De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Wat zijn jouw favoriete parken en/of cottages ?

Spelletjes, Slappe klets, een goed gesprek, het kan allemaal in de Action Factory
belinda
Beheerder
Beheerder

Re: Wat zijn jouw favoriete parken en/of cottages ?

Bericht door belinda »

Les Trois Forets - door het totaalplaatje, mooie cottages, veel natuur en mooi centrum/kindergedeelte.
Erperheide- echt Center Parcs gevoel en ontzettend lief peroneel
Bostalsee- Prachtig park , nieuw maar wel met sfeer
Bispinger Heide- een echte Original Center Parcs , mooie natuur, leuk zwembad
Hoch Sauerland- Gezellig centrum en ik ben gewoon gek op de omgeving
Le Lac dáilette- Geen Center Parcs gevoel, maar super zwembad en zowel strand als bos op een park
De Kempervennen- Ontzettend veel te doen op het park, veel groen
Het Meerdal- Gezellig, veel dieren op het park, echt Center Parcs gevoel
De Vossemeren- Prachtig meer, leuk centrum, Beauty centrum is heerlijk, zwembad voelt een beetje krap.
De Huttenheugte- Leuk adventure Island, gezellige Action Factory.
De Eemhof- Heerlijk park , nadeel is voor mij de drukte in het zwembad.
Port Zelande- Mooie haven, dicht bij het strand, leuke Action Factory.
Park Zandvoort- Ik vind het te dicht bij de bewoonde wereld om een vakantie gevoel te krijgen.
Limburgse Peel- geen vakantie gehad, wel bezocht vanaf Het Meerdal , de reden is dat ik dan liever op Het Meerdal zit als ik toch die kant op ga voor een verblijf.
annerie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door annerie »

Onze top 3.
1. Erperheide
2. Meerdal
3. Huttenheugte

Onze voorkeur gaat echt naar de Original Center Parcs parken.
vorig jaar naa Port Zelande geweest, leuk en gezellig maar mis echt iets.
van de winter naar Hochsauerland, ben benieuwd!
wela72
All-in
All-in

Bericht door wela72 »

1. kempervennen
2. meerdal
3. zandvoort
4. port zelande
5. erperheide
6. heijderbos
7. eemhof
8. huttenheugte
9. limburgse peel
10.sandur
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

heb er nog maar 2 gedaan maar bij deze

1 erperheide ( blijft voor ons een toppark)
2 vossemeren
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

lientje schreef: 1 Meerdal
2 Vossemeren
3 Kempervennen
4 Heijderbos

Over paar weken gaan we naar Erperheide dus misschien dan weer andere samenstelling.
Eigenlijk vind ik 1 en 2 allebei leuk, aqua mundo van Vossemeren vind ik mooier dan Meerdal maar Meerdal vind ik het park en de plaza gewoon mooier vandaar die nog op 1
Zal hem weer even aanpassen

1 Meerdal
2 Vossemeren
3 Erperheide
4 Kempervennen
5 Heijderbos

Erperheide in oktober gedaan en eigenlijk zijn de 3 parken allemaal op 1. Erperheide heeft ook een heel mooi zwembad, vond alleen de rotspartijen erg onhandig, en de grote Baluba was ook erg mooi, alhoewel mijn zoon die van Meerdal ondanks dat hij klein is ook megaleuk vind.
Michel73
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Michel73 »

1 Erperheide
2 Hochsauerland
3 Eifel
4 Huttenheugte
5 Meerdal
6 Port Zelande

Erperheide op 1 voor het mooie zwembad en de grote baluba. Hochsauerland en Eifel op 2 en 3 voor de mooie omgeving. Huttenheugte, Meerdal en Port Zelande zijn alle 3 Ok. Andere parken zijn we nog niet geweest. 19-12 gaan we naar de Eemhof. Ik ben benieuwd.
peer
All-in
All-in

Bericht door peer »

Onze favorieten zijn :
1 het Heijderbos
2De Vossemeren
3De Kempervennen
4Erperheide
5Het Meerdal
Some days are better than others
Reginald40

Bericht door Reginald40 »

1. Het Heijderbos, heerlijk ligging, veel bossen, leuk voor mijn hondje. Voorziening op het park is TOP!
2. Limburgse Peel, mooie ligging, veel privacy in de tuin, een park voor rustzoekers.
3. De Eemhof, mooie park, echt heerlijk, vooral 4persoons VIP cottage aan het water is echt geweldig.
4. De Kempervennen, mooie park, iets te massaal maar leuk.
5. Port Zelande, leuk park voor in de zomer maar in de winter is dit park niet geschikt om vakantie te houden wegens harde wind en gure weer.
6. Het Meerdal, mooie park maar nog niet gelogeerd maar wel gezwommen daar, geweldige voorziening.
7. Park Zandvoort, minste park voor mij, het is echt kleinschalig en is aan de bewoonde wereld dus vakantie gevoel zal ik daar niet hebben, vooral in de winter kan het koud en heel guur zijn.

