Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Informatie, Vragen & Ervaringen] De Eemhof (Deel 8)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 8)

Bericht door mrs Marian »

Nee, deze moesten toen nog verlegd worden.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Heb hem omgeboekt naar 456
Ook omdat je daar dichter op het water zit dan 711.
Bedankt voor de tips
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Klopt de andere nummers 2 pers. Vip nr. 709, 710, 711 zitten aan een kom zeg maar.
Goede keuze, mooi uitzicht en dicht bij de faciliteiten.
Hopelijk ook een goede visvangst.

Nu genieten van de voorpret.

Foto's en je ervaring en natuurlijk de vagst van je man zijn van harte welkom.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

mrs Marian schreef:
27 nov 2020, 11:56
Klopt de andere nummers 2 pers. Vip nr. 709, 710, 711 zitten aan een kom zeg maar.
Goede keuze, mooi uitzicht en dicht bij de faciliteiten.
Hopelijk ook een goede visvangst.

Nu genieten van de voorpret.

Foto's en je ervaring en natuurlijk de vagst van je man zijn van harte welkom.
Dank je
JB86
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door JB86 »

Hallo,

Hier nog een karpervisser die medio september weekje naar De Eemhof wil/gaat en druk aan het kijken is welk huisje (VIP 2 persoon) hier het beste bij past.

Zit zelf te twijfelen tussen 456 - 706 - 709.

Bij huisje 456 vis je direct vanuit je eigen tuin? Hier kunnen dus nooit andere vissers zitten?

Bij huisje 706 is dit sowieso het geval zag ik op een YouTube filmpje van een aantal jaar geleden maar is het water wel wat smaller.

709: zelfde vraag als bij huisje 456, kun je hier direct vanuit je eigen tuin vissen?

Mocht iemand nog aanvullende foto's (ben vooral benieuwd naar het uitzicht vanuit de tuin van 456 zou me dit zeker helpen om de juiste keuze te maken.

B.v.d. voor jullie hulp!

Gr. JB
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Wij hebben 456 voor november geboekt, omdat je daar lekker prive zit, terras is wel wat kleiner, maar dat maakt niks uit, mijn man wil graag vissen, privé.
Bij 709 heb je een groter grasveld, en niet geheel prive
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

JB86 schreef:
09 jan 2021, 20:15
Hallo,

Hier nog een karpervisser die medio september weekje naar De Eemhof wil/gaat en druk aan het kijken is welk huisje (VIP 2 persoon) hier het beste bij past.

Bij huisje 456 vis je direct vanuit je eigen tuin? Hier kunnen dus nooit andere vissers zitten?

Bij huisje 706 is dit sowieso het geval zag ik op een YouTube filmpje van een aantal jaar geleden maar is het water wel wat smaller.

709: zelfde vraag als bij huisje 456, kun je hier direct vanuit je eigen tuin vissen?

Mocht iemand nog aanvullende foto's (ben vooral benieuwd naar het uitzicht vanuit de tuin van 456 zou me dit zeker helpen om de juiste keuze te maken.

B.v.d. voor jullie hulp!

Gr. JB
Ik heb al foto's van 456, maar kan ze hier niet plaatsen.
Zal kijken of ik ze je privé kan sturen
JB86
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door JB86 »

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je reactie.
Ik stuur je in een privé bericht wel mijn emailadres, kun/mag je de foto's van 456 daarheen sturen.
Nogmaals dank, gaat mij zeker helpen om de juiste keuze te maken!

Gr. JB
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Jolanda, als je de foto's naar mij stuurd zet ik ze voor je op het forum.
Marian@centerparcsforum.nl
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

mrs Marian schreef:
10 jan 2021, 10:46
Er was al geklikt dat ik foto's zou doorsturen, door iemand hier, weet ook wie
Ivm copyright..
Helaas kan ik ze daarom niet doorsturen en heb diegene die het vroeg doorverwezen, waar ze te vinden zijn!
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Jol@nd@ schreef:
10 jan 2021, 09:47
JB86 schreef:
09 jan 2021, 20:15
Hallo,

B.v.d. voor jullie hulp!

Gr. JB
Ik heb al foto's van 456, maar kan ze hier niet plaatsen.
Zal kijken of ik ze je privé kan sturen
De fotos kan je ook altijd sturen naar jeroom@centerparcsforum.nl - dan plaats IK ze wel voor je in dit topic
JB86
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door JB86 »

Jol@nd@ schreef:
10 jan 2021, 12:30
mrs Marian schreef:
10 jan 2021, 10:46
Er was al geklikt dat ik foto's zou doorsturen, door iemand hier, weet ook wie
Ivm copyright..
Helaas kan ik ze daarom niet doorsturen en heb diegene die het vroeg doorverwezen, waar ze te vinden zijn!
Ik ben alsnog geholpen, waarvoor dank!
Lemon_Pledge
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Lemon_Pledge »

