Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

Het twijfeltopic

Heb je hulp nodig bij het kiezen van een park? Vraag hier advies, zodat leden je kunnen helpen bij het maken van een keuze.
Klientje
All-in
All-in

Re: Het twijfeltopic

Bericht door Klientje »

Oh dankjewel Joke! Daar heb ik wel wat aan.  :)
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

JokeV schreef: Wij zaten een paar jaar geleden in de 308. Met vaatwas, houtkleurige keuken (dacht ik toch) en stoombad in de douche. Is inderdaad dicht bij het coolfactor terrein maar daar hadden wij eigenlijk weinig last van. Wij vonden het een aangename cottage, gezellig terras en er is een paadje dat langs de "pony experience" gaat waardoor je zo bij de kinderboerderij/Market Dome/Aqua Mundo bent.
Heb je toevallig ook foto's van deze cottage?
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Klientje schreef: Heb je toevallig ook foto's van deze cottage?
nee, jammer genoeg niet. Maar als je nog dingen wil weten, laat maar horen
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Klientje schreef: Heb je toevallig ook foto's van deze cottage?
Er zijn pas geleden toevallig een aantal foto's van 8 persoons comfort cottage nr.308 op Erperheide
geplaatst op een Facebookgroep.

Mocht je dat willen dan kan ik vragen aan de degene die de foto's in de groep heeft geplaatst of ik
deze op het forum mag zetten.
Laatst gewijzigd door Mariëtte op 16 mei 2019 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Oh zou je dat willen vragen?  :D Ik heb geen Facebook (meer)...
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi Klientje,

Ik heb inmiddels toestemming gekregen om de foto's op het forum te plaatsen.
Je vind de foto's hier.
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Mariëtte schreef: Hoi Klientje,

Ik heb inmiddels toestemming gekregen om de foto's op het forum te plaatsen.
Je vind de foto's hier.
Super, dankjewel!
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Zo leuk om eindelijk eens binnen te kunnen kijken in zo'n cottage. Wat me opvalt is dat er plavuizen liggen in  de woonkamer... Dat vind ik persoonlijk dan wel weer minder fijn. Ik vind laminaat/pvc altijd wat knusser aandoen. Het blijft dus een twijfelgeval. Heeft iemand -heel toevallig- ook foto's van cottage 848? Of weet iemand of daar ook plavuizen liggen?
oochiewallie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door oochiewallie »

Wij willen van de zomer (medio juli) met onze 4 kinderen van 6, 8, 8 en 11 jaar eens een CP in Frankrijk doen. Belangrijkste voor de kids is uiteraard het zwembad, maar (gezien de tijd van het jaar) zijn voor ons de outdooractiviteiten ook belangrijk. Op dit moment twijfelen we tussen Villages Nature Paris en Les Trois Forets, alhoewel dat ook de enigen zijn waar we nog naar gekeken hebben. Misschien zijn andere parken nog wel leuker? Wie kan ons iets aanraden?

P.S.: ik ben erg huiverig voor het lezen van vele reacties over "de franse slag", die je op alle Franse parken lijkt tegen te komen. Is dit echt zo erg?
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi oochiewallie,

Villages Nature en Les Trois Forêts zij beide aan te raden. Villages Nature Paris heeft als pluspunt dat het een
nieuw park is met een prachtige Aqua Lagoon en uiteraard met Disneyland Paris om de hoek. Een teamlid van
het forum heeft een bezoek gebracht aan dit park en heeft een uitgebreid verslag over Villages Nature Paris
gemaakt.

Ben je verder op zoek naar een park in Frankrijk of maakt het land niet uit?

Wat betreft de reacties over de Franse slag: Ga niet teveel af op recensies die je leest op Zoover en andere websites.
Mijn ervaring(en) met Le Lac d'Ailette (ook een Frans park) is niet anders dan met parken in andere landen. Mocht je
onverhoopt toch in een cottage terechtkomen die niet aan je verwachtingen voldoet, dan is het beste dat je dit gelijk
meld via WhatsApp of bij de receptie, dan kunnen ze gelijk actie ondernemen en met een oplossing komen.
yv
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door yv »

Goedenavond,

Wij willen deze zomervakantie weer naar CP in buitenland gaan en twijfelen heel erg tussen Allgau en Villages Nature. Iemand al ervaring met beide? We zijn met z’n 6en, waarvan 4 kinderen (2, 5, 12 en 15). Welk park is leuker voor de kids (Disneyland even niet meegerekend) en is de omgeving ook de moeite waard?
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi yv,

Ik ben net terug van Park Allgäu en ik ben zo super enthousiast over dit park, dat we nu
al weer aan het kijken zijn voor een volgend verblijf maar dan langer dan een midweek.
Er is zoveel te doen en te beleven en de omgeving is wonderschoon. Voor de kleintjes
is de Baluba erg leuk en voor de grotere kinderen is de Action Factory goed voor uren
vermaak.

