De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Welke CP tic/verslaving heb jij?

Spelletjes, Slappe klets, een goed gesprek, het kan allemaal in de Action Factory
lisanne25
All-in
All-in

Re: Welke CP tic/verslaving heb jij?

Bericht door lisanne25 »

Menno. schreef: maak er een leuk verkort verhaal van(250 pagina's is te veel), wellicht iets voor op het forum! :)
Is wel een idee ja!
Totaal 10x Center Parcs geweest.
-----------------------------------
5x Erperheide
3x Meerdal
1x Eemhof
1x Vossemeren
Keandra
All-in
All-in

Bericht door Keandra »

Ik wil ook altijd een boeking open staan hebben.
Of gewone boeking of mystery (dat is dus de volgende boeking).

Ik probeer ook altijd het goedkoopste te zoeken, is niet altijd mogelijk, maar dan gaan we wel mystery.
glenn
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door glenn »

Bij ons is dat smorgens op tijd vertrekken en dan inchecken en dan drect (om het verlof goed in te zetten)iets gaan drinken en dan gaan zwemmen met de kleine want die is dan nimeer te houden en dan tege half 1 naar de auto en naar het huisje( vrouw gaat altijd met kleine na het zwemmen naar het huisje).
Heel erg centerparcs verslaagd de afgelopen 22 jaar al bijna 60 keer geweest.
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Bericht door AliceMaartenJake »

Ik denk dat we na de vakantie alweer boeken. Voor weekendje met vrienden.
In feb voor het eerst naar hb!
famvdberg
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door famvdberg »

Mijn tic is dat ik het infokanaal dagelijks aanzet. Wij komen al heel wat jaren in CP en ik vind het dan ook wel erg jammer dat de muziek op die zender niet verandert. Maar ondanks dat, geeft dat wel echt het Center Parcs gevoel :)
Bij benadering:
Port Zelande 3x                    Loohorst 3x Meerdal 3x                           Heijderbos 1x Huttenheugte 1x                  Vossemeren 1x Kempervennen 2x                Eemhof ?x
Pepijn
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Pepijn »

famvdberg schreef: Mijn tic is dat ik het infokanaal dagelijks aanzet. Wij komen al heel wat jaren in CP en ik vind het dan ook wel erg jammer dat de muziek op die zender niet verandert. Maar ondanks dat, geeft dat wel echt het Center Parcs gevoel :)

Dat is inderdaad een bekende, gebeurt hier ook! In ieder geval zodra we de auto hebben uitgeladen het info-kanaal aan.

Was voorheen altijd een grote fan van de virtual-tour op de site, maar aangezien die nog nooit is aangepast is die niet zo spannend meer.
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

Dat infokanaal verhaal herken ik!!! ;-)

Mijn tic komt echt uit mijn jeugd (poeh poeh ik ben 32)

Savonds over t park lopen naar t zwembad. (Wij gingen altijd winters) Die ouderwetse bollenlampen zag je overal langs t meer.
En dan was zwemmen ook zo gezellig. Het was ook zo'n gezellige sfeer met alle lichtjes in de plaza.
cedric013
All-in
All-in

Bericht door cedric013 »

Mijn tic is eigenlijk zoveel mogelijk te boeken tijdens de wintermaanden, als het dan gesneeuwd heeft ziet CenterParcs er zo geweldig uit, en zeker s'avonds, zo met die lampjes ^^
Ook dat infokanaal opzetten is altijd heel leuk!
03/03 De Vossemeren (Midweek) -07/03 De Vossemeren (Weekend) - 30/06 De Vossemeren (Midweek) - 01/09 De Kempervennen (Midweek)
softijsje
All-in
All-in

Bericht door softijsje »

tijdens ons verblijf op centerparcs  willen mijn kinderen  op  alle slaapkamers een keertje geslapen hebben. :D
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

joojoo schreef: Dat infokanaal verhaal herken ik!!! ;-)

Mijn tic komt echt uit mijn jeugd (poeh poeh ik ben 32)

Savonds over t park lopen naar t zwembad. (Wij gingen altijd winters) Die ouderwetse bollenlampen zag je overal langs t meer.
En dan was zwemmen ook zo gezellig. Het was ook zo'n gezellige sfeer met alle lichtjes in de plaza.
Ha ha deze tic heb ik ook overgehouden uit mijn kindertijd! Maar ik voel het toch nog steeds hoor: Teruglopen naar je cottage (bungalow toen), de bekende openhaardlucht opsnuiven, de bollampen, gewoon pure nostalgie! En dan de huisjes met de dichte gekleurde gordijnen (dat is heel lang in oranje tinten geweest). Dan wist je dat iedereen knus binnen zat bij het vuurtje.
En de teller staat op......41 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

