Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Center Parcs] Cottages Park De Haan

Cottagefoto's van alle parken.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [CP] Cottages in Park De Haan

Bericht door mrs Marian »

4 pers. premium cottage nr 301 deel 3

Als je de trap op gaat naar de bovenverdieping ligt slaapkamer 2 aan de linkerkant van de overloop.
Deze slaapkamer heeft 2 - 1 pers. bedden in lits jumeaux opstelling staan. Er is op deze kamer een 2de tv.

Kom je de kamer binnen dan staat links in de hoek een kleine kledingkast met een kluisje.

Afbeelding

De kluis fijn voor waardevolle spullen in te leggen. De gebruiksaanwijzing staat aan de buitenkant van het deurtje.

Afbeelding

Afbeelding

Rechts in de kamer staat het baby bed. Op die plek kan het ook uitgeklapt staan. Maar ook recht tegenover het bed onder het schuine dak is genoeg ruimte.

Afbeelding

Het bed in Lits jumaeux opstelling. Aan beide zijde een nachtkastje en lampen met een extra leeslampje.

Afbeelding

Recht tegenover de deur van de slaapkamer zit een raam, hangt de 2de tv ,een spiegel, föhn en lampje.
De spiegel hangt daar niet praktisch. je moet een beetje gebukt staan wil je er goed in kunnen kijken.

Afbeelding

Ook hier is de tv een smart tv.

Afbeelding

Het uitzicht vanuit het raam. Je kijkt vanaf hier naar de grote zijtuin en je ziet het voetpad.

Afbeelding

Afbeelding

Het raam heeft een veiligheidssluiting.

Afbeelding

Details en het schuurtje.

De Stofzuiger staat onder de trap.

Afbeelding

Thermostaat.

Afbeelding

Kinderstoel.

Afbeelding

Het schuurtje bevind zich aan de achterkant waar het terras is. Je moet dus langs buiten om er te kunnen komen.

De bekende boodschappen trolley.

Afbeelding

De C.V. Ketel.

Afbeelding

Licht is er ook.

Afbeelding

De router voor internet in/bij de cottage.

Afbeelding

De bezem en dweilstok.

Afbeelding
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Heel mooi, ik ben aan het twijfelen voor volgende zomer. Nederland lijkt me geen optie, Covid zal dan nog niet weg zijn dus wil ik graag een Belgisch park. Mijn man is niet zo te vinden voor De Haan omdat dat amper een half uur rijden is voor ons (en het is ook waar we steeds heen gaan voor een dagje strand) maar ik ben wel benieuwd naar het park.
Zijn er ook cottages waar er een slaapkamer beneden is?

De opstelling van de bank is wel beter zoals jij het doet, de normale opstelling lijkt me heel onlogisch.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Hoi Joke, Ik begrijp je man een beetje. Maar je kan ook een hele andere beleving hebben als je op het park verblijft ook al is het dichtbij.

De 8 pers. comfort en premium heeft een slaapkamer beneden.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

ik vind zelf dat je al snel vergeet waar je eigenlijk bent, wanneer je op het park zit. En minder lang moeten rijden is niet altijd een nadeel. Ik wacht op de exclusieve aanbieding voor de zomervakantie, die komt normaal ergens in december, dus heb nog wel even om na te denken :-)
Plaats reactie