Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Marveld Recreatie Groenlo

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
Rakker123
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Marveld Recreatie Groenlo

Bericht door Rakker123 »

Marveld

is echt TOPPPPPP

wij zijn er al meerdere keren geweest!!!!!
Mark!
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Mark! »

Ik vind het een prima park om te zien. Toch een soort plaza en een redelijk zwembad. Leuk als je er wat minder wilt spenderen :)
C.C.
angel2004
All-in
All-in

Bericht door angel2004 »

wij willen eind november misschien weer gaan maar dan in een nieuw huisje is iets luxe met een zonnedouche, lijkt me ook wel lekker
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Wij zijn begin Mei een weekje naar Marveld geweest. Wij hadden een duo 4 huisje.
Alles was netjes geregeld, bij het inchecken werd er gelijk gekeken of ons huisje al schoon was. Dat was zo, zodat we eerder als 15.00 uur in ons huisje konden.

We hebben die week veel gezwommen. Het zwembad bestaat uit een suptropisch gedeelte en een wedstrijdbad waar ook les gegeven  wordt voor de inwoners van Groenlo.
Ook zijn die week 2x wezen bowlen, waarvan 1x op de nieuwe banen die met black light werken ( erg leuk).
Verder hebben we genoten van het family buffet en hebben we gegeten in het bbq-restaurant. Dat is echt een aanrader, maar zou het niet doen als de temperaturen zoals vandaag of morgen zijn. Het was nu met een temperatuur van 15 graden buiten, binnen al erg warm!

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam! Prijzen zijn voor ons gevoel ( komen uit de randstad) goedkoop. Voorbeeld: een halve liter bier voor 3 euro! bittergarnituur 1, 75 voor 5 stuks, terwijl ik een week eerder bij ons in de buurt op een terrasje voor een bittergarnituur ( 10 stuks) bijna 8 euro betaalde!
Het was in het weekend erg druk op de camping en op het bungalowpark en omdat het park niet autovrij is, komt dat wel erg druk over.Verder werden er veel activiteiten voor iedereen georganiseerd, elke dag knutselen, avondspel, bingo en nog veel meer.

Kortom voor ons weer voor herhaling vatbaar, het is zeker geen cp, maar qua faciliteiten en inrichtng van de huisjes komen ze aardig in de buurt.

Maar waar zit in Groenlo een supermarkt?( behalve dan op Marveld) Hebben alleen de aldi gevonden. Zijn dus maar voor de boodschappen nrichting Winterswijk gereden ( ook een leuke stad ).

groetjes
Lieke
I have the best times of my life at Center Parcs.
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

angel2004 schreef: wij willen eind november misschien weer gaan maar dan in een nieuw huisje is iets luxe met een zonnedouche, lijkt me ook wel lekker
In het laatste weekend van November is er weer sinterklaasfeest op Marveld. Een aanrader als je met kinderen komt! Wij gaan waarschijnlijk ook weer.

Lieke
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

in de binnenstad van Groenlo  1.5 km van Marveld is de Albert Heijn die is nu ook op zondag open tussen 16:00en 19:00.
het is er dan erg druk want ik denk dat 70% van de klanten gasten zijn van Marveld .
en doordeweeks is de lidl ook vlakbij en Superdeboer  dus supermarkten genoeg
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

garf schreef: in de binnenstad van Groenlo  1.5 km van Marveld is de Albert Heijn die is nu ook op zondag open tussen 16:00en 19:00.
het is er dan erg druk want ik denk dat 70% van de klanten gasten zijn van Marveld .
en doordeweeks is de lidl ook vlakbij en Superdeboer  dus supermarkten genoeg
Ja, dat weet ik dat die er moeten zijn, hebben de bordjes ervan boven het welkom bord van Groenlo zien staan, maar zijn 2 door Groenlo gereden ( misschien niet ver genoeg, wel in het centrum bij de kerk e.d. geweest) en alleen de aldi gevonden ( die ligt bijna om de hoek bij Marveld) Zag ook richting winterswjk veel supermarkten die op zondag open zijn? Is dat voor de toeristen?

Lieke
bibi
All-in
All-in

Bericht door bibi »

Wij zijn afgelopen herfstvakantie in Marveld geweest. Huisje was gewoon super. We hadden een VWL, 6 persoons, met welnessruimte. Supergroot bubbelbad, sauna en sunshower. Echt de moeite. Ruime bungalow met 2 koelkasten, afwasmachine, oven.... Boven nog een extra badkamer. Huisje helemaal top.  Wat me enorm opviel was dat de bungalow héél proper was wat ik van center parcs de laatste tijd niet meer kan zeggen .Het zwembad en park kan je niet vergelijken met center parcs. Bungalows prima, maar voor de sfeer buiten de bungalow is center parcs dan weer top. Ze zouden toch wat aan het onderhoud van hun bungalows moeten doen....
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Vinden wij ook, de bungalows zijn vaan zo gedateerd en niet ruim bemeten. OOk het sanitair is vaak erg oud en niet schoon of niet meer schoon te krijgen. Wij gaan ook vaak naar Landal en daar krijg je meer bungalow voor je geld alleen de zwembaden zijn vaak veel minder dan die van CP.
dani

Bericht door dani »

Ben ik het helemaal mee eens.

