Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

Eten & Drinken op Center Parcs

Hier kunt u terecht voor informatie en vragen over eten en drinken op Center Parcs.
B767-300ER

Re: Eten & Drinken op Center Parcs

Bericht door B767-300ER »

Wij ook niet.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Ik vond de laatste 4 keren dat ik bij Evergreens buffet op de Eemhof had gegeten erg smakelijk. Met verse stamppotten en verschillende soorten vlees, groente, rijst, pasta enz. Voor ieder wat wils.
astrid1970
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door astrid1970 »

in februari gaan wij naar port zelande. We hebben dan een vip cottage. Daar worden natuurlijk broodjes aan de deur gebracht. Maar wat als we gebruik willen maken van het ontbijtbuffet ipv de broodjes service? krijgen we daar kan korting op?
Iemand hier ervaring mee?
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

;astrid1970; schreef: in februari gaan wij naar port zelande. We hebben dan een vip cottage. Daar worden natuurlijk broodjes aan de deur gebracht. Maar wat als we gebruik willen maken van het ontbijtbuffet ipv de broodjes service? krijgen we daar kan korting op?
Goede vraag, volg mee, ben geen fan van de thuisbezorgde broodjes
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

;astrid1970; schreef: in februari gaan wij naar port zelande. We hebben dan een vip cottage. Daar worden natuurlijk broodjes aan de deur gebracht. Maar wat als we gebruik willen maken van het ontbijtbuffet ipv de broodjes service? krijgen we daar kan korting op?
Paar jaar geleden kregen wij bij het online toevoegen van een ontbijtbuffet arrangement korting hierop maar inderdaad maar als ik het nu probeer voor ons verblijf in Vossemeren in een 2P VIP wordt er geen korting toegekend dus ik vrees ervoor of dit nog mogelijk is.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
erik
All-in
All-in

Bericht door erik »

Zover ik weet krijg je tegenwoordig geen korting meer en krijg je de broodjes alsnog aan de deur bezorgd.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Het restaurant van Hotel Zandvoort:

Ontbijt/ Lunch of Diner, laten we een tafeltje reserveren in het restaurant...

Afbeelding

All you can eat en de prijslijst
Afbeelding

Zou pianist Jan Vayne een keer komen spelen?
Afbeelding

Ook de kleintjes kunnen hun eigen tafeltje 'reserveren'
Afbeelding

Waar zullen we gaan zitten...
Afbeelding

[img]http://Kiezen%20we%20voor%20een%20tafeltje%20bij%20het%20raam?..[/img]
Afbeelding

Afbeelding

Het buffet/i]
Afbeelding

Koffie/ Thee of een glaasje melk
Afbeelding

Een stukje fruit kan bij het ontbijt natuurlijk niet gemist worden
Afbeelding

Wat doe jij deze ochtend door je yoghurt?
Afbeelding

Ook de kleintjes hebben kunnen uit de kidshoek hun bordje met bestek en drinkbeker pakken
Afbeelding

Tussendoor kan er ook gekleurd worden
Afbeelding
Groetjes,
Loulou
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Ik heb voor mijn verblijf 15 juni een diner a la carte arrangement 3 daag geboekt. Dit bestaat uit 1x buffet restaurant, 1x nonba’s en 1x grill fuego. Maar het buffetrestaurant is dicht dus ben benieuwd hoe ze dat dan opvullen. Misschien nog keer bij nonna’s eten ofzo. Wat denken jullie?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

cp-vippie schreef:
22 mei 2020 16:58
Ik heb voor mijn verblijf 15 juni een diner a la carte arrangement 3 daag geboekt. Dit bestaat uit 1x buffet restaurant, 1x nonba’s en 1x grill fuego. Maar het buffetrestaurant is dicht dus ben benieuwd hoe ze dat dan opvullen. Misschien nog keer bij nonna’s eten ofzo. Wat denken jullie?

Blijft het market restaurant dicht? Op welk park is dat?
Dat is ook raar dan dat je wel zo'n arrangement kan boeken. Nu is het niet haalbaar om de 1.5 mrt te handhaven in dit soort restaurant als iedereen heen en weer gaat lopen.
Misschien is het een leuke oplossing als ze er een tapas restaurant van zouden maken tijdelijk. Met als voorbeeld het concept van 'T Zusje restaurants.
En dan met de gerechten die ze normaal op het buffet hebben ofzo.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Ja dat zou leuk zijn! Het is op de Eemhof en ik hoor bij aankomt of even iets van te voren welke oplossing ze gaan bieden.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Kan het kloppen dat je korting krijgt als je een a la carte arrangement op voorhand boekt? Ik had uitgerekend dat ik iets van een 432€ ging betalen voor 5 volwassenen maar betaalde 435€ ongeveer voor 5 volw en 1 kind. ipv 86€ per volwassene was het 80,85€. Niet dat je me zal horen klagen hoor :-) maar vraag me af of ik ergens iets verkeerd gedaan heb of zo?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Meestal krijg je wel een korting als je vooraf boekt.
Terplaatsen is het vaak iets duurder is mijn ervaring.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

