Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Landgoed Ruwinkel

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
Plaats reactie
Reginald40

Landgoed Ruwinkel

Bericht door Reginald40 »

Iemand een ervaring met deze park Landgoed Ruwinkel? Deze park was vroeger van Gran Dorado en Landal geweest. Ik vind het leuk om eens een keer buiten Center Parcs/Landal om een zelfstandige vakantiepark te gaan boeken.
fred_33jr
All-in
All-in

Re: Landgoed Ruwinkel

Bericht door fred_33jr »

Het is een leuk park, genoeg te beleven maar vele malen rustiger dan de bekende CP-parken. Het zwembad is sober, beetje als Sandur. Maar het is er echt leuk en ik zou jezelf een keer verrassen en gewoon gaan.
De aandacht is veel persoonlijker.
Ing
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Ing »

In mei ga ik met de bewoners van mijn werk een week naar  dit park toe ( 10 persoons landhuis) ik wil wel foto's  maken voor je? Geef maar aan waarvan.
2xVennenbos,2xMeerdal,3xHeijderbos
geboekt; Limburgse Peel(april) ,Port Zelande(aug)
Reginald40

Bericht door Reginald40 »

[quote="Ing"]
In mei ga ik met de bewoners van mijn werk een week naar  dit park toe ( 10 persoons landhuis) ik wil wel foto's  maken voor je? Geef maar aan waarvan.
[/quote]

Je mag van alles foto's maken, zo krijg ik meer indruk van dit park hoe die ongeveer eruit ziet want reclames van hun site en Facebook staan er niet veel op.
Plaats reactie