De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Van alles en nog iets

Spelletjes, Slappe klets, een goed gesprek, het kan allemaal in de Action Factory
belinda
Beheerder
Beheerder

Van alles en nog iets

Bericht door belinda »

Welkom in dit topic waar je gezellig even kunt bij kletsen met de andere leden van het Center Parcs Forum. Van een leuk verhaal tot een praatje over het weer , alles is hier welkom !
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Re: Van alles en nog iets

Bericht door jeroom »

Hier is het niet zo goed :( in het weekend beloven ze wel beterschap
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Ja , het is tijd dat het echte Lente weer eraan komt !
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Kunnen we de BBQ weer tevoorschijn halen :D
Groetjes,
Loulou
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Die gaan we zeker weer gebruiken vandaag ( de BBQ).
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Hebben jullie al (zomer) vakantie plannen ? Wij gaan in de Mei vakantie een weekje naar de Ardennen. (Man en kids) . In de zomer met mijn moeder en 1 kind naar Spanje. Nu al zin in hoor
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Volgende maand een weekje Kempervennen :)
Groetjes,
Loulou
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

De meeste mensen bezoeken CP of ander park voor een weekend / midweek of week. Maar als de vakantie 2 tot 3 weken duurt, waar gaan we heen?
Ik trap af: Wij hebben een caravan en gaan 3 weken naar Italie of Frankrijk.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Een vliegvakantie naar willekeurige zonnige bestemming (All-in natuurlijk)
Groetjes,
Loulou
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Wij zijn eigenlijk ook in de zomervakantie steeds naar een Center Parcs park gegaan, bijvoorbeeld 2 weken Hoch Sauerland, of een week naar Bispinger Heide en dan door naar Kempervennen gereden. Nu 2 jaar geleden voor het eerst sinds ik kinderen heb met het vliegtuig gegaan. (Lanzarote/Ibiza) en dit jaar Mallorca.
Mijn oudste dochter wilde tot daarvoor nooit vliegen en mijn Man vliegt nog steeds niet. We gaan dan evengoed nog wel naar Center Parcs met elkaar hoor.
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Zijn er geen andere vakantie plannen verder ? Ik krijg zo tegen de zomervakantie wel altijd weer erg veel zin om toch ook maar een Center  Parcs vakantie te boeken nog. Heel veel zin in een vakantie naar het buitenland hoor , maar dit blijft toch kriebelen bij ons
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

2 weken Heijderbos, wij gaan eigenlijk nooit naar het buitenland er is nog genoeg te zien en te beleven in Nederland. Al vind het erg jammer dat het 18+ gokgedeelte bij de parken gaat verdwijnen, wij gaan graag in de avonduren altijd even gokken ipv in het huisje te zitten.
Ontdek, inspireer en geniet...
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi Biancaaaa,

Er is zeker nog genoeg te zien en te beleven in Nederland en zeker bij Center Parcs
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

biancaaaa schreef: 2 weken Heijderbos, wij gaan eigenlijk nooit naar het buitenland er is nog genoeg te zien en te beleven in Nederland. Al vind het erg jammer dat het 18+ gokgedeelte bij de parken gaat verdwijnen, wij gaan graag in de avonduren altijd even gokken ipv in het huisje te zitten.
Heb ik iets gemist, gaat het 18+ gok gedeelte dicht op de NL parken???
DJ Peter
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Ja djpeter binnen nu en 2 jaar is alles omgebouwd, waarschijnlijk is het meerdal als allerlaatste aan de beurt. de medewerker van Alrecrea zijn hier al tegenin gegaan en zijn al zoek naar ander werk. Heel het 18+ gedeelte gaat weg er komen alleen nog speelautomaten te staan helaas en heel erg balen dat het gene dat volwassenen graag doen helemaal verdwijnt en cp eigenlijk alleen voor kinderen gaat worden. Ik heb gemerkt dat dat de meeste vaste medewerkers bij het gokken er al niet meer zijn helaas, ook de monteur die wij regelmatig tegenkwamen hebben we al even niet meer gezien. Medewerkers hebben aangegeven dat het een gemis gaat worden als het 18+ gedeelte gaat verdwijnen Alrecrea luistert hier niet naar helaas.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Is er nu al meer bekend over de ticketautomaten - toen wij op Lac D'Alliette waren in mei waren ze omgedraaid
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Hier in Nederland willen ze met coins gaan werken, je koopt dus coins waarmee je op de automaten kan gaan spelen. Waarschijnlijk komen de prijzen die je kan sparen in een automaat, die je dan daaruit moet halen zodat er niet altijd meer een medewerker aanwezig hoeft te zijn.
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Het zelfde dus als op park Zandvoort, gewoon alles zonder personeel, en als er storing is het je pech.
DJ Peter
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Ja ben er wel bang voor  :o
Renita
All-in
All-in

Bericht door Renita »

Jammer dat het 18+ er uit gaat, niet dat wij in de avond de cottage uit kunnen met twee slapende ukkies maar dat blijft niet eeuwig zo.

