Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Informatie, Vragen & Ervaringen] De Eemhof (Deel 8)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
cp-vippie
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 8)

Bericht door cp-vippie »

Ik heb tijdje geleden in 2 pers vip gezeten.op zich mooi huisje hoor alleen de badkamer vond ik wat klein.
Cooperydog
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Cooperydog »

Heeft iemand misschien foto's van huisje 135 in de eemhof is ben benieuwd hij die er uit ziet.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Onlangs ging de Familie Meerschaert naar De Eemhof
Ze beleefden een fantastische tijd.

Bron :

Instagram : https://www.instagram.com/familie_meerschaert/
youtube : https://www.youtube.com/channel/UCKPv85 ... j9A/videos
SVD
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door SVD »

We zouden eind februari naar de Eemhof gaan. Nu zie ik op de app dat er geen dagelijkse Orry kinderdisco is. Klopt dit?
We gingen al 2 keer naar Port Zélande en daar was elke avond wel iets te doen.
Laatst gewijzigd door SVD op 04 feb 2020, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
ovlov
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door ovlov »

Cooperydog schreef: Heeft iemand misschien foto's van huisje 135 in de eemhof is ben benieuwd hij die er uit ziet.
In die zone zijn ze op dit moment aan het renoveren.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

SVD schreef: We zouden eind februari naar de Eemhof gaan. Nu zie ik op de app dat er geen dagelijkse Orry kinderdisco is. Klopt dit?
We gingen al 2 keer naar Port Zélande en daar was elke avond wel iets te doen.
Je gaat eind februari - op de app kun je het wel al zien tot eind februari maar de activiteiten verschillen week per week al naargelang er volk op het park is.
Het zou dus evengoed kunnen dat er veel activiteiten zijn.
Het klopt dat er 1 maal per week iets van Orry is maar niet gans de week
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

ovlov schreef: In die zone zijn ze op dit moment aan het renoveren.
Wij gaan ook eind februari naar de Eemhof, hadden de 146 geboekt maar zijn 3 weken geleden omgeboekt naar de 142, hebben zelf toen gekozen om 5 pers. premium te nemen, de 135 ligt in hetzelfde rijtje en die zijn nog niet gerenoveerd denk dat ze die daarna gaan renoveren
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Van 24/2 t.e.m. 28/2 verbleef ik met mijn zoon van 11 in De Eemhof, hier de review.

Normaal doe ik de quality time weekendjes met mijn kids met de trein, maar dit park is voor mij niet zo goed bereikbaar, tenzij ik € 175 neertel enkel voor vervoer (trein + taxi) en dat vind ik er wat over, dus toch maar zelf gereden, hoewel ik dat echt niet graag doe.  Even op Googlemaps gekeken wanneer we best vertrokken, lekker muziekje op en richting Flevoland gereden, op iets meer dan 2u waren we er.

Het was een blij weerzien met dit mooie park, de vierde keer dat we hier op vakantie komen. 

We zijn een beetje vroeg dus eerst wandelen we wat rond, ondanks de regen en dan trekken we naar de Market Square om een hapje te eten.  Dit park heeft geen Market Dome maar een mooi aangelegd plein met daarrond alle winkels en restaurants, die lekker ruim zijn.  We eten een kleinigheidje in de Grand Café en wandelen daarna terug naar de parking want we hebben gelukkig early check-in. 

Ik heb alles ingepakt in 2 caddy's dus we laten de auto mooi staan waar hij staat, en wandelen naar de cottage op nog geen 10 minuten van de parking.  Ik had een 2 VIP 105 geboekt maar had een paar weken voor vertrek een telefoontje gekregen van het park dat ze dan net hier aan het renoveren zijn, de vriendelijke dame aan de lijn stelt cottage 354 voor waar ik mee akkoord ben.  De cottage ligt goed, op nog geen 5 minuten stappen van Market Square, de cottage ligt mooi aan het water. 

