Welkom op het vernieuwde forum, als je hier voor het eerst komt moet je als je wilt inloggen eerst een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat kan door op deze link te klikken Mocht je problemen hebben vraag dan hulp via de contact pagina

Het twijfeltopic

Heb je hulp nodig bij het kiezen van een park? Vraag hier advies, zodat leden je kunnen helpen bij het maken van een keuze.
maartje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Het twijfeltopic

Bericht door maartje »

is parc allgau en het zwembad te doen voor kinderen van 12-14 jaar.
we zouden in krokusvakantie eens naar daar willen gaan,  heb een zoon die eens wil gaan skieën.  zie op de site dat dit via dit park wel mogelijk is. 
ben aan het kijken voor een premieum 6 personen.

of zijn er betere opties.  had ook gekeken bij hochsauerland maar daar is er blijkbaar niets beschikbaar, raar/ 
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

maartje schreef: is parc allgau en het zwembad te doen voor kinderen van 12-14 jaar.
we zouden in krokusvakantie eens naar daar willen gaan,  heb een zoon die eens wil gaan skieën.  zie op de site dat dit via dit park wel mogelijk is. 
ben aan het kijken voor een premieum 6 personen.

of zijn er betere opties.  had ook gekeken bij hochsauerland maar daar is er blijkbaar niets beschikbaar, raar/ 
Hi Maartje,

In Allgäu zullen de kinderen zich zeker niet vervelen in de Aqua Mundo met liefst 5 glijbanen, langste wildwaterbaan van Center Parcs en niet te vergeten de water speeltuin!
Ook heel belangrijk om jezelf niet te vergeten en eens een lekker ontspannen momentje te pakken in de nieuwe Spa & Countryclub.

Mochten wij je kunnen helpen naar zoeken voor een 6 persoons Premium cottage, vraag het gerust en we kijken met je mee.

Een andere optie wat er is, als je naar een park wilt waar je ook kan skiën, is park Kempervennen met indoor ski: Montana Snowcenter.

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.

Groetjes,

Marlou
Groetjes,
Loulou
Huiben1986
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Huiben1986 »

Hoi! We willen graag eind maart 2020 met onze bon nog eens naar CP gaan met mijn gezin, 1 zoontje van dan 2 jaar. We zijn reeds twee keer naar Erperheyde geweest, maar willen graag iets anders nu. Belangrijk: niet al te ver rijden, leuk zwembad voor zoontje, kinderboerderij of dergelijke en binnenspeeltuin of iets anders leuk voor zijn leeftijd. We wandelen ook graag. We nemen sowieso een VIP huisje. Wie weet raad?
Dianne Aalderink
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dianne Aalderink »

hallo hallo,

volgend jaar juni gaan we met een vriendin van ons en zoontje nog net geen 2 jaar een weekendje weg.  Nu ben ik al aan het kijken en twijfel tussen Erpenheide of Huttenheugte.
Welke is het leukst voor onze kleine smurf en ook nog mooi gebied om te wandelen/fietsen. 
Activiteiten die we in de buurt kunnen ondernemen? 

Groetjes!
Markboer10
All-in
All-in

Bericht door Markboer10 »

Dianne Aalderink schreef: hallo hallo,

volgend jaar juni gaan we met een vriendin van ons en zoontje nog net geen 2 jaar een weekendje weg.  Nu ben ik al aan het kijken en twijfel tussen Erpenheide of Huttenheugte.
Welke is het leukst voor onze kleine smurf en ook nog mooi gebied om te wandelen/fietsen. 

Groetjes!
Huttenheugte is een mooie park en heeft in de omgeving veel natuur en dorpjes. En tevens vlakbij de Duitse grens. Een mooi zwembad met best groot gedeelte speciaal voor kinderen
Mark Boer
1x meerdal
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Groetjes!
Meerdal richt zich op peuters en heeft een wandeluitgang die je kan openen met je cottagesleutel.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
weegschaaltje
All-in
All-in

Huiben1986 schreef: Hoi! We willen graag eind maart 2020 met onze bon nog eens naar CP gaan met mijn gezin, 1 zoontje van dan 2 jaar. We zijn reeds twee keer naar Erperheyde geweest, maar willen graag iets anders nu. Belangrijk: niet al te ver rijden, leuk zwembad voor zoontje, kinderboerderij of dergelijke en binnenspeeltuin of iets anders leuk voor zijn leeftijd. We wandelen ook graag. We nemen sowieso een VIP huisje. Wie weet raad?
Ik weet natuurlijk niet vanwaar je komt, maar Meerdal is een leuk park voor die leeftijd, en anders Huttenheugte .  In Meerdal is een kleine binnenspeeltuin, in Huttenheugte niet maar het park ligt naast Plopsa Indoor, op het park kan je goedkopere inkomkaarten kopen  hiervoor.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan
loulou
All-in
All-in

Bericht door loulou »

Groetjes!
Hi Dianne,

Voor jullie kleine spruit, beveel ik de Huttenheugte aan, het is een mooi groot park met een mooi zwembad en vlak voor de ingang voor park Huttenheugte heb je  Indoor Plopsaland.
Daarnaast zit je vlakbij Couvorden en het kleine plaatsje Dalen, gelegen in een prachtige omgeving dat ook te doen is met de fiets.

Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben
Groetjes,
Loulou
Frouk
All-in
All-in

Bericht door Frouk »

Wij willen in Juni een midweek naar de Eemhof of de Huttenheugte.
De Eemhof heeft hotel appartementen en ik ben fan van ontbijt bij Evergreenz. Dat kan op de Huttenheugte alleen als je het erbij koopt.
De hotelappartementen zijn wel duurder, maar als je dat ontbijt bij een HH comfort op gaat rekenen, is EH nog zo gek niet met de prijs. Zo lastig...

Iemand een goed argument voor EH of HH?
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Frouk schreef: Wij willen in Juni een midweek naar de Eemhof of de Huttenheugte.
De Eemhof heeft hotel appartementen en ik ben fan van ontbijt bij Evergreenz. Dat kan op de Huttenheugte alleen als je het erbij koopt.
De hotelappartementen zijn wel duurder, maar als je dat ontbijt bij een HH comfort op gaat rekenen, is EH nog zo gek niet met de prijs. Zo lastig...

Iemand een goed argument voor EH of HH?
Gezien de periode die je gaat en de argumenten die je zelf al aangeeft, zou ik gaan voor Eemhof. Geen market dome maar in juni heb je veel kans op mooi weer en mis je dat in mijn ogen niet zo heel erg. Daarnaast vind ik het zwembad op Eemhof er prachtig uitzien. Wij zijn er zelf nog niet geraakt dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar het lijkt mij toch wel één van de betere AM's te zijn. En de hotelappartementen worden vernieuwd, dus kans dat je in een gerenoveerde terecht komt.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
Frouk
All-in
All-in

Bericht door Frouk »

Ona1991 schreef: Gezien de periode die je gaat en de argumenten die je zelf al aangeeft, zou ik gaan voor Eemhof. Geen market dome maar in juni heb je veel kans op mooi weer en mis je dat in mijn ogen niet zo heel erg. Daarnaast vind ik het zwembad op Eemhof er prachtig uitzien. Wij zijn er zelf nog niet geraakt dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar het lijkt mij toch wel één van de betere AM's te zijn. En de hotelappartementen worden vernieuwd, dus kans dat je in een gerenoveerde terecht komt.
Wij zijn 3 jaar geleden op de Eemhof geweest en het heeft ons heel goed voldaan. Huttenheugte is voor mijzelf 20 jaar geleden, mijn man is daar nog nooit geweest.
Maar je hebt gelijk, de Eemhof is eigenlijk qua prijs veel beter. Bedankt voor je hulp!
SVD
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door SVD »

We willen eind deze maand een midweek CP doen.
We gingen al 2 keer naar Port Zélande en de kinderen vonden het zalig. Nu overwegen we Meerdal en de Eemhof.
Ik zie op de app dat er echter niet zo veel entertainment is (kinderdisco en avondshows) op die 2 parken. Klopt dat?
Onze kinderen genieten enorm van dergelijk entertainment dus dat is echt een must voor ons!
Iemand advies?
weegschaaltje
All-in
All-in

SVD schreef: We willen eind deze maand een midweek CP doen.
We gingen al 2 keer naar Port Zélande en de kinderen vonden het zalig. Nu overwegen we Meerdal en de Eemhof.
Ik zie op de app dat er echter niet zo veel entertainment is (kinderdisco en avondshows) op die 2 parken. Klopt dat?
Onze kinderen genieten enorm van dergelijk entertainment dus dat is echt een must voor ons!
Iemand advies?
Hangt van de leeftijd van je kids af, op beide parken is veel te doen.

Meerdal: veel te doen voor kleuters
Eemhof: is dan weer leuker vanaf 6 jaar

Beide parken bieden de Orry show, kids disco, voorleesverhaaltje, kids bingo, etc (mogelijk nog niet zichtbaar).  Ik ga toevallig zelf eind februari naar Eemhof en zie daar al 6 gratis activiteiten staan in de midweek dat ik er ben (2x show, 2x verhaaltje, 2 x disco).  Ook betalend veel leuks voor de kids: knutselactiviteiten op beide parken, Meerdal leuke wannabe's voor de kleintjes en op Eemhof coole activiteiten zoals indoor laser battle (aanrader!), paintball, ...

Shows zijn er op de Eemhof elke avond (toch de midweek dat ik er ben), volgens mij is dit op Meerdal ook zo (tenzij het daar een beetje minder is omdat het een 4 birdies park is t.o. Eemhof 5 birdies)

Veel succes met de keuze!
sinds 2012:
Plaats reactie