Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Marveld Recreatie Groenlo

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Re: Marveld Recreatie Groenlo

Bericht door Jeroen »

Volgens mij heb ik wel heel scheel zitten kijken op de computer, want volgens mij stond afgelopen vrijdag of donderdag in dit bericht:
garf schreef: zaterdag 31 mei komt marveld recreatie  op tv .
Rtl4  bij het programma  Bestemming Nederland  om 18:57
de datum 24 mei. Heb ik nu zo verkeerd zitten kijken? ??? ???
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

leuk regeltje is altijd  onder voorbehoudt :D :D :D
maar zover ik  het weet en het staat ook op de site van marveld zelf .
angel2004
All-in
All-in

Bericht door angel2004 »

wij zijn in november in marveld geweest
we hadden een super de luxe huisje met sauna en grote whirlpool
op de tv zat ook filmkanaal 1 en 2

we troffen de rustigste week van het jaar alleen in het weekend was het wat drukker verder waren alleen de luxe huisjes bezet en nog niet eens helemaal

er was verder weinig te doen deze week maar je kunt er alles halen wat je nodig hebt er is een klein winkeltje snackbar en restaurants

wij zijn met zijn 2e en de hond geweest en moet zeggen dat we echt helemaal tot rust zijn gekomen met alle luxe die we hadden in het huisje

het park zelf is niet zo luxe als cp maar zeker een keer de moeite waard om te genieten van luxe voor een goede prijs
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Het zag er best aardig uit op televisie, maar ik kreeg toch een beetje een katjeskelder gevoel.
angel2004
All-in
All-in

Bericht door angel2004 »

;D ja de katjeskelder haha
weet niet of ze daar ook zulke luxe huisjes hebben
er is natuurlijk ook een camping e.d. bij dus het oogt minder luxe

maar voor de luxe was het er heerlijk toeven
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

het park is ook pas in de groei.
het heeft ook niet de ruimte die cp heeft .
maar  de luxe van de huisjes en de prijzen zijn een stuk beter als menig cp park .
angel2004
All-in
All-in

Bericht door angel2004 »

dat is zeker, het huisje met de meeste luxe was voor een week ook maar 499 ofzo incl hond en toeristenbelasting
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Ik kreeg bij mijn werk op Landal een dvd mee naar huis "Mijn eerste keer". Deze dvd gaat over hoe het werk er aan toe gaat op vakantieparken en wat je moet doen als gasten je bijvoorbeeld uitschelden etc.

Dit was opgenomen op Marveld , en ik moet zeggen dat mij dit nog helemaal niet zo'n verkeerd park lijkt! De receptie, het zwembad en de horeca zag er prima uit!
Let's get closer!
angel2004
All-in
All-in

Bericht door angel2004 »

ik begreep dat er in de zomer echt veel georganiseerd word vooral voor de kids
een kennis van me gaat al jaren daar naar toe in de zomer vakantie en vinden het helemaal super
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

Ik heb de site bekeken maar het lijkt me echt niks. Het is geen CP dat mag duidelijk
zijn. Maar ik vind alle parken minder als je eenmaal bij CP geweest bent.
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

We gaan 28 november een weekend naar Marveld toe. Ben benieuwd, personeel komt in ieder geval erg aardig over bij boeken.
Per toeval hier terecht gekomen omdat onze reservering bij RCN overboekt was.
De folder van Marveld is in ieder geval al hartstikke leuk.

Lieke
I have the best times of my life at Center Parcs.
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Vandaag dus naar Marveld. Ben benieuwd. De eerste indrukken zijn in ieder geval goed. Ook hier wordt er dit weekend en volgend weekend sinterklaas gevierd. Alle kinderen mogen hun schoen zetten en zondag is er een groot sinterklaas feest voor alle kinderen.
Natuurlijk horen jullie hoe het geweest is.

groetjes
Lieke
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Afgelopen weekend naar Marveld geweest. En het is ons goed bevallen! Zo goed dat we geboekt hebben voor de mei vakantie.

Bij aankomst stond zwarte piet de kinderen al op te wachten. Ze kregen een schoen kleurplaat die bij inleveren gevuld zou worden op het sinterklaasfeest van zondag.
Het inchecken was zo gebeurt, ipv sleutels krijg je een kaart die je langs een apparaatje moet houden bij je huisje.
Wij hadden een duo 8 gereserveerd, die bestaat uit 2 duo 4, verbonden met een tussendeur. Erg handig, want zo hadden we nu 4 wc's, 2 badkamers, 2 vaatwassers. 1 Woonkamer hebben we omgebouwd tot speelkamer voor de kids.

Op zaterdag hebben de kids hun schoenkleurplaat versierd en ingeleverd in de kidsclub, deze is gesitueerd op de zolder van 1 van de centrumgebouwen.

Het centrumgedeelte bestaat uit 2 gedeeltes en ziet eruit als 2 boerderijen. In de ene zit de barbowling, zwembad, tennisbanen. In de andere de supermarkt, snackbar, pannekoekenhuisje, a la carte restaurant, grill restaurant en diverse zalen.

