Center Parcs Forum ➡ voor en door Center Parcs liefhebbers
De nieuwe aanbiedingen Kerst, Winter, Voorjaar, Krokus, Pasen, Meivakantie voor Nederland en België zijn er. Zie HIER

Zijn er parken vergelijkbaar met Center Parcs?

Topics voor al uw vragen,ervaringen,nieuws, beeld en discussies over overige parken.
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

Re: Zijn er parken vergelijkbaar met Centerparcs?

Bericht door centerparcs »

[quote="ngs92"]
Haha nee joh tis niks! Alleen wel jammer dat je niks met het huisje mag doen en max 6 weken per jaar mag inzitten en dan buiten het hoogseizoen :D
[/quote]

dat is inderdaad niks!!! echt weinig!! :(
dan koop je het en dan mag je nog geen eens het hele jaar in je huisje zitten ;D
Ondek het vernieuwde "Center Parcs & Zo" op www.cpenzo.tk
Center Parcs & Zo Veel Meer!
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

[quote="Jbroeders"]
Marveld Recreatie in Groenlo, wel een zwembad, maar aanzienlijk kleiner en je zal er dus nauwelijks voor betalen.
[/quote]

Marveld is ECHT een aanrader!

Vaak zijn de huisjes nog luxer dan bij CP ;) ;) ;) ;)
centerparcs
All-in
All-in
Contacteer:

Ze hebben ook een leuk bbq restaurant, met een bbq in de tafel ;D
geraldine

Bericht door geraldine »

[quote="centerparcs"]
Marveld is ECHT een aanrader!

Vaak zijn de huisjes nog luxer dan bij CP ;) ;) ;) ;)
[/quote]

Vooral de VWL 5 en de VWL8 met een 6 persoons bubbelbad.
dani

Bericht door dani »

aaah, daar heb ik volgens mij wel eens foto's van gezien.
Die zit op de benedenverdieping nietwaar? Volgens mij kun je zo de deur openzetten en naar buiten kijken.... ?
geraldine

Bericht door geraldine »

Dat kan bij de VWL 5 alleen (de deur open naar buiten),de VWL 8 is later omgebouwd van een 8 naar een 6 persoons.
Persoonlijk vind ik de VWL 5 even ruimer,hele ruime badkamer beneden met bubbelbad,inloopdouche en een ruime sauna.
Laatst gewijzigd door geraldine op 09 dec 2010, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
dani

Bericht door dani »

Ik heb ooit informatie aangevraagd van dit park omdat inderdaad dit type mij zo mooi leek maar die was nogal aardig aan de prijs helaas.
Wel hadden ze een ontzettend leuke informatiemap toegestuurd...
geraldine

Bericht door geraldine »

Ze zijn inderdaad aardig aan de prijs,maar ik hoef niet in de vakantieperiode en inmiddels 55+ en dan is het te doen.
dani

Bericht door dani »

Dat scheelt inderdaad behoorlijk :D lekker hoor ...
Muisje
All-in
All-in

Bericht door Muisje »

[quote="Bayanca"]
Kent iemand het park "De Berckt"?
Ik krijg hier net een aanbieding van en zo te zien hebben ze ook een groot zwembad met stroomversnelling ed...
In het kort:
- Subtropisch zwembad
- Kleuter- en peuterbad met kapitein Ed’s piratenschip
- Stroomversnelling ‘de Gekke slotgracht’
- Waterglijbaan ‘de Waterspugende Draak’
- Drakeneiland
- Recreatieve sauna
- Turks stoombad
- Snelbruiner
- Hotwhirlpool
- Relaxruimtes met voldoende lig- en zitstoelen
- Kinderboxen
- Diverse aankleedplateaus
- Kleedruimtes
- Douches
- Herberg ‘het Silveren Paerdt’
- de Uitkijkpost (bezoekersruimte).

Meer informatie op: www.zwemparadijsdeberckt.nl

[/quote]

Kom ik weer een oude topic omhoog halen  ;D maar aangezien je er nog niet echt antwoord op heb gehad:

Dat is indd een camping
Wij hebben ruim 10 jaar op deze camping gestaan , vroeger was het DE camping in deze regio , het was er altijd overlaaiend druk, we hadden zelf een stacaravan, ik moet zeggen VROEGER was het indd een leuk park naar NU,
ongeveer een 3 jaar geleden zijn wij er nog eens terug geweest, het is helemaal niks meer.
Veel afgebroken , het zwembad buiten bestaat niet meer ( vroeger een mierenhoop )
de speeltuin niks is meer zoals het was.
Ik zou er zeker niet heen gaan ( mits in het hoogseizoen , dat de kans wat groter is op drukte )
Want toen wij nog eens gingen kijken was het Juni en het was er echt uitgestorven  :-\ :-\ :-\
Wat betreft het zwembad, het is best klein hoor, nog kleiner als de lommerbergen ( ligt wel dicht bij elkaar in de buurt )
maar het heeft een zwembad, de stroomversnelling is hooguit 15 meter, de glijbaan is eigelyk ook niks, en de rest vd faciliteiten maken ze mooier dan het is.
Ik zou er in iedergeval nu geen geld meer aan spenderen.
Wij zijn tenslotte niet voor niets verkast. En aangezien ze de caravans bijna niet meer verhuurd krijgen zitten er nu poolse lui in die er wonen min of meer  >:(
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

Ook al een camping 'verziekt' door de oostappen groep.
Ik zag dat de camping 'Camping Zilverstrand' in de buurt van Sunparks Kempense Meren ook is overgenomen door de grote (stacaravan) camping groep.

