Welkom op Center Parcs Forum. Het informatie forum voor en door Center Parcs liefhebbers

[Informatie, Vragen & Ervaringen] Center Parcs Park Bostalsee (Deel 2)

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[Informatie, Vragen & Ervaringen] Center Parcs Park Bostalsee (Deel 2)

Bericht door mrs Marian »

We gaan hier verder met deel 2 Ervaringen & vragen Park Bostalsee.

Het vorige deel 1 kan je hier vinden.
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 28 okt 2017, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

Groetjes, Marian
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
FamBlink

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 2)

Bericht door FamBlink »

Beste mensen,

Half november zijn wij een weekje naar Center Parcs Park Bostalsee geweest.
Na zo'n 5 uur rijden waarbij je de mooie omgeving tegemoet rijd aangekomen bij het park.
Snel de sleutels gehaald en  naar het "vip" huisje.
Hier aangekomen bleek er helaas het 1 en ander niet in orde te zijn...een vieze keuken ( servies plakte aan de plank ) ... een draaiende vaatwasser ( die achteraf ook nog tot aan ze nek vol zat ) een lamp die van de muur af was gekomen en aan de electra nog hing.
Niet echt fijn, direct gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was.
Schoonmaak is gekomen en hebben het alsnog schoongemaakt.
De lamp kwam later een man van het onderhoud langs om alles weer netjes op te hangen.

Jammer dat het nodig was maar al met al geregeld maar had gewoon bij aankomst al netjes in orde moeten zijn.

Het zwembad is lekker vertoeven en door de week niet druk  :), weekend uiteraard wat drukker.
Leuk is dat er genoeg vogels in de omgeving zitten en je lekker in het groen zit, door de herfst uiteraard wel minder groen :D

Minder is de service bij de market dome. Vele lopen als kippen zonder kop rond en bestellingen komen niet gezamenlijk maar 1 voor 1, zo had ik mijn ijsje al op en iets later kwam mijn partner haar "apfeltrudel" ...niet echt gezellig.
Systeem werkt niet briefjes opschrijven en dan snel ergens invoeren.
Eten is redelijk maar niet om over naar huis te schrijven ... spaghetti met o.a tomaatjes tja er lagen er 3.

Na een week hebben we onze spullen ingepakt, ontbeten, en de boel nog wat opgeruimd.
Hebben de auto ingeladen en zijn weg gegaan..sleutels afgegeven en op naar huis.

Na weer zo'n 5 uur rijden komen we erachter dat we een tas ( met nieuwe kleding, parfum enz ) zijn vergeten ... deze stond in de woonkomen en hebben we niet meer gezien door dat de deur was dicht gevallen. Stom dat we niet een 2e rondje hebben gelopen maar goed iedereen kan wel een fout maken zou je denken.

Na gelijk gebeld te hebben zou er gekeken worden hoe en wat...na 2 uur niets gehoord dus zelf even gebeld en gevraagd m.b.t. de status... ik zou misschien de volgende dag iets horen :( :( vreemd maar goed je hebt het maar te accepteren.

Volgende dag niets gehoord dus zelf maar gebeld.....en ja hoor er is niets gevonden maar mogen pas vrijdag het huisje weer in...
NIETS gevonden ??! het is een flinke tas ?!
Heb contact gezocht met Center Parcs in NL na eerst 8keer van het kastje naar de muur gestuurd te zijn contact gekregen met een bepaalde klanten ( klachten ) service. Ook zij hebben met het park contact gezocht en ja advies was echt wachten tot vrijdag.

Het is nu maandag en je raad het al niets meer gehoord!