Komende tijd ga ik naar Les Ardennes, Bostalsee en De Huttenheugte toe, de lijst kan hierdoor kunnen veranderen.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Mijn favoriete parken:

1. Port Zélande, cottagenummer 845, zit een verhaal achter
2. Kempervennen, cottagenummer 895 een fijne cottage met een geweldige ligging.
3. Heijderbos
4. Huttenheugte
Groetjes,
Loulou
Astrid Peter
All-in
All-in

Bericht door Astrid Peter »

Onze favorieten zijn:

Op nr. 1 staat met top: De Huttenheugte huisje 536 (viscottage die vaak al maanden van te voren volgeboekt is  :( )
Op nr. 2: Kempervennen
Op nr. 3: Parc Sandur
Op nr. 4: Vossemeren
Op nr. 5: Heijderbos
Op nr. 6: Meerdal
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Intussen al wat jaren geleden dat ik hier mijn top 3 postte, en intussentijd toch wel wat veranderd doordat we meer parken hebben gedaan op die tijd.

1) Villages Natures (2p Coocoon vip cottage, geen voorkeur voor specifieke nummer daar we er nog maar ééntje gehad hebben en die was gewoon "standaard")
Voor ons als Centerparcs en Disneyland Paris liefhebbers gewoon de ideale mix vanwege de ligging. De cottages zijn het beste van het beste met alle luxe en gaven echt een "wow" gevoel toen je de eerste keer binnen kon rondkijken. De foto's online doen ze echt geen eer aan, in het echt zijn ze nog veel mooier. De aqua dome is geweldig, heel mooi aangelegd met veel natuursteen, goed aanbod aan glijbanen en attracties, heel mooi aangelegd park met adembenemend uitzicht over het meer vanaf de boulevard en ook vanop de wandelroute die langs de muren van de aqua dome gaat.
Minpuntjes: de prijs (deze vind ik gewoon absurd, maar we zijn zo hoteldebotel verliefd op dit park dat we sowieso in de toekomst nog wel een keer aan deze tarieven gaan boeken) en het aanbod aan resto's wat voor ons niet compleet is. We missen een basic market café achtig iets waar je gezellig de hele dag door kan gaan zitten voor een drankje en hapje en een buffetrestaurant. Dit laatste wordt wel gecompenseerd door het gigantische aanbod in Disneyland Paris zelf.
Ondanks de minpuntjes, toch onze favoriet geworden. We hopen enkel dat we er volgende keer zitten zonder brandstofstakingen in Frankrijk want tijdens ons verblijf in November was de winkel heel slecht aangevuld hierdoor.  ::) Kunnen ze natuurlijk zelf niet veel aan doen maar het was vrij vervelend om uiteindelijk nog naar de grote Auchan te moeten in Val d'Europe voor basic spullen die ze normaal echt wel in de CP supermarkt hebben.

2) Erperheide (2p comfort appartement 429, deze heeft een vaatwasser, bubbelbad en sauna)
Onze all time favorite. Het was onze eerste Centerparcs vakantie wat zeker aan het gevoel zal bijdragen, maar voor ons is dit het complete plaatje. Supermooie Aqua Mundo met veel natuursteen, heerlijke jacuzzi buiten, een gezellige market dome, kleinschalig parkje en echt de original formule.
Minpuntjes: geen Nonna's of ander Italiaans resto en met z'n 2 zijn we altijd gebonden aan de appartementjes. Wat 2p vip cottages of eventueel exclusive zouden in onze mening niet misstaan.

3) Bois Aux Daims (geen specifieke cottagevoorkeur)
Heerlijke vakantie gehad in een 4p premium cottage, wegens 2p vip destijds volboekt. Prachtig weer en kunnen genieten van onze tuin met de hertjes die regelmatig voor je schuifraam staan. Een hele mooie dome met opnieuw veel natuursteen, zowel in de market dome als de aqua mundo en een heel goed aanbod qua restaurants. Het buffetrestaurant stak met kop en schouders uit boven die van NL en BE voor ons, echt enorm goede kwaliteit. Een aqua mundo met een heel compleet aanbod en heel leuke glijbanen, het park op zich is prachtig aangelegd met overal dieren, mooie wandel- en fietspaden, groot meer, ...
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
Plaats reactie