Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Fuego

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
Plaats reactie
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Fuego

Bericht door mrs Marian »

In dit topic kan u informatie, foto's, vragen enz. vinden over het Fuego restaurant.

zie hier de kaart
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 07 jun 2019, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: Fuego

De nieuwe menu kaart: Nieuwe menukaart Fuego

Bron dagjecenterparcs.nl
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 07 jun 2019, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
ronald
All-in
All-in

Bericht door ronald »

;mrs Bibi; schreef: De nieuwe menu kaart: Nieuwe menukaart Fuego

Bron dagjecenterparcs.nl
Wel jammer dat de menukaart veranderd is. Keek er ene uit om te genieten van all you can eet. Want in de nieuwe kaart zie ik het niet staan. Waarom hebben ze dit er niet meer bijgezet?

Edit: link aangepast naar huidige menukaart. ( mrs Bibi)
Laatst gewijzigd door ronald op 07 jun 2019, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
1x la lac alitte 1x Hochsauerland, 2x Eemhof, 1x Heijderbos, 1x Limburgs peel, 2X Meerdal, 4x vossemeren, 3x Erperheide, 2x Kempervennen 1x Port Zelande
ronald
All-in
All-in

Bericht door ronald »

;mrs Bibi; schreef: De nieuwe menu kaart: Nieuwe menukaart Fuego

Bron dagjecenterparcs.nl
Wel jammer dat de menukaart veranderd is. Keek er ene uit om te genieten van all you can eet. Want in de nieuwe kaart zie ik het niet staan. Waarom hebben ze dit er niet meer bijgezet?

Edit: link aangepast naar huidige menukaart. ( mrs Bibi)
Laatst gewijzigd door ronald op 07 jun 2019, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
1x la lac alitte 1x Hochsauerland, 2x Eemhof, 1x Heijderbos, 1x Limburgs peel, 2X Meerdal, 4x vossemeren, 3x Erperheide, 2x Kempervennen 1x Port Zelande
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

;ronald; schreef: Wel jammer dat de menukaart veranderd is. Keek er ene uit om te genieten van all you can eet. Want in de nieuwe kaart zie ik het niet staan. Waarom hebben ze dit er niet meer bijgezet?
Ja jammer hè. Ik vond het ook een heerlijk menu
Heijderbos 1x juni 2008
Kempervennen 1x aug 2009 Lac d'aillette 1x aug 2010 Vossemeren 1x dec 2010 1x aug 2013 Bisbingerheide 1x aug 2011 Meerdal 1x aug 2012 Les Trois Forrets 1x aug 2014 erperheide 1x febr 2015 bostalsee juli 2015
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Vind de nieuwe kaart er juist beter uitzien, de zelf samen te stellen burgers spreken me wel aan
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

Het doet me meer denken aan de oude grill. Ik vond het leuk om verschillende soorten te kunnen proeven.
Heijderbos 1x juni 2008
Kempervennen 1x aug 2009 Lac d'aillette 1x aug 2010 Vossemeren 1x dec 2010 1x aug 2013 Bisbingerheide 1x aug 2011 Meerdal 1x aug 2012 Les Trois Forrets 1x aug 2014 erperheide 1x febr 2015 bostalsee juli 2015
weegschaaltje
All-in
All-in

Oei, zie nu pas dat deze burger € 19,95 kost, ga ik toch maar niet proberen dan  :o
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Vanavond bij Fuego EP gegeten.
Toch laten verlijden om samen en spies te nemen, maar 24,95 pp voor de oude mixgrill aan een stok is toch wel dik betaald.
Zat ook maar 1 stuk kip aan, 2de stukje werd na geleverd maar was wit een smaakloos.
Gemisten kans want morgen eten we weer bij ons favorieten restaurant de hoogmolen en donderdag christof een proberen waar bibi al eens was geweest.
Had Fuego goed en betaalbaar geweest hadden we daar zeker nog 1 of 2x gegeten.
DJ Peter
Dubbeldoosje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 10)

Bericht door Dubbeldoosje »

Ik kan hier geen topic meer over vinden. Heeft de fuego grill nog steeds een 3 gangen menu voor een bepaalde prijs? En als je een arrangement neemt met 3 verschillende restaurans waaruit mag je dan kiezen qua gerechten? Ook zie ik als ik een proefboeking maak voor half pension alleen het 2 dagen arrangement terwel we 5 dagen gaan.
Niet nieuw, wel anders.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

