Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

[Roompot] Weerterbergen

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
ehkhmve
All-in
All-in

Re: [Roompot] Weerterbergen

Bericht door ehkhmve »

ja wel, die was ik even vergeten.

En ik ben het wel eens dat met de overname cp de weerterbergen niet heeft genomen bijv wel loohorst.
In het loohorst cp dus blijk en terecht dat er meer mogelijkheden mee zijn.
Ze laten niet voor niets een snowdome etc.
Belg
All-in
All-in

Bericht door Belg »

Ten eerst heeft Centerparcs nooit iets overgenomen en ten tweede is Weerterbergen nooit van Gran Dorado geweest.
De groeten uit Belgie
Marcel

Bericht door Marcel »

Belg, het zou misschien het overwegen waard zijn om je teksten eens wat smeuïger en vriendelijker op te stellen. Sorry hoor, no offense, ik weet niet of het aan mij ligt maar het is niet de eerste keer dat ik me eraan stoor. Ik bedoel het als opbouwende kritiek!
Laatst gewijzigd door Marcel op 07 jan 2007, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Belg
All-in
All-in

Bericht door Belg »

Nou ja als dat zo overkomt dan is dat jammer. Maar soms worden er dingen beweerd die helemaal niet kunnen of totaal niet waar zijn en daar reageer ik dan wel eens op.
De groeten uit Belgie
ehkhmve
All-in
All-in

Bericht door ehkhmve »

Marcel ik ben het met jouw eens.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Belg schreef: ten tweede is Weerterbergen nooit van Gran Dorado geweest.
Volgens mij was Weerterbergen wel van Gran Dorado. Ze hadden namelijk Clown Billy rondlopen en ze zullen geen entertainment van een ander bedrijf kopiëren. :D
Deze liep namelijk ook rond op Heilbachsee, wat van Gran Dorado was. Nu is dat nog te zien aan Billy's Burger, te zien op Park Heilbachsee, Park Hochsauerland en misschien nog wel meer parken die nu van CP zijn. :)
ehkhmve
All-in
All-in

Bericht door ehkhmve »

Je heb gelijk jeroen, want ik weet 99 % zeker dat weerterbergen van grandorado was.
Belg
All-in
All-in

Bericht door Belg »

Ja Jeroen je hebt gelijk ik ben mis.
Ik ben er zelf nog geweest Gran Dorado Weerterbergen in 1988.
De groeten uit Belgie
rph1979
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door rph1979 »

als de belg had geschreven dat center niet gran dorado heeft overgenomen, maar dat center parcs is over genomen door gran dorado dan had hij gelijk gehad.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

rph1979 schreef: als de belg had geschreven dat center niet gran dorado heeft overgenomen, maar dat center parcs is over genomen door gran dorado dan had hij gelijk gehad.
Maar Weerterbergen is wel van Gran Dorado geweest ;) en daar ging de discussie volgens mij over.
rph1979
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door rph1979 »

daar heb je gelijk in, maar ik lees veel topics en heb het gevoel daarbij dat bij velen het idee leeft dat center parcs gran dorado heeft over genomen terwijl dit niet zo is.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Dat is inderdaad met die overname raar gedaan, door het anders te maken dan het eigenlijk is, maar ik ben blij dat Center Parcs niet hetzelfde niveau kreeg als Gran Dorado :P, hoewel het door Gran Dorado dan is overgenomen.
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Ik vind dat Weerterbergen na overname van RP-Holidays  het er niet beter op is geworden. De parken van Roompot in zeeland ik heb altijd zeer goed gevonden. De weerterbergen is echt zo'n last-minute park geworden(vooral type WF), Samen met Roompot Beach Resort (Type NT). Al vind ik dat Weerterbergen door Overname geen slecht park is, maar het is er ook niet beter op geworden!. De nieuwe bungalows van 10, 14, 18 en 24 persoons nemen de sfeer hellemaal weg. Deze hebben een heel andere stijl dan de bungalows die gebouwd zijn voor de overname.

Kortom het park is niet slecht, maar of het er nu beter op is geworden?
Laatst gewijzigd door cp rick op 07 jan 2007, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Let's get closer!
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

24-persoons :o
Deze kunnen toch maar zelden worden verhuurd?
Ik neem aan dat niet iedere week een groep van zoveel mensen op vakantie gaat bij de Weerterbergen.
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Jeroen schreef: 24-persoons :o
Ik neem aan dat niet iedere week een groep van zoveel mensen op vakantie gaat bij de Weerterbergen.
Op weerterbergen staan er echter wel 3. Roompot staat erg bekend om zijn grote huizen. Op Roemrijk tot 22 personen, De banjaard tot 16 personen, Roompot Beach Resort tot 14 personen, Hof domburg tot 16 personen. Ferien Resort Cochem tot 14 personen,Cape Helius tot 14 personen,Katjeskelder tot 18 personen, de Weerterbergen tot 24 personen en binnenkort Marina Park Volendam tot 11 personen
Laatst gewijzigd door cp rick op 07 jan 2007, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Let's get closer!
EdB

Bericht door EdB »

Jeroen schreef: 24-persoons :o
Wellicht niet elke week, niet elke week is vakantie, maar in vakantieperioden zal het wel verhuurd worden. Het is een perfect onderkomen voor als je met je team van bijvoorbeeld voetbal op vakantie wil .. zit je met z'n allen in één huis.

