De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Wie zijn de leden ?

Spelletjes, Slappe klets, een goed gesprek, het kan allemaal in de Action Factory
Plaats reactie
belinda
Beheerder
Beheerder

Wie zijn de leden ?

Bericht door belinda »

In dit topic kunnen alle leden zich voorstellen
belinda
Beheerder
Beheerder

Re: Wie zijn de leden ?

Bericht door belinda »

Ik zal beginnen :
Ik ben Belinda , 37 jaar en inmiddels 10 jaar getrouwd. De rest van het gezin bestaat uit twee leuke dochters van 9 en 15 jaar oud , twee katten en een paard. Ik werk in een zelfsturend team in de zorg en geef paardrijles , daarnaast help ik veel op school , doe vrijwilligerswerk en ben moderator van  dit leuke forum. Mijn hobby's zijn het organiseren van leuke dingen op stal , lezen , zwemmen , gezellige dingen doen met vriendinnen en mijn kinderen. Mijn man runt met zijn vader en broer een veehouderij naast hun werk , dus vervelen doen wij ons nooit !
Laatst gewijzigd door belinda op 04 apr 2018 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Ik ben Marlou, 32 jaar en getrouwd. Mijn gezin bestaat uit een zoon van bijna 4, nummer 2 is onderweg :) en hebben we 3 katten. Ik werk ik parttime in de beveiliging en ben ik sinds vorig jaar moderator van dit gezellige en leuke forum, daarnaast heb ik tekenen als hobby. Daarbij kan je denken aan Japanse stripfiguren tekenen (Manga) en ontwerp ik kleding (het zijn alleen schetsen), het tekenen doe ik wanneer ik even de handjes vrij heb :D
Groetjes,
Loulou
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Al een hele tijd lid, maar kom eigenlijk nu pas tot de conclusie dat ik mezelf nooit heb voorgesteld.

Bij deze dus:
Ik ben Sharona, 27 jaar en nog geen ring rond de vinger. Wel al 10 jaar samen met mijn wederhelft, met een huisje in opbouw. Momenteel wonen we nog makkelijk bij de ouders in (paar dagen per week bij de mijne en een paar dagen per week bij mijn schoonouders) maar binnen 1,5-2 jaar zou ons eigen stekje eindelijk af moeten zijn.
Ik woon in België, Vlaams-Brabant, Tremelo, zo'n beetje tussenin Mechelen en Leuven.

Ik werk als customer care consultant voor de Vlaamse Overheid, en dit op voltijdse basis. Geen kindjes of huisdieren, al zal er eens we in ons eigen huisje zitten wel snel een viervoeter rondlopen want zowel ik als mijn vriend hebben eigenlijk altijd honden en katten gehad tijdens het opgroeien en missen dit momenteel wel in huis. We zijn ook beiden enorme dierenvrienden, ik vertoef in CP bijgevolg ook wel graag eens op de kinderboerderij.

Mijn hobby's zijn vooral van het leven genieten. Op vakantie gaan - zij het een weekendje weg naar de Ardennen, de kust of 2 weken op vliegvakantie naar één of ander wit strand - , lekker wat gaan eten of drinken, filmpje meepikken, eens gaan wandelen, ...

Uiteraard ben ik een CP-fan, anders zou ik hier niet vertoeven. Naast Centerparcs is mijn grootste liefde toch wel Disney en Disneyland Paris. Wij zijn al enkele jaren jaarpashouders bij DLP en daar komt voorlopig geen verandering in. Heerlijk vind ik het, de auto in en 400km verder even alles vol-le-dig loslaten en de heisa en stress van het dagelijkse leven volledig van je af schudden zodra je daar die inkomspoortjes doorloopt. Even onderdompelen in een sprookjeswereld en batterijen opladen. Niet verbazingwekkend dus dat ik een enorme fan ben van Villages Nature, dat is echt best of both worlds voor mij!
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
BaVe01
All-in
All-in

Bericht door BaVe01 »

Hastalapasta allemaal, voor de geïnteresserde stel ik mij voor.

De naam is Bart Verhulst, 18 jaar en Nederlands inwonend. Al mijn leven lang ben ik een grote fan van de parken van Center Parcs en zeker vanaf 2005 bezoek ik minimaal 1x per jaar een park. Echter beperk ik me tot de parken van Nederland, België en Duitsland. Ik ben zeer geïnteresseerd in de historie van Center Parcs en haar parken en ook in de toekomst, aangezien veel parken nu worden gerenoveerd.

De groet 'Hastalapasta' aan elk bericht van mij komt inderdaad van het inmiddels niet meer bestaande tv-blok 'Villa Achterwerk' van de VPRO. Het onderschrift geeft gecodeerd aan welke parken ik heb bezocht (incl. als tourist op 1 dag) en ook in welk jaar dat was. Bijv. 'HH18' betekent 'Huttenheugte 2018'. Heeft u een vraag over een detail op een park? Er is een kans dat ik die vraag kan beantwoorden als het om een van de parken betreft die ik reeds heb bezocht. De kans is wel kleiner als het gaat om een nog niet door mij bezochte park, maar ik probeer indien mogelijk een passend antwoord voor u te kunnen formuleren.

Er staan ook video's over Center Parcs op mijn YouTube-kanaal. Interesse? Typ mijn naam in de zoekbalk en let niet op de foto, deze is verouderd. Video's van Center Parcs zijn te vinden in de afspeellijst 'Vakantiebeeldbank', dan zit u altijd goed.

In het kader van het gebruiken van faciliteiten, ga ik nooit op restaurant. Heel soms een ijsje bij de snackbar. Boodschappen komen van de dichtstbijzijnde supermarkt (vaak Jumbo/Lidl) buiten het park. Gebruik van het subtropisch zwemparadijs vindt haast elke dag plaats. Dus samengevat: Vrij retro, simpel, financieel besparend en verkennend vakantie houden.

Ik heb al vanaf het begin ervaring met bungalows voor 5 en 6 personen en sinds 2015 ook ervaring voor 8-persoons bungalows. Het type luxe is meestal Comfort, anders Premium. VIP, Exclusive en bijzondere accomondaties heb ik anno 2019 nog nooit gehad. Vragen over een of meer details in een topic? Stel ze gerust.
SL05/09/10/13/15, HE06/08, BK07/08, LH09/12/19, EH*10/11, BS12, AR14, PZ*10/14, MD16*19, ZV17, HH18 (,geen 20...)
Ik wens u een prettige dag verder.
Plaats reactie