Weet iemand of ze nu nog bezig zijn met renovatie van het park zelf?
Ik las ergens een review van mensen die op het park waren geweest, en dat het park nu een behoorlijke bouwput is. Wij komen met een kleintje en ik zou het wel handig vinden als we gewoon de kinderwagen kunnen gebruiken als we door het park lopen. Weet iemand toevallig of ze echt alles aan het opknappen zijn waardoor je niet normaal door het park kunt lopen of valt het wel mee?
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Zit er nu maar merk er niet veel van. Zag toevallig ergens een busje staan van een bouwbedrijf, maar verder vooral erg rustig op het park nu.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Dcs, wat leuk dat je op De Eemhof verblijft.
In welke cottage verblijf je? Heb je de nieuwe brug ook al gezien? Ik vind hem echt mooi.
Hoe is het op het park net de avond klok?
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Zit nu zelf in 356, maar had ook een oude 2 persoons vip gehuurd en een hotelappartement. Die oude 2 persoonsvip is door de Eemhof omgeboekt naar de nieuwe 4 persoonsvip naast ons, dus dat is wel fijn ivm die avondklok. Als je dan even iets nodig hebt ofzo hoef je niet de straat op.

Verder merk je hier weinig van de avondklok. Ook overdag is het al extreem rustig. Ik heb al een paar keer met de hond gelopen zonder iemand tegen te komen, dus wat dat betreft is er weinig verschil. We kregen vooraf wel een brief dat we ivm de avondklok voor 20.30 moesten inchecken, omdat op het park dezelfde regels gelden als in de rest van het land. Heb niet het idee dat daar verder op gecontroleerd wordt. Heb nu 2 keer de hond uitgelaten na 21.00 en dan kom je geen medewerkers tegen. En ik zag ook wel een paar keer een stel met een hond lopen.

De andere maatregelen vallen meer op, bijna alles zit dicht. Alleen de supermarkt, de receptie en de fietsverhuur is open. Activiteiten zijn er minimaal en dan vooral voor kinderen. Midgetgolf is wel open, boogschieten en tennis ook en nog een paar dingen.

Brug is inderdaad mooi geworden. In het verleden vond ik die nog wel eens wat glibberig of zat er een plank los en in het donker moest je dan zeker uitkijken. Nu is hij mooi egaal en voor mijn gevoel ook iets ruimer.

Dochter zit in een hotelappartement en ook zij vindt hem veel ruimer door de nieuwe inrichting. Ze mist alleen een beetje en eettafel en keukentje nu alles dicht is, maar ze krijgt wel een heel uitgebreid ontbijtpakket.

Speeltuintjes maken ze hier geen gebruik meer van en die waren er natuurlijk in de zomer ook al, maar zien er tegenwoordig ook veel mooier uit dan eerst. Wat dat betreft hebben kinderen dus echt wel iets te doen, ondanks de maatregelen.
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Vergeet te zeggen dat ook de snackbar (ook flink opgeknapt) open is en dat er mogelijkheden zijn om eten af te halen/bezorgen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Dat is fijn dat je omgeboekt bent naar een vernieuwde 4 pers. Net wat je zegt heb je ook meer ruimte nu je nog meer in de cottage vertoefd.
De 2 pers. VIP naast jullie is dan nog niet vernieuwd? Zijn er meer cottages in dat deel die nog niet vernieuwd zijn?
Weet je misschien ook in welke zone ze nu aan het vernieuwen zijn?

Ik zelf ben/was groot fan van de hotel appartementjes. Nu ze vernieuwd zijn heb ik er nog niet ingezeten. Ik denk dat ik het keukentje en een eettafeltje ook erg ga missen en ik heb daardoor ook mijn twijfels of ik deze zal boeken voor een langer verblijf. Een weekend zal prima zijn dan hoef ik niet perse iets van eten zelf te maken. Maar als ik een week op een park zit vind ik dat toch wel fijn.

Mag ik je vragen of het mogelijk is om foto's te maken van de nieuwe Frites Affairs enz. voor het forum?
Dcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Dcs »

Voor ons zelf had ik al een vernieuwde 4 persoons vip, maar voor de anderen had ik in eerste instantie een oude 2 persoonsvip. Die zat eerst ook niet naast ons, de huisjes in dit deel zijn allemaal al vernieuwd en nu hebben die anderen dus ook zo’n huisje gekregen.

Durf niet met zekerheid te zeggen wat allemaal al volledig vernieuwd is. Een paar maanden geleden werd ons verteld dat zone 1, 2 en 3 al vernieuwd waren. Verreweg het meeste ziet er in die zones inderdaad vernieuwd uit. Zag nog wel een busje voor de appartementen in zone 2, maar dat deel waar mijn dochter zat, was alles in ieder geval al vernieuwd. Zone 9 lijkt inmiddels ook vernieuwd te zijn. In zone 8 zijn ze op dit moment bezig, maar omdat dat echt aan een zijkant van het park zit, merk je daar weinig van.

Nieuwe brug ziet er inderdaad goed uit. Vind hem in de winter ook een stuk vriendelijker ogen. Je merkt dat het allemaal nieuw is, maar in het donker is het ook goed verlicht. Ook daar kan ik eventueel een foto van sturen. Heb ook alvast een paar foto’s van de nieuwe Frites Affairs gemaakt, maar kan vandeweek eventueel nog nieuwe foto’s maken. Hoe wil je ze hebben?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Dank je wel voor de informatie over de vernieuwingen. Het klinkt en lijkt erop dat ze al heel ver zijn op het park.