De 2 VIPS op Eemhof zijn met hun 73 m² de ruimste 2vips van de Belgische/Nederlandse parken en dat is heerlijk.  Je ziet dat het oorspronkelijk een 6 persoons cottage was waarvan 1 slaapkamer is omgebouwd tot 2e badkamer en 1 tot aparte open eetkamer.  Na de renovatie zal deze eetkamer dan weer geïntegreerd worden in de ensuite badkamer. 
We komen binnen in een ruime inkomhal (1,7 x 2 m) met 6 degelijk kapstokken, een hoedenplank, een bank van 1,2 m lang met daarin uitsparingen voor 4 paraplu's en daaronder een schoenrek voor 5 paar schoenen.  Zo'n inkomhal zou voor mij elke cottage mogen hebben, heel handig.  Via een schuifdeur kom je in de inpandige berging, niet heel groot maar je kan er het droogrek net opgesteld zetten dus zeker ok. Het kluisje bevindt zich ook hier.
Dan komen we in de keuken, die van het salon is afgescheiden door een stuk muur, fijn zo eens een andere indeling van een cottage.  Er is een dolce gusto (maar geen proevertjes meer) en die blijft ook na de vernieuwing, wat ik persoonlijk een beetje raar vind mits CP zich toch profileert als een park dat inspanningen doet richting milieu en de pads van Dolce Gusto nu net die zijn die toch wat inspanningen kosten om te recycleren, misschien lost CP dit op door een verzamelpunt voor de cups te voorzien op het park en de gasten goed te informeren (want als ik zie dat veel mensen nog geen "gewoon" afval gesorteerd krijgen op de parken...)
De keuken gaat over in de woonkamer met aparte eethoek.  4-persoonsbank, dus je kan met 2 lekker hangen in de zetel en een tafel met 4 stoelen.  Heel gezellig zo'n aparte zithoek maar ja hij gaat dus weg.
Dan is er een gang met 2 badkamers (eentje met bruisbad en wastafel, eentje met Finse sauna en douchecabine).  Fijn om eens een Finse sauna te hebben (maar deze wordt vervangen door een infrarood).  Douchecabine is schoon en de badkamer staat niet onder water na het douchen.  In de nieuwe cottages komt een 2-persoons inloopdouche, die ziet er heel fijn uit.
Er is een apart toilet wat wel heel klein is, als de deur dicht is, zit ze tegen mijn knieën ondanks mijn korte beentjes, ik hou de deur dan maar open, maar toch blij dat het toilet apart is.
De slaapkamer is heel ruim, gesloten kast, kaptafel met aftandse fohn (die ongetwijfeld vervangen wordt na vernieuwing).
Het terras kijkt uit op het water, de meubels waren wat stuk/versleten maar geen probleem mits we nu toch niet op het terras zitten.

In het algemeen heel tevreden over deze ruime cottage, schoonmaak was ok behalve onder de salontafel lag nog véél hondenhaar, moet echt een vergeten stukje zijn want verder was de cottage heel schoon.  Snel zelf even gestofzuigd, en opgelost.  Elektriciteit is niet ok (maar ik zag bij de stukken die worden vernieuwd busjes van een elektricien staan dus dat komt wel goed): 2 stopcontacten zijn dichtgemaakt, de lichten in de slaapkamer flikkeren en de stopcontacten van de keuken "zingen" regelmatig (ze maken een sterk zoemend geluid) en toestellen laden heel traag op (duurt 2 à 3 keer zo lang als normaal), buiten dat geen echte problemen gehad maar als we sliepen of weg waren trok ik zoveel mogelijk stopcontacten uit.

Nadat we geïnstalleerd waren in de cottage trokken we richting supermarkt voor wat boodschappen, haalden het friendscadeau op (een spelletje jenga, deze keer een grote, paar jaar geleden wat het een mini), leuk friendscadeau. 