ijsje schreef: Ha ha deze tic heb ik ook overgehouden uit mijn kindertijd! Maar ik voel het toch nog steeds hoor: Teruglopen naar je cottage (bungalow toen), de bekende openhaardlucht opsnuiven, de bollampen, gewoon pure nostalgie! En dan de huisjes met de dichte gekleurde gordijnen (dat is heel lang in oranje tinten geweest). Dan wist je dat iedereen knus binnen zat bij het vuurtje.
Precies hoe ik t ook bedoelde!! Haha ben gelukkig niet de enige. (Volgende week lopen we weer over de HH. Mijn zoon heeft zijn zaklamp al opgezocht ;-)
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Als ik terug kom van een centerparcs vakantie duik ik direct het cp web op om op zoek te gaan naar een nieuwe vakantie. Ik zie graag in mijn centerparcs staan hoelang het nog duurt voordat de nieuwe vakantie eraan komt.
Ontdek, inspireer en geniet...
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Bij het opruimen van de zolder vond ik oude CP brochures en plattegronden, vanaf begin jaren 80. Die ga ik dus echt nooit wegdoen!  ;)
En de teller staat op......41 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Leuk, misschien even scannen en op het forum plaatsen, als je wilt? Vinden wij ook heel leuk om te zien :).
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Ga ik zeker doen! Maar eerst komende vrijdag naar het Meerdal!  :D

Menno. schreef: Leuk, misschien even scannen en op het forum plaatsen, als je wilt? Vinden wij ook heel leuk om te zien :).
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

ijsje schreef: Wij zijn allemaal liefhebbers, maar ik vroeg me af: zijn er bepaalde dingen die jouw tot een echte CP freak maakt?

Om maar iets op te biechten: ik loop via google maps (de foto's) al heel het park af vanaf mijn bank thuis. Geeft het gevoel dat je toch even bent?  ;D
Zo leuk! Wist niet eens dat dit kon. Interessant als je een eerste keer in nieuw park wil boeken.

Zelf ga ik op vakantie ter plaatse 's ochtends vroeg en in de loop van de dag altijd uurtje gaan rondzwerven in het park, plattegrond en balpen in de hand, en schrijf op welke huisjes het mooi gelegen zijn en welke te vermijden. Kan dar intens van genieten, onze hond ook :) bij latere boekingen kwamen die notities altijd hoe van pas, want je weet vak niet meer welk uitzicht de huisjes achteraan hadden, hoever van MD en zwembad, hoeveel inkijk, welke zetels. Op vrijdag of mandag tussen 11u en 13u is het vaak interessant om lege huisjes te bekijken qua comfort en zetels, poetsvrouwen vinden het niet erg als je eens kolt "gluren".
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

Dat vind ik nu een heel toffe tip. Dat rondlopen en opschrijven welke huisjes je graag een volgende keer wil boeken, heel goed gevonden!
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
annerie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door annerie »

Als familie of vrienden naar cp gaan, zijn mijn vragen standaard: welk park?als dat nog niet verteld is. en; welk huisje (nr)?
om dan thuis meteen achter de pc te kruipen en de plek te bekijken.  ;D
Yopper
All-in
All-in

Bericht door Yopper »

Als wij aankomen voordat we in het huisje kunnen, gaan we eerst het buffet reserveren (de tijden wanneer we willen eten in het Market Restaurant). Wij gaan meestal bij een midweek de eerste dag om 17.00 uur eten en daarna gelijk zwemmen, de andere dagen gaan we rond 15.00 uur zwemmen en rond 18.00 uur eten. Als we naar het huisje gaan ga ik als eerste naar binnen en maak foto's van alle kamers, voordat alle bagage en troep er staat. Dan alles uitladen, opruimen, bedden opmaken, internet uitproberen en even naar huis bellen. Dan even lekker zitten en een kopje thee drinken. Iedere ochtend rond 10.00 uur ontbijtbuffet, dan even winkeltjes kijken en dan iets doen (wandelen, winkelen buiten het park, ergens heen, etc.). Om 15.00 uur zwemmen, daarna eten, rond 20.00 uur weer naar het huisje en lekker bankhangen.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP
Ritsrats
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Ritsrats »

Ik maak tot vervelends toe foto’s en filmpjes en maak er dan hele websites van als we weer terug zijn. Ik heb nu laatst weer wat aangemaakt, want de Huttenheugte staat weer op het program binnenkort :D

modbreak: link verwees naar algemene website
Laatst gewijzigd door Ritsrats op 07 jan 2015 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

Ritsrats schreef: Ik maak tot vervelends toe foto’s en filmpjes en maak er dan hele websites van als we weer terug zijn. Ik heb nu laatst hier weer wat aangemaakt, want de Huttenheugte staat weer op het program binnenkort :D
Oh leuk! Zijn die van de vorige parken prive of mogen we ze ook zien?
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Plaats reactie