Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Discussie topic - Overige Bungalowparken

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
dani

Re: Discussie topic - Overige Bungalowparken

Bericht door dani »

Drie ketens is wel erg weinig .
Flashy
All-in
All-in

Bericht door Flashy »

RCN ofzo is er ook nog he, maar daar ben ik helemaal niet bekend mee.
Elisa

Bericht door Elisa »

De parken van RCN hebben naar mijn weten ook veel campingplaatsen, het bungalowgedeelte is er volgens mij aanzienlijk kleiner.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

En je houdt dan natuurlijk nog een paar onafhankelijke bungalowparken over (denk aan Marveld recreatie).

Ik ben erg benieuwd of dit doorgaat!
markske912
All-in
All-in

Bericht door markske912 »

Als hogenboom akkoord zal gaan. Hebben de parken die onder hogenboom vallen zelf dan niks meer te zeggen? Van bijvoorbeeld wij willen niet naar roompot? Het kan dan natuurlijk ook zo zijn dat landal of een andere keten dan sommigge parken krijgt of koopt. Ook moet je bij hogenboom letten op de parken met het 100% logo, staat deze er niet bij is het park niet helemaal van hun. Wat doen ze hier dan mee? Ook naar Roompot? Op de site van Hogenboom staan ook al de parken die hun in 2010 "zouden" hebben. Als hogenboom akkoord zal gaan denk ik dat de overdracht pas na 2010 is. Hogenboom heeft namenlijk de brochure van 2010 al klaar liggen.
Hmn

Bericht door Hmn »

De strategie van Roompot is heel anders dan die van andere ketens. Roompot moet je zien als de masterbrand. De ketens die onder Roompot vallen, houden gewoon hun eigen namen en ik geloof ook dat zij hun eigen beheer houden.

Zal niet zo'n probleem gaan worden, hoor.
Elisa

Bericht door Elisa »

Volgens mij gaat het al zo. Als je op Roompot.nl kijkt, heb je verschillende andere ketens die allemaal via roompot te boeken zijn. Ik vraag me inderdaad af wat er dan daadwerkelijk verandert.
Ck

Bericht door Ck »

Roompot heeft Hogenboom overgenomen
Roompot Vakanties uit Kamperland neemt verhuurbemiddelaar Hogenboom Vakantieparken over. Daarmee breidt Roompot het aanbod van vakantieparken uit met meer dan zestig in onder meer Nederland, Duitsland en Frankrijk. Hogenboom blijft onder eigen naam opereren vanuit Uithoorn.

Roompot voorziet dat de omzet volgend jaar, mede door de deal met Hogenboom, met ruim 50 miljoen euro stijgt. De Roompot is de op twee na grootste Nederlandse vakantieaanbieder, na Center Parcs en Landal GreenParks.
markske912
All-in
All-in

inderdaad, ik heb het net ook gelezen. Roompot zal met hogenboom niet meteen de grootste aanbieder qua bungalows worden in nederland. Hogenboom heeft vooral veel kampeerplekken en chalets. En hogenboom heeft niet altijd zo`n grote parken.

Vragen:
-Weet er iemand of dat alle parken over gaan, of dat sommige niet mee gaan?
-En wanneer de parken bij roompot zullen verschijnen?
Merciless
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Merciless »

Jah klopt inderdaad.
De parken blijven verder opereren onder de naam Hoogenboom
Niet alle parken gaan mee aangezien vele onder management contract staan..
Dit is waarschijnlijk toch een doodsteek voor Sunparks als ze slim waren hadden zij deze slag geslagen..
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Merciless schreef: Jah klopt inderdaad.
De parken blijven verder opereren onder de naam Hoogenboom
Niet alle parken gaan mee aangezien vele onder management contract staan..
Dit is waarschijnlijk toch een doodsteek voor Sunparks als ze slim waren hadden zij deze slag geslagen..
Als ik lees dat Hoogenboom vooral kampeerplaatsen en chalets heeft mist Sunparks hier helemaal niets aan.
Elisa

Bericht door Elisa »

Hier mist SP inderdaad niets aan. Het is een heel andere vorm  van recreeren met een heel andere doelgroep.
markske912
All-in
All-in

oké, wie weet dan welke parken niet onder management contract staan? En gaan deze wel of niet mee? Orveltermarke uit de brochure van hogenboom komt in de verhuur bij landal.
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door centerparcs »

hoe zou  de lommerbergen, het vennenbos en de berkenhorst er uit hebben gezien als het nog centerparcs was?????

(Ik heb de titel verduidelijkt hij was ook te lang waardoor die niet helemaal zichtbaar was NGS92)
Laatst gewijzigd door centerparcs op 02 mar 2010, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ondek het vernieuwde "Center Parcs & Zo" op www.cpenzo.tk
Center Parcs & Zo Veel Meer!
Anita

Bericht door Anita »

tja, is dat niet een beetje koffiedik kijken????????? vind ik wel een beetje veel speculeren hoor :-\
Mark!
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Mark! »

O dit vind ik een leuke vraag! Ik denk zowel voor Lommerbergen en Vennenbos, dat het er leuk uit ziet.