We gaan zwemmen, Eemhof heeft een heel fijn zwembad.  Het is er heel de midweek druk maar het zwembad kan wel wat volk aan, genoeg te doen.  Alleen bij de turbo twister is het lang aanschuiven (20 minuten).  Na 10 minuten samen in de rij staan, ga ik weer achteraan staan zodat mijn zoon toch 2x in de twister kan zonder teveel tijd te verliezen.  Ik doe de TT sowieso toch niet, er zijn dames die elegant uit die glijbaan komen maar ik hoor daar helaas niet bij.  Ik zit altijd vast met mijn kont in die band en val dan 40 keer eer ik recht ben.  Leuke glijbanen hier, fijne wildwaterbaan, groot bad, buitenbad, bubbelbaden, kleuterbad en crazy river.

Dan nog gewandeld tot aan de Action Factory en daarna trokken we richting Nonna's.

Nonna's is mooi, ruim en gezellig, er staan veel tafels maar er is genoeg ruimte ertussen.  De nonna is een hartelijke lieve dame die haar rol enthousiast vervult, het hele team is top, alert, vriendelijk, kortom een fijne ervaring.  Ik heb een eetformule, mijn zoon valt met zijn 11 jaar nog net in de kinderformule, ik wil gerust met hem ruilen of brood bijbestellen als de portie te klein zou zijn maar de kinderporties vallen best groot, gek dat dit per park zo kan schelen.  Zoonlief had slaatje tomaat mozzarella, kinderpizza Margarita (deze is klein maar slaatje was groot) en dan het grote surprise dessert (een ijsje, mousse en pudding).  Ik had carpaccio (de typische voorverpakte maar ik lust die wel), risotto met zalm en mango/chocolade dessert.

Na een gezellige avond trekken we richting onze cottage waar we genieten van de sauna, en mijn zoon nog van een badje.  We kijken samen nog een filmpje en gaan slapen in het heerlijke bed.

Dinsdagochtend is het eindelijk gestopt met regenen en schijnt de zon.  De broodjes worden zoals elke dag rond 7u gebracht (broodjes komen tussen 7 en 9u) met telkens wat anders, 2 broodjes voor de zoon en 3 voor mij.  Volgende keer vraag ik maar broodjes voor 1 persoon, we eten alleen 's middags in de cottage en dan meestal alleen maar wat fruit of groenten.  Van de 20 broodjes die geleverd werden deze midweek heb ik er 9 mee terug genomen, dat is best zonde.  Onze kippen waren er wel blij mee maar toch.

We wandelen richting Evergreenz voor het ontbijtbuffet dat top is hier.  Vers gebakken spiegeleieren, pannenkoekjes en opgewarmde wafels.  Verder mooi aanbod zoals een 5 birdies park betaamt, enige wat ik wat mis is iets van een slaatje (eiersla of zo) maar verder zeker een goed begin van de dag.

We profiteren van het zonnetje en maken een mooie wandeling op het park.  We gaan kijken langs de zones die gerenoveerd worden (1 en 2) maar kunnen enkel zone 1 zien, bij zone 2 kunnen/mogen we niet door.  Renovatie is grondig, ramen en al gaan er uit, waterleidingen worden vervangen, ...  De pilootcottages die al af zijn, zien er mooi uit, ik vind de sidings aan de buitenkant passen in dit park, mijn zoon vindt ze afschuwelijk dus de meningen zijn verdeeld :-)
Bij aankomst kregen we een brief waarin verontschuldigd wordt dat het park er momenteel kaal bijligt door werken maar dat dit tijdelijk is.  Er zijn inderdaad veel kale, modderige stukken maar je ziet dat het helemaal goed komt.  Alleen de cottages aan het brugje aan de Action Factory liggen er echt triestig bij, daar zou ik nu niet willen zitten.

De jachthaven ziet er weer prachtig uit, hier genieten we van het mooie zicht.

Dan terug naar onze fijne cottage voor een saunatje en om wat gezelschapsspelletjes te spelen.  Gelukkig is er veel daglicht vandaag want de verlichting in de cottage is enkel gericht naar sfeerverlichting, een goede lamp boven de eettafel bv mis ik wel.  Ik weet dat we in België feller licht gewend zijn dan in Nederland maar in deze cottage is het toch een minpunt, we kunnen 's avonds aan de eettafel niet alle spelletjes spelen die we willen en mijn zoon die veel tekent mist ook beter licht.

