Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Boekings- en bijkomende kosten

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
Menno.
All-in
All-in

Re: [Algemeen] Bijkomende kosten

Bericht door Menno. »

Dat is nog is een goede vooruitgang, maar is het dan niet zo dat ze dat op den duur via een andere weg er weer bij stoppen, in de huur prijs of iets dergelijks? :)
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Reserveringskosten voor Roompot omlaag.

Bericht door Saturnus »

[quote="Saturnus"]
Reserveringskosten voor boekingen via www.Easybungalows.nl voor Roompot zijn verlaagd naar € 11,25 voorheen € 22,50.
[/quote]
Voor de duidelijkheid, Roompot zelf hanteerd nog steeds € 22,50

Edit Menno: Citaat en bericht uit elkaar gehaald, bericht aangepast.
Laatst gewijzigd door Saturnus op 18 nov 2011, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
De mooiste bungalowparken in Europa
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

Wij gaan naar een Roompotpark en moeten verplicht een eindschoonmaak van 63 euro betalen omdat we een hond meehebben.
Dywe
All-in
All-in

Bericht door Dywe »

[quote="semulidoti"]
Wij gaan naar een Roompotpark en moeten verplicht een eindschoonmaak van 63 euro betalen omdat we een hond meehebben.
[/quote]

Dat weerhoud mij er dus van om bij Roompot te boeken. Ik vind sowieso dat het niet meer van deze tijd is om apart voor de schoonmaak te betalen. Dat moet er gewoon inzitten vind ik, hond of geen hond.
Ik vind het dus niet normaal, je bent zo 100 euro meer kwijt omdat je een hond hebt. Mij zien ze dus niet in een Roompot park.
armiva
All-in
All-in

Bericht door armiva »

Ja, je betaald al extra per nacht voor  de hond en ook nog extra voor  het schoonmaken.
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

En de service in een roompot is heel wat minder. We zijn hier toegekomen en moesten niet eens langs een receptie rijden. De toegangskaart voor ons huisje hadden we thuis toegestuurd gekregen. Alls er iets niet OK is in je huisje tijdens een weekend, dan is er niemand beschikbaar. Enkel in geval van nood, kan je via een noodnummer iemand opbellen. Morgen gaan we naar huis, maar we weten niet of we die magnetische kaart terug moeten indienen, of we langs de receptie moeten passeren of niet. We hebben hier geen enkele medewerker zien lopen. Het mankeert hier echt aan sociaal contact. Gelukkig hebben we via de Libelle promotie kunnen boeken. Ik zou nooit de volle prijs willen betalen voor wat je hier maar aangeboden krijgt.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

[quote="semulidoti"]
En de service in een roompot is heel wat minder. We zijn hier toegekomen en moesten niet eens langs een receptie rijden. De toegangskaart voor ons huisje hadden we thuis toegestuurd gekregen. Alls er iets niet OK is in je huisje tijdens een weekend, dan is er niemand beschikbaar. Enkel in geval van nood, kan je via een noodnummer iemand opbellen. Morgen gaan we naar huis, maar we weten niet of we die magnetische kaart terug moeten indienen, of we langs de receptie moeten passeren of niet. We hebben hier geen enkele medewerker zien lopen. Het mankeert hier echt aan sociaal contact. Gelukkig hebben we via de Libelle promotie kunnen boeken. Ik zou nooit de volle prijs willen betalen voor wat je hier maar aangeboden krijgt.
[/quote]

In de parken van roompot moet je laten weten aan de receptie dat je weg bent, magneetkaart mag je houden.
Dit even terzijde
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Ik kijk altijd als ik een roompot boek welke nummers voor huisdieren zijn en dan vink ik de hond uit,ik betaal geen 63 euro voor de hond,ik maak wel alles schoon voor we weggaan, en dat gaat goed,en we hoefde niet langs de receptie om te zeggen dat we naar huis gingen,kaartje konden we meenemen naar huis...
2021 Limburgse peel en de Eemhof.2019 Limburgse Peel en De Vossemeren..2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal-De Huttenheugte Meerda
Plaats reactie