De nieuwe, grote, mooie speeltuin van Park De Haan zie je HIER
Nieuwe foto's van de Baluba Park De Haan vind je HIER

Welke CP tic/verslaving heb jij?

Spelletjes, Slappe klets, een goed gesprek, het kan allemaal in de Action Factory
ijsje
All-in
All-in

Welke CP tic/verslaving heb jij?

Bericht door ijsje »

Wij zijn allemaal liefhebbers, maar ik vroeg me af: zijn er bepaalde dingen die jouw tot een echte CP freak maakt?

Om maar iets op te biechten: ik loop via google maps (de foto's) al heel het park af vanaf mijn bank thuis. Geeft het gevoel dat je toch even bent?  ;D
Laatst gewijzigd door ijsje op 17 aug 2013 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
En de teller staat op......41 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Re: Welke CP tic heb jij?

Bericht door cpvm »

Ongeveer 5 keer per week ga ik wel naar Center Parcs...  ;D ;D
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

Toevallig dan geen supertip als medewerker?  :)
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Tja tic....ik heb graag een boeking staan in mijn Center Parcs, dus zelfs als ik net terug ben dan boek ik het liefst al weer iets, desnoods wat ver vooruit. Ik vind het heerlijk om af en toe even te kijken over hoeveel dagen het vertrek is en soms nog wat bij te bestellen enzo....
Ik vind het internet echt geweldig hoor , met virtuele plattegrond enzo maar vroeger begoon de voorpret door het in de bus vallen van het parkboekje..dat lazen we wel 100 keer...dat mis ik stiekem een beetje denk ik...daarom dus nu op mijn Center Parcs struinen af en toe...
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Door veel op het forum te zitten!! Daarnaast kijk ik heel vaak op ervaringssites! Of gewoon de brochure, nu digitaal doornemen!
Ps...ik mis heel erg de startpagina van het forum! Geen leuke nieuwtjes meer ;(
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Veel op het forum rondneuzen, maar ook de brochure doorspitten en op de centerparcs site en andere sites te "snuffelen".
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Bericht door AliceMaartenJake »

Ik heb de app en kijk bijna wel dagelijks. Blijft leuk om planning te maken wat je allemaal wilt doen. Wij moeten nog 90 dagen en ben nu ook echt aan het aftellen.
In feb voor het eerst naar hb!
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

En wat doen jullie als jullie er zijn? Nog aparte gewoontes? Even langs cottages lopen waar je eerder hebt gezeten? Ha ha de grond kussen?  ;) Of een vast programma doen, zoals altijd op aankomstdag gaan lunchen of gelijk zwemmen? En nerveus worden als je iets nog niet hebt gedaan (zoveel te doen, zo weinig tijd).
En de teller staat op......41 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)
cinderella
All-in
All-in

Wij komen altijd tijd tekort, de kids willen zoveel doen dat er keuzes moeten worden gemaakt. Verder doen wij een "rondje park" lopen, mits het niet te groot is zoals HH, en genieten van de rust, de natuur, héérlijk.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

zorgen dat we op tijd genoeg zijn om te kunnen ontbijten in e marketdome op de aankomstdag.... ??? ::)
Heijderbos 1x juni 2008
Kempervennen 1x aug 2009 Lac d'aillette 1x aug 2010 Vossemeren 1x dec 2010 1x aug 2013 Bisbingerheide 1x aug 2011 Meerdal 1x aug 2012 Les Trois Forrets 1x aug 2014 erperheide 1x febr 2015 bostalsee juli 2015
bieke34
All-in
All-in

Bericht door bieke34 »

Wij rijden op dag van aankomst altijd rond 8.00 uur weg zodat we rond 9.00 uur half 10 aan komen op het park en optimaal van deze dag gebruik kunnen maken.
Die dag is per slot van rekening toch betaald.
Bij aankomst gaan we eerst naar de receptie om in te checken en gaan dan op zoek nar ons huisje.
Dan op zoek naar de kinderboerderij en gaan dan naar de market dome om wat te gaan drinken cq eten.
lopen hierna nog wat rond en gaan dan om half een richting auto om het park op terrijden.