Dan hop naar Fuego, ook weer een mooi ruim pand en een voldoende hoog plafond zodat het niet stoort dat dit zwart is maar net goed tot zijn recht komt.  Zo vlot het gisteren in Nonna's ging, zo stroef gaat het hier.  Het verschil is opvallend, lang wachten, bediening vergeet vanalles, ...  Zoonlief heeft kipkluifjes, kip als hoofdgerecht en een jungla heroe ijsje.  Ik heb garnaal-avocado slaatje.  Een grote kom vol ijs met daarin een minikommetje met garnalen, avocado en daarop een veel te hard gebakken gamba.  Er is enkel een grof steakbestek wat onhandig is bij dit kleine kommetje. 
Dan mijn steak, prima gebakken, aardappelwedges erbij maar als saus had ik knoflooksaus genomen (andere keuze was pepersaus, champignon en stroganoff) maar dit blijkt knoflookmayo  ???  Tot slot heb ik de crème brûlée die zoals gewoonlijk lekker is.  Ondanks dat het allemaal stuntelig overkwam, hebben we toch genoten van onze avond en na het eten trekken we richting Aqua Mundo die mooi verlicht is in de avond.

Woensdag weer lekker weer en weer beginnen we met een ontbijt in Evergreenz.  We maken onze stappenteller weer trots en wandelen wat af.  In de vroege namiddag trekken we richting Brasserie Zuiderzoet waar ik een high tea gereserveerd heb.  Deze is zeker lekker, prijs is € 22,5/persoon, op de website staat kids tot 12 aan halve prijs maar dat klopt niet, kids betalen ook de volle pot maar je krijgt echt veel, het is een maaltijd en niet een hapje.  Thee is ook echt à volonté wat voor mij als theedrinker wel fijn is.  Kwaliteit van het eten is ok, het blijft een vakantiepark natuurlijk, ik denk niet dat er iets zelfgemaakts bij zat maar het was zeker lekker en gezellig en de dame die ons bediende was heel hartelijk.  Sowieso is het een mooi pand met zicht op de jachthaven.  Volgorde van de high tea was wel wat raar, eerst koud hartelijk + koud zoet, daarna kwamen nog gefrituurde snacks, ik had liever geëindigd met het zoete maar het smaakte wel.

Na de high tea passeerden, we nog even Action Factory voor een spelletjes in House Of Games en daarna gaan we naar onze cottage voor een rustige avond (sauna, badje voor meneer, spelletjes, filmpje).  Er bestaat eindelijk een kabeltje om Netflix te kunnen zien op tv via je ipad of iphone en dat werkt prima.

Donderdagochtend regent het weer maar ik klaag niet: bij mij thuis sneeuwt het.  Weer een lekker ontbijt in Evergreenz (en nee, ik word dat niet beu en mijn zoon ook niet).  Lekker zwemmen, middagje relaxen in de cottage en 's avonds naar Evergreenz.  Hier zijn nu bepaalde dranken inbegrepen: thee, koffie, mineraalwater, water met een smaakje (verse munt en citroen) en sapjes (appelsap, sinaasappelsap en multivruchten).  Andere drank is zelf te halen en te betalen aan de bar.  Het eten is hier lekker, vers gebakken vis en vlees, veel groentegerechten en veel keuze.  Een toog had allemaal Mexicaanse gerechten, ik vermoed dat deze per avond verschilt van thema.

We genieten daarna van de laatste avond in onze heerlijke cottage.

Vrijdagochtend eten we voor de afwisseling eens in de cottage omdat we de laatste uurtjes van ons huisje willen genieten.  Om 10u verlaten we de cottage en zijn maar wat blij dat we te voet met onze caddy de laaaaaaaaaaange rij auto's kunnen voorbijsteken.  We gaan nog bowlen (met onze activiteitenvouchers), bowling is vernieuwd tegen onze laatste keer hier.  Verder doen we nog minigolf (niet boekbaar met de vouchers), deze mag wel eens wat opgekuist worden, lag vol takjes, vogelpoep, ...