;Dubbeldoosje; schreef: Ik kan hier geen topic meer over vinden. Heeft de fuego grill nog steeds een 3 gangen menu voor een bepaalde prijs? En als je een arrangement neemt met 3 verschillende restaurans waaruit mag je dan kiezen qua gerechten? Ook zie ik als ik een proefboeking maak voor half pension alleen het 2 dagen arrangement terwel we 5 dagen gaan.
Als je "los" gaat eten bij Fuego is er volgens mij geen 3 gangen menu.
Als je een arrangement boekt dan mag je in alle restaurants een 3 gangen menu eten en deze 3 gangen mag je van heel de kaart kiezen.
Er moet een mogelijkheid zijn om te kiezen tussen een 2-3-4 daags arrangement.
Groetjes, Marian
Dubbeldoosje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Ik zag foto's van een 3 gangen menu ofzo. Ja dat lijkt mij ook van dat aantal dagen. Misschien omdat het Pasen is dat je dan geen half pension kan? Ik twijfel nog over zo'n, 3 dagen in 3 restaurants eten arrangement.
Niet nieuw, wel anders.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Er kan een verschil zijn op de parken. Over welk park spreekt u? Dan kijk ik even.
Groetjes, Marian
Dubbeldoosje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Ik zag oa foto`s van de kempervennen.
Wat die arrangementen (half pension) betreft, ik heb een proefboeking gemaakt via centerparcs en kon toen bij meerdere parken alleen voor twee dagen doen.

Ik heb een mysterygeboekt voor as vrijdag dus weet het park nog niet :D
Niet nieuw, wel anders.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik heb contact gehad met CenterParcs .zonder arrangement is geen 3 gangen standaard menu. U kiest 3 gerechten en betaald dit bij elkaar opgeteld totaal.

U kan een meerdaags arrangement bij boeken via het friendsnummer 0800-0311 u boeking staat in het systeem als de totale betaling is gedaan.
Groetjes, Marian
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

ik heb de indruk dat hun boekingswebsite eens moet nagekeken worden. Ik heb 2 boekingen voor zelfde park, zelfde periode en bij de ene kunnen er heel veel services bijgeboekt worden en bij de andere slechts 3. Vorig jaar kon ik zelfs niks bijboeken nadat het volledige bedrag betaald was
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
weegschaaltje
All-in
All-in

;JokeV; schreef: ik heb de indruk dat hun boekingswebsite eens moet nagekeken worden. Ik heb 2 boekingen voor zelfde park, zelfde periode en bij de ene kunnen er heel veel services bijgeboekt worden en bij de andere slechts 3. Vorig jaar kon ik zelfs niks bijboeken nadat het volledige bedrag betaald was
Zit hier met soortgelijk probleem, wil van alles bijboeken en ik krijg steeds foutmelding.  Mailtje gestuurd naar CP zelf en ze raden me aan naar het park zelf te bellen.  De boeking is gedaan via Duitse site, en ik weet niet of het toeval is, maar vorige keer via Duitse site kon ik ook niets bijboeken.
Straks maar eens bellen naar het park.
sinds 2012:
Partyg
All-in
All-in

Bericht door Partyg »

het is al een tijdje geleden , maar vroeger kwamen ze toch langs de tafel met van die spiezen vlees en kon je eten zoveel je wou..
als ik het hier zo lees is dat precies nimeer?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Nee dat is niet meer. Je krijgt nu een stok op je tafel geserveerd. Naast het gegrilde vlees aan een stok is de kaart uitgebreid met meer keuze.

zie hier de kaart
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 07 jun 2019, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Apies
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Apies »

Vorige week bij fuego gegeten in het meerdal. Er stond een drie gangen menu als special op de onderlegger. Vooraf kippensoep, als hoofd de vleesspies en als toetje koffie/thee met churros. Prima menu voor 30 euro. De vegetarische spies van bijna 20 euro viel wel erg tegen.

Als je de gehele kaart bekijkt vind ik fuego wel iets te hoog geprijsd.
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Wij hebben op Vaderdag bij Fuego gegeten op de Kempervennen. De carpaccio, kipkluifjes (kindermenu maar door volwassenen dubbele portie besteld, deden ze totaal niet moeilijk over), biefstuk en snitzel waren prima. Ook het warme brood met kruidenboter was prima.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