De Aqua Mundo vind ik de mooiste van alle Center Parcs parken. Voor de twee
jongste kinderen zijn er 2 kinderbaden met sproeiertjes, glijbaantjes, zandbak en ook
het Water Playhouse, met 2 kiepende emmers is erg leuk. Ook leuk is het snorkelbad,
neem wel zelf duikbrilletjes mee want de duikbrilletjes en snorkels, die worden aangeboden,
zijn altijd op. Ook voor de twee oudste kinderen is deze Aqua Mundo een uitdaging, met
klimwand, spannende glijbanen, zelfs eentje (Aqua Rocket) waar je recht naar beneden wordt
gelanceerd (die heb ikzelf niet gedaan, dat vond ik echt te eng). En niet te vergeten de gave
wildwaterbaan, de langste van alle Center Parcs parken.

Aqua Rocket.
Afbeelding

Mijn review vind je hier

Ik heb geen ervaring met Villages Nature, maar wat ik lees en zie op foto's ziet het er daar prachtig
uit maar ik krijg er niet direct een Center Parcs gevoel bij, iets wat ik wel heb bij Park Allgäu.
yv
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door yv »

Bedankt Marriëtte!

Vrienden van ons zijn ook net terug uit Allgäu en waren ook zeer te spreken. Afgelopen dagen werd Allgäu ineens goedkoper en aangezien de oudste kinderen de Exclusive huizen toch wel erg interessant vonden hebben we een weekje Allgäu geboekt. Ik hou zelf toch wel erg van Frankrijk, maar dit aanbod konden we niet laten schieten. Voor 2100,- een 8 persoons Exclusive cottage (Villages Nature ruim 2600,- voor een comfort cottage in dezelfde week excl. toegang Disney). Nog een weekje en dan kunnen we er heerlijk van genieten!

Groeten, Yvonne
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Twijfel tussen de 6 pers. comfort 146 of de 5 pers. premium 179 op de Eemhof, de 1 heeft 2 toiletten en opgemaakte bedden plus extra tv en de ander is misschien volgend jaar gerenoveerd, tenminste ik heb paar data's bekeken en hij is tijdje uit boekingssysteem. Aangezien mijn ouders ook meegaan en op leeftijd zijn vind ik een douche ook fijn voor hun. Uitzicht is volgens mij allebei wel leuk en op water, gaat ook een hond mee en weet niet welke rustiger is voor hem. Heb gebeld met CP en ook via fb naar de Eemhof bericht gestuurd en aangegeven dat ik het niet zie zitten als we op het laatst omgeboekt worden naar andere zone op het park, via de telefoon netjes te woord gestaan en deze mevrouw gaf aan dat er in principe ruim van te voren contact gezocht word mocht je cottage uit boeking worden gehaald voor renovatie, volgens de Eemhof is er nog niks bekend waar en wanneer ze gaan starten met renoveren.
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

lientje schreef: Twijfel tussen de 6 pers. comfort 146 of de 5 pers. premium 179 op de Eemhof, de 1 heeft 2 toiletten en opgemaakte bedden plus extra tv en de ander is misschien volgend jaar gerenoveerd, tenminste ik heb paar data's bekeken en hij is tijdje uit boekingssysteem. Aangezien mijn ouders ook meegaan en op leeftijd zijn vind ik een douche ook fijn voor hun. Uitzicht is volgens mij allebei wel leuk en op water, gaat ook een hond mee en weet niet welke rustiger is voor hem. Heb gebeld met CP en ook via fb naar de Eemhof bericht gestuurd en aangegeven dat ik het niet zie zitten als we op het laatst omgeboekt worden naar andere zone op het park, via de telefoon netjes te woord gestaan en deze mevrouw gaf aan dat er in principe ruim van te voren contact gezocht word mocht je cottage uit boeking worden gehaald voor renovatie, volgens de Eemhof is er nog niks bekend waar en wanneer ze gaan starten met renoveren.
Ik zou kiezen voor 146, meer uitzicht en niet zo donker. 179 is in een vrij donker stuk en je kijkt naar bomen aan de overkant
Groeten Nicole
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Zou ook de 146 kiezen met uitzicht over het water. Je kijkt over het water naar het grill restaurant. De 146 is toch al gerenoveerd? Is nu 1 van de pilots voor de verkoop.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

