaardering van het aanbod in horeca en gastvrijheid, betekent deze nieuwe samenwerking ook een stevige impuls voor de foodretail in de parken.

Robert Visser, directeur Horeca & Hospitality bij Albron ligt toe: “Van Tol Versunie heeft aantoonbare ervaring in retail, food en leisure en veel aandacht voor de productbeleving in de supermarkten. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen met van Tol een zeer aantrekkelijk retailaanbod kunnen bieden, dat direct meerwaarde gaat opleveren voor Center Parcs en haar gasten”. Voor van Tol Versunie betekent de samenwerking een uitbreiding in het segment leisure.

bron: foodclicks.nl
HET HEIJDERBOS

Ik de Daily Foodstore zag ik vandaag al producten liggen van de Versunie. Ook lagen
er nog producten van De Spar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

;Reginald40; schreef: Het is altijd zo dat Center Parcs geen 5 sterren kwaliteit hanteren aan eten. Ik vind het meevallen omdat ik van te voren nooit zo’n hoge verwachting maken dan voorkom jezelf een grote teleurstelling. Ik heb ook Center Parcs gewerkt en diepvries maaltijd ben ik zelf nooit tegen gekomen, ze koken alles zelf.
Ik heb nergens geschreven dat men er met diepvriesmaaltijden werkt! Ik zeg dat ze met diepvriesproducten werken. Mijn broer werkt bij Albron en hij zit naast mij: Boontjes en andere groenten komen wel degelijk uit diepvrieszakken. Doperwten en wortelen zijn niet vers maar bijv uit blik. Ik weet niet wanneer jij er gewerkt hebt maar dit is actueel! Mbt teleurstellingen: Daar heeft het niets mee te maken, maar ga ééns voor de grap gewoon éens in een omliggende stad of dorp eten (bijv een buffetrestaurant), kijk wat je daar betaald en ga dan terug naar Evergreenzz, dan zie je dat prijs-kwaliteit heel anders ligt en dat is dan niet in het voordeel van CP.

Je kan het met me eens zijn of niet, je maakt idd zelf uit waar je eet maar ik hoop wel dat je met me eens bent dat het eten op CP stevig aan de prijs is.
Ydec
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Ydec »

Toen Fuego pas open was had je daar een menu met hoofdgerecht en nagerecht voor een zeer schappelijke prijs. Vorige keer dat ik er kwam (Fuego) was dat menu voor dezelfde prijs een soep geworden ipv het nagerecht én was de spies al een pak kleiner ook... Mij zien ze alvast niet meer in één van de restaurants m.u.v. de Grand Café. Vind ik nog wel schappelijk voor wat je krijgt.
B767-300ER

Grappig. Mijn mening is juist andersom. Grand Cafe zwaar overprijsd.

Wij nemen bij een week meestal een arrangement voor 80pp. Dan is het nog wel prima te betalen.
De rest eten we “in de stad”.
B767-300ER

Bestaan er ook arrangementen waarbij je GEEN buffet hebt?
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Ja, op Parc Sandur.
B767-300ER

;Mariëtte; schreef: Ja, op Parc Sandur.
Bedankt.
Maar op andere parken zit er dus verplicht 1x buffet bij?
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Dat weet ik niet zeker. Op de folder bij het Food&Drink point was het de laatste
keer (maart 2019) op Het Heijderbos nog steeds 1x buffet. Maar ik was een keer
op De Eemhof en toen stond er bij het Food&Drink point ook een bordje met een
arrangement zonder buffet. Zie foto. Dit al wel een tijdje terug (februari 2016).

[img width=540]https://www.centerparcsforum.nl/beeldba ... Buffet.png[/img]
B767-300ER

;Mariëtte; schreef: Dat weet ik niet zeker. Op de folder bij het Food&Drink point was het de laatste
keer (maart 2019) op Het Heijderbos nog steeds 1x buffet. Maar ik was een keer
op De Eemhof en toen stond er bij het Food&Drink point ook een bordje met een
arrangement zonder buffet. Zie foto. Dit al wel een tijdje terug (februari 2016).

Afbeelding
Dank je wel. Daar ben ik naar op zoek. Het buffet heeft voor mij afgedaan.
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

;B767-300ER; schreef: Bedankt.
Maar op andere parken zit er dus verplicht 1x buffet bij?
Bij Vossemeren heb je ook een arrangementen zonder buffet, maar ik vind het niet direct terug op de site, ik dacht 1x Fuego, 1x Nonna's en 1x table cooking. 
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
B767-300ER

;weegschaaltje; schreef: Bij Vossemeren heb je ook een arrangementen zonder buffet, maar ik vind het niet direct terug op de site, ik dacht 1x Fuego, 1x Nonna's en 1x table cooking.
Dat is nu ook exact wat ik zoek!!!
Ik ga er komende week meteen naar kijken.
meiadewit

Bericht door meiadewit »

hallo
Ik had een vraag,
In augustus ga ik samen met mijn vriend een weekje naar Les ardennes.
Echter eet ik Glutenvrij. Graag zou ik mijn vriend willen verassen om sochtends een keer te gaan ontbijten.
Maar heeft er iemand een idee of er glutenvrije mogelijkheden zijn??
john van kleef
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Park Hoch Sauerland welk biermerk in de horeca?

Bericht door john van kleef »

Kan iemand mij vertellen wat voor biermerk er getapt wordt in de horeca. Wij willen graag hetzelfde merk wat van meenemen uit Nederland namelijk
B767-300ER

Heineken.
B767-300ER

Hoh. Excuus. Ik zie nu pas dat het een duits park betreft (staat niet duidelijk in je vraag)
Dan geen idee. In NL en BE is het in ieder geval Heineken
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Is het in Duitsland geen Golsch ?
Mariëtte
All-in
All-in

Re: Park Hoch Sauerland welk biermerk in de horeca?

Bericht door Mariëtte »

;john van kleef; schreef: Kan iemand mij vertellen wat voor biermerk er getapt wordt in de horeca. Wij willen graag hetzelfde merk wat van meenemen uit Nederland namelijk
Hierbij de biermerken in het Market Café.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mariëtte op 17 jul 2019, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
janneke1108
All-in
All-in

Bericht door janneke1108 »

Klopt het dat je op de Kempervennen alleen een arrangement kan boeken met buffet? Dat willen we juist niet :(
B767-300ER

Dat is correct. Wij hadden hetzelfde “probleem”
janneke1108
All-in
All-in

Bericht door janneke1108 »

;B767-300ER; schreef: Dat is correct. Wij hadden hetzelfde “probleem”
Jammer! Voor onze dochter is evergreenz wel top maar ben daar toch niet zo’n fan van.
Plaats reactie