In de vroege namiddag vertrekken we weer richting huis, we hebben genoten van deze vakantie en dit heerlijke park.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Wij zijn ook vorige week geweest en zaten bij bruggetje, de tuinkant was bij ons gelukkig nog om aan te zien maar de voorkant was echt een modder zooi, zeker bij aankomst want je kon je auto nergens goed parkeren om uit te laden dus moest je door de modder lopen.
Ook hebben wij wat overlast gehad van de werkzaamheden, meer in de ochtend als je nog op bed ligt, om kwart voor 7 reed de 1e auto het huisje langs en rond 8 uur kwam de shovel/kraan en hoorde we al tegels er afgehakt worden en dan zaten wij in de 152 laat staan de mensen die er nog dichterbij zaten.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Bedankt voor je mooie uitgebreide review Weegschaaltje. Ik ga 23 maart en zit in zone 5 dus hoop dat ik daar geen overlast heb van de werkzaamheden.  :D
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Hoi Lientje,

Ik dacht dat de Eemhof de hele zone zou afsluiten als ze verbouwen, maar dit is dus niet zo. Heb je toevallig kunnen zien tot welke cottage ze in zone 1 bezig waren aangezien je in cottage 152 zat?
Ontdek, inspireer en geniet...
weegschaaltje
All-in
All-in

cp-vippie schreef: Bedankt voor je mooie uitgebreide review Weegschaaltje. Ik ga 23 maart en zit in zone 5 dus hoop dat ik daar geen overlast heb van de werkzaamheden.  :D
Geniet ervan, hopelijk heb je het weer wat mee dan!  Laat zeker weten hoever ze dan staan met de werken.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 8 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal
Frouk
All-in
All-in

Bericht door Frouk »

Iemand enig idee of ze de hotelappartementen al aan het verbouwen zijn? En wanneer dit afgelopen is?
En als ze dat nog niet aan het doen zijn, wanneer beginnen ze hiermee?
weegschaaltje
All-in
All-in

Frouk schreef: Iemand enig idee of ze de hotelappartementen al aan het verbouwen zijn? En wanneer dit afgelopen is?
En als ze dat nog niet aan het doen zijn, wanneer beginnen ze hiermee?
Vorige week waren ze hier (nog) niet bezig, er is er wel dacht ik al eentje omgebouwd als pilot.
sinds 2012:
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

biancaaaa schreef: Hoi Lientje,

Ik dacht dat de Eemhof de hele zone zou afsluiten als ze verbouwen, maar dit is dus niet zo. Heb je toevallig kunnen zien tot welke cottage ze in zone 1 bezig waren aangezien je in cottage 152 zat?
Ze waren bezig van cottagenummer 102 tot 109 en de overkant 101 tot 147, eerst alles leeghalen maar ze waren aan het begin al bezig met slopen en zelfs op paar vips die terras op water hebben waren ze al bijna klaar met nieuwe daken en ook al bezig met houtwerk buitenkant, denk dat ze deze week dan heel de zone leeg hebben gehaald maar omdat het nog vakantie was ze niet de hele zone dicht hebben gedaan, heb hier wel een klacht voor ingediend omdat je toch overlast heb, op het moment dat ze wisten dat ze gingen starten met die zone hadden ze ook iedereen kunnen bellen en ze overzetten naar andere zone of nog een week wachten met slopen dan weet je zeker dat er geen overlast is.
Ik had trouwens nog een klacht aangezien ik week voor vertrek bij Evergreenz had gereserveerd en had aangegeven dat er iemand was die geen vlees of vis eet maar wel vervangers lust maar hier was niet echt rekening mee gehouden had zelfs het idee dat ze van de keuken dit helemaal niet wisten, er was keus tussen, tuinbonen, pittige tomaten, iets van een vies mexicaans groenteprut, andijviestamppot wat er niet lekker uitzag, patat, aardappelwedges, stukken zoete aardappel uit de oven en gnochi die ook niet lekker was en dan sla, komkommer en tomaat en dan een prijs van  €33,95 omdat er nu drank bij inbegrepen is maar dan geen groene ijsthee en dubbelfris, als wij vakantie hebben drinken we altijd groene ijsthee, dus nu hebben we ranja gedronken maar wel erg dure ranja.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Mijn verblijf ging afgelopen week dus niet door ivm sluiting van de parken. Nu heb ik mijn boeking verplaatst naar eind september. Ik kon tegen meerprijs wel weer huisje 116 boeken want dan zijn ze klaar met renoveren. Ook was de meerprijs omdat september iets duurdere periode is. Al met al hoop ik dat het in september wel door kan gaan.
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