Voordat we gaan kijk thuis regelmatig op de cp site en op dit forum om de stemming te komen

Beetje rare tic ik weet het
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Als wij aankomen gaan we naar huisje. Wij nemen dan eerst wat te drinken en eten we (we zitten met zoon die wel gewoon moet eten als hij tijd in auto heeft gezeten). Als dat klaar is gaan we onze fietsen ophalen en dan fietsen we naar huisje.
fanny75
All-in
All-in

Bericht door fanny75 »

hier hangt het ervan af ,is het port zelande (daar gaan we minstens 1x per jaar)dan komen we aan om 12 u en gaan we eerst naar de balie en dan eten in de snackbar tegen dan kunnen we naar ons huisje .
als het een parks is waar we nog niet zijn geweest of lang geleden gaan we eerst naar ons huisje kijken en dan gaan eten nadien is het ook tijd om al naar de cottage te gaan.
eens we ietwat zijn gesetteld kijken wat er allemaal moet worden gereserveerd en gaan we dan meestal dezelfde namiddag nog gaan doen.
Iets wat we ook altijd doen (of ik toch met de kids ) is nog eens afscheid gaan nemen van het huisje voor we vertrekken  ;D
We doen ook van elk park een volledige wandeling zodat we alles hebben gezien ,zal weer lastig zijn deze zomer (LTF)met al die heuvels en nadien gaan we iets lekkers fris drinken (of warm in de winter)
verslaafd aan centerparcs sedert 2007
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Kijk altijd naar de foto's hier op het forum van het park waar we naar toe gaan en kijk ook regelmatig via de virtuele tour.
King Bowser
All-in
All-in

Bericht door King Bowser »

Ik ga altijd non-stop van de waterbaan af de hele dag als ik ga zwemmen. Zo vaak, dat ik mezelf afvraag of de badmeester/juf niet bij zichzelf denkt ''WTF jij komt wel heel vaak langs, ben je daar niet wat oud voor?!''
Aan de andere kant denk ik gewoon, ach wat kan het mij ook boeien, ik kom hier toch niet elke dag! Ze denken maar.
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Oja, wij rijden, als we weer het park moeten verlaten, nog extra rondjes door het park (met ingepakte spullen in de auto ha ha). Raampjes open, ogen dicht (niet de chauffeur  :P) en nog even alles in je opnemen. Want meestal moet ik minimaal weer een half jaar wachten totdat ik terug ben....
Cp_is_de_max
All-in
All-in

Centerparcs verslaving

Bericht door Cp_is_de_max »

Hallo, ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die speciaal meer dan een uur rijden om een dagje  Centerparcs voor een dagje te beleven en daarnaast ook regelmatig naar één van de parken gaan natuurlijk.
Ik bedoel dan geen personeel uiteraard.

Edit: topic samengevoegd - Menno.
Laatst gewijzigd door Cp_is_de_max op 17 aug 2013 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
portzelande
All-in
All-in
Contacteer:

Re: Welke CP tic/verslaving heb jij?

Bericht door portzelande »

Meer dan een uur niet. :)

Maar ik ga elk jaar 2× een dagje PZ
En 2× een week
1 keer een week PZ
1 keer een week CP naar keuze :D
Laatst gewijzigd door portzelande op 17 aug 2013 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Center Parcs is mijn verleden, heden en toekomst
lisanne25
All-in
All-in

Bericht door lisanne25 »

Ja echt wel! Ik doe het dan vooral om te filmen en om foto's te schieten. Maar als mn ouders mee gaan, dan ga ik wel echt zwemmen en uiteten enzo.
Laatst gewijzigd door lisanne25 op 17 aug 2013 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Totaal 10x Center Parcs geweest.
-----------------------------------
5x Erperheide
3x Meerdal
1x Eemhof
1x Vossemeren
lisanne25
All-in
All-in

Bericht door lisanne25 »