cinderella schreef: Zou ook de 146 kiezen met uitzicht over het water. Je kijkt over het water naar het grill restaurant. De 146 is toch al gerenoveerd? Is nu 1 van de pilots voor de verkoop.
Ja daarom twijfel, zag dat hij in nov/dec paar weken niet te boeken is maar vanaf volgend jaar dacht februari staat hij er weer tussen, als ik de foto's van Mrs Bibi zie waarin de cottages toen leeg waren daar en later met de bedden erin hoop ik dat die volgend jaar klaar is, mijn zoon wil graag tv maar ons maakt het niet uit, en een mooie nieuwe vind ik ook erg fijn. Op Google earth is het niet goed te zien hoe de 179 ligt alleen best prive bij klein stukje water, vind het niet erg om tegen bomen aan te kijken maar moet niet zo zijn dat als de zon schijnt je nergens een zonnetje ziet, vinden het wel leuk als we veel vogels zien en eekhoorns.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

146 is al klaar. Heb hem zelf al ingericht en wel gezien
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

B767-300ER schreef: 146 is al klaar. Heb hem zelf al ingericht en wel gezien
Ok dank je wel, ik dacht dat ik hier ergens gelezen had dat de 148,149 en 150 helemaal klaar waren en de rest nog niet, vond het al vreemd want mrs bibi had in januari foto's gemaakt waar er andere bedden in stonden, als het lukt ga ik die boeken
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Dat klopt lientje,

Cottagenummers 145, 146 en 147 zijn vernieuwd, maar niet zoals de standaard gerenoveerde
cottages 148, 149 en 150. Die zijn ook niet boekbaar, de andere wel. Dit is mij verteld door
Center Parcs Vastgoed toen ik pas geleden op De Eemhof was.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Dank je Mariëtte, zou dus kunnen omdat de 146 eind van het jaar gedaan word, want kijk bij verschillende data en zie hem dan nergens staan, we gaan de gok gewoon wagen en ga hem vanmiddag boeken, hoop dat ik dan wel early check-in kan aanvinken, nu nog steeds niet, ga zo cookies verwijderen, en anders stuur ik een mail naar CP want mijn duits is niet meer zo goed als 30 jaar geleden  ;)
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

lientje schreef: hoop dat ik dan wel early check-in kan aanvinken, nu nog steeds niet, ga zo cookies verwijderen, en anders stuur ik een mail naar CP want mijn duits is niet meer zo goed als 30 jaar geleden  ;)
Early check-in moet je na de boeking zoeken bij de bij te boeken "services" of "arrangementen. Wel opletten, als je boeking nog niet helemaal betaald is en je vinkt het aan dan moet je direct alles betalen.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Onze verlofdagen op het werk zijn al geregeld, maar het park is nog niet gekozen, wie heeft er voor ons de speld in de hooiberg?  ;D

Wij willen van 31/01 tem 07/02 voor een weekverblijf naar Centerparcs. Onze all time favorite is Erperheide, maar we willen toch graag eens wat anders, zeker aangezien het voor een week is en we in EP met onze ogen dicht kunnen rondlopen intussen.
Even schetsen: wij zijn een koppel einde 20, zonder kids. Een leuke AM is voor ons belangrijk, we hebben Villages Nature en Bois Aux Daims gedaan afgelopen jaren en die vonden we ge-wel-dig. Echter vinden wij die van Erperheide met iets minder glijbanengeweld ook top hoor. Er moet in elk geval een wildwaterbaan zijn voor mijn vriend, en bubbelbaden voor mij.
Verder zoeken wij een cottage met bubbelbad en vaatwasser, in merendeel van de parken kijk ik bijgevolg bij het zoeken naar de 2p vip maar in sommige parken hebben ze deze niet en in dat geval vinden wij een 4p premium o.i.d ook prima.

Wij gaan graag uit eten dus de restaurants moeten wel oké zijn, en verder vinden wij een gezellige dome ook belangrijk. Wij zetten ons graag rustig met een drankje in het grand café voor de crazy bingo o.i.d en hebben al ervaren dat dit op Franse parken moeilijker te vinden is.
Wij zijn niet zo gek van activiteiten, we zijn geen waaghalzen die de hele tijd aan een zip wire hangen te bengelen of iets dergelijks. Hooguit een keertje bowlen, fietsen huren, een halfuurtje tennis/badminton, ...  :)

Ik had mijn pijlen momenteel gericht op: Vossemeren, Huttenheugte, Les Trois Forets (2p exclusive cottage), maar misschien heeft iemand een nog betere tip voor ons?