Het zwembad bestaat uit een tropisch gedeelte en een "gewoon"zwembad met wedstrijdbad.
Het tropische gedeelte heeft een glijschans, glijbaan, stroomversnelling, whirlpool, kindergedeelte en een bar om iets te drinken of eten te halen. Ook is hier de toegang tot de sauna. In het gewone gedeelte een wedstrijdbad en een instructiebad met instelbare bodem.

Op zondag was er een groot sinterklaasfeest in een van de zalen. Dat was echt geweldig. Sint was er zo'n 1,5 uur en had voor iedereen de tijd. Niemand werd vergeten ook de ouders niet. het was een groot succes, alle kinderen kregen een gevulde schoen mee en nog een cadeau van de club van sinterklaas ( op leeftijd ingedeeld). Hierna hebben we friet gehaald bij de snackbar wat snel en lekker en goed was.
De kinderen hebben nog in de speeltuin buiten gespeeld, groot pluspunt was dat alles hier met kunstgras bekleed was.

Een heel leuk park, met luxe huisjes voor een leuke prijs. Mooi zwembad, niet echt groot, maar leuk genoeg voor een aantal uurtjes plezier. Er werd genoeg georganiseerd voor jong en oud, o.a. discozwemmen, avondspel, sinterklaasfeest.

Voor ons voor herhaling vatbaar.
Hierbij een link voor kleine selctie van onze foto's,

http://www.mijnalbum.nl/Album=TIA87U6U

groetjes
Lieke
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Wat een sfeer en gezelligheid op dat sinterklaasfeest zeg!
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Heel leuk en de foto's zijn ook leuk om te bekijken alleen moet ik eerlijk bekennen, geef ons toch maar CP! ;)
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Mooi dat je het zo leuk hebt gehad Lieke!
En leuke foto's van het Sinterklaasfeest.

@ Maria, op Marveld heb je inderdaad geen CP gevoel, maar het is er wel ánders heel leuk en sfeervol, vond ik, toen wij er een paar jaar geleden een weekendje waren :)
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Het is zeker geen cp, maar het kan zich best meten met een 4 vogelpark ( zoals bv heilbachsee of straks sunparks).
Maar voor ons zeker na ons avontuur met Landal dit jaar wat niet goed bevallen was, was dit een verademing.

groetjes
Lieke
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

ja en vanaf 19 december is de ijsbaan er ook weer

IJspret op Marveld Recreatie
GROENLO – Op Marveld Recreatie kan vanaf vrijdag 19 december tot zondag 1 maart 2009 weer volop in de openlucht worden geschaatst. De ijsbaan wordt geplaatst in het hart van het Recreatie Centrum, op het centrale plein. De ijsvloer die wordt aangelegd is in totaal 360 m2 groot. De baan heeft de afmetingen van 12 meter breed en 30 meter lang.

Dagelijks kunnen de mensen die op Marveld Recreatie verblijven van het ijs genieten, maar ook belangstellenden uit de omgeving zijn welkom. Toegang tot de ijsbaan inclusief schaatsen € 3,50 per persoon. De ijsbaan is dagelijks open van ’s morgens 10.00 uur tot ’s avonds 23.00 uur.

groetjes uit Groenlo  ;D
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Leuke review!
Lijkt mij echt een sfeervol park, ik zit er nog zwaar over na te denken, maar ik zou hier best een bezoekje aan willen brengen. De prijs, het park en de omgeving spreken me echt erg aan!

Ik vind dat die DUO's ook erg goed uitzien, ik had verwacht dat alleen die Welness bungalows van buiten zo uitzagen, maar de duo's dus ook! Toch luxe voor een zéér goede prijs!

Hebben jullie misschien gebruik gemaakt van het arrangement waarbij je meerdere avonden kan gaan uiteten?
Laatst gewijzigd door cp rick op 07 dec 2008, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Let's get closer!
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Ik persoonlijk mis toch de sfeer.
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Je hebt ergens gelijk. Geen enkel park kan misschien de sfeer krijgen van Centerparcs. Maar iedere bungalowpark heeft iets! En ik vind dat achterhoekse stijl hier wel mooi toegepast. Het "andere" aan dit park is het geen wat mij aanspreekt. Geen market-dome, Geen Aqua Mondo maar een leuke binnenplaats, leuke bungalows en een suptropisch zwembad!
Let's get closer!
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

een deel is maar subtropisch hoor de rest is gewoon een zwembad
waarvan een wedstrijdbad en een peuterbad .
het subtropisch gedeelte is het oude de rest is nieuw .
dit omdat het gewone zwembad in Groenlo gesloopt moest worden .
geen golf of andere dingen, wel twee glijbanen .
je kan niet andere parken vergelijken met cp .
Centerparcs is gewoon Centerparcs  Dat is een formule die hun hanteren en niemand anders  .
Maar als je eens wat anders wil en vooral goed koper is dit een heel leuk park .
Ik vindt als je te veel gaat vergelijke vindt je nooit wat anders wat ook leuk is .
Marveld groeit enorm  en zit behoorlijk in de lift  cp is ook ooit klein begonnen .
Groetjes garf 
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Nee, we hebben geen uit eten arrangement genomen, maar wel naar de prijzen gekeken, kregen nm bij het inchecken ook de menukaarten van de verschillende restaurants.
Het grill restaurant ( bbq restaurant) is incl voorgerecht, onbeperkt vlees en groenten en nagerecht 18,95 voor volwassen en de kinderprijs is afhankelijk van de lengte van het kind. Bij het pannekoekenrestaurant is de duurste pannekoek rond de 7 euro, bij de snackbar zijn de prijzen ook redelijk. Ik had voor 8 personen patat en frikandellen en moest 18 euro afrekenen. Ook was er een a la carte restaurant en daar zag ik al prijzen voor een hoofdgerecht van rond de 15 euro. Ook de drankjes zijn betaalbaar, kop koffie voor 1,50. Een rondje voor 8 personen ( bier, koffie, fris) kwam op 11 euro!

