Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Center Parcs] Pannenkoekhuisjes / Pancakes

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
belinda
Beheerder
Beheerder

Re: Pannekoekenhuisjes / Pancakes

Bericht door belinda »

De hoeveelheden zijn hetzelfde maar je kunt niet alle soorten kiezen van de pannekoeken, als je een speciale wilt dan betaal je iets bij.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Wij hebben dat menu in mei dit jaar op het Meerdal gehad. Je krijgt inderdaad gewoon dezelfde pannenkoek als dat je hem los neemt van het menu. Je kon alleen niet uit alle pannenkoeken kiezen. Ik had appel met spek gekozen, die kon wel gewoon (en was erg lekker) :P
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Bedank voor de reactie's, denk dat wij het ook maar eens gaan proberen.
De pannekoek spek champion ui en beenham horen er ook bij. Die lijken ons ook lekker.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
bommetje
All-in
All-in

Bericht door bommetje »

Maar de soep komt wel rechtstreeks uit een UNOX blik. Niks vers aan.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

bommetje schreef: Maar de soep komt wel rechtstreeks uit een UNOX blik. Niks vers aan.
Welke soep is dat waar jij het over heb?
De tomatenroom soep? Zitten er wel balletjes in?
Hihi
Anders ga ik voor de heldere kippesoep.
Of is die ook zonder kip  :'(
Groetjes, Marian
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

De tomatensoep is zonder balletjes, maar als die uit unox blik komt dan zal de kippensoep daar ook uit komen, ha ha.
Ik heb van de zomer de tomatensoep op, en voor een pannekoekenrestaurant verwachtte ik niets beters dan ik kreeg eigenlijk.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Enkele foto's van pancakes.
We hadden het 3 gangen menu genomen 14.75 pp.

Tomatensoep vooraf, met wel 6 gehaktballetjes  ;)
Afbeelding

Kregen erbij een meergranen bol met boter.
Afbeelding

Vervolgens een spek champion , ui pannekoek gekozen.
Afbeelding

En als nagerecht een dame blanche en een seizoensfruit.
Heb wel om aarbeiensaus gevraagd want die zat er niet standaard op.
Afbeelding

Afbeelding
Groetjes, Marian
freya
All-in
All-in

Bericht door freya »

leuk en lekker je menuutje te zien!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

freya schreef: leuk en lekker je menuutje te zien!
Vind het wel grappig om het eten op de foto te zetten.
Groetjes, Marian
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Tijdens ons verblijf hebben we 1x bij pancakes gegeten. Ik had dit geboekt via couverts met de jumbo korting. We kregen €2.50 korting PP. Het reserveren ging heel makkelijk en kwam goed door, zelfs 1 uur van tevoren gedaan.
Menu genomen: Tomaten crème soep( zonder balletjes tegenwoordig), Spek, uien, champion pannekoek. Bananasplit toe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes, Marian
klaasjenl
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door klaasjenl »

Dankje voor het delen. Ik mis alleen even een oordeel over de kwaliteit van het eten.  ::) En ben ook wel benieuwd naar wat je hiervoor hebt betaald. Volgende week gaan we naar het Heijderbos en hoewel we meestal restaurantjes in de omgeving bezoeken of zelf koken, overweeg ik ook een bezoekje aan Pancakes.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Wij hadden een menu genomen van € 14.95 pp.
Hier de menukaart.
De prijs zo van een menu vind ik oke. Als ik alles los zou nemen vind ik sommige prijzen niet naar waarde. Neem als voorbeeld de soep. Het is een gebonden soep zonder iets erin en dat voor € 4.50.
De pannenkoek is een mooie maat en rijkelijk gevuld, als je alleen pannenkoek eet dan denk ik wel dat je er aan 1 niet genoeg heb.
De ijscoupes zijn weer wel waarde voor zijn geld. Je krijg 3 grote bollen ijs met toevoeging.