Hier in Mexico trouwens ook ofwel coin ofwel een soort creditcard achtig iets overal dus centerparcs hobbelt gewoon met de meute mee vrees ik:(
DearDemy
All-in
All-in

Bericht door DearDemy »

Ik dacht het al te lezen ja, dus als ik het goed begrijp zijn alle gokautomaten weg? 
Was daar het probleem nou ook van of was het omdat er iets was met de kansspellen commissie? Ik las namelijk dat ze ook geen Bingo meer mochten doen?

Toen ik eens bij een arcade in Zandvoort was kreeg je van te voren een pasje met een bepaald bedrag en werd uitgelegd hoeveel bepaalde spellen waren met verschillende kastjes (geel was het goedkoopst, rood en zwart waren duur) Misschien ook weer zoiets op center parcs?
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Het 18+ gedeelte gaat eruit omdat het niet genoeg oplevert, Alrecrea is overgenomen door de zoon Roel, en alrecrea gaat verder onder de naam Veltmeijer groep waar meerdere bedrijfjes onder vallen. Hij wil nieuw leven in het bedrijf brengen en wil alleen nog maar doorgaan met speelautomaten en niet meer met gokautomaten. Ik zet wel steeds in de enquette dat het 18+ gedeelte moet blijven maar dat zal weinig uitmaken. De medewerker van Alrecrea zeggen niets over de verandering alleen dat het binnen 2 jaar weg zal zijn
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Zullen de punten die je nog in je bezit hebt nog geldig zijn of niet ?
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Zag dat ik al meer dan 10 jaar lid ben van dit forum. Niet altijd actief maar lees ook veel mee.  :)
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

cp-vippie schreef: Zag dat ik al meer dan 10 jaar lid ben van dit forum. Niet altijd actief maar lees ook veel mee.  :)
Dat is super, gefeliciteerd.
We hopen dat je nog heel lang lid zal blijven
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Dank je wel, ik blijf zeker lid hoor. Centerparcs blijft leuk!
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

cp-vippie schreef: Zag dat ik al meer dan 10 jaar lid ben van dit forum. Niet altijd actief maar lees ook veel mee.  :)
Herkenbaar. Ik zag dat ik 10 jaar lid ben van dit forum. Regelmatig actief en meestal positief/kritisch naar CP toe. Ik vind het in al die jaren jammer dat als je iets zegt over CP sommige mensen hier direct op de tenen trapt. Je mag toch wel als vakantieliefhebber kritisch kijken naar de plek waar je op vakantie gaat. Of dat je mee wil denken waar verbeteringen zitten.

In 10 jaar veel mooie dingen gezien zoals de restyles, nieuwe parken, activiteiten en de huidige investeringen. Maar ook op het forum de bijdragen vanuit de vlogs. Minder is de binding van CP naar hun, mn vaste gasten. Ik zou dat graag anders zien! Dit zijn je fans, de mensen die een x-aantal keer per jaar terug op je parken komen. Het eten op de parken is een ander stokpaardje van mij, ook hier valt te verbeteren.

Op het forum zou ik graag sneller nieuws willen lezen of meer discussies. Dat was 10 jaar geleden, in mijn beleving meer. Sommige toppics gebeurt niets meer mee.

Ik zeg: op naar de volgende 10 jaar.
Maar toch, als ik zelf de revieuws terug lees denk ik nog steeds: Ik ga met veel plezier naar CP!
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Als eerste gefeliciteerd dan nog met je 10 jarig lidmaatschap :) Ik herken een aantal zaken die je benoemt zeker , het gevoel dat dat we vroeger als  Friends meer betekenden voor Center Parcs dan nu. De Friends voordelen, exclusieve kortingen en soms leuke attenties bij bijvoorbeeld een jubileum maakten het dat je je echt gewaardeerd voelde als gast bij Center Parcs.
Fijn dat je de vlogs op het Forum een mooie toevoeging vindt. De discussies en interactie met leden onderling is in de afgelopen jaren iets afgenomen , maar we hebben zelf wel het idee dat dit weer iets meer toe aan het nemen is. Nu is het wel zo dat door meer social media het gebruik van een Forum door sommige mensen erg is afgenomen.
Ik heb zelf ook echt wel eens kritiek op Center Parcs of een teleurstelling bij een verblijf. (Overvol zwembad/aflassen activiteiten/mindere schoonmaak) Gelukkig heb ik wel altijd dit op het park naar tevredenheid op kunnen lossen , maar als dat niet zo zou zijn dan zou ik daar ook zeker niet blij mee zijn. Toch is ook voor mij (en ons gezin) een vakantie bij Center Parcs nog steeds favoriet.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Om het wat feestelijk te houden  ;D
Bijlagen
a8e22bffea83b87ba3278aa7458681a0.jpg
(19.8 KiB) 145 keer gedownload
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Kan het spel woordslang niet meer vinden. Stond vroeger altijd op forum toch
Plaats reactie