Ohja, ik vind het ook heel leuk om een dagje of weekend/midweek/week met vrienden te gaan.
5x Erperheide
3x Meerdal
1x Eemhof
1x Vossemeren
sjorstukker2
All-in
All-in

Bericht door sjorstukker2 »

Ik ga meestal wel een paar keer per jaar een dagje zwemmen in verschillende parken, en daar rij ik ook best 2 uur voor :D
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Wij gaan nooit een dagje omdat we toch met slaapje van zoon zitten. Dan is het zonde om dan dagje te gaan.
cinderella
All-in
All-in

Wij gaan een paar keer per jaar zwemmen in de Eemhof. Dit is voor ons driekwartier tot een uur rijden en vinden dit mooi genoeg. Ook ideaal om een partijtje te doen, de kids zijn zo druk met alles dat je ze niet hoort of ziet.
lisanne25
All-in
All-in

Bericht door lisanne25 »

Ja, ik ben wel echt een Center Parks 'freak'. Ik zoek bijvoorbeeld altijd de cottage op die we geboekt hebben, en ik doe alsof ik er dan ook echt ben. Ik zoek ook echt alles uit! Maar dan ook echt alles, ik heb er een soort boekje van gemaakt en dat is nu 250 pagina's over cp. Maarja, dat is niet zo gek voor iemand die later in de toerisme wil werken. :D
5x Erperheide
3x Meerdal
1x Eemhof
1x Vossemeren
Cp_is_de_max
All-in
All-in

Hallo beste freaks,
Zoals iedereen hier wel heb uiteraard  ook die tic/verslaving, zo heb ik weer geboekt voor eindejaar, maar ondertussen zal ik nog wel eens langskomen hoor.
Mijn "tic" begint nog voor het oprijden van het park, ik moet namelijk het bordje van het park zien met de 5 vvvvv. Alhoewel ik al jaren kom en uiteraard ik wel weet naar welk park ik ga, is dat het bordje, dat eigelijk "welkom op je favoriete plek" zegt.
Dan naar het huisje en das ook weer raar, het ganse huisje bekijken.
Uitladen, auto wegzetten, fiets gaan halen, aperitiefke in het marketcafe, naar het winkeltje, terug naar de cottage, installeren en dan het Cp kanaal opzetten, niet echt om te kijken, maar gewoon voor de typische cp muziek. Eigenlijk ga ik de eerste dag en de laatste dag nooit zwemmen, ik geniet van de omgeving zowel binnen als buiten, het marketcafe en de sfeer ...

lisanne25 ... wanneer komt je boekje uit :-)?
lisanne25
All-in
All-in

Bericht door lisanne25 »

Haha was niet echt van plan om hem uittegeven :p, maar ik wil er wel een soort van verhaalvorm van maken en dan uitgeven :p
5x Erperheide
3x Meerdal
1x Eemhof
1x Vossemeren
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Wil eigenlijk een dagje zwemmen in de Kempervennen want daar gaan we in het najaar naartoe, maar is ruim 1,5 uur rijden, port zelande ligt op 1/2 uurtje rijden maar daar ben ik dit jaar al geweest, zit te dubben  ;D heb nog 2 weken vakantie dus kan er altijd nog naartoe, vertel het ook nog maar niet aan mijn zoon want die is ook CP gek  ;) misschien nog erger dan zijn moeder
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij gaan wel 1 maal per jaar een dagje Port Zelande doen met de hond heerlijk wandelen op het strand en dan eten in de snackbar en vaak even een rondje park om de sfeer weer te proeven en langs "ons" huisje lopen dat we altijd minstens 1 maal per jasr boeken, nr. 214 of 239. Heerlijk!
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

lisanne25 schreef: Haha was niet echt van plan om hem uittegeven :p, maar ik wil er wel een soort van verhaalvorm van maken en dan uitgeven :p
maak er een leuk verkort verhaal van(250 pagina's is te veel), wellicht iets voor op het forum! :)
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Cp_is_de_max
All-in
All-in

JBroeders zkt redactrice ...  ;)
Plaats reactie