Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Alles over Grandorado

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
Niels

Re: Alles over Grandorado

Bericht door Niels »

Vraagje over dat entertainment.
Wat voor kinderentertainment was er toen :D
Cp Lei
All-in
All-in

Bericht door Cp Lei »

Destijds was het optreden van Clown Billy een giga-succes ! Helaas is hij terug naar het circus....
Happycardverzamelaar!!
Smedts
All-in
All-in

Bericht door Smedts »

Heey...Heey...Billy Billy, heey, heey Billy, Billy, heeeeeyyyyyy!!

(leuk nr ken alleen de rest niet meer)(Lei jij? of Marcel?)

Maar dit is pas echte Nostalgie!! ;D

ps: je wilt me dit niet in real life hore zingen :P
Laatst gewijzigd door Smedts op 28 sep 2006, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
sta positief in het leven, en haal eruit wat erin zit!!
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Het klinkt me heeeeeel erg ver weg bekend in de oren...
EdB

Bericht door EdB »

Smedts schreef:
Jbroeders schreef: Apres skihut 1 tot en met 19 geloof ik.
kan goed, 13, 14 en 15 heb ik daarvan. Heb pas geleden Party Party feestmix 2006 gekocht, die is ook wel gaaf!!
Kheb ze allemaal hoor! Incl. de party party en feestmix en skibox top 100 etc! Egt lache!

Nu maar weer ontopic gaan denk ik zomaar.
Rob
All-in
All-in

Bericht door Rob »

Marcel schreef:
Een DJ kan plaatjes draaien, maar dat betekent nog niet dat iedereen die plaatjes kan draaien ook meteen een DJ is. Dat kan iedereen zoals Jeffrey ook al zei, maar DJ zijn houdt meer in dan alleen dat. Een goede DJ voelt aan wat het publiek wil, heeft contact met zijn/haar publiek (d.m.v. aan- en afkondigingen, wat flauwekul tussendoor én door aan te voelen wat het publiek wil horen) en speelt daarop in.
Ligt er een beetje aan waar je draait of je praatjes wel of niet moet houden. Als ik nog de deur uitga voor een DJ is dat meestal als de oud gediende Ben Liebrand in de buurt draaid. Die gebruikt geen micro en heeft dat ook absoluut niet nodig om de beentjes op de vloer te houden. Wat deze man neerzet is geweldig en in ieder geval ook wat anders dan gewoon maar wat plaatjes opzetten... Ieder zijn ding maar je kan niet zeggen dat als je geen praatje houd je geen goede DJ bent.
Powerwebgirl
All-in
All-in

Bericht door Powerwebgirl »

helmaal mee eens Rob! hoe minder onverstaanbare praatjes hoe beter en Ben Liebrand............ooooh zo goed!
Maar echt totaal off topic, ik zal het niet meer doen.
I´m in A State of Happiness!
Marcel

Bericht door Marcel »

Rob schreef:
Marcel schreef:
Een DJ kan plaatjes draaien, maar dat betekent nog niet dat iedereen die plaatjes kan draaien ook meteen een DJ is. Dat kan iedereen zoals Jeffrey ook al zei, maar DJ zijn houdt meer in dan alleen dat. Een goede DJ voelt aan wat het publiek wil, heeft contact met zijn/haar publiek (d.m.v. aan- en afkondigingen, wat flauwekul tussendoor én door aan te voelen wat het publiek wil horen) en speelt daarop in.
Ligt er een beetje aan waar je draait of je praatjes wel of niet moet houden. Als ik nog de deur uitga voor een DJ is dat meestal als de oud gediende Ben Liebrand in de buurt draaid. Die gebruikt geen micro en heeft dat ook absoluut niet nodig om de beentjes op de vloer te houden. Wat deze man neerzet is geweldig en in ieder geval ook wat anders dan gewoon maar wat plaatjes opzetten... 
Je hebt absoluut gelijk cp-freak. Wat ik bedoelde, is dat het gaat erom dat je als DJ, op wélke manier dan ook, contact legt en houdt met je publiek. DJ's als Ben Liebrand en ook de house- en club-DJ's mixen en zorgen dat de flow erin blijft, en leggen op díe manier contact met hun publiek.

Met plaatjes draaien bedoel ik gewoon het ene plaatje na het andere draaien zonder daar verder op wélke manier dan ook een toegevoegde waarde aan te geven.

Mensen als bijvoorbeeld Ben Liebrand geven zéker een toegevoegde waarde aan een avond, alleen op een totaal andere manier dan bijvoorbeeld ik. Maar daar had ik het niet over. Misschien had ik toe moeten voegen dat je als DJ dat contact kunt leggen door bijvoorbeeld aan- of afkondigingen of flauwekul tussendoor; nu ik mijn vorige bericht in dit topic nalees, valt me dat inderdaad op.