cp-vippie schreef: Mijn verblijf ging afgelopen week dus niet door ivm sluiting van de parken. Nu heb ik mijn boeking verplaatst naar eind september. Ik kon tegen meerprijs wel weer huisje 116 boeken want dan zijn ze klaar met renoveren. Ook was de meerprijs omdat september iets duurdere periode is. Al met al hoop ik dat het in september wel door kan gaan.
Groeten Nicole
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

September is nog een eindje - het zou me verwonderen moest het dan nog allemaal zo erg zijn al weet men natuurlijk nooit
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

Geocaching

Voor wie: het hele gezin
Waar: in het park
Kleding: vrijetijdskleding
Duur: 1.5 uur

Wat is Geocaching?

Geocaching is een avontuurlijk spel dat werkt met GPS-ontvangers of met een smartphone.
Het is een originele manier om met het hele gezin de omgeving en de natuur van het park te ontdekken. Op verschillende plaatsen ligt een “schat” verstopt, die je op basis van coördinaten kunt ontdekken.

Afbeelding

Bij ons laatste bezoek aan De Eemhof hebben wij dit spel/speurtocht gedaan.
En nu in deze tijd van Corona (covid-19) lijkt mij dit een hele leuke activiteit om te kunnen doen mochten de parken weer opengaan met regels die beperkingen met zich meebrengen.
Dit spel speel je op eigen gelegenheid en hier is de 1.5 mrt afstand regel goed te handhaven.

De tocht begint bij het Cycle Center, hier krijg je een tas met attributen, een GPS ontvanger en een map met instructies. De tocht duurt ongeveer 1.5 uur.

Afbeelding

Je leest die instructies en zet de gps aan. Nu kan de tocht beginnen!

Afbeelding

De tocht voert je langs allerlei punten op het park. Je moet dan bij bepaalde punten opdrachten uitvoeren om logo’s te vinden.
In de tas zitten voorwerpen die je daarbij nodig (kan) hebben. Kijk goed rond en zoek in alle hoeken en gaten naar de logo’s, ze zitten soms goed verstopt!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tip: word er gesproken over een station in de handleiding, dan wordt daar het eindpunt van de GPS-Coördinaten meer bedoeld.

Wij vonden het een heel leuke speurtocht die ons op leuke plaatsen bracht op het park. En beveel dit zeker aan bij jullie.

Alvast heel veel plezier!!
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

Vandaag nog maar eens gebeld voor evt boeking in juni te maken, maar de dame aan de telefoon zei is nog niet zeker wanneer ze open gaan en welke faciliteiten open gaan. Als horeca dicht is blijf ik liever thuis dus maar gewacht met boeken.
cp-vippie
All-in
All-in

Bericht door cp-vippie »

cp-vippie schreef:
10 mei 2020, 21:13
Vandaag nog maar eens gebeld voor evt boeking in juni te maken, maar de dame aan de telefoon zei is nog niet zeker wanneer ze open gaan en welke faciliteiten open gaan. Als horeca dicht is blijf ik liever thuis dus maar gewacht met boeken.
Edit: vandaag geboekt voor half juni nadat nieuws bekend werd over de opening en de opening van de faciliteiten waaronder horeca.