PORT ZÉLANDE

THE GRILL

JANUARI 2019
weegschaaltje schreef: We hebben Grillarrangement geboekt.  The Grill heeft een bijna identieke kaart als Fuego, enkel de nagerechten zijn een beetje anders.  Het is heel druk: Evergreenz is gesloten en Nonna's ook.  De wachttijden zijn door de drukte iets langer maar zeker niet storend.  Als voorgerecht eet ik gerookte zalm en mijn man neemt pikante chickenwings (die niet pikant zijn).  De kinderen nemen tomatensoep en chicken wings.  Hoofdgerecht heb ik een macho steak (ik bestel bewust een grote omdat mijn oudste zoon en dochter ook altijd een stuk van mijn steak krijgen) die jammer genoeg veel te hard gebakken is (à point i.p.v. bleu) maar verder wel een lekker stuk vlees.  Mits het zo druk is en we nog gezellig samen een film willen kijken in de cottage, vraag ik geen andere steak).  Mijn man heeft de gegrilde zalm, heel lekker maar een piepkleine portie.  We hebben beide de rijst i.p.v. friet en zelfs zijn portie rijst is letterlijk een derde van de mijne (ik ben dan natuurlijk wel zo lief van het grootste deel van mijn rijst aan hem te geven).  De pittige rijst is trouwens lekker, niet droog zoals in Kempervennen vorig jaar.  De tafel naast ons heeft burgers en de spies, die mijn man bewust niet nam omdat die in KV zo tegensloegen, maar in PZ zien ze er echt lekker uit.  De kids hebben gehaktbal/knakworst en minislavinkjes.  Tot slot dessert: een goede crème brûlée voor ons (met verse slagroom!), ijsjes voor de kids.
The Grill - gerookte zalm.
Afbeelding

The Grill - tomatensoep (kindermenu).
Afbeelding

The Grill - kippenkluifjes (kindermenu).
Afbeelding

The Grill gehaktballetjes en knakworstjes (kindermenu).
Afbeelding

The Grill slavinkjes (kindermenu).
Afbeelding

The Grill zalm.
Afbeelding

The Grill Macho steak.
Afbeelding

The Grill crème brûlée.
Afbeelding

The Grill Jungle ijsje (kindermenu).
Afbeelding

The Grill ijsje (kindermenu).
Afbeelding

Met dank aan forumlid Weegschaaltje voor de foto's.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Fuego de Kempervennen:

Afbeelding

De ingang van Fuego, naast de kassa rechts staat de popcorn machine
Afbeelding

Wat zullen we kiezen
Afbeelding

Of gaan we voor het 3 gangen menu
Afbeelding

De achterkan kan mooi ingekleurd worden
Afbeelding

Ik denk dat ik kies voor het samenstellen van een eigen burger
Afbeelding

Gedeelte van het restaurant
Afbeelding

De saladebar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De schtakaart van Fuego, zoek alle getallen in het restaurant
Afbeelding
Laatst gewijzigd door loulou op 15 jun 2019, 03:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Loulou
Jejole
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Jejole »

Wij zijn van de week bij Kempervennen wezen eten bij Fuego. Het was weer erg lekker. Ik had een zelf samengestelde hamburger, mijn moeder een al samengestelde hamburger, mijn partner onbeperkt spareribs en mijn kinderen slavink spiesjes.
IMG_20200826_181804.jpg
IMG_20200826_181804.jpg (142.83 KiB) 309 keer bekeken
IMG_20200826_182833.jpg
IMG_20200826_182833.jpg (128.02 KiB) 309 keer bekeken
IMG_20200826_182855.jpg
IMG_20200826_182855.jpg (115.21 KiB) 309 keer bekeken
IMG_20200826_182944.jpg
IMG_20200826_182944.jpg (154.54 KiB) 309 keer bekeken
IMG_20200826_183023.jpg
IMG_20200826_183023.jpg (111.66 KiB) 309 keer bekeken
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Jejole

Dat ziet er smakelijk uit. Wat een mega burger zeg mmmm, Krijg er honger van.
Jejole
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Jejole »

Hij paste ook niet in je mond haha. Maar zeer lekker!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De menukaart & gerechten van de Harding's Family Grill.

Afbeelding

Op Park Hochsauerland is het (nog) geen Fuego en hebben ze dus een andere kaart.
Wij aten er met 6 pers. 4 hadden een 3 gangen menu gekozen en 2 kozen van de kaart.
Het eten was heerlijk en de porties waren groot. Echt op zijn Duits :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorgerechten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoofdgerechten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nagerecht.

Afbeelding
Myriam21
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Myriam21 »

Wie weet hoe de popcorn van fuego word gemaakt.
Afgelopen dinsdag hier wezen eten op kempervennen.
Maar ben echt verliefd en verslaafd aan die popcorn en wil het thuis maken.. of ergens kopen als dat kan :-P
Plaats reactie