De huisjes  van vele parken van Landal zijn inderdaad stukken beter en vaak ook beter schoongemaakt.
De faciliteiten zoals zwembad e.d. zijn echter bij center parcs veel beter en dan moet je een keuze gaan maken wat je belangrijker vind.
Ik met wel eerlijk zeggen dat ik een echte CP ganger ben maar momenteel voornamelijk voor de kinderen .
geraldine

Bericht door geraldine »

Ook ik vind Marveld qua bungalows (de luxe met sauna) erg mooi en fijn om in te verblijven.Alleen vinden wij de bedden waardeloos,zijn van slap rubber.Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. BBq rest. is erg goed,maar a la card rest. is m.i. matig.Toch kiezen we weer voor CP alleen al om de faciliteiten en omgeving van parkligging.
DvE
All-in
All-in

Bericht door DvE »

Wij zijn 2 jaar geleden naar Marveld geweest.
We hebben het er enorm naar ons zin gehad ondanks het slechte weer.
De prijzen zijn heel redelijk en het personeel ontzettend vriendelijk.
Wij hadden een BR50 bungalow (4pers.), daar zat zelfs standaard een bubbelbad in!!!!!
Leuke gezellige bungalow met mooie keuken.
Helaas geen openhaard in de bungalow.
Een minpunt vonden wij de bedden. Die waren heel erg zacht.
Wij hadden een culinair arrangement bijgeboekt.
Het was echt super en absoluut niet duur.
Het zwembad is niet zo groot, maar wel leuk om je even een uurtje te vermaken.
Het winkeltje heeft elke ochtend verse broodjes en is betaalbaar.
Verder nog een leuke speeltuin met een treintje.
De omgeving viel ons een beetje tegen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
In iedergeval hebben wij een hele leuke tijd gehad op Marveld.
Laatst gewijzigd door DvE op 13 jun 2009, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

marveld heeft zijn site vernieuwd.
nu met 360 graden fotos .
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door centerparcs »

centerparcs kan wel van de badkamers leren (de niewe huisjes)
Laatst gewijzigd door centerparcs op 21 okt 2009, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondek het vernieuwde "Center Parcs & Zo" op www.cpenzo.tk
Center Parcs & Zo Veel Meer!
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

Marveld Recreatie breidt uit met hooibergen
GROENLO - Marveld Recreatie heeft zijn huizenpark uitgebreid met zes hooibergbungalows. Niet zomaar hooibergen maar super de luxe vakantiewoningen in de vorm van een hooiberg.
Deze 5 persoon vrijstaande vakantiewoningen zijn voorzien van een rieten kap. Op de begane grond bevindt zich een woonkamer met een eet- en zithoek en een openhaardje. Tevens zijn de huisjes ingericht met een open keuken met daarin een koelkast en een 4-pits gascomfort een luxe badkamer compleet met bubbelbad. Op de bovenverdieping bevinden zich drie slaapkamers. De totale oppervlakte van de woningen is 72 m2.

Afbeelding
dani

Bericht door dani »

Ze zijn erg mooi, ik heb ze al eens zien staan in Rijssen bij het Molke.
Daar heten ze reggehooibergen.
Meer info: www.reggehooibergen.nl
Goede zet...
Step2step
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Step2step »

Marveld  heeft een aantal super bungalows in de achterhoek (http://www.marveld.nl/vakantie/16-93/bu ... rhoek.html)!

We zijn er nu 2 keer geweest en het is ons goed bevallen. Zeker een aanrader om nog eens heen te gaan.
cjb

Bericht door cjb »

Bericht verwijderd op verzoek van eigenaar
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

het is er nu super druk .

er was laats een onderwerp over bij hart van Nederland .
voor de camping plaatsen 2011 ,er zijn er nog maar enkele .
en om die te bemachtigen waren een man of 40 een dag en een nacht  bij de receptie gaan liggen slapen .

ik zal ff kijken of ik het filmpje kan vinden .

groetjes garf  uut grolle   
cjb

Bericht door cjb »

Elisa

Bericht door Elisa »

Wij zijn er in Maart geweest. PRima park, leuke faciliteiten. Groot nadeel dat je moet betalen voor het zwembad. En als je, net als wij, meerdere malen per dag ´eventjes´ gaat zwemmen loopt dat behoorlijk in de papieren. Daarom voor ons geen Marveld meer.
cjb

Bericht door cjb »

dani

Bericht door dani »

Ik had inderdaad ook begrepen dat het zwembad incl. was voor parkgasten.
cjb

Bericht door cjb »

Bouwman
All-in
All-in

Bericht door Bouwman »

Bestaan er foto's van subtropische zwembad?
2 x de Huttenheugte,  2 x het Meerdal, 4 x de Kempervennen, 3 x de Eemhof, 1 x de Vossemeren, 1 x Bostalsee, 2 x Erperheide
Héél veel dagjes naar de Eemhof, het Heijderbos, Port Zelande, het Meerdal en de Kempervennen
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Even op Google of de website van Marveld zoeken, dan kom je er wel wat tegen. :)

Afbeelding
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Zo ziet inderdaad het zwembad eruit. Naast dit zwembad zit nog een wedstrijd bad. In het subtropisch bad zit ook nog een glijschans. Bad bij het bruggetje is stroomversnelling. Het bad heeft geen golfslagbad. Achter de glijbaan zit nog een bubbelbad. Het zwembad van marveld is ook het plaatselijke zwembad van groenlo, dus soms kan je niet in het wedstrijdbad ivm leszwemmen of trainingen.

groetjes
Lieke
markieanta

Bericht door markieanta »

Als dat alles is, kan ik hier ook wel naar het plaatselijke zwembad...
JJaspers
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door JJaspers »

Ja inderdaad... Alleen heb je in onze stad niet zo veel  :-\
2006 De Vossemeren
2007 Het Heijderbos 2008 Elveden Forest (UK) 2010 Les Trois Forêts 2012 Hochsauerland
erperheide
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door erperheide »

Delfino :D
Centerparcs, daar heb ik nouw altijd zin in:)
Plaats reactie