Iemand ervaring met cottage nummer 527?
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Uitzicht cottage 698 dan zie je cottage 527 met terras boven het water. Foto is van januari 2020.
Bijlagen
DSCN0032.JPG
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Nieuwe plattegrond van de Eemhof staat online, daarop zijn de vernieuwde cottage aangegeven en de premium 6p adventure cottage
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

We gaan begin november naar De Eemhof. Al vaak geweest maar nu wil ik graag eens een vernieuwde cottage. We zijn met 2 volw. en 2 kids.Eerst wou ik een 6p premium boeken omdat die zo lekker ruim zijn maar geen meer met leuk zicht aan het grotere meer (brug). Wel nog een 4p VIP vernieuwd. Nu twijfel ik tussen nr 119 (met tuin) of 116 (met vlonder). Wat vonden jullie het leukste. Denk dat m'n kids de tuin wel leuk zouden vinden alleen weet ik niet of het zicht zo leuk is vanuit nr 119.
Huisje met vlonder heeft wel een verhoofd plafond wat mogelijks het ruimtegevoel wat vergroot. Ik vind wel dat ze in de 4p VIP een erg kleine nieuwe bank hebben gezet precies?! Iemand ervaring ermee?
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

deebee7 schreef:
17 mei 2020, 16:39
We gaan begin november naar De Eemhof. Al vaak geweest maar nu wil ik graag eens een vernieuwde cottage. We zijn met 2 volw. en 2 kids.Eerst wou ik een 6p premium boeken omdat die zo lekker ruim zijn maar geen meer met leuk zicht aan het grotere meer (brug). Wel nog een 4p VIP vernieuwd. Nu twijfel ik tussen nr 119 (met tuin) of 116 (met vlonder). Wat vonden jullie het leukste. Denk dat m'n kids de tuin wel leuk zouden vinden alleen weet ik niet of het zicht zo leuk is vanuit nr 119.
Huisje met vlonder heeft wel een verhoofd plafond wat mogelijks het ruimtegevoel wat vergroot. Ik vind wel dat ze in de 4p VIP een erg kleine nieuwe bank hebben gezet precies?! Iemand ervaring ermee?
Wij zitten altijd in 119, het uitzicht is goed je kijkt op de klimtoren en het wandelpad daar langs. Wij hebben nog nooit in 1 met een vlonder gezeten dus kan daar geen oordeel over geven. Ik weet niet of die bank kleiner is wij gaan in september er heen, daarna kan ik er wat van zeggen 8)
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

stoute schreef:
17 mei 2020, 18:51
deebee7 schreef:
Wij zitten altijd in 119, het uitzicht is goed je kijkt op de klimtoren en het wandelpad daar langs. Wij hebben nog nooit in 1 met een vlonder gezeten dus kan daar geen oordeel over geven. Ik weet niet of die bank kleiner is wij gaan in september er heen, daarna kan ik er wat van zeggen 8)
Heeft nr 119 de ingang naar de leefruimte vlak naast de bank (tussen open haard en bankstel)?
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

deebee7 schreef:
17 mei 2020, 20:14
stoute schreef:
17 mei 2020, 18:51
deebee7 schreef:
Heeft nr 119 de ingang naar de leefruimte vlak naast de bank (tussen open haard en bankstel)?
Dat weet ik nog niet, deze gerenoveerde huisjes zijn net pas in de verhuur. Maar denk dat alle VIP dat krijgen. De pilot nr 150 heeft t ook namelijk
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Alle 4 pers VIP krijgen de deur tussen de bank en openhaard.

debee7 , ik heb in zowel een vip met vlonder en tuin gezeten. Ik vind persoonlijk een tuin fijner. vooral met de kinderen.
Het is bij de 119 best ruim en je heb mooi uitzicht
.
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

Bedankt allemaal. 119 is gereserveerd!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer op De Eemhof geopend.
Wij zullen daar bij zijn!!

Heeft u nog vragen of foto verzoekjes voor dit park laat het ons dan weten. En dan proberen wij die naar donderdag te beantwoorden.

Zie hier een 1ste video van deze nieuwe glijbaan.

Video: De Stentor
Gesloten