Het is droevig hoe je als nette klant word behandeld cq bestolen.
Eindoordeel, NOOIT MEER CENTER PARKS!!! Want zo ga je niet met KLANTEN om!
NR01
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door NR01 »

We overwegen een VIP of Premium 6p in Bostalsee komende zomer? Iemand suggesties qua cottage, rekening houdend met hoogteverschil/afstand tot Market Dome enzo? Of valt dat redelijk mee?
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Als u lekker dichtbij de centrumvoorzieningen wilt zitten en weinig hoogteverschil Dan is een cottage in de 400 serie de beste keuze. De 500 serie kan ook nog naar dat is wel wat extra lopen naar het centrum maar wel redelijk vlak 
NR01
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door NR01 »

Dankjewel Maria! Jammer genoeg geen VIP's meer vrij in deze zones... wel in zone 2,3, 6 en 7...
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij hebben zelf in zone 2 en 3 een keer gezeten. Cottage 243 is volgens mij een VIP met prachtig uitzicht en mooie cottage maar wel echt een klim omhoog als je naar het zwembad of het centrum bent geweest.
Ik zou Dan misschien toch voor zone 6 gaan. Zone 7 is wel redelijk vlak maar qua afstand wel flink lopen naar alle centrumvoorzieningen.
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

FamBlink schreef: Beste mensen,

Half november zijn wij een weekje naar Center Parcs Park Bostalsee geweest.
Na zo'n 5 uur rijden waarbij je de mooie omgeving tegemoet rijd aangekomen bij het park.
Snel de sleutels gehaald en  naar het "vip" huisje.
Hier aangekomen bleek er helaas het 1 en ander niet in orde te zijn...een vieze keuken ( servies plakte aan de plank ) ... een draaiende vaatwasser ( die achteraf ook nog tot aan ze nek vol zat ) een lamp die van de muur af was gekomen en aan de electra nog hing.
Niet echt fijn, direct gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was.
Schoonmaak is gekomen en hebben het alsnog schoongemaakt.
De lamp kwam later een man van het onderhoud langs om alles weer netjes op te hangen.

Jammer dat het nodig was maar al met al geregeld maar had gewoon bij aankomst al netjes in orde moeten zijn.

Het zwembad is lekker vertoeven en door de week niet druk  :), weekend uiteraard wat drukker.
Leuk is dat er genoeg vogels in de omgeving zitten en je lekker in het groen zit, door de herfst uiteraard wel minder groen :D

Minder is de service bij de market dome. Vele lopen als kippen zonder kop rond en bestellingen komen niet gezamenlijk maar 1 voor 1, zo had ik mijn ijsje al op en iets later kwam mijn partner haar "apfeltrudel" ...niet echt gezellig.
Systeem werkt niet briefjes opschrijven en dan snel ergens invoeren.
Eten is redelijk maar niet om over naar huis te schrijven ... spaghetti met o.a tomaatjes tja er lagen er 3.

Na een week hebben we onze spullen ingepakt, ontbeten, en de boel nog wat opgeruimd.
Hebben de auto ingeladen en zijn weg gegaan..sleutels afgegeven en op naar huis.

Na weer zo'n 5 uur rijden komen we erachter dat we een tas ( met nieuwe kleding, parfum enz ) zijn vergeten ... deze stond in de woonkomen en hebben we niet meer gezien door dat de deur was dicht gevallen. Stom dat we niet een 2e rondje hebben gelopen maar goed iedereen kan wel een fout maken zou je denken.

Na gelijk gebeld te hebben zou er gekeken worden hoe en wat...na 2 uur niets gehoord dus zelf even gebeld en gevraagd m.b.t. de status... ik zou misschien de volgende dag iets horen :( :( vreemd maar goed je hebt het maar te accepteren.

Volgende dag niets gehoord dus zelf maar gebeld.....en ja hoor er is niets gevonden maar mogen pas vrijdag het huisje weer in...
NIETS gevonden ??! het is een flinke tas ?!
Heb contact gezocht met Center Parcs in NL na eerst 8keer van het kastje naar de muur gestuurd te zijn contact gekregen met een bepaalde klanten ( klachten ) service. Ook zij hebben met het park contact gezocht en ja advies was echt wachten tot vrijdag.

Het is nu maandag en je raad het al niets meer gehoord!

Het is droevig hoe je als nette klant word behandeld cq bestolen.
Eindoordeel, NOOIT MEER CENTER PARKS!!! Want zo ga je niet met KLANTEN om!

Ik zou u willen aanraden om een Lost and Found formulier in te vullen. Hopelijk komt hierdoor de vergeten tas weer boven water.
danneke
All-in
All-in

Bericht door danneke »

Een midweekje in Bostasee voor de 6 de maal
Prachtig park maar gisteren waren we toch zeer teleurgesteld
We hadden kaarten gekocht voor grazy game avond.  Toen we aankwamen in market dome was er geen plaats meer om te zitten
Na wat over en weer gediscusieer of er geen stoelen konden bij geplaatst worden, kon dit niet.  Daar stonden we met onze kaarten en konden terug vertrekken
Snap niet dat ze zoveel kaarten verkopen als er geen plek is om te zitten
Ze zouden beter bij aankoop van de kaarten, vragen met hoeveel je bent en zo tijdig de kaartenverkoop stoppen als capaciteit bereikt is
Onze kinderen zeer teleurgesteld
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Wat jammer om te horen, was het verblijf verder helemaal naar wens ?
danneke
All-in
All-in

Bericht door danneke »

verder was ons verblijf naar wens hoor
je ziet wel dat de cottages al enkele jaren oud zijn.  hier en daar wat sleet en dit viel dit jaar wel op, in vergelijking met andere jaren.  Bij een aantal huisjes waren ze ramen aan het vervangen wat toch wel snel is aangezien het een vrij recent park is
Ceetje
All-in
All-in

Bericht door Ceetje »

Wij verbleven dezelfde periode van Danneke op park Bostalsee.

Gaan sinds de opening van dit park jaarlijks met Pasen naar Bostalsee, maar gezien we dit jaar reeds met krokus naar lac d'ailette zijn geweest, dachten we dit keer jaartje over te slaan. Maar begon plots toch te kriebelen, vandaar zeer kort vooraf via de ouders van nu nog weekje geboekt.

Vorige jaren steeds minitieus voorkeursligging vooraf uitgestippeld, en reeds alle formaten van de vip cottages gehad plus 1x6p premium en steeds in de zones 4 en 5. Dit keer wegens park zo goed als uitverkocht, slechts paar cottages nog vrij en wij kozen met bang hartje 8p comfort in zone 1. Wegens zone 1 vlakbij md en 8p toch lekker ruim voor ons gezin van 4 personen.

Maar waren blij verrast bij aankomst. Echt mooie grote cottage, met veel lichtinval, ruim terras, keuken met composiet werkblad en vaatwas, ... Zelf bedden opmaken is minder leuk op vakantie, maar snel vergeten eens gebeurd. De haardroger en tweede tv niet echt gemist, ook de speelkamer van de vip niet. Sauna, bubbelbad en gratis wifi bij een vip is uiteraard altijd fun om te hebben op vakantie, maar naar prijsverschil toe vind ik de 8p comforts zonder die extraatjes in Bostalsee zeker en vast een grote aanrader.

De hoofdstraat liep achter onze cottage, maar weinig hinder van ondervonden wegens cottage stuk hoger dan straatniveau. Een aantal cottages in onze rij lagen lager naar de hoofstraat toe met hun terras, kan mij wel voorstellen dat het bij hen veel meer stoorde.

Vorig jaar mij eraan geërgerd dat het paradijslijke park een jungle werd, wegens overwoekerende beplanting. Dit jaar stonden veel bomen en beplanting nog kaal, plus had een storm flink huis gehouden in het park, waardoor zij genoodzaakt waren verschillende bomen te kappen. Het resultaat was veel meer uitzicht op de Bostalsee, zelfs een stukje vanuit onze woonkamer in zone 1.

We hadden heerlijk weer, veel zon en een blauwe hemel. Het park was prachtig, de uitzichten vanop het park en vanop de dam aan het stuwmeer adembenemend. Instant vakantiesfeertje in gans het park, zalig.

De market dome was heerlijk vertrouwd, de aquamundo voelde als thuiskomen. Ik hou van alles aan deze aquamundo, is weliswaar vrij compact, maar heeft (behalve een wildwaterbaan) echt alles voor een heerlijke vakantie.
Het buitenbad was zoals vanouds zeer goed verwarmd, terwijl ik dit intyp verlang ik al opnieuw om ginds te zijn  ;D

De foodstore werd sneller aangevuld dan vorige verblijven. Enkel light frisdrank ontbreekt daar enorm, je hebt enkel coca cola zero. Mijn man heeft diabetes en dronk dus de hele week cola zero en water, omdat we dit keer geen zin hadden om buiten het park te gaan winkelen. Het personeel in de foodstore waren bij dit verblijf hoofdzakelijk vaste medewerkers, die hun best deden om naast duits ook engels te spreken.

Qua minpuntjes verder de afhaalpizza's in het market cafe. Ooit waren deze zeer lekker, vorig verblijf en dit verblijf opnieuw licht zwart geblakerd. 1e keer niks van gezegd, waren al terug in onze cottage toen we het opmerkten en wilden gewoon eten. Twee dagen later opnieuw voor het gemak pizza's gaan bestellen en uitdrukkelijk gevraagd hierop te letten, maar 1 van de twee was dus weer niet echt in orde.

Buffet is wel een aanrader, enkel stevig geprijsd ondanks frisdrank inbegrepen. Snack vonden wij ook opnieuw zeer ok, nieuw is de family bucket frites; handig als je graag in je cottage eet. Snitzel met sla, tomaatjes, komkommer, ... en zelfs pot stoverij (van thuis meegebracht) smaakt er overheerlijk bij en is snel klaar.

Derde en laatste minpuntje was de klimactiviteit: zowel bij het kleinste klimparcours als bij het high climbing in de hoge bomen ernaast, was er NIKS van begeleiding. Voor 12 euro en 15 euro per kind behoorlijk prijzig, maar er was enkel iemand bij de desk om hun materiaal te helpen aandoen en op het parcours te helpen, voor de rest stonden ze er alleen voor. Bij high climbing was door die storm bovendien het laatste deel van het parcours verwoest. Dit werd niet vooraf aangekondigd, mijn dochter was wat teleurgesteld dat het spectaculair zweven over de hoge trap hierdoor niet meer in het parcours zat (zoals vorig jaar). Qua goedmakertje mocht ze indien gewenst een tweede keer het parcours doen, maar hebben dat maar zo gelaten. Wel jammer dat prijs van 15 euro dan voorlopig niet werd aangepast naar 10 euro ofzo, tot het parcours weer compleet is. En de onderbemanning is ronduit gevaarlijk.

Maar verder kan ik geen minpuntjes aangeven, het was een heerlijke vakantie in alle opzichten.

Ondanks mijn man op het einde weer zei "nu hebben we het hier toch echt wel al veel gezien", sluit ik dus niet uit volgend jaar opnieuw te komen met Pasen  :D :D :D Lekker zwemmen, zonnen, wandelen, ... heb er nu al weer zin in  ;)
belinda
Beheerder
Beheerder

Bericht door belinda »

Bedankt voor je uitgebreide verslag, klinkt ondanks de minpuntjes (die inderdaad er altijd wel eens zijn) als een heerlijk verblijf. Heel herkenbaar dat je opeens de kriebels kunt hebben om een bepaald park te  gaan bezoeken
Vakantie 2018

Bericht door Vakantie 2018 »

Hallo allemaal,

Wij willen voor de zomervakantie een huisje boeken in Park Bostalsee, heb alleen wel een paar vraagjes aan de ervaringsdeskundigen hier  :)

1) Hoe zit het met de zones op het park? corresponderen de zones met de huisnummers? 
    Bijvoorbeeld 430 = zone 4, 720 is zone 7 ect? of moet ik dit anders zien?
2) Wij hebben ons oog laten vallen op een comfort cottage nummer 723. Kan iemand iets 
    vertellen over de ligging? ligt hij een beetje vrij, of is er absoluut geen sprake van privacy?
    heb je goed zicht om het meer? wat is -ongeveer- de afstand van het huisje naar het meer
    (dit ivm kleine kinderen) heb je buiten het terras nog een stukje -recht liggend- gras, of is
    er sprake van een hellinkje?
3) Wij nemen onze kinderen van 4 en 6 mee, is het park leuk voor deze leeftijd, maar vooral
    is het huisje en bijbehorende locatie geschikt voor hen?

Alvast bedankt voor je reactie!
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

De cottagenummers corresponderen inderdaad met de zones, dus 430 ligt in zone 4 en 729 in zone 7 enz.
Een cottage in zone 7 ligt het verst weg van het centrum en het is dus een flink stuk lopen. Ik denk ook dat er niet veel zicht is op het meer.
Het park is wel super en ook leuk voor kinderen in de leeftijd van die van u. Ook het zwembad zullen ze erg leuk vinden, de cottages zijn mooi en modern en de omgeving is prachtig.
Ik zou als ik u was een cottage kiezen in zone 4 of 5. Dat is niet heel veel trappen lopen en zeker zone 4 ligt heel dicht bij alle centrumactiviteiten.
Ceetje
All-in
All-in

Bericht door Ceetje »

cottage 723 ligt ver van md, denk niet dat er veel cottages nog verderaf liggen. De kortste weg van md naar de cottage, is een gans stuk rechtdoor langs het water en aan einde zone 5 een zeer hoge steile trap naar omhoog. De treden zijn wel breed, met tussenplateaus om de steilte te breken. De trap op zich is dus niet steil, maar de hoogte wel. Een sterke volwassene krijgt een fiets op de aardeweg ernaast misschien wel omhoog geduwd (mij lukte het niet), maar de kindjes allicht niet. Daarna is het nog een stukje rechtdoor naar jullie cottage, maar dat is niet zo ver.

Er is geen zicht op het meer, zone 7 ligt in een bos met hoge naaldenbomen. Achter jullie rij staan zeer hoge bomen en struiken, die als een muur van groen het zicht op het meer verhinderen.

Met fietsen of E-car kan je vanuit zone 7 eigenlijk enkel via zone 6 naar de md. Tussen zone 6 en de hoofdstraat is er wel een zeer hoge helling.

In zone 5 heb je het meest kans op een mooi uitzicht (en in zone 2, maar dat is dan weer een behoorlijke klim en voor de kindjes altijd goed uitkijken op terras wegens hoogteverschil). De mooiste uitzichten in zone 5 zitten in het midden van elke rij. De rijen achter de kinderboerderij zien het meer minder goed. En de cottages gans bovenaan aan zijde zone 7 zitten ook al flink tussen de bomen/veel groen.

Zone 4 biedt qua comforts geen uitzicht op het meer, wel lekker dichtbij md. Ook in de onderste rij van zone 1 zijn sommige cottages leuk gelegen.

Typerend voor Bostalsee is dat elk cottagenummer weer een ander uitzicht of ligging biedt. Vraag me gerust raad over andere cottagenummers. We zijn er ondertussen 6x geweest en de liggingen bestuderen tijdens wandelingen, is ginds een favoriete hobby van me  ;D ;D

Als ik me mag bemoeien ook nog een tipje: bekijk goed het prijsverschil tussen de 4p comfort en een premium. Je betaalt beddegoed extra voor een comfort, terwijl de premium mooier afgewerkt is en opgemaakte bedden & dolce gusto heeft. De zitbank bij een 4p comfort is ook zeer klein, zeker met 2 volwassenen en 2 kindjes. De premiums zijn ook veel mooier gelegen qua uitzicht.