Worden het sowieso niet: Eemhof (market square ipv dome spreekt ons absoluut niet aan), Allgau (+ 800€ wat een pak boven de prijzen van de overige parken ligt, dat vinden wij teveel), Villages Natures (zelfde verhaal als Allgaü).

Iemand die dé tip voor ons heeft?
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Heijderbos is onze favoriet.
Nette cottages. Goede 2p VIP.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

De Vossemeren.
Mooie 2 pers Vip.
Goede restaurants, genoeg keuze.
Mooie aquamundo met de Monkey splash en leuke wildwaterbaan.
In de Discoverybay kun je een klimparcour doen. Eigenlijk alles is daar wat jij graag ziet in een vakantie.
En Lommel is zeer dichtbij, leuk stadje met ook lekkere restaurants, en er is op 10 min. Auto rijden een sahara duin gebied.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
Lefa
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Lefa »

yv schreef: Goedenavond,

Wij willen deze zomervakantie weer naar CP in buitenland gaan en twijfelen heel erg tussen Allgau en Villages Nature. Iemand al ervaring met beide? We zijn met z’n 6en, waarvan 4 kinderen (2, 5, 12 en 15). Welk park is leuker voor de kids (Disneyland even niet meegerekend) en is de omgeving ook de moeite waard?

goedenavond, wij zijn in beide parken geweest en beide parken zijn prachtig! persoonlijk vinden wij het zwembad van village nature net iets meer hebben. maar bij village nature moet je wel mooi/droog weer hebben, dit omdat veel activiteiten buiten zijn. nu gaan jullie in de zomer dus dat moet geen probleem zijn. zo heeft het park ook een promonade ipv plaza. Afgelopen Mei in Allqau geweest en ons is echt de afstand van huis naar allqau tegen gevallen. veel file gereden en toen zo'n 10 uur onderweg geweest. Nu gaan wij over 4 weken weer naar Allqau, deze vakantie was al geboekt voordat wij in Mei voor het eerst gingen, maar als ik had geweten dat het zo lang rijden was dan hadden wij naar een ander buitenlans park gegaan. le lac d'ailette, les bois francs, le trois forets de afgelopen jaren ook bezocht. ook prima parken maar niet te vergelijken met allqau of village nature. succes met het maken van jullie keuze!
dannycnl
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door dannycnl »

Wellicht kunnen jullie me helpen, ik ben in Mei naar Villages Natures geweest en dat was TOP.
We willen nu in september ook weer een weekje weggaan maar naar een ander park.
Welk park is nu het leukst voor een dreumes van 15 maanden?
Ik heb Lac D'Ailette gezien waar ze ook best wel wat glijbanen hebben die niet heel snel gaan.
Maar mag daar bijvoorbeeld ons zoontje met mij vanaf.

Wellicht hebben jullie tips.

Het meerdal, kempervenne, heijderbos, huttenheugte, eemhof, zandvoort kennen we al:)
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

dannycnl schreef: Wellicht kunnen jullie me helpen, ik ben in Mei naar Villages Natures geweest en dat was TOP.
We willen nu in september ook weer een weekje weggaan maar naar een ander park.
Welk park is nu het leukst voor een dreumes van 15 maanden?
Ik heb Lac D'Ailette gezien waar ze ook best wel wat glijbanen hebben die niet heel snel gaan.
Maar mag daar bijvoorbeeld ons zoontje met mij vanaf.

Wellicht hebben jullie tips.

Het meerdal, kempervenne, heijderbos, huttenheugte, eemhof, zandvoort kennen we al:)
Wij hebben 2j geleden Bois Aux Daims gedaan en afgelopen november Villages Natures. Ik vond Villages Natures net een tikje beter vanwege de ligging (tjah, grote Disney fan hierzo, daar kan niet veel tegen concurreren voor mij persoonlijk  ::) ) maar afgezien van de ligging was Bois Aux Daims één van onze beste verblijven in Centerparcs ooit. Wij waren er toen in september en hadden ook heerlijk weer dus goed van het terras en de hertjes in de tuin kunnen genieten.
Geweldige Aqua Mundo en dome, goede restaurants (zéér uitgebreid dinerbuffet! Heel andere koek dan wat je vaak in Be/Nl krijgt, daar vinden wij het zeker ook goed, maar dit was toch nog een stapje omhoog qua kwaliteit en keuze), prachtige cottages.
We hebben zelf geen kids maar zijn wel eens gaan piepen in de binnenspeeltuin en die zag er ook heel goed verzorgd en leuk uit voor kindjes.
Als ik één tip mag geven: Bois aux daims! Je gaat het je niet beklagen!
Wij hebben lac d'ailette enkele jaren geleden gedaan, heel leuk park en zeker niks op aan te merken, maar als ik tussen de 2 moet kiezen steekt Bois aux daims er met kop en schouders bovenuit.