van de fietsen wist ik dat, van de restaurants had ik daar eigenlijk nooit op gelet en staat ook niet echt ergens vermeld. Maar, goed voor ons dus, mooie korting, de jongste dochter eet zo nagenoeg "gratis"
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Ik heb die prijzen al vaak vergeleken, is altijd op de euro hetzelfde in mijn ervaring bij Vossemeren, Kempervennen, Erperheide en Meerdal. Wij boeken dan ook vaak gewoon de bonuscheques en betalen daarmee het arrangement ter plekke bij de food & drinks kiosk, zodat we de korting hebben van de bonuscheques (5€ per 50€ gratis) en dan nog eens het kleine percentage winst van het arrangement t.o.v ter plekke betalen. Afgelopen februari nog zo gedaan en ook toen vergeleken (Vossemeren toen) en effectief hetzelfde op de eurocent qua prijs voor online boeken of ter plekke arrangement nemen.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Ona1991 schreef:
29 mei 2020 14:28
Ik heb die prijzen al vaak vergeleken, is altijd op de euro hetzelfde in mijn ervaring bij Vossemeren, Kempervennen, Erperheide en Meerdal. Wij boeken dan ook vaak gewoon de bonuscheques en betalen daarmee het arrangement ter plekke bij de food & drinks kiosk, zodat we de korting hebben van de bonuscheques (5€ per 50€ gratis) en dan nog eens het kleine percentage winst van het arrangement t.o.v ter plekke betalen. Afgelopen februari nog zo gedaan en ook toen vergeleken (Vossemeren toen) en effectief hetzelfde op de eurocent qua prijs voor online boeken of ter plekke arrangement nemen.
Het bedrag veranderde pas bij de betaling, bvb op de site is het 41,25 € voor een kind voor het "a la carte"-arrangement (Evergreenz, Fuego en Nonna's) en bij het afrekenen was het plots maar 30,95 € meer. Ik had het eerst zelfs niet gezien, was maar omdat mijn bedragen "niet" klopten die ik moest betalen dat ik het bekeek. Uiteindelijk hebben we iets van een 28€ korting op 3 volw en 1 kind. Komt ongeveer op hetzelfde neer als de bonuscheques.
We kozen ervoor om het arrangement nu al te boeken om misschien meer zekerheid te hebben dat we ook effectief op restaurant kunnen. Met de beperkingen gaan er misschien minder mensen kunnen gaan eten en krijgt wie een arrangement boekt misschien voorrang? We zien wel hé
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

JokeV schreef:
29 mei 2020 15:14
Ona1991 schreef:
29 mei 2020 14:28
Het bedrag veranderde pas bij de betaling, bvb op de site is het 41,25 € voor een kind voor het "a la carte"-arrangement (Evergreenz, Fuego en Nonna's) en bij het afrekenen was het plots maar 30,95 € meer. Ik had het eerst zelfs niet gezien, was maar omdat mijn bedragen "niet" klopten die ik moest betalen dat ik het bekeek. Uiteindelijk hebben we iets van een 28€ korting op 3 volw en 1 kind. Komt ongeveer op hetzelfde neer als de bonuscheques.
We kozen ervoor om het arrangement nu al te boeken om misschien meer zekerheid te hebben dat we ook effectief op restaurant kunnen. Met de beperkingen gaan er misschien minder mensen kunnen gaan eten en krijgt wie een arrangement boekt misschien voorrang? We zien wel hé
Bizar! Ik heb toen echt door geklikt tot aan de pagina waar ik moest betalen met bankcontact/cc en dan afgebroken, en ik bleef dezelfde prijs zien. Toch eens goed bekijken volgende keer dan!
..::Jacob::..
All-in
All-in

Bericht door ..::Jacob::.. »

maar kun je begin juli überhaupt al wel in de restaurants terecht?
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

..::Jacob::.. schreef:
30 mei 2020 15:05
maar kun je begin juli überhaupt al wel in de restaurants terecht?
In Nederland gaan de restaurants normaal op 1 juni open...
Plaats reactie