Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

[Roompot] Hambachtal

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
Plaats reactie
Lieke
All-in
All-in

[Roompot] Hambachtal

Bericht door Lieke »

Hierbij onze foto's van bungalow park Hambachtal in Oberhambach

Afbeelding
gedeelte zwembad

Afbeelding
Bij alle planten uitleg wat voor soort planten het zijn

Afbeelding
uitzicht vanuit ons appartement

Afbeelding
appartement complex

Afbeelding
centrumvoorziening

Afbeelding
gamehal

Afbeelding
buitenterras

Afbeelding
trampoline bij buitenterras

Het is een leuk park, in een mooie omgeving wat nog veel potentie heeft, kan hebben.
Laatst gewijzigd door Lieke op 17 jul 2018, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I have the best times of my life at Center Parcs.
fred_33jr
All-in
All-in

Re: [Roompot] Hambachtal

Bericht door fred_33jr »

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Ik werd echter niet vrolijk van de foto's, het zag er allemaal nogal '70-'80-er jaren uit.
Cecil
All-in
All-in

Bericht door Cecil »

[quote="fred_33jr"]
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Ik werd echter niet vrolijk van de foto's, het zag er allemaal nogal '70-'80-er jaren uit.
[/quote]

Dat waren mijn eerste gedachten ook toen ik de eerste paar foto's zag.
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Ja idd, dat ze dat nog verhuurd krijgen :D.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

Het ziet er idd. gedateerd uit maar de omgeving is prachtig. Een zwembad met een grote glijbaan is
vaak voor de kids genoeg. Zelf zou ik het niet boeken maar kan me wel voorstellen dat andere niet
zo nauw kijken naar de huisje/app. en denken als het maar schoon is.
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Het is inderdaad gedateerd, maar alles ziet er goed uit, niet versleten of zo en het huisje zelf was in goede staat. Maarja alle waar voor je geld, wij waren ongeveer 700 euro kwijt voor 12 dagen. En dit is geen park waar je hele dagen op verblijft, er is genoeg te beleven in de buurt en de omgeving is inderdaad erg mooi.

groetjes
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Dat klopt, alles waar voor je geld. Ik dacht dat bij Het Vennenbos en De Lommerbergen de tijd had stil gestaan tot een paar jaar geleden ;D, wist je dit van te voren of was het een verrassing? In ieder geval fijn dat alles wel goed onderhouden is!
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Lieke
All-in
All-in

Bericht door Lieke »

Ik had op google wel al afbeeldingen gezien van de huisjes, dus het verbaasde mij niet. Op zoover stonden wat verhalen dat het niet goed onderhouden was, maar daar heb ik niks van gemerkt, ook niet op het park zelf.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Leuke foto's! Inderdaad wel een eighties-look maar echt verkeerd ziet het er niet uit :)
jolanda66
All-in
All-in

Bericht door jolanda66 »

heeft er iemand ervaring met dit park? willen in september in weekje all inclusief doen
Laatst gewijzigd door jolanda66 op 10 feb 2019, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
2xMeerdal
6x de Eifel, 4x Loohorst, 2xVennenbos, 3x Hochsauerland ,1x Bispinger heide, 2xVossemeren, 1xErperheide, 1xLac 'd Ailette, 1xPort Zelande, 3xHuttenheugte, 2xHeiderbos 1xZandvoort, 2xKempervennen, 1x Eemhof, 1x Parc Sandur, 1x Les Ardennes,
evamieke2004
All-in
All-in

Bericht door evamieke2004 »

Ja hoor,
evamieke2004
All-in
All-in

Bericht door evamieke2004 »

Oeps mijn tekst was weg zo te zien.
Alles hangt af van wat je wil en verwacht jolanda. Wij hebben ook lang getwijfeld of we hambachtal wel zouden boeken in de krokusvakantie begin februari 2016. We hebben een 6p ha6b geboekt en kregen uiteindelijk 148. We hadden in oorsprong andere nummer gevraagd. Er was daar een technisch probleem waardoor we ander huisje kregen. En ons geld kregen we ook teruggestort samen met de waarborg. Werd netjes uitgelegd. Vond het mooie service. Heb met CP andere ervaring, zijn we 5 keer terug moeten gaan vooraleer het hoofd van de balie eindelijk eens ging kijken en ons vouchers gaf voor het bedrag van devoorkeursboeking. Het personeel isv vriendelijk, zowel in het restaurant als aan de receptie.
De huisjes zijn oud, de kranen zijn zo oud dat ze geribbeld aanvoelen. Heel raar. De keuken is minimaal ingericht. Maar als je all inclusive hebt, zoals wij, heb je geen keuken nodig tenzij voor koffie of thee en dat lukt prima.
Er is een vide en een openhaard. Toen wij er waren heeft het geregend en geregend en ook beetje gesneeuwd en het was steeds lekker warm in het huisje. Echt gezellig die openhaard. Boven heb je links een tweede slaapkamer, daarnaast een douche met wc en dan rechts een slaapkamer met 2 aparte bedden. Beneden is er nog een slaapkamer met 2 aparte beddén. Deze logt wel vlak aan de voordeur, die je niet met eensleutel op slot kan doen. Niet ideaal met kleine kindjes. Daarnaast ook tweede toilet. Matrassen zijn echt slecht maar is altijd wel zo in roompot, wij zijn al meerdere keren Weerterbergen geweest en badbentheim en een keertje cochem en nemen  steeds opblaasmatrasjes mee die we op de matras leggen.Bijna elk huisje heeft een steile trap die je afmoet om aan de ingang te geraken.
De all inclusive is echt lekker! Verse rauwe groenten, voldoende keuze, lekkere broodjes bij het ontbijt, lunch is beperkter warm buffet. Voor de prijs die wij betaalden voor 3 nl 300 euro voor een midweek, hadden wij het slechter kunnen treffen! Wij waren echt verbaasd in positieve zin.
Ga ook eens bowlen , is een keertje inbegrepen in de all inclusive.
Het zwembad is absoluut niet te vergelijken met cp, er is een glijbaan en eenstroomversnelling, en een bubbelbad. Voor ons was het voldoende, we waren er op ingesteld dat we andere dingen gingen doen, zoals gezelschapsspelletjes, puzzels, knutselen en vooral genieten van de openhaard gezien het pokkeweer.
Wij zijn overtuigd, en gaan nog eens terug en gaan dan ook genieten vande bossen, want je stapt van je huisje zo het bos in.
Een auto is wel een must want je ligt overal een eind vanaf.
De omgeving,: buiten seizoen is er niet veel open. Wij zijn naar zoo kaiserslautern geweest, waren er bijna alleen, is een mooie zoo. We zijn Idar oberstein gaan bezoeken, en een edelsteengrot. Vo,d dit niet bijzonder, vooral het koopgedeelte naderhand is niet echt mijn ding.
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

Mocht je nog meer info willen hebben dan kun je bij mij terecht. Wil je ook nog extra korting voor jouw vakantie, dan kan ik dat ook voor je regelen!
De mooiste bungalowparken in Europa
estja
All-in
All-in

Bericht door estja »

Hambachtal is momenteel gesloten vanwege algehele renovatie. En volgens mij was dat hard nodig!
Plaats reactie