Wij zelf zijn nog steeds in twijfel. Vossemeren is al van het lijstje afgeschreven, omdat we daar niet zo heel ver vanaf wonen en dus eigenlijk wel vrij goed kennen van dagtripjes. Dan vinden we het zonde om voor die keer dat we eens een week wegkunnen, het zo dicht bij huis te zoeken. We kunnen daar makkelijk nog een weekendje naartoe op een ander moment.
Intussen heb ik mijn oog laten vallen op Hochsauerland dus ben daar nu heel wat reviews en foto's e.d van aan het uitpluizen, en jawel Bois Aux Daims zit toch ook in het optielijstje intussen. We hadden die eigenlijk niet eens overwogen omdat we daar standaard bij denken "die is te ver" tot onze euro viel dat we toch een week weggaan en dat het dan helemaal geen probleem vormt... Trois forets is afgevallen, omdat ik gezien heb op de parkplattegrond dat de 2p exclusive cottages echt wel héél ver weg van de dome etc. liggen en dat lijkt ons in de winter niet zo aangenaam. Liever een park waar we een beetje centraler kunnen zitten. 5-10 minuutjes stappen is niks maar we willen geen fietstocht van een kwartier voor de boeg hebben als we elke ochtend naar de bakker willen o.i.d, zeker niet rekening houdend met mogelijke weersomstandigheden (regen, sneeuw, ijs, ...).
En dan kwam met vriend nog eens met de suggestie om toch maar niet naar ons oude vertrouwde Erperheide te gaan op het gemakje... Tjah, dilemma's! Ach, zolang het zulke luxeproblemen zijn waar een mens van wakker ligt, niks aan de hand.  ;)

Wij zijn er dus nog niet echt uit, gelukkig nog enkele dagen de tijd om te twijfelen en parkreviews e.d uit te pluizen vooraleer we echt moeten boeken om de 20% vroegboekkorting te houden.  ;D
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
SnoopyB
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door SnoopyB »

Graag advies, we willen onze zoons verrassen met een midweek centerparc eind augustus alleen de vraag is nu welk park. De jongens zijn 14, 12 en 2. Alle drie echte watterratten dus we zoeken een parc met de leukste AM met voldoende actie. Nederland, Belgie en Duitsland zijn allemaal mogelijk. In het voorjaar zijn we nog in Heijderbos geweest en vorig jaar nog in de Eemhof dus die vallen nu wel af. We zijn ook al eens in het Meerdal, Kempervennen en Erperheide geweest maar dat is langer geleden, de oudste ,2 waren toen een stuk jonger. Verder zou het voor de jongste fijn zijn als er leuke speeltuintjes en een leuke kinderboederij is.
Tips voor een fijn huisje zijn ook welkom.
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

SnoopyB schreef: Graag advies, we willen onze zoons verrassen met een midweek centerparc eind augustus alleen de vraag is nu welk park. De jongens zijn 14, 12 en 2. Alle drie echte watterratten dus we zoeken een parc met de leukste AM met voldoende actie. Nederland, Belgie en Duitsland zijn allemaal mogelijk. In het voorjaar zijn we nog in Heijderbos geweest en vorig jaar nog in de Eemhof dus die vallen nu wel af. We zijn ook al eens in het Meerdal, Kempervennen en Erperheide geweest maar dat is langer geleden, de oudste ,2 waren toen een stuk jonger. Verder zou het voor de jongste fijn zijn als er leuke speeltuintjes en een leuke kinderboederij is.
Tips voor een fijn huisje zijn ook welkom.
Hi Snoopy,

Voor Nederland zou ik gaan voor de Kempervennen en de Huttenheugte, beide hebben een geweldig zwembad en is de kinderboerderij heel leuk en ik weet zeker dat de jongste zich in de speeltuintjes zich kan vermaken, daar bij de Kempervennen een speeltuin ligt tussen de kinderboerderij en het strandje.
En tips qua huisje, waar zit je het liefst? Zitten jullie graag dichtbij de Market Dome of juist achterin gelegen voor de rust?
Groetjes,
Loulou
Plaats reactie