Begrijp je nu beter wat ik bedoelde?
Ieder zijn ding maar je kan niet zeggen dat als je geen praatje houd je geen goede DJ bent.

Het ligt er dus maar net aan of je dan iets anders hebt/doet waarmee je contact legt met je publiek!
Laatst gewijzigd door Marcel op 03 okt 2006, 05:47, 1 keer totaal gewijzigd.
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Marcel schreef:
Je hebt absoluut gelijk cp-freak.
Ik weet dat ik veel gelijk heb, maar deze keer was het waarschijnlijk niet aan ik bedoelt ;)
Een echt goede DJ is iemand die er feeling voor heeft. Als hij vindt dat er aankondigingen moeten zijn, moet hij dat maar doen, als hij dat niet vindt, moet ie het niet doen. Maar als hij er echt aanleg voor heeft, en weet wat er leeft bij het publiek, dan is het voor mij een goede DJ!
Marcel

Bericht door Marcel »

cp-freak schreef:
Marcel schreef:
Je hebt absoluut gelijk cp-freak.
Ik weet dat ik veel gelijk heb, maar deze keer was het waarschijnlijk niet aan ik bedoelt ;)
Een echt goede DJ is iemand die er feeling voor heeft. Als hij vindt dat er aankondigingen moeten zijn, moet hij dat maar doen, als hij dat niet vindt, moet ie het niet doen. Maar als hij er echt aanleg voor heeft, en weet wat er leeft bij het publiek, dan is het voor mij een goede DJ!
LOL het was voor Rob bedoeld idd, sorry! Ik ga er blijkbaar al automatisch vanuit dat als er een discussie ontstaat, jij de 'aanjager' bent cp-freak.  ;)

En met wat je zegt ben ik het voor de verandering eens een keer 300 procent ééns!! ;D
Marcel

Bericht door Marcel »

Powerwebgirl schreef: helmaal mee eens Rob! hoe minder onverstaanbare praatjes hoe beter
Dat ligt er maar net aan waar die DJ staat te draaien, of dat beter is of niet! De praatjes moeten natuurlijk verstaanbaar zijn, dat zeker, maar een DJ-night in het Market Café zonder praatjes tussendoor bijvoorbeeld, of een DJ op een bruiloft die zijn mond niet open doet, is bijna per definitie gedoemd te mislukken (en ik spreek uit ervaring en eigen waarneming). In discotheken en het après-ski circuit bijvoorbeeld, is dat natuurlijk weer een héél ander verhaal, daar ben ik het met je eens dat een DJ niet teveel moet lullen tussendoor.

Overigens vind ik de Grandmixen van meneer Liebrand (die jaarmixen die hij in de jaren '80 aan het eind van elk jaar maakte) nog steeds fenomenaal!
Marcel

Bericht door Marcel »

Smedts schreef: Heey...Heey...Billy Billy, heey, heey Billy, Billy, heeeeeyyyyyy!!

(leuk nr ken alleen de rest niet meer)(Lei jij? of Marcel?)

Maar dit is pas echte Nostalgie!! ;D

ps: je wilt me dit niet in real life hore zingen :P
Whahaaaa jaaa! ;D ;D

Kan jij jij springen met je handen op je hoofd! Ja dat kan ik, ja dat kan ik!
Kan jij springen met je handen in je zij? Ja dat kan ik, ja dat kan ik wel!

Heey heey Billy Billy heeey!

Kan jij springen met je tenen in je oor? Nee dat kan ik, nee dat kan ik niet!
Kan jij springen met je handen op je knieeën? Ja dat kan ik, ja dat kan ik wel!

Enz.!

Jaaaaa die ken ik nog wel!

De Billy CD was overigens geproduceerd door Joop Baggen, die ook dingen voor Kinderen voor Kinderen heeft gedaan.
Smedts
All-in
All-in

Bericht door Smedts »

A ja, nu weet ik het weeer!!!

elke zaterdag middag tijdens het werk was het weer feest op het podium, wat tot diep in de winkel te horen was....dat mis ik toch wel een beetje!!

Nostalgie!! :D
Marcel

Bericht door Marcel »

Kijk maar eens in je mailbox dan! ;D
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Die tekst komt me zooo bekend voor...
garf
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door garf »

heeeey heeeey wicky heey wicky heey

wicky de viking
een tekenfilm serie uit de jaren 80

greets garf
Marcel

Bericht door Marcel »

'Hee hee Billy' heeft een héél andere melodie dan het Wickie de Viking-lied. Overigens keek ik daar wel altijd naar toen ik klein was! Jeugdsentiment hoor, Wickie de Viking!

