Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

Het twijfeltopic

Heb je hulp nodig bij het kiezen van een park? Vraag hier advies, zodat leden je kunnen helpen bij het maken van een keuze.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: Het twijfeltopic

Bericht door mrs Marian »

Ydec schreef: Is er een Baluba in Het Meerdal? Waar dan?
Ik heb hier een filmpje van de Baluba op Het Meerdal.

https://youtu.be/zR0xKcgK-Ls
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
Ang
All-in
All-in

Bericht door Ang »

Goedemiddag mede forummers.
Wij komen net terug uit een geweldig (druk) weekend in de Eemhof. Mijn zoontje van 1 vond het zwembad helemaal geweldig! Vooral de glijbanen in het kinderbad en de stroomversnelling!
Nu heeft hij geluk en wil zijn tante ook haar verjaardag in CP vieren!
Maar nu mijn vraag. Welk zwembad zou het leukste zijn voor deze kleine actieveling en ook voor zijn tante en ooms
Ben vaak geweest maar niet echt op de kinderbaden gelet....
Vossemeren, Erperheide, Hutteheugte of Kempervennen
(We willen graag een leuke wwb en familieglijbaan etc)

Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt.

Gr Roan
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Op Erperheide heb je een peuterbad met 2 glijbaantjes en een kinderbad met 2 glijbanen en een zandbak.
Leuke WWB en glijbanen. Het buitenzwembad is lekker groot en er is een buitenjacuzzi.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik zeg ook Erperheide.
Groetjes, Marian
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Erperheide is specifiek bedoelt voor kinderen lijkt mij ook
Ang
All-in
All-in

Bericht door Ang »

Super bedankt voor jullie reacties!!
Ga proberen te boeken.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ang schreef: Super bedankt voor jullie reacties!!
Ga proberen te boeken.
Wij kunnen voor jullie kijken welke aanbieding het voordeligst is.
Groetjes, Marian
snuffie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door snuffie »

Wij zijn aan het twijfelen tussen de Kempervennen of de Huttenheugte. Kids zijn 9,8 en 3. Welke is de leukste en wat is er in de omgeving van de Kempervennen te doen? Alvast bedankt.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

snuffie schreef: Wij zijn aan het twijfelen tussen de Kempervennen of de Huttenheugte. Kids zijn 9,8 en 3. Welke is de leukste en wat is er in de omgeving van de Kempervennen te doen? Alvast bedankt.
In dit topic kan je lezen wat er in de omgeving te doen is.
Groetjes, Marian
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

snuffie schreef: Wij zijn aan het twijfelen tussen de Kempervennen of de Huttenheugte. Kids zijn 9,8 en 3. Welke is de leukste en wat is er in de omgeving van de Kempervennen te doen? Alvast bedankt.
Beide parken zijn leuk met mooie buitenspeeltuin en toffe activiteiten voor de oudste twee.  Zwembad in KV heeft een uitgebreider kleuterbad wat voor je kleinste dan weer fijn is.  HH ligt vlak aan Plopsa Indoor maar daar gaan je oudste twee dan weer niet veel aan hebben.  Persoonlijk zou ik KV nemen.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
snuffie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door snuffie »

mrs Bibi schreef: In dit topic kan je lezen wat er in de omgeving te doen is.
Bedankt voor je reactie!
snuffie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door snuffie »

weegschaaltje schreef: Beide parken zijn leuk met mooie buitenspeeltuin en toffe activiteiten voor de oudste twee.  Zwembad in KV heeft een uitgebreider kleuterbad wat voor je kleinste dan weer fijn is.  HH ligt vlak aan Plopsa Indoor maar daar gaan je oudste twee dan weer niet veel aan hebben.  Persoonlijk zou ik KV nemen.
Bedankt voor je reactie!
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Wij willen in februari 2020 naar de Erperheide in een 5 persoons comfort cottage. Kan iemand adviseren welk huisje we zouden moeten kiezen? Het liefst niet te ver van de Market Dome, maar wel op een redelijk rustig plekje... Ik twijfel tussen bijv. 106 (dichtbij Baluba, maar misschien wat minder rustig gelegen) of een cottage in zone 2 of 3. Zijn er specifieke huisjes die jullie kunnen aanraden?
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Kleine toevoeging: we hebben ooit in cottage 434 gezeten en dat vinden wij een fijne indeling. (De gespiegelde variant vinden we wat minder...)
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Klientje schreef: Wij willen in februari 2020 naar de Erperheide in een 5 persoons comfort cottage. Kan iemand adviseren welk huisje we zouden moeten kiezen? Het liefst niet te ver van de Market Dome, maar wel op een redelijk rustig plekje... Ik twijfel tussen bijv. 106 (dichtbij Baluba, maar misschien wat minder rustig gelegen) of een cottage in zone 2 of 3. Zijn er specifieke huisjes die jullie kunnen aanraden?
Hoi Klientje,

Ik ben pas geleden bij het rijtjes cottages 101-109 geweest. De terrassen liggen niet aan de kant
van de Baluba en ik vond het daar ook niet drukker dan op andere plekken op het park.