Heel betaalbaar dus.
Volgens mij staan de prijzen ook op de site van marveld.

groetjes
Lieke
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij hebben eens gekeken voor Marveld, een midweek in de meivakantie volgend jaar maar dat is veel duuder dan CP PZ omdat ik daar ook vroegboekkorting krijg. Ik hoor hier dat marveld goedkoper is maar dat geld dan niet in de schoolvakanties.
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

maria schreef: Wij hebben eens gekeken voor Marveld, een midweek in de meivakantie volgend jaar maar dat is veel duuder dan CP PZ omdat ik daar ook vroegboekkorting krijg. Ik hoor hier dat marveld goedkoper is maar dat geld dan niet in de schoolvakanties.
Dit klopt niet. Marveld is goedkoper dan CP PZ. De midweek kost namelijk bij PZ €479 ( in een economy bungalow) . Dezelfde midweek kost bij Marveld €312 ( in een duo 4, die meer luxe bied dan de economy op CP PZ!)

Wel kan het zijn dat je de 2de week van de meivakantie bedoelt. Deze is bij CP aan de naseizoens prijs ( vraag me niet waarom??) en bij Marveld aan de "schoolvakanties" prijs. CP PZ kost dan €319 en Marveld €312. Bij cp krijg je dan over dat bedrag €16 euro vroegboekkorting. Maar er komen meer extra kosten bij! Uiteindelijk is Marveld in de eerste week van de meivakantie stukke goedkoper dan CP . De tweede week hangen ze ongeveer rond dezelfde prijs beide. Maar ik denk dat kwa park PZ meer bied, maar kwa bungalow Marveld!

Het is maar wat je kiest, maar ik denk dat marveld altijd goedkoper zal blijven dan Centerparcs. Het is ook een leuk altarnatief voor CP.  "eens iets anders". Port Zélande is namelijk ook het goedkopste Centerparcs park maar bied vooral bij de economy niet veel comfort! Het zijn leuke, redelijk grote bungalows. Maar luxe? Nee dat zijn ze weer net niet ;)
Let's get closer!
Thomas
All-in
All-in

Bericht door Thomas »

Edit: *Correctie...*
Laatst gewijzigd door Thomas op 08 dec 2008, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Online helemaal vanuit Elburg...
www.eurovision.tv
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Thomas schreef: dat je zegt dat economy op PZ weinig biedt, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb in een 6p economy en in een 6p de luxe gezeten op PZ, nu is de de luxe gewoon een economy met vaatwasser, sauna en opgemaakte beddenservice. Maar zeker vergeleken bij de andere parken zijn de economy-cottages op PZ vele malen groter, dit komt vooral ook door de bovenverdieping denk ik hoor.
Dat heb ik ja ook gezegt dat ze groter waren :D "Redlijk grote bungalows" dus groter dan van CP gewend! ;)
Let's get closer!
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Even nog ietd over de prijzen, bij marveld zit het bedlinnen erbij inbegrepen, zijn de reserveringskosten en/of voorkeurskosten maar 8,50 euro!
Wij waren vorig jaar voor een midweek in de meivakantie in de vossemeren rond de 600 euro kwijt. Nu ben ik in die zelfde periode voor een week in een duo 4 ( inderdaad groter, luxer dan een economy) 482 euro kwijt.

groetjes
Lieke

p.s het is inderdaad geen cp, maar eens iets anders kan ook leuk zijn! En de omgeving kennen we nog niet zo goed en daar is heel wat te beleven. Lag in de bungalow ook een hele toeristische map met van alles uit de omgeving.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Ik respecteer jullie mening en leuk dat jullie ook eens iets anders proberen maar wij houden het toch op CP of soms ook Landal. ;)
angel2004
All-in
All-in

Bericht door angel2004 »

leuke foto's krijg meteen weer zin om te gaan

wij zijn in het na seizoen geweest en dan is het echt goedkoper als je gaat is het wl5 huisje echt een aanrader die heeft alle luxe 6pers whirlpool sauna 2 toiletten 2 douches vaatwasser

wij wilde de week van oud en nieuw gaan maar helaas was alles vol dus nu naar landal de vlegge daar is echt helemaal niks te doen dus lekker rustig, ook wel eens lekker wel een ligbad sauna en zonnebank dus wij vermaken ons wel
Plaats reactie