En Nick: dat die tekst jou bekend voorkomt, da's natuurlijk niet zo gek! Je bent toch op Weerterbergen geweest toen je klein was?!
Laatst gewijzigd door Marcel op 07 okt 2006, 07:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Smedts
All-in
All-in

Bericht door Smedts »

Marcel schreef: Kijk maar eens in je mailbox dan! ;D
Haha, danjewel Marcel!!!

Dit brengt de herrineringen weer naar boven jah, leuk man!!

...het is altijd vakantie, bij Grandorado.....!!! ;D :P
Marcel

Bericht door Marcel »

Smedts schreef: ...het is altijd vakantie, bij Grandorado.....!!! ;D :P
Moet je die ook nog hebben? Ik heb de hele CD in m'n computer staan, dus laat het maar weten!:)
Marcel

Bericht door Marcel »

Moet je die ook nog hebben Jeroen? Of andere Billy-liedjes? Ik heb de hele CD in m'n computer staan, dus laat het maar weten!

(Hopelijk mag dit op het forum vermeld worden? Gran Dorado en Billy bestaan niet meer, en de CD is nergens meer te koop, dus moet volgens mij geen probleem zijn? Indien wel, dan hoor ik dat graag van één van de crewleden, dan zal ik dit bericht uiteraard verwijderen!)
Laatst gewijzigd door Marcel op 10 okt 2006, 03:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Sterker nog, we zouden het zelf ook graag als archief hebben :)
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Het komt mij helemaal niet bekend voor, ik ben echter ook nooit op een gran dorado park geweest. Bestaan er eigenlijk ook oude liedjes van center parcs op cd? Zoals het winderwonderland lied, of nog oudere tunes, bvb. van de voormalige cp-tv zender?
ehkhmve
All-in
All-in

Bericht door ehkhmve »

cp-freak schreef: Het komt mij helemaal niet bekend voor, ik ben echter ook nooit op een gran dorado park geweest. Bestaan er eigenlijk ook oude liedjes van center parcs op cd? Zoals het winderwonderland lied, of nog oudere tunes, bvb. van de voormalige cp-tv zender?
Er bestaan cd's van pepetv.
Ik heb namelijk 2 cd's van pepetv.

EN heb natuurlijk a state of hapiness maar dat lied ken iedereen.
cp-freak
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cp-freak »

Ik wist niet dat er 2 cd's bestonden van pépétévé! Die eerste, is dat dan met hits zoals:"koken met Orry" en dergelijke? Ik wist wel van het bestaan af van de huidige, maar ik wist niets van die eerste. Het moet dan wel een tijdje geleden zijn, want bij de 2e serie van pépétévé werd er niet gezongen, enkel verhaaltjes vertelt.
Cp Lei
All-in
All-in

Bericht door Cp Lei »

Wicky de viking was keivet jah..... Maar de ultieme held was toch echt He-Man !!!!
Happycardverzamelaar!!
Smedts
All-in
All-in

Bericht door Smedts »

Marcel schreef:
Moet je die ook nog hebben? Ik heb de hele CD in m'n computer staan, dus laat het maar weten!:)
Als je er nog een paar door wilt sturen...graag!! En dan vooral van die leuke liedjes die door Clown Billy werden gezongen, en bovenstaand natuurlijk ook :D
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Wellicht kan nick een upload op de server maken zodat we er eenmalig allemaal aan kunnen komen.
Rob
All-in
All-in

Bericht door Rob »

cp-freak schreef: Ik wist niet dat er 2 cd's bestonden van pépétévé! Die eerste, is dat dan met hits zoals:"koken met Orry" en dergelijke? Ik wist wel van het bestaan af van de huidige, maar ik wist niets van die eerste. Het moet dan wel een tijdje geleden zijn, want bij de 2e serie van pépétévé werd er niet gezongen, enkel verhaaltjes vertelt.
Ik heb er zelfs 3. En een zelfgemaakte met de liedjes van de afleveringen die je op het CP televisie kanaal ziet.
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Marcel, je kunt me even pm-en.
Marcel

Bericht door Marcel »

Jbroeders schreef: Wellicht kan nick een upload op de server maken zodat we er eenmalig allemaal aan kunnen komen.
Ik neem aan dat je het hier over de Billy-CD hebt en niet over de PéPéTéVé-CD's, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat die gekopieerd gaan worden! Die liggen nl. nog gewoon bij CP in de winkels.
Laatst gewijzigd door Marcel op 11 okt 2006, 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie