Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Informatie, Vragen & Ervaringen] Center Parcs Park Bostalsee (Deel 2)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
suusie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 2)

Bericht door suusie »

ooh, nog een vraagje.
de gratis activiteiten die we erbij krijgen.  weet iemand welke aktiviteit hoeveel kost. dus in die bonnen.
wij willen dus graag een fiets en een keer bowlen.
de rest is voor ons oninteressant.
en zou je ook als bijv bowlen 2 kost. en fiets ook, dan 1 deel zelf betalen kunnen? aangezien je er maar 3 krijgt.
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

suusie schreef: ooh, nog een vraagje.
de gratis activiteiten die we erbij krijgen.  weet iemand welke aktiviteit hoeveel kost. dus in die bonnen.
wij willen dus graag een fiets en een keer bowlen.
de rest is voor ons oninteressant.
en zou je ook als bijv bowlen 2 kost. en fiets ook, dan 1 deel zelf betalen kunnen? aangezien je er maar 3 krijgt.
Op de Eemhof kon bowlen niet met de friendsbonnen, en een fiets huren ook niet.
Volgens mij kan je alleen kinderactiviteiten doen met de bonnen.
Groeten Nicole
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Je kunt zien op de website van een park welke activiteiten je met de vouchers kunt "betalen".

Afbeelding
suusie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door suusie »

die heb ik idd al gevonden. en bowlen en fiets staan erbij. alleen niet hoeveel  je nodig bent voor bijvoorbeeld een  fiets of een uur bowlen.  daar was ik wel nieuwsgierig naar. want als je 3 van die dingen krijgt en ze kosten beiden 2  ::)

iemand nog tips over zone 7?
suusie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door suusie »

helemaal niemand???????

en hoe boek ik van te voren al het bowlen? park is namelijk zo goed als vol in die periode en we willen toch echt zeer graag op de verjaardag van zoon bowlen.

en ontbijten, is die ook mogelijk in marketrestaurant? ik kan dit niet vinden. en wat het kost hihi
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Als je met activiteitenvouchers wenst te betalen kan het sowieso pas op het park zelf. Betaal je op voorhand dan kan je via mijn centerparcs activiteiten boeken en online betalen met creditcard/online betaling. Dit kan vanaf 6 weken vooraf.
Je vindt alle prijzen van bij te boeken arrangementen zoals ontbijt e.d ook gewoon op mijn centerparcs.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
Borrie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Borrie »

Pollewop schreef: Hoi,
Binnenkort wil ik boeken voor volgende zomer.
Iemand ervaring met 6 persoons Premium cottage 455, 456, 457?
Zijn er foto's van?
Hoe is de ligging van het terras?
Is dit beschut of vrij?
Er loopt een pas langs waarbij denk ik veel gasten van der huisjes verderop in de straat doorlopen.

We gaan met 2 kids van 3 jaar en willen niet te veel moeten klimmen
Tov de md zijn 456 en 457 het allerbeste gelegen, met mooi en privaat gazon. Wij hadden 456 het 1e jaar na opening park en zagen vanuit de woonkamer ook het strandje. Dit mooie uitzicht is nu helaas weg, wegens uitgroeien van de beplanting achteraan het gazon en aan het meer.
Deze cottages liggen naast de md, doch privaat en vrij rustig. Enkel het voetbalveldje geeft wel regelmatig lawaai. De 6p premium rechts van 455 heeft wel een veel kleiner gazon, en achteraan meer beplanting.
Veerletje
All-in
All-in

Bericht door Veerletje »

Het was even geleden, maar we hebben de smaak van Center Parcs-vakanties terug te pakken. In de kerstvakantie gaan we naar Bostalsee. Het is de eerste keer dat we naar Duitsland gaan. In april gingen we naar Villages Nature en onze dochter (van toen net 2 jaar) was enorm teleurgesteld dat ze niet mee mocht op de glijbanen. Ze is gewoon van in het zwembad overal af te gaan en is dol op bvb de wildwaterbaan. Weet iemand of kinderen van de glijbanen in Bostalsee mogen? Of zijn de kinderen beperkt tot het Waterplayhouse?
---{ Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away }---
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi Veerletje,

De glijbanen zijn vanaf 5 jaar. Hoewel ik zelf heb gezien dat ook jongere kinderen er samen met een ouder vanaf gingen.
Natas79
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Natas79 »

Volgens mij is dat geen probleem in bostalsee toen wij er vorig jaar waren was er geen toezicht bij de glijbanen.
Pollewop
All-in
All-in

Bericht door Pollewop »

gerritelburg schreef: Weet niet hoeveel haast je er mee hebt wij gaan een midweek in september 9-9-2019 naar Park Bostalsee dus kan eventueel voor je kijken en foto's maken als je dat wilt
Heb je toevallig nog gekeken?
gerritelburg
All-in
All-in

Bericht door gerritelburg »

Pollewop schreef: Heb je toevallig nog gekeken?
Oei helemaal vergeten, maar kan je wel helpen: deze foto is van het voetbalveldje daarachter vind je de cottage 455 + 456. De 456 zit helemaal beschut 455 heeft iets meer inkijk van menden die over het paadje naar boven lopen. 456 zou ik niet nemen heb je heel inkijken vanaf het pad dat onderaan langs loop. Als ik mocht kiezen had ik 455 gekozen.

Edit: link verwijderd (mrs Bibi)
Laatst gewijzigd door gerritelburg op 18 sep 2019, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Parc Sandur(14x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Zandvoort(3x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x) De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bericht door mrs Marian »

gerritelburg schreef: Oei helemaal vergeten, maar kan je wel helpen: deze foto is van het voetbalveldje daarachter vind je de cottage 455 + 456. De 456 zit helemaal beschut 455 heeft iets meer inkijk van menden die over het paadje naar boven lopen. 456 zou ik niet nemen heb je heel inkijken vanaf het pad dat onderaan langs loop. Als ik mocht kiezen had ik 455 gekozen.

De link werkt niet, kan je mij een pb sturen met de link. Dan zet ik hem in het bericht hierboven.

Laatst gewijzigd door mrs Marian op 18 sep 2019, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

Groetjes, Marian
gerritelburg
All-in
All-in

mrs Bibi schreef: De link werkt niet, kan je mij een pb sturen met de link. Dan zet ik hem in het bericht hierboven.
Kan kloppen is een besloten groep op Facebook, kan ik je anders een mailtje sturen met de foto's
Parc Sandur(14x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Zandvoort(3x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x) De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
Pollewop
All-in
All-in

Bericht door Pollewop »

gerritelburg schreef: Oei helemaal vergeten, maar kan je wel helpen: deze foto is van het voetbalveldje daarachter vind je de cottage 455 + 456. De 456 zit helemaal beschut 455 heeft iets meer inkijk van menden die over het paadje naar boven lopen. 456 zou ik niet nemen heb je heel inkijken vanaf het pad dat onderaan langs loop. Als ik mocht kiezen had ik 455 gekozen.

Ben benieuwd naar je foto

455  456 en 459 zaten ineens al vol
Er wordt vroeg geboekt.
Héb vandaag dus snel 457 geboekt,  we willen graag 6p Premium dichtbij MD.

Maar iig bedankt

Laatst gewijzigd door Pollewop op 18 sep 2019, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

gerritelburg schreef: Kan kloppen is een besloten groep op Facebook, kan ik je anders een mailtje sturen met de foto's
Ja zeker mag dat. Dit is mijn mailadres: marian@centerparcsforum.nl
Kan/wil je de naam van die facebook pagina ook sturen? Dan gaan we lid worden.
Groetjes, Marian

Groetjes, Marian
gerritelburg
All-in
All-in

mrs Bibi schreef: Ja zeker mag dat. Dit is mijn mailadres: marian@centerparcsforum.nl
Kan/wil je de naam van die facebook pagina ook sturen? Dan gaan we lid worden.
Heb je 2 mailtje gestuurd
timosun
All-in
All-in

Bericht door timosun »

kan de naam van de facebook groep ook hier bekend worden gemaakt?
gerritelburg
All-in
All-in

timosun schreef: kan de naam van de facebook groep ook hier bekend worden gemaakt?
Type in bij Facebook: Center Parcs foto's cottages, parken en de Aqua Mundo's.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Informatie, Vragen & Ervaringen] Park Bostalsee (Deel 2)

Zie voor mee foto's: Center Parcs foto's cottages, parken en de Aqua Mundo's. Facebook: https://www.facebook.com/groups/655959041106034/
Hierbij de foto van het voetbalveldje.
Met dank aan: gerritelburg

Afbeelding
Groetjes, Marian

Groetjes, Marian
Hendri

Re: [Informatie, Vragen & Ervaringen] Center Parcs Park Bostalsee (Deel 2)

Bericht door Hendri »

We willen volgende zomer graag naar Bostalsee
Lijkt ons een leuk park, ook voor ons dochtertje

Nu hebben we 2 honden en willen we graag op een hoek, beetje vrij (proberen) te zitten
En niet te ver van MD

Op de kaart lijken huisje 416 / 452 en 522 (deze zijn nog vrij) best gunstig te liggen
Maar is dat in werkelijkheid ook zo ?
die in zone 4 liggen natuurlijk dicht bij MD, wat een voordeel is
Wie kan me iets meer over vertellen ?
Plaats reactie