Zoals ik zei, stuur me gerust een berichtje met mogelijke andere cottagenummers of de periode dat je wil gaan. Bostalsee is zo'n heerlijk park, zou jammer zijn dat jullie beleving ervan minder fijn zou zijn door een tegenvallende ligging cottage.

Vakantie 2018 schreef: Hallo allemaal,

Wij willen voor de zomervakantie een huisje boeken in Park Bostalsee, heb alleen wel een paar vraagjes aan de ervaringsdeskundigen hier  :)

1) Hoe zit het met de zones op het park? corresponderen de zones met de huisnummers? 
    Bijvoorbeeld 430 = zone 4, 720 is zone 7 ect? of moet ik dit anders zien?
2) Wij hebben ons oog laten vallen op een comfort cottage nummer 723. Kan iemand iets 
    vertellen over de ligging? ligt hij een beetje vrij, of is er absoluut geen sprake van privacy?
    heb je goed zicht om het meer? wat is -ongeveer- de afstand van het huisje naar het meer
    (dit ivm kleine kinderen) heb je buiten het terras nog een stukje -recht liggend- gras, of is
    er sprake van een hellinkje?
3) Wij nemen onze kinderen van 4 en 6 mee, is het park leuk voor deze leeftijd, maar vooral
    is het huisje en bijbehorende locatie geschikt voor hen?

Alvast bedankt voor je reactie!
bennyudo

Bericht door bennyudo »

Ik ga met vrouw en kind in SEP2018 hebben gekozen voor huisje 519. Er waren er niet meer vrij.
Heeft iemand foto's van het uitzicht?
Ceetje
All-in
All-in

Bericht door Ceetje »

Geen foto’s, maar ik herinner me uitzicht van 520 en had er mooi uitzicht op het meer.
Zit er wel behoorlijk hoog tov kinderboerderij en meer, maar mits stuk wandelen kan je vrij vlak via hoofdstraat naar md.
bennyudo schreef: Ik ga met vrouw en kind in SEP2018 hebben gekozen voor huisje 519. Er waren er niet meer vrij.
Heeft iemand foto's van het uitzicht?
Natas79
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Natas79 »

Wij gaan in augustus en hebben 541.
Deze gekozen omdat hij naast het pad ligt wat naar de kinderboerderij gaat en de speeltuin aldaar. Zodat de kids daar zelf heen kunnen lopen
Jananjes

Bericht door Jananjes »

Hi CPers, wij vertrekken a.s. vrijdag naar Bostalsee. Is er iemand die ervaring heeft met vissen daar? Heb je een vergunning nodig? Het gaat in principe alleen om een hengeltje met dobbertje voor ons zoontje (5 jr), niks spectaculairs. Maar hij is echt een vis-fan, dus het lijkt ons mooi daar ook te gaan vissen. Wie kan ons meer vertellen?

Hartelijk dank!
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi Jananjes,

Je hebt een vergunning nodig om te mogen vissen in de Bostalsee.
Daarnaast moet je ook een kaartje kopen.
xcarinex
All-in
All-in

Bericht door xcarinex »

Ik ben het ondertussen helaas vergeten, ik geloof dat wij 3 jaar geleden er ook geweest zijn en onze zoon heeft er toen ook gevist. Meestal moet je ook je vergunning van thuis uit laten zien. Op sommige parken kan je gratis gaan vissen maar moet je wel een bewijsje hebben, op andere parken moet er dan weer voor bij betalen. Vorig jaar zijn we op een woonboot geweest in Bostalsee en dat was daar vrij duur om te vissen vonden wij. Je kan ook op de meeste parken een vergunning kopen voor 1 dag als je maar eens wil proberen maar de midweek of weekvergunningen zijn dan weer niet veel duurder.
2004 Vossemeren
2006 Vossemeren
2006 Erperheide
2007 Kempervennen
2008 Vossemeren
2009 Erperheide
2011 De Eemhof
2011 Les trois forêts
2013 Le Lac d'Ailette
2014 Kempervennen
Natas79
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Natas79 »

Net terug van een week Bostalsee.

Om 12.50 stonden wij voor de e check in. Ging erg vlot en hop naar het huisje.

Op voorkeur geboekt een 6p comfort nr 541. Bij binnenkomst was deze netjes schoon en er waren bedden opgemaakt en er lagen 2 setjes handdoeken en een keukenset terwijl ik dit niet geboekt had. Een pre bij deze cottage zijn de horren voor de slaapkamerramen.
De cottage ligt vlakbij de kinderboerderij en het speeltuintje, wat goed in de smaak viel bij onze kids. Ook het lopen naar de Md was goed te doen.

De aqua mundo vonden wij super. Onze meiden van 7 en 5 hebben zich super vermaakt. Ik vond hem mooi licht en prettig aanvoelen. Alleen sommige planten zijn wel wat triest, die hebben wat aandacht nodig.

We hebben van de activiteitenvouchers een waterfiets gehuurd en beide meiden een glittertattoo. Waterfiets was heerlijk met het mooie weer. De glittertattoo vond ik van slechte kwaliteit. Volgende dag er al grotendeels af. Terwijl die van pz zeker een week goed heeft gezeten.

De meiden hebben pony gereden en waren bijna iedere ochtend de konijntjes aan het aaien.

Erg jammer dat bij andere activiteiten geen Nederlands wordt gesproken. Ze begrepen echt niks van Orry.

Al met al een heerlijke week gehad. Mooi park met genoeg te doen in de omgeving.
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Ik had helemaal gemist dat je erheen ging.....wij hebben in planning om in april 2019 nummer 547:of 548 te huren. Heb jij gezien of ze nog en beetje uitzicht op het meer hadden?
Natas79
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Natas79 »

Die twee hebben denk ik nog redelijk zicht op het meer.
Het groen bij de huisjes is flink gegroeid maar kon het meer nog zien.
Stijnie

Bericht door Stijnie »

Hallo  :D Wij hebben al veel CP parken bezocht en hebben voor volgend jaar gekozen voor Bostalsee, met voorkeur vlakbij de md. Het is de eerste keer dat we naar dit park gaan. Cottage 207 toegewezen gekregen. Weet iemand iets over nr 207 ? (uitzicht, hoogte, afstand tot md, enz) 
Rickvanderveer
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Rickvanderveer »

Stijnie schreef: Hallo  :D Wij hebben al veel CP parken bezocht en hebben voor volgend jaar gekozen voor Bostalsee, met voorkeur vlakbij de md. Het is de eerste keer dat we naar dit park gaan. Cottage 207 toegewezen gekregen. Weet iemand iets over nr 207 ? (uitzicht, hoogte, afstand tot md, enz)
Cottage 207 is in principe niet ver van MD. Maar je moet wel een paar stevige trappen omhoog.
Wij zatten een straat hoger en hadden mooi uitzicht over het meer, maar hadden graag een e car gehad vanwege de trappen.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Cottage 207 zit zeker niet vlakbij de MD. Het is een flinke klim omhoog of omlaag naar het centrum. Als u vlakbij de MD wilt zitten, kunt u beter een cottage in de 400 serie kiezen of een e-car huren.mdan maakt het niet uit waar u zit.
CarolineV
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [CP] Cottages in Park Bostalsee

Bericht door CarolineV »

Wij hebben plannen om naar dit park te gaan.
Hebben de 4p VIP huisjes ook een entertainment room? Ik vind het niet direct terug.
Mariëtte
All-in
All-in

Re: Re: [CP] Cottages in Park Bostalsee

Bericht door Mariëtte »

Hoi CarolineV,

De 4 persoons VIP cottages hebben een entertainment room.
CarolineV
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door CarolineV »

Dank je wel voor de info!
Plaats reactie