Center Parcs: De Lommerbergen

Met de puntkappers in de Cp kleuren, met het nieuwe interieur erin. Ik denk dat CP na de brand een mooie nieuwe Market dome had gebouwd met een mooie Aqua Mundo. Daarvoor denk ik dat er een aantal bungalows gesloopt hadden moeten wordten T.B.V. van het centrum. Of een mogelijkheid is, dat het meer gesloten had geworden om dat de dome en de AMdaarop  heb kunnen uitbreiden. Ook denk ik dat er een sporthal en baluba had gekomen. een uitbreiding het bos in en later nieuwbouw met Edens.

Center Parcs: Het Vennenbos

Ook deze bungalows of dan Cottages, hadden in de Cp kleuren worden veranderd. De plaza hadden ze vast uitgebreid en eerder al gethematiseerd. De AM had een grondige verbouwingondergaan waarbij, nog meer nieuwe CP details hadden worden toegevoegd. Mogelijk hadden ze de overkapping van het bad ook grondig aangepakt. voor meer licht en groen. Ook dit park had uitgebreid geworden met de bekende stijlen van nu. Ook had er een baluba gekomen.

Center Parcs: De Berkenhorst

Center Parcs had alles op alles gezet om er een dome, AM en veeeel meer bungalows te mogen bouwen. Dit had een echte familiepark geworden op de veluwe, met ruime bungalows en een baluba, sporthal veel restaurants en meer.

Center Parcs: Aqua Mundo Tropicana

Leuk detail zou zijn dat ook Tropicana er heel anders had uitgezien. Center Parcs had veel meer aandacht aan het bad geschonken en er een ware toeristische plek van gemaakt. Zoals toen gepland hadden er in meer steden een Tropicana gekomen. Misschien sommige wel met een bijbehorende Hotel en Nature & Spa. Iedere Tropicana had mogelijk onder de naam Aqua Mundo Tropicana verder gegaan met ieder bad een andere thema. Mogelijk zelfs met een sporthal en Baluba voor de kleinsten. De nieuwste generatie Tropicana's hadden zelfs als hele comlexen eruit gezien, met restaurants, tropische domes en winkels.
Laatst gewijzigd door Mark! op 08 jan 2010, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
C.C.
Huub
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Huub »

Zijn er mensen die ervaring hebben met ander vakantie aanbieders zoals:
- Molecaten vakantieparken (13 parken in nederland))
- RCN (Recreatiecentra nederland ) (17 parken in nederland en Frankrijk)
- Libema parken.
Bij RCN zag ik op de site leuke aanbiedingen:
Kies voor een 3 weekse vakantie bij RCN in de periode van 8 tot 29 juli en ontvang uw eerste vakantieweek GRATIS. Bovendien krijgt u een Apple iPod touch 8 GB t.w.v. € 179,- GRATIS.

Ben benieuwd naar eventuele ervaringen.
Elisa

Bericht door Elisa »

Libama, is dat waar Besthmerenberg enzo onder valt? Zoja, goed ervaring. RCN ook goed ervaring, Molecaten ken ik niet.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Libéma is onder andere eigenaar van de Beekse Bergen, naast de dierentuin is een vakantiepark gevestigd.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 07 jan 2011, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Ik ben ook nog nooit in één van de parken van bovengenoemde ketens geweest.
Ik ben nogal trouw aan Centerparcs en Landal  :D
Elisa

Bericht door Elisa »

Daar heb ik wel hele goede verhalen over gehoord, staat ook nog op ons lijstje.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Misschien wel leuk om te zien: men heeft bungalows in safaristijl:

Afbeelding
cjb

Bericht door cjb »

Bericht verwijderd op verzoek van eigenaar
Limburgsemeid
All-in
All-in

Bericht door Limburgsemeid »

Op een park van molencaten zijn wij 5 jaar geleden geweest.
Wij hebben daar toen een standplaats voor de caravan gehad.
Hoe de bungalows zijn van binnen uit zien geen idee.
Maar ik vind wel dat je het moet vergelijke als op een camping meer niet.
Laatst gewijzigd door Limburgsemeid op 08 jan 2011, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Yessss Vakantie!!!!
Cecil
All-in
All-in

Bericht door Cecil »

Nee, wij hebben geen ervaring met de bovengenoemde ketens.

Wij zijn ook meer trouwe Landal en CP bezoekers. Oh ja, we zijn 1x naar een Hogenboom park geweest, maar dat was ontzettend saai. Dus ik hou het maar op Landal of CP.

RCN zijn toch campings? Ik woon in Friesland en op ongeveer 20 km afstand van mijn woondplaats is een RCN camping. Ben er ooit 1x geweest bij vrienden, die daar op de camping stonden.
max

Bericht door max »

ik las van de week, in een mailtje dat de inversteerders van roompotparken, het park willen verkopen, meer weet ik ook niet, maar bij deze
Meiss

Bericht door Meiss »

kun je het mailtje hier dan eens plaatsen?
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

ja ben benieuwd
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

Ik ook ;D
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

[quote="max"]
ik las van de week, in een mailtje dat de inversteerders van roompotparken, het park willen verkopen, meer weet ik ook niet, maar bij deze
[/quote]

Welk park ??? ;)
Plaats reactie