Afbeelding

Op het forum staan foto's van 5 persoons comfort cottagenr.343. Deze cottage zou ook een optie
kunnen zijn misschien?
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Bedankt Mariëtte. Die cottage 343 lijkt wel mooi inderdaad. Dat rijtje 101-109, loopt daar nou een pad achterlangs (zoals je ook bij de Huttenheugte op veel plaatsen ziet)? Of is dat alleen voor gebruik van de mensen in de huisjes zelf?
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Ik heb zelf paar jaar geleden in de 109 gezeten, je hebt totaal geen last van de Baluba, wij hebben toen in oktober mooi weer gehad zodat we ook elke dag buiten konden zitten. Voor zover ik me herinner loopt er geen pad langs
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Klientje schreef: Bedankt Mariëtte. Die cottage 343 lijkt wel mooi inderdaad. Dat rijtje 101-109, loopt daar nou een pad achterlangs (zoals je ook bij de Huttenheugte op veel plaatsen ziet)? Of is dat alleen voor gebruik van de mensen in de huisjes zelf?
Mijn ouders zaten een paar keer in 101 en er loopt inderdaad een paadje.  Zijzelf hebben nooit iemand zien passeren buiten mij en mijn kids.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Klientje schreef: Dat rijtje 101-109, loopt daar nou een pad achterlangs (zoals je ook bij de Huttenheugte op veel plaatsen ziet)? Of is dat alleen voor gebruik van de mensen in de huisjes zelf?
Er loop een klein pad achter de cottages die door iedereen gebruikt kan worden.

Het paadje achter de cottages..
Afbeelding

Afbeelding
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Dank voor jullie reacties! We gaan er nog even over nadenken... Op de één of andere manier trekt de andere kant van het park mij meer, weet ook niet waarom. Maar dichtbij Baluba zitten lijkt me ook fijn.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Ik wil samen met mijn zoon naar de Eemhof nu twijfel ik tussen een bruidssuite of gewoon appartement, de bruidssuite is lekker groot maar lijkt me dat je erg veel op elkaars lip zit of valt dit nog best mee?
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi lientje,

De bruidssuite is inderdaad lekker groot met een sauna, groot rond bubbelbad en ook een regendouche.
Alleen de opstelling van het bed zo achter het bankstel vind ik niet ideaal. Op het balkon zit je niet echt
privé door de andere balkons die zo op het appartement uitkijken.

Er zijn ook gewone appartementen met als extra een 2e badkamer met een Turks stoombad.

Als je het geen probleem vindt dat je op het balkon niet echt privé zit en de opstelling van de bank en
het bed verder ook oké vindt dan zou ik zeker de bruidssuite boeken.

Succes met het maken van een keuze! Laat je nog even weten wat het geworden is?
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Dank je Mariëtte, Jacques heeft ondertussen de 224 geboekt, ik heb er geen probleem mee dat het bed in de woonkamer staat, ga samen met mijn zoon dus de extra ruimte en stoel is wel lekker en natuurlijk de jacuzzi
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Leuk lientje!

Alvast een fijn verblijf toegewenst in de bruidssuite 8).
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Mariëtte schreef: Leuk lientje!

Alvast een fijn verblijf toegewenst in de bruidssuite 8).
Dank je Mariëtte, we gaan aftellen nu, eerste keer Eemhof
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Klientje schreef: Wij willen in februari 2020 naar de Erperheide in een 5 persoons comfort cottage. Kan iemand adviseren welk huisje we zouden moeten kiezen? Het liefst niet te ver van de Market Dome, maar wel op een redelijk rustig plekje... Ik twijfel tussen bijv. 106 (dichtbij Baluba, maar misschien wat minder rustig gelegen) of een cottage in zone 2 of 3. Zijn er specifieke huisjes die jullie kunnen aanraden?
Manlief kwam op het idee om ipv een 5 persoons comfort misschien toch maar een 5 persoons premium of zelfs 8 persoons cottage te kiezen, omdat we er in februari zitten en een hele week... (met 4 kinderen!)
Nou heb ik al een beetje zitten zoeken naar foto's en informatie over de 8 persoons huisjes maar ik kan niet heel veel vinden. Ik zag wel dat bijv. cottage 701 een mooie nieuwe keuken heeft... Zijn er meer 8 persoons huisjes met zo'n mooie keuken (ipv dat oude witte)?
En hebben alle 8 persoons huisjes een vaatwasser? (Ik lees hierover verschillende dingen, maar misschien is sommige info niet meer up-to-date...) Zijn er aanraders wat 8 persoons cottages betreft? (308 leek mij mooi gelegen, maar ik lees ergens ook een review waarin staat dat het vlakbij het Coolfactor terrein ligt)
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Hier zie je welke 8p cottages een nieuwe keuken/vaatwasser hebben op de Erperheide.

https://www.centerparcsforum.nl/forum/h ... 12#p173612
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

B767-300ER schreef: Hier zie je welke 8p cottages een nieuwe keuken/vaatwasser hebben op de Erperheide.

https://www.centerparcsforum.nl/forum/h ... 12#p173612
Die lijst had ik gezien idd, maar bij de cottagefoto's van de Erperheide staan foto's van cottage 774, mét vaatwasser, maar nog wel een oude witte keuken. Volgens deze lijst heeft cottage 774 géén vaatwasser. Daarom vroeg ik me af of alle cottages inmiddels een vaatwasser hebben, maar sommige nog wel een oude witte keuken. Ik zou het liefst een huisje willen met de mooiere houtkleurige deurtjes... ;-)
Klientje
All-in
All-in

Bericht door Klientje »

Of hebben de 8 persoons huisjes die in bovenstaande lijst al een vaatwasser hebben sowieso helemaal een vernieuwde keuken?
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

Wij zaten een paar jaar geleden in de 308. Met vaatwas, houtkleurige keuken (dacht ik toch) en stoombad in de douche. Is inderdaad dicht bij het coolfactor terrein maar daar hadden wij eigenlijk weinig last van. Wij vonden het een aangename cottage, gezellig terras en er is een paadje dat langs de "pony experience" gaat waardoor je zo bij de kinderboerderij/Market Dome/Aqua Mundo bent.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren
Plaats reactie