Het is eigenlijk meer een soort van splitsing tussen de groepsaccommodaties en de vakantiebungalows denk ik.. het heeft wel enige luxe (wat je vaak bij groepsaccommodaties mist), en er kunnen vrij veel mensen in één zo'n ding.
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Wat vriendengroepen en teams graag doen is met elkaar op vakantie gaan, dan kun je naar een groepsacco, maar daar heb je geen restaurant, geen zwembad etc. Dan ga je sneller naar een bungalowpark.
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

rph1979 schreef: daar heb je gelijk in, maar ik lees veel topics en heb het gevoel daarbij dat bij velen het idee leeft dat center parcs gran dorado heeft over genomen terwijl dit niet zo is.
Die discussie hebben we al eens helemaal gehad (ik denk in topic: geschiedenis) en heb er dan zelfs de franse site van p&v bij geciteerd ;) . Dus ondertussen weten we wel hoe de vork aan de steel zit. Het was immers die andere uitspraak van Belg die ons dwars zat ;)
nac breda
All-in
All-in

Bericht door nac breda »

maar ff on-topic: zijn er mensen die van de aanbieding gebruik hebben gemaakt?
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

nac breda schreef: maar ff on-topic: zijn er mensen die van de aanbieding gebruik hebben gemaakt?
Ik niet in ieder geval. Ik zit met school. :(
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Jeroen schreef:
nac breda schreef: maar ff on-topic: zijn er mensen die van de aanbieding gebruik hebben gemaakt?
Ik niet in ieder geval. Ik zit met school. :(
Wij ook! :)
Let's get closer!
nac breda
All-in
All-in

Bericht door nac breda »

denk dat dit met voor veel mensen het probleem zal zijn: school/werk
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

CP-freak schreef: Als ik het goed begrijp, zal in de toekomst de eindschoonmaak ook niet meer inbegrepen zijn bij sunparks? amai, nog een reden te minder om naar sunparks te gaan. Ik vind het trouwens wel sneu om te lezen welk lot weerterbergen is ondergaan. Had dit overgenomen geweest door cp, dan was het nu waarschijnlijk één van de topparken...
Waar tover je dat van sunparks opeens vandaan?
Jeroen schreef: Dat is inderdaad met die overname raar gedaan, door het anders te maken dan het eigenlijk is, maar ik ben blij dat Center Parcs niet hetzelfde niveau kreeg als Gran Dorado :P, hoewel het door Gran Dorado dan is overgenomen.
De echte parken van grandorado was weinig mee mis, Heilbachsee en Hochsauerland waren er niet slecht aan toe.
Hochsauerland was destijds HET toppark van de grandorado group met grootste Gran Place e.d.

Enigste wat te merken was na de overname was een andere naam en een magnetron in de cottages. En dat opeens de naamkaartjes met de vlaggetjes verdwenen zodat je tegen elke medewerker maar in het duits moest gaan praten... Want er was maar een klein aantal mensen dat nederlands verstond, en die herkende je ook nergens meer aan.
Laatst gewijzigd door Nick op 07 jan 2007, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Nick schreef: Waar tover je dat van sunparks opeens vandaan?
Lees maar eens DIT TOPIC erop na ;)
Dennis
All-in
All-in

Bericht door Dennis »

Even terugkomen op de aanbiedingen die vaak bij Weerterbergen zijn. Volgens mij gooit Weerterbergen zijn eigen glazen in met dat Sinterklaas gedoe!Het is wel lekker dat je heel goedkoop op vakantie kan gaan,maar als je al geboekt hebt dan kan je daar niet vrolijk van worden! Wat je nu krijgt is dat de mensen die daar heen willen gewoon wachten tot er weer een aanbieding komt en dan pas op het laatste moment boeken! Zo is dat park nooit vol voor een bepaalde datum!Ik vergelijk de Weerterbergen met het Leger des heils..daar mag je ook gratis overnachten!!
Marcel

Bericht door Marcel »

Belg schreef: Nou ja als dat zo overkomt dan is dat jammer.
Het lijkt me niet dat dit de manier is waarop we hier met elkaar omgaan.
Maar soms worden er dingen beweerd die helemaal niet kunnen of totaal niet waar zijn en daar reageer ik dan wel eens op.
Dat zou je dus op een wat vriendelijkere manier kunnen doen, dat is wat ik je op een redelijke, respectvolle manier probeerde duidelijk te maken. Dat je reageert is uiteraard je goed recht, maar het gaat om de manier waarop je regelmatig je berichten opstelt, oftewel om de toonzetting. Die komt namelijk vaak nogal onvriendelijk over, en volgens mij is dat niet nodig.
Laatst gewijzigd door Marcel op 08 jan 2007, 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel

Bericht door Marcel »

Jeroen schreef: Nu is dat nog te zien aan Billy's Burger, te zien op Park Heilbachsee, Park Hochsauerland en misschien nog wel meer parken die nu van CP zijn. :)
Volgens mij is de Billy's Burger nog altijd aanwezig op alle oud-Gran Doradoparken. Op Loohorst in elk geval ook.
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Op weerterbergen is Billy er ook nog zag ik in de tour...
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Op Heilbachsee is billy burger er ook nog!
I have the best times of my life at Center Parcs.
cp rick
All-in
All-in

Bericht door cp rick »

Lieke schreef: Op Heilbachsee is billy burger er ook nog!
En op hochsauerland :)
Let's get closer!
Plaats reactie