Top dat je foto's heb gemaakt en wil maken. Alles is welkom haha. Je mag het naar mij mailen of WhatsApp wat je zelf makkelijk vind. Stuur maar een pb dan antwoord ik daarop met mijn gegevens.

Enorm bedankt alvast voor alle genomen moeite en tijd. Het Team en de leden zijn je dankbaar.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

ik wil graag in juni een weekje naar hotel toe, nu is nr 224 al weg en zit nu te kijken naar een kamer met douche/stoomcabine, nu is 201, 211,332 en 245 nog vrij, zit zelf te twijfelen tussen 201 en 245, 201 zit lekker dichtbij water en 245 kijkt waarschijnlijk uit over het meer als er niks begroeid is, nu vind ik het ook fijn dat als het lekker weer is prive te zitten, dat kon niet bij 224 maar dat is lekker ruime kamer.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Lientje,

De hotelkamers zijn vernieuwd. De vernieuwde kamers hebben naar mijn weten enkel een douche.
Zie hieronder de omschrijving:
* Badkamer: Vernieuwde badkamer met douche, toilet, enkele wastafel en föhn

Ik heb foto's gemaakt van de vernieuwde hotelkamer zie HIER

De 224 is de bruidssuite. Deze heeft een ruime kamer met een klein keukentje en een grote badkamer met een jacuzzi en een sauna.

Ik weet ook dat bepaalde nummers een douche/stoomcabine hadden. Maar of die na de vernieuwingen er nog zijn weet ik niet. Ik heb deze vraag uitgezet bij het park en hoop snel antwoord te krijgen. Ik zal zodra ik antwoord heb gekregen het hier plaatsen.
Met stoombad  201 - 202 - 211 - 212 - 221 - 222 - 245 - 246 - 249 - 250

Foto's van nr 245 uit 2012, hier zie je de stoom/ douchecabine
Prem. app. hotel NR 245

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelf heb ik meerdere keren in een hotelkamer gezeten. 201 ligt geweldig vind ik. Je heb vrij uitzicht, geen inkijk van tegengelegen hotelkamer en een sloot en grasveld voor je.

In deze vlog vanaf 3.38 tot 3.51 minuten zie je de 243 rechts en de 245 links onderaan het hotel gebouw liggen. Er staat een boom en 2 struiken zoals ik het kan zien. Verder kijk je naar de speeltuin.

lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Dank je wel mrs Marian,
Blijkbaar zit het er nog in, bij boeken kan je voorkeur aanklikken en staat het erbij, de 224 hebben we 1,5 jaar geleden ingezeten en die was lekker ruim en daar zit blijkbaar nog de keuken in. Ik had 2 weken geleden onze midweek naar Vossemeren eind deze maand geannuleerd dus wachtte op voucher, die kwam gisteren binnen en zelfde moment was de 224 door iemand anders geboekt.
Dan ga ik morgen eens kijken of we de 201 nog kunnen boeken.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik heb zojuist antwoord gekregen van Center Parcs De Eemhof.

In nummersr: 201 - 202 - 211 - 212 - 221 - 222 - 245 - 246 - 249 - 250 zitten de douche/stoomcabines nog na de renovatie.

Houd het forum even in de gaten. Misschien dat ik binnen kort foto's van de 243 en 245 heb, dan plaats ik ze op het forum.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Dank je wel Mrs Marian
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Deze 2de badkamer is overigens niet meegenomen in de renovatie. Dus niet vernieuwd met tegelwerk enz.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Er waren laatst een aantal vragen over verschillende cottages en van de appartementen.

De vragen gingen over de vismogelijkheid vanaf de cottages.
Het ging om de 2 persoons VIP nummers 706 en 709.
De 4 persoons VIP nummer 455.

Foto's hiervan staan ➡ Cottages nummers: 455,706,709

En het uitzicht van de hotel/appartementen nu het pad is verlegd en er een speeltuin ligt.
De hotel/appartementen nummers 243, 244, 245, 246.

Foto's daarvan staan ➡ Hotel nummers: 243,244,245,246
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Vandaag een weekend geboekt voor juni in 4 pers. Vip cottage 116 op de Eemhof. Hoop dat tegen die tijd de horeca weer wat open is. Kijk er in ieder geval erg naar uit.
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

cp-vippie schreef:
11 feb 2021, 17:12
Vandaag een weekend geboekt voor juni in 4 pers. Vip cottage 116 op de Eemhof. Hoop dat tegen die tijd de horeca weer wat open is. Kijk er in ieder geval erg naar uit.

We hebben allemaal nood aan terug een beetje normaal hé, ik duim mee met je! Veel plezier alvast, het wordt vast genieten in die VIP. Laat je ons dan weten hoe het was, we lezen dat graag ;-)
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Dank je wel Joke, hoop inderdaad dat horeca weer open is en natuurlijk dat ik mooi weer mag hebben! 😃
Gesloten