Heb je mijn tip gezien bij wat er in de omgeving van het heijderbos is te eten ? Wij zijn namelijk in Goch geweest naar een heerlijk schnitzel restaurant. Super lekker en goedkoop. 15 minuten rijden. Kijk maar eens ik heb er een link van bij gezet.
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 27 jan 2015, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Casper
All-in
All-in

Bericht door Casper »

Ik ga nu een oud topic nieuw leven in blazen, geen ander topic gevonden over dit onderwerp, maar of het positief is?!

Vorig jaar hebben wij in het het pannenkoekenhuisje van de Eemhof gegeten, niet heel bijzonder, maar gezellig was het wel.

Na ons verblijf heeft Albron het één en ander blijkbaar veranderd, maar dat is op volgens mij alle parken zo.

15 jaar of langer geleden was veel nog vers op parken, later werd het een stuk minder, zo erg zelfs dat we besloten hebben zeer kritisch te kijken al voor we gaan reserveren. Het kwam ook regelmatig voor dat we zelf wat makkelijks, vooral vers en gezonds klaar maakte.

Op Zoover kom ik veel klachten over het eten tegen, iets dat ik niet alleen al jaren geleden merkte, vanaf toen zijn we zelf eenvoudig, maar lekker en gezond eten gaan klaarmaken.

Ik vind het jammer dat de parken nog steeds geen oven in de (combi)magnetrons van de cottages heeft zitten, want het is wel een groot gemis.

Vorig jaar ging het eigen koffiezet apparaat mee met cupjes van de Lidl, misschien dit jaar nog wat andere keukenapparaten.

Ik ben geen vreetbeest, moet enorm op mijn lijn denken, maar als ik de prijzen achterhaal, dan is het behoorlijk aan de dure kant voor de kwaliteit die men krijgt.

Aan een pannenkoek kan weinig mis gaan, is lekker, was betaalbaar en we hebben er op de Eemhof er van genoten. Drinken erbij, het zonnetje erbij, wat wil je dan nog meer? Nou een ijsje ging er nog wel in, maar dan wel zoals het ijs behoord klaar gemaakt te worden, helaas ontbrak het daar aan vers.

Gezien het aantal klachten op Zoover alsmaar toeneemt, vraag ik mij werkelijk af wat er niet goed gaat, ik en anderen hebben deze ervaring ook. Vers komt niet uit de vriezer en wordt even snel opgewarmd, vers betaalt men wel voor.

Even op het pannenkoekoekenhuisje terug te komen, als dat te vaak te lang dicht gehouden wordt, dan weten mensen niet meer waar ze aan toe zijn.

Ik hoop op mooi weer, ik hoop op een mooi huisje, maar ik hoop ook op lekker vers betaalbaar eten voor geen grote eters.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

Ja, ben zelf ook meer fan van mooie cottage met terras met mooi uitzicht, en dan smullen van zelf gemaakt lekker VERS eten.
Zeker als de cottage een eigen barbecue heeft, is dit zalig bij mooi weer!
Jammer genoeg is het assortiment in de meeste cp foodstores vaak vrij beperkt, toch qua vers eten. Zeker qua vers vlees/vis.
Gelukkig is er vaak een AH of Lidl binnen rij-afstand van het park.

Denk wel dat cp bewust het assortiment klein houdt en zeker bewust geen oven installeert. Uiteindelijk moet hun horeca renderen ;)

Qua pannekoeken herinner ik me nog levendig de mooie pannenkoekenrestaurants van Huttenheugte en Heijderbos, mooie en aparte eethuisjes met buitenterras en uitgebreid assortiment waaronder vb pannekoek met spekjes. Super lekker!
In andere cp-parken sindsdien menukaart pancakes bekeken, maar de speciale pannekoeken zijn daar niet meer op terug te vinden.
Heel dicht bij ingang Kempervennen (op fietsafstand) is er wel extern "Suyckerbuyck", pannenkoekenhuis met lekker assortiment en grote speeltuin.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Vanaf 16 september bevind het pannenkoekenhuis zich in het Market Restaurant.

Open op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 12.00 uur tot 14.00 uur

Er word een pannenkoekenbuffet aangeboden inclusief 1 drankje p.p. voor € 15.95 volw. € 8.95 kind.

Afbeelding
Plaats reactie