Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Center Parcs] Nonna's

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[Center Parcs] Nonna's

Bericht door mrs Marian »

In dit topic kan u informatie, foto's, vragen enz. vinden over het Italiaanse restaurantconcept Nonna's.

Menukaart
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 18 jan 2015, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: Nonna's

Tijdens ons verblijf van 05-01-15 / 12-01-2015 hebben we gegeten wat toen nog pizza pasta was. De bediening was vlot met opnemen, MAAR het uitserveren was super langzaam. een uur wachten tussen de gangen door.
Het eten was wel lekker.

Kinder antipasti.

Afbeelding

Afbeelding

Kinder pizza, kip, ananas.

Afbeelding

Tomaten basilicum crème soep.

Afbeelding

Grote pizza quattro stagioni.

Afbeelding
Groetjes, Marian
zoosite
All-in
All-in

Bericht door zoosite »

Hoe zijn de pizza bodems? Nog steeds diepvries?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

;zoosite; schreef: Hoe zijn de pizza bodems? Nog steeds diepvries?
In mijn beleving niet. Ze waren dun en hebben de smaak van een steenoven pizza bodem. Ze waren ook ongelijk in vorm. De ene was beetje ovaal de ander had een een soort extra stuk uitgerold. Niet een was mooi rond en het zelfde. Dat leek mij dus als vers gerold.
Groetjes, Marian
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Net de menukaart van Nonna's vergeleken met de menukaart van pizza e pasta.
En ja hier zien we ook dat de prijzen verhoogd zijn.

menukaart pizza e pasta
Groetjes, Marian
Bloody Mary
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Bloody Mary »

Ik bekeek de menukaart van Nonna's net ook eens een keer... Wat een ongelooflijk rommelige, chaotische menukaart, zeg!! Met lange beschrijvingen en teksten die in 3 verschillende talen onder elkaar of naast elkaar geplaatst zijn.
Maar wat de onoverzichtelijke boel compleet maakt, zijn alle aantekeningen en 'kindertekeningen' die zogenaamd met pen toegevoegd zijn aan deze menukaart. Ik zie bijvoorbeeld plaatjes van hartjes, smileys, kamelen en de Toren van Pisa. Ook zijn er op deze menukaart zogenaamd spelfouten gemaakt, die later met een pen weer gecorrigeerd zijn.
Ook zag ik dat sommige pizza's op de kaart wel € 13,50 er stuk kosten. Voor dat geld hoop ik toch wel dat de pizza's rijkelijk belegd zijn.
Bloody Mary... op een bungalowpark van Center Parcs laat ik mij niet uit mijn tent lokken!!
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

;Bloody Mary; schreef: Ik bekeek de menukaart van Nonna's net ook eens een keer... Wat een ongelooflijk rommelige, chaotische menukaart, zeg!! Met lange beschrijvingen en teksten die in 3 verschillende talen onder elkaar of naast elkaar geplaatst zijn.
Maar wat de onoverzichtelijke boel compleet maakt, zijn alle aantekeningen en 'kindertekeningen' die zogenaamd met pen toegevoegd zijn aan deze menukaart. Ik zie bijvoorbeeld plaatjes van hartjes, smileys, kamelen en de Toren van Pisa. Ook zijn er op deze menukaart zogenaamd spelfouten gemaakt, die later met een pen weer gecorrigeerd zijn.
Ook zag ik dat sommige pizza's op de kaart wel € 13,50 er stuk kosten. Voor dat geld hoop ik toch wel dat de pizza's rijkelijk belegd zijn.
Nou dat zijn ze dus niet  :D  Nonna's is iets dat wij doen puur en alleen voor de beleving voor de kids.  Ik weet niet naar welk park je gaat, in Port Zelande vinden wij de beleving en de dame die nonna speelt top, in Vossemeren sloeg het tegen (er liep zelfs geen nonna rond de laatste keer)
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
cenparkris
All-in
All-in

Bericht door cenparkris »

;Bloody Mary; schreef: Voor dat geld hoop ik toch wel dat de pizza's rijkelijk belegd zijn.
reken er niet teveel op ; de pizza (Eemhof, 4 seizoenen, afgehaald, april 2017) is lekker, maar stukjes vlees ver te zoeken ....
9x EH 5x KV 1x VM 4x PZ 1x EH-M
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Foto's van Nonna's Kempervennen 08-12-2017 staan hier.
Groetjes, Marian
ThomasD1962

Bericht door ThomasD1962 »