Echt jammer dat al die campings verziekt worden.

Afbeelding

Het oostappen effect op een camping..
Laatst gewijzigd door Nick op 19 dec 2010, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
PascalR

Bericht door PascalR »

Wat jammer :(.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Kampf Zilverstrand ;D
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
Nick
All-in
All-in

Bericht door Nick »

En zo zien eigenlijk al die campings eruit, je denkt goh, tis een asielzoekerscentrum. Maar dat is het ook echt gewoon buiten het seizoen.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Jaa voor polen... Ik kan me toch niet voorstellen dat je hier een lekker vakantie gevoel van krijgt!
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
cp man
All-in
All-in

Bericht door cp man »

Ik kan er in Nederland nauwelijks iets over vinden, maar volgens mij komt Sudsee op de Luneburgerheide (omgeving Bispinger Heide) enigsinds in de buurt.
max

Bericht door max »

[quote="chan"]
Kom ik weer een oude topic omhoog halen  ;D maar aangezien je er nog niet echt antwoord op heb gehad:

Dat is indd een camping
Wij hebben ruim 10 jaar op deze camping gestaan , vroeger was het DE camping in deze regio , het was er altijd overlaaiend druk, we hadden zelf een stacaravan, ik moet zeggen VROEGER was het indd een leuk park naar NU,
ongeveer een 3 jaar geleden zijn wij er nog eens terug geweest, het is helemaal niks meer.
Veel afgebroken , het zwembad buiten bestaat niet meer ( vroeger een mierenhoop )
de speeltuin niks is meer zoals het was.
Ik zou er zeker niet heen gaan ( mits in het hoogseizoen , dat de kans wat groter is op drukte )
Want toen wij nog eens gingen kijken was het Juni en het was er echt uitgestorven  :-\ :-\ :-\
Wat betreft het zwembad, het is best klein hoor, nog kleiner als de lommerbergen ( ligt wel dicht bij elkaar in de buurt )
maar het heeft een zwembad, de stroomversnelling is hooguit 15 meter, de glijbaan is eigelyk ook niks, en de rest vd faciliteiten maken ze mooier dan het is.
Ik zou er in iedergeval nu geen geld meer aan spenderen.
Wij zijn tenslotte niet voor niets verkast. En aangezien ze de caravans bijna niet meer verhuurd krijgen zitten er nu poolse lui in die er wonen min of meer  >:(
[/quote]

idd een verschrikkelijk park, ik fiets er nog wel een langs, ik zou er nog niet eens dood gevonden willen worden, blegh!!!!!, vroegeruh was het een mooie camping, met een mooi binnenbad en niet te vergeten buitenbad, je had een wedstrijdbad, en springkoel, en een kasteelruine voor de kleintjes, met  allerlei spuitende stralen (fonteintjes) , helaas!! alles weg :'( alleen nog het aftandse zwembad van welleer....
Laatst gewijzigd door max op 21 jan 2011, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
max

Bericht door max »

[quote="Nick"]
Ook al een camping 'verziekt' door de oostappen groep.
Ik zag dat de camping 'Camping Zilverstrand' in de buurt van Sunparks Kempense Meren ook is overgenomen door de grote (stacaravan) camping groep.

Echt jammer dat al die campings verziekt worden.

Afbeelding

Het oostappen effect op een camping..
[/quote]

zo ziet het er inderdaad  ongeveer uit, maar dan met geen water
Muisje
All-in
All-in

Bericht door Muisje »

[quote="max"]

idd een verschrikkelijk park, ik fiets er nog wel een langs, ik zou er nog niet eens dood gevonden willen worden, blegh!!!!!, vroegeruh was het een mooie camping, met een mooi binnenbad en niet te vergeten buitenbad, je had een wedstrijdbad, en springkoel, en een kasteelruine voor de kleintjes, met  allerlei spuitende stralen (fonteintjes) , helaas!! alles weg :'( alleen nog het aftandse zwembad van welleer....
[/quote]

Ja echt zonde he !!!
Ik heb hele leuke en mooie herrinneringen aan deze camping.
Ook indd de kasteelruine met die fonteinen en sproeiers, en dat leuke tunneltje bij het kinderbad waar je met een ladder na boven kon klimmen hahahaha heb er zelf ook nog in gespeeld.
Ze hebben nu zelfs het circuit volstaan met caravans, BELACHELYK !! Vroeger huurde ik een skelter of ging rolschaatsen op het circuit als er geen evenementen waren. Ik ben laats eens erheen gereden en schrok wel hoor. Zou er nu echt niet meer terug willen , net een asielzoekerscentrum !!
Plaats reactie