Zitten nu in het Meerdal. Net voor de 2e keer bij Nonna's gegeten. Voor ons een aanrader.
Zowel qua sfeer, bediening als qua eten.
1x Vossemeren, 1x Heiderbos, 1x Parc Sandur, 1x Village Nature Paris, 2x Limburgse Peel, 7x Meerdal
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Lekkerrrr,  hebben ze er 3 gangen menu's ? Of alles los van de kaart?
Groetjes, Marian
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Hele dure pizza's hoor! Ik merk zelf dat ik wat mopperig ben over het eten bij CP. Ze weten een concept weg te zetten wat echt leuk is. Kinderen vinden het vooral leuk en de beleving. Dat is direct wel het enige goede want ook de pizza's worden niet vers bereid maar je betaald echt veel geld en dan komt mijn verwachting gewoon niet uit. Een prachtig omhulsel maar een lelijke binnenkant.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Toen wij vorige keer op De Eemhof waren werden de bodems in de ochtend vers gemaakt. Ik heb dit met eigen ogen gezien.
Groetjes, Marian
Apies

Bericht door Apies »

Vorige week met het gezin bij nonna's in het meerdal gegeten. Pizza's waren heerlijk, bodem was vers en niet diepvries. Pizza's waren niet goedkoop. Onze kinderen van 1,5 konden de soepstengels die ze kregen bij binnenkomst erg waarderen net als de kinderpasta.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Op Het Meerdal was er een menu bij Nonna's.

Afbeelding
Groetjes, Marian
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Op woensdag was er op Vossemeren een flip flop dinner. Wie Flip flops aan had kreeg een verfrissende verassing.
Wij deden Nonna's op donderdag en genoten er erg van, zowel van de sfeer als van het eten. En het personeel was ook heel vriendelijk.

De kids mochten er proberen een pizzadeeg te rollen, draaien, gooien ...
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

;JokeV; schreef: Op woensdag was er op Vossemeren een flip flop dinner. Wie Flip flops aan had kreeg een verfrissende verassing.
Wij deden Nonna's op donderdag en genoten er erg van, zowel van de sfeer als van het eten. En het personeel was ook heel vriendelijk.

De kids mochten er proberen een pizzadeeg te rollen, draaien, gooien ...
Wat ontzettend leuk! Werd het "Pizzalied" van André van Duin er nog bij gezongen tijdens het ronddraaien van het deeg? :D
Groetjes,
Loulou
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

het pizzalid hebben we niet gehoord, jammer. Het was er behoorlijk druk, dus misschien hadden ze geen tijd? Maar je zag ze wel plezier maken onder elkaar.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

En dat is het belangrijkste, het plezier en lol onderling ;)
Groetjes,
Loulou
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

NONNA'S HET HEIJDERBOS

De spaghetti wordt ook vers gemaakt bij Nonna's.

Het maken van verse spaghetti.
Afbeelding

Nonna's Het Heijderbos.
Afbeelding

Afbeelding

Bron foto 1: Het Heijderbos.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

NONNA'S PORT ZÉLANDE

3-gangen menu €24,95.

Kids 3-gangen keuze menu €9,95.

Afbeelding

Nonna's Port Zélande.
Afbeelding

Afbeelding

Bron foto 1: Port Zélande.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

NONNA'S PORT ZÉLANDE

JANUARI 2019
weegschaaltje schreef: In ons eetarrangement zat normaalgezien Evergreenz bij, maar omdat deze dus dicht was, kregen we als alternatief een driegangenmenu in Nonna's, goed opgelost dus.  De coole Nonna van twee jaar geleden was er helaas niet, deze Nonna rammelde alles meer af.  Mijn jongste zoon wil graag lasagne, deze zit niet in de kindermenu.  We vragen of dit toch kan, of we de 3 gangen kindermenu mogen ruilen voor 1 lasagne, maar flexibel zijn ze niet, het kan niet, zelfs niet mits bijbetaling.  Dus offert mama zich maar op en bestelt de lasagne die ik dan ruil voor zijn kinderpizza Margaritha.  De pizzabodem is wel verrassend lekker en krokant, topping is minder: tomatenpuree en gele kaas, terwijl er wel kerstomaten en mozzarella aanwezig zijn, jammer.  Voorgerecht neem ik carpaccio.  Dit is zo'n standaard voorverpakte 13 in een dozijn carpaccio maar smaakt best goed.  Manlief heeft een zelf samengesteld slaatje dat lekker is en een royale portie.  De kids hebben spiesje tomaat mozzarella en antipastaschotel.  Hoofdgerecht ik dus die pizza, zoonlief de lasagne (zijn snoetje was het ruilen waard!), den hubbie heeft pizza met artichok, heel lekker, de kids verder nog mac & cheese.  Als dessert neemt manlief de omgevallen citroentaart die hij laat staan wegens echt niet lekker en droog, ik heb de chocoladebom - de chocola en bosvruchten zijn ok maar de citroensorbet past er echt niet bij.  Verder surprisedessert kids (3 kleine toetjes die goed in de maak vielen) en pizza met nutella (niet opgegeten want niet lekker).  Al bij al toch ok gegeten, ik vond The Grill beter, manlief Nonna's.  De kids vinden ze beide top.
Nonna's spies tomaat mozzarella (kindermenu).
Afbeelding

Nonna's zelf samen te stellen slaatje.
Afbeelding

Nonna's antipasta (kindermenu).
Afbeelding

Nonna's carpaccio.
Afbeelding

Nonna's pizza met artichok.
Afbeelding

Nonna's Mac & Cheese (kindermenu).
Afbeelding

Nonna's pizza margharita (kindermenu).
Afbeelding

Nonna's Lasagne.
Afbeelding

Nonna's surprisetoetjes (kindermenu).
Afbeelding

Nonna's pizza met nutella (kindermenu).
Afbeelding

Nonna's chocoladebom.
Afbeelding

Afbeelding

Nonna's omgevallen appeltaart.
Afbeelding

Met dank aan forumlid Weegschaaltje voor de foto's.
Debbaut
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Debbaut »

Die chocoladebom is zo lekker, maar echt een aanslag op uw gezonde levensstijl. ;D
Heb hem op de Kempervennen gegeten en die vrouw bleef warme chocolade bijgieten tot ik stop zij, had niet gedacht dat ze dat echt ging doen, dus toch. Heb nog nooit zoveel chocola op één avond gegeten.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Tijdens ons verblijf van 4-07-2020 op Park De Haan zijn wij gaan eten bij Nonna's.
Hier was de kaart van Albron al doorgevoerd. Bij de rest van de restaurants was dat nog niet het geval. Dat staat gepland in oktober 2020.
Maar vanwege de Corona is het een planning en is het afwachten of alles uitgevoerd kan worden.

We kozen een voor, hoofd en nagerecht.

Het voorgerecht was carpaccio.
Ik moet zeggen dit smaakte anders dan in Nederland maar zeker niet minder.
Er zat geen dressing overheen. Misschien dat dat het was. Ik heb dit opgelost door wat olie en peper en zout erover te doen.

Afbeelding

Als hoofdgerecht kozen we voor een pizza en lasanga.
Op het eerste gezicht denk je bij de lasanga klein portie maar ik vond het voldoende daar wij 3 gangen hadden besloten te eten.
Bij de lasange word brood geserveerd, lekker om te dopen in de saus 😋 Het smaakte heerlijk.

Afbeelding

De pizza is behoorlijk groot en smaakte heerlijk.

Afbeelding

Als nagerecht kozen we een ijscoupe.
Een dame blance en een caramel/mokka coupe.
Dat was smullen mmmmm.

Afbeelding

Afbeelding

Na deze ijscoupes zaten we propvol.
Het heeft ons heerlijk gesmaakt en de bediening was vlot en vriendelijk.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Laatste keer in juni gegeten bij Nonna’s op de eemhof en ik vond het erg lekker. Bij m’n nicht was de spaghetti iets te gaar dat was jammer.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Begin juli op Heijderbos ook heel lekker gegeten bij Nonna's. Hele symphatieke Nonna ook, al hadden we soms moeilijk om haar "Hollands" dialect te begrijpen.
Paar jaar geleden op Vossenmeren hadden we een echte Nonna met Italiaanse roots (de streek daar is wel gekend voor zijn immigranten uit Italië, die er kwamen werken in de mijnbouw)
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Center Parcs] Nonna's

Restaurant Il Giardino op center Parcs Bois Francs is gerenoveerd tijdens de sluiting.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: B. Fabien
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Achter ieder restaurant in onze Market Domes zit een verhaal: zo ook voor onze Nonna's: 🤩 Op een dag is Nonna's man Guiseppe nooit meer thuis gekomen, en staat zij er voortaan alleen voor. 👳‍♀️ Vanaf dit moment zal het familiehuis dienst doen als restaurant en kan er iedere avond door iedereen gegeten worden. 🍽️ Geld om te verbouwen is er helaas niet en dus zullen de gasten genoegen moeten nemen met de inrichting zoals het huis van Nonna nu is. 🏡 Het bed wordt iedere avond omhoog getakeld en het achtergelaten Piaggio Vespa wagentje van Guiseppe staat midden in de kamer. 🛏️🚗 Heb jij Nonna's al eens bezocht? 😏

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron: Facebook Center Parcs Belgium
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Wat leuk dat ze van verschillende parken de foto's hebben gebruikt.
Ik herken in de laatste Park De Haan.
De andere weet ik niet.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

De onderste foto is volgens mij van het Meerdal, die Nonna hebben wij al paar keer gehad, zou ook Vossemeren kunnen zijn zal morgen eens kijken of misschien nog